Бейбіттің бірінші айтқанын дұрыс деп алайық, онда екіншісі өтірік




Презентация қосу
“Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті” КеАҚ
Жаратылыстану –математика факультеті
Физика-математика ғылымдары және информатика кафедрасы

Педагогикалық практика аясында
өткізілетін
“Ұшқыр ойлы топ”
атты математикалық сайыс

Ұйымдастырушылар: ММТ-001
Жетекшісі: Сагитова Ш.Г
Қатысушылар: МИ-101, М5-101
I тур : “Бәйге ”

II тур : “Жорға”

Ш тур: “Аударыспақ”

IV тур: “Көкпар”

IV тур: “Теңге алу”
Сыйға толы
математикалық қобдиша
10 20 30 40

50 60
Бір жылда ең көп дегенде неше жексенбі
болуы мүмкін?

Жауабы:
Бір жылда ең көп дегенде неше жексенбі
болуы мүмкін?

Жауабы: 53 (10 ұпай)
Тоғыз литрлік және төрт литрлік екі ыдыс
берілген. Осы ыдыстардың көмегімен
бактан алты литр суды қалай алуға болады?
(суды бакқа қайта құюға болады)

Жауабы:
Тоғыз литрлік және төрт литрлік екі ыдыс
берілген. Осы ыдыстардың көмегімен
бактан алты литр суды қалай алуға болады?
(суды бакқа қайта құюға болады)

Жауабы:9 - 4 - 4=1
9 - 4=5
5+1=6 (20 ұпай)
Бес гномға үш қызыл және төрт көк
капюшонды көрсетеді. Қараңғыда үш қызыл
және екі көк капюшонды гномдардың
бастарына кигізеді. Қалған капюшондар
жасырылады. Жарық жағылады.
Гномдардың қайсылары өз бастарындағы
капюшонның түсін таба алады?
Жауабы:
Бес гномға үш қызыл және төрт көк капюшонды көрсетеді.
Қараңғыда үш қызыл және екі көк капюшонды
гномдардың бастарына кигізеді. Қалған капюшондар
жасырылады. Жарық жағылады. Гномдардың қайсылары
өз бастарындағы капюшонның түсін таба алады?
Жауабы: екі көк түсті капюшон киген гномдар таба
алады. Себебі көк капюшон киген гном алдында үш
қызыл және бір көк капюшон киген гномдар түрады.
Ал қызыл капюшон саны үш, қалғаны көк. Сондықтан
өз басындағы да көк. (30 ұпай)
Үш оқушы үш мектептен лагерге келді. Тәрбиеші олардан
кім қай мектептен келгендерін сұрады. Оған: Бейбіт: мен 24
- шы мектепте, ал Айдын 8 - ші мектепте оқиды. Айдын Мен
24 - ші мектепте, ал Бейбіт 30 - шы мектепте оқиды. Диас:
Мен 24 - ші 5 Құрастырған: Маженова Жаңагүл, Байназаров
Талғат мектепте, ал Бейбіт 8 - ші мектепте оқиды деді.
Тәрбиеші мына жауаптардан түк түсінбеді. Сосын үш
оқушы айтқандарының бірі ғана дұрыс екенін мойындады,
ал екеуі өтірік деді. Оқушылардың айтқандарының қайсы
рас, қайсы жалған? Кім қай мектепте оқиды?
Жауабы:
Жауабы: Бейбіттің бірінші айтқанын дұрыс деп
алайық, онда екіншісі өтірік. Онда, Айдын 8
мектепте оқиды. Онда Айдын мен Диастың
бірінші айтқаны өтірік. Онда олардың бірінші
айтқандары рас болу керек. Қарама -
қайшылыққа әкеледі. Енді Бейбіттің екінші
айтқаны рас деп алайық. Онда Айдын 24 - те
оқимайды. Бейбіт 30 - да оқыса, онда ол 8 - де
оқымайды. Бейбіт 30 - да, Айдын 8 - де, Диас
24 - те оқиды. (40 ұпай)
Дөңгелек бойында 60 рыцарь мен өтірікшілер тұр.
Өтірікшілер әрдайым өтірік айтады, Рыцарьлар
әрқашан шындықты айтады. Бірақ рыцарьлар
кейде қалжындайды, яғни арасында өтірік айтады.
Бұлардың әрқайсысы «рыцарь мен өтіріші
арасында тұрмын» дейді. Олардың арасында екі
рыцарь қалжындайды. Дөңгелек бойындағы
өтірікшілер санын тап?

Жауабы:
Жауабы: 20 өтірікші. Себебі, 2 өтірікші
қатар тұра алмайды және 3 рыцарь
қатар тұра алмайды (тек 2 рыцарь
қалжыңдағанда ғана қатар тұра алады).
2 рет (ррр) бола алмайды. Тек бір (өрө)
және бір (ррр) бола алады. Қалғаны
(өрр). өрөрррөррөррөррөрр... өрр 20 -
өтірікші, 40 - рыцарь. (50ұпай)
Мұғалім оқушыларға 415327 және 8373
сандарының көбейтіндісін табуды берді.
Жәнібек есепті бірінші орындап, жауабы
328363624 деді. - Бұл қате, - деді Алишер -
Неге, сен әлі шығарған жоқсын ғой, - деп
Жәнібек ашуланды. - Сонда да оның қате
екенін көріп тұрмын, - деді Алишер. Кімдікі
дұрыс?
Жауабы:
Мұғалім оқушыларға 415327 және 8373
сандарының көбейтіндісін табуды берді. Жәнібек
есепті бірінші орындап, жауабы 328363624 деді. - Бұл
қате, - деді Алишер - Неге, сен әлі шығарған жоқсын
ғой, - деп Жәнібек ашуланды. - Сонда да оның қате
екенін көріп тұрмын, - деді Алишер. Кімдікі дұрыс?
Шешімі: Жәнібек дұрыс айтты. 1) Соңғы
цифралардың көбейтіндісі бірге аяқталуы керек.
2) Екі тақ санның көбейтіндісі тақ санға аяқталуы
керек. (60 ұпай)
“Теңге алу” кезеңі
Әр топ назарына ұсынылған есепті шығару
Мына теңдікті орында
(бір шырпыны
“Дифференциал” тобы
ауыстыр)

“Интеграл” тобы
Мына теңдікті орында
(бір шырпыны
ауыстыр)
ЖАУАБЫ
10+17+3=30

ЖАУАБЫ
19+69=88

Ұқсас жұмыстар
Сөйлесе білу де өнер
Таза тақта. Қар кесегі. Бір сөйлеммен түйіндеу
Мәтіндегі сөйлемдер байланысы
Сыбайлас жемқорлық сауалнама
Айтылғандарды қорытындылау
Жыраулар поэзиясы туралы
Диалогтық оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының белсенділігін арттыру
Ақпаратты қорғау - ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге бағытталған шаралар кешені
Вектор
ПТИВ - тегі уақыттық жиілік
Пәндер