Есту қабілеті бұзылған балалардағы зейін және есте сақтау ерекшеліктері


Slide 1

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

М. ӘУЕЗОВ атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛЬТЕТІ

«ПСИХОЛОГИЯ ЖӘНЕ АРНАЙЫ ПЕДАГОГИКА» КАФЕДРАСЫ

Орындаған: Бектасова Балнұр Мұратқызы

ТП-18-2к1

Қабылдаған: Ешенулова Эльвира Бауыржанқызы

Тақырыбы:Зейін. Ес (Жады)

Slide 2

Жоспары:

І. Кіріспе

Зейін.

Ес (Жады)

ІІ. Негізгі бөлім

Есту қабілеті бұзылған балалардың зейін ерекшеліктері.

Есту қабілеті бұзылған балалардың есте сақтау ерекшеліктері

ІІІ. Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 3 Slide 4 Slide 5

ЗЕЙІН ТҮРЛЕРІ Өзінің пайда болуы мен іске асу жағынан зейін ырықсыз және ырықты деп екіге бөлінеді.

Slide 6

Зейіннің қасиеттері:

Slide 7 Slide 8 Slide 9

Естің жасқа байланысты ерекшеліктері:

Slide 10

Есту қабілеті зақымданған балалардың зейін ерекшеліктері

Slide 11

Есту қабілеті бұзылған балалардың есте сақтау ерекшеліктері

Slide 12

Қорытынды

Сонымен зейін бағыттау-зерттеушілік іс-әрекеттің бір кезеңі, осыдан зейін адам психикасында нақты бір мезетте пайда болған бейнелер мен ой мазмұнын тұрақтатуға бағытталған психолгиялық әрекет.

Өз қызметі бойынша зейін осы мазмұнға қойылған бақылау. Әр адам әрекеті бағыттау, орындау және бақылау бөліктерінен тұрады. Осы тізбектегі үшінші іс зейін арқылы орындалады.

Белгілі өнім шығаруға бағытталған әрекеттен ерекше зейіннің, яғни бағыттаудың өз алдына нәтижесі болмайды.

Slide 13

Пайдаланылған әдебиеттер:

Аймауытов Ж. “Психология” -Алматы, 1994

Алдамұратов Ә. “Жалпы психология”- Алматы, 1996

Сәбет Бап-Баба. “Жалпы психология” - Алматы, 2005

Лурия А. Внимание и память- 1975


Ұқсас жұмыстар
Есту қабілеті бұзылған балаларды тәрбиелеудің педагогикалық және даму ерекшеліктері
Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу тілінің дамуы: кезеңдері мен бұзылыстары
Есту қабілеті бұзылған оқушыларды арнайы мектептерде коррекциялық оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық аспектілері
Психикалық үрдістер: түйсік, қабылдау, есте сақтау, зейін және қиялдың физиологиялық негіздері
Есту қабілеті: маңызы, есту анализаторының қызметі және есту гигиенасы
Мектепке дейінгі жастағы балалардың есте сақтау қабілеті мен зейінін дамыту: теория мен әдістемелер
Сөйлеу қабілеті бұзылған балалар: түрлері, себептері және клиникалық ерекшеліктері
Адамның сана-сезімі және есте сақтау қабілеті: қызметі мен түрлері
Танымдық үрдістер психологиясы: түйсік, қабылдау, зейін, есте сақтау, ойлау және ғылыми зерттеу әдістері
Көру қабілеті бұзылған балалардың психикалық ерекшеліктері мен тифлопедагогиканың негіздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz