Педагогикалық практика аясындағы Ұшқыр ойлы топ математикалық сайысы - Шәкәрім университеті Жаратылыстану-математика факультеті


Slide 1

Ұйымдастырушылар: ММТ-001

Жетекшісі: Сагитова Ш. Г

Қатысушылар: МИ-101, М5-101

“Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті” КеАҚ

Жаратылыстану -математика факультеті

Физика-математика ғылымдары және информатика кафедрасы

Педагогикалық практика аясында өткізілетін

“Ұшқыр ойлы топ”

атты математикалық сайыс

Slide 2

Сайыс кезеңдері

II тур : “Жорға”

Ш тур: “Аударыспақ”

IV тур: “Көкпар”

I тур : “Бәйге ”

IV тур: “Теңге алу”

Slide 3 Slide 4

Сыйға толы

математикалық қобдиша

Slide 5 Slide 6

10

20

30

40

50

60

Slide 7

Бір жылда ең көп дегенде неше жексенбі болуы мүмкін?

Жауабы:

Slide 8

Бір жылда ең көп дегенде неше жексенбі болуы мүмкін?

Жауабы: 53 (10 ұпай)

Slide 9

Тоғыз литрлік және төрт литрлік екі ыдыс берілген. Осы ыдыстардың көмегімен бактан алты литр суды қалай алуға болады? (суды бакқа қайта құюға болады)

Жауабы:

Slide 10

Тоғыз литрлік және төрт литрлік екі ыдыс берілген. Осы ыдыстардың көмегімен бактан алты литр суды қалай алуға болады? (суды бакқа қайта құюға болады)

Жауабы:9 - 4 - 4=1

9 - 4=5

5+1=6 (20 ұпай)

Slide 11

Бес гномға үш қызыл және төрт көк капюшонды көрсетеді. Қараңғыда үш қызыл және екі көк капюшонды гномдардың бастарына кигізеді. Қалған капюшондар жасырылады. Жарық жағылады. Гномдардың қайсылары өз бастарындағы капюшонның түсін таба алады?

Жауабы:

Slide 12

Бес гномға үш қызыл және төрт көк капюшонды көрсетеді. Қараңғыда үш қызыл және екі көк капюшонды гномдардың бастарына кигізеді. Қалған капюшондар жасырылады. Жарық жағылады. Гномдардың қайсылары өз бастарындағы капюшонның түсін таба алады?

Жауабы: екі көк түсті капюшон киген гномдар таба алады. Себебі көк капюшон киген гном алдында үш қызыл және бір көк капюшон киген гномдар түрады. Ал қызыл капюшон саны үш, қалғаны көк. Сондықтан өз басындағы да көк. (30 ұпай)

Slide 13

Үш оқушы үш мектептен лагерге келді. Тәрбиеші олардан кім қай мектептен келгендерін сұрады. Оған: Бейбіт: мен 24 - шы мектепте, ал Айдын 8 - ші мектепте оқиды. Айдын Мен 24 - ші мектепте, ал Бейбіт 30 - шы мектепте оқиды. Диас: Мен 24 - ші 5 Құрастырған: Маженова Жаңагүл, Байназаров Талғат мектепте, ал Бейбіт 8 - ші мектепте оқиды деді. Тәрбиеші мына жауаптардан түк түсінбеді. Сосын үш оқушы айтқандарының бірі ғана дұрыс екенін мойындады, ал екеуі өтірік деді. Оқушылардың айтқандарының қайсы рас, қайсы жалған? Кім қай мектепте оқиды?

Жауабы:

Slide 14

Жауабы: Бейбіттің бірінші айтқанын дұрыс деп алайық, онда екіншісі өтірік. Онда, Айдын 8 мектепте оқиды. Онда Айдын мен Диастың бірінші айтқаны өтірік. Онда олардың бірінші айтқандары рас болу керек. Қарама - қайшылыққа әкеледі. Енді Бейбіттің екінші айтқаны рас деп алайық. Онда Айдын 24 - те оқимайды. Бейбіт 30 - да оқыса, онда ол 8 - де оқымайды. Бейбіт 30 - да, Айдын 8 - де, Диас 24 - те оқиды. (40 ұпай)

Slide 15

Дөңгелек бойында 60 рыцарь мен өтірікшілер тұр. Өтірікшілер әрдайым өтірік айтады, Рыцарьлар әрқашан шындықты айтады. Бірақ рыцарьлар кейде қалжындайды, яғни арасында өтірік айтады. Бұлардың әрқайсысы «рыцарь мен өтіріші арасында тұрмын» дейді. Олардың арасында екі рыцарь қалжындайды. Дөңгелек бойындағы өтірікшілер санын тап?

Жауабы:

Slide 16

Жауабы: 20 өтірікші. Себебі, 2 өтірікші қатар тұра алмайды және 3 рыцарь қатар тұра алмайды (тек 2 рыцарь қалжыңдағанда ғана қатар тұра алады) . 2 рет (ррр) бола алмайды. Тек бір (өрө) және бір (ррр) бола алады. Қалғаны (өрр) . өрөрррөррөррөррөрр . . . өрр 20 - өтірікші, 40 - рыцарь. (50ұпай)

Slide 17

Мұғалім оқушыларға 415327 және 8373 сандарының көбейтіндісін табуды берді. Жәнібек есепті бірінші орындап, жауабы 328363624 деді. - Бұл қате, - деді Алишер - Неге, сен әлі шығарған жоқсын ғой, - деп Жәнібек ашуланды. - Сонда да оның қате екенін көріп тұрмын, - деді Алишер. Кімдікі дұрыс?

Жауабы:

Slide 18

Мұғалім оқушыларға 415327 және 8373 сандарының көбейтіндісін табуды берді. Жәнібек есепті бірінші орындап, жауабы 328363624 деді. - Бұл қате, - деді Алишер - Неге, сен әлі шығарған жоқсын ғой, - деп Жәнібек ашуланды. - Сонда да оның қате екенін көріп тұрмын, - деді Алишер. Кімдікі дұрыс? Шешімі: Жәнібек дұрыс айтты. 1) Соңғы цифралардың көбейтіндісі бірге аяқталуы керек. 2) Екі тақ санның көбейтіндісі тақ санға аяқталуы керек. (60 ұпай)

Slide 19

“Теңге алу” кезеңі

Әр топ назарына ұсынылған есепті шығару

Slide 20

Мына теңдікті орында (бір шырпыны ауыстыр)

“Дифференциал” тобы

“Интеграл” тобы

Slide 21

Мына теңдікті орында (бір шырпыны ауыстыр)

Slide 22 Slide 23

Назарларыңызға

рахмет!!


Ұқсас жұмыстар
Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті, Педагогика факультеті: П-305 топтың портфолиосы
Озық ойлы оқушы интеллектуалдық математикалық ойынның бағдарламасы
Озық ойлы дарындыларға арналған логика, математика және информатика тапсырмалары
Ғажайыптар әлемі: 8-сынып оқушылары арасындағы мектепішілік жаратылыстану пәндері сайысы
Бақытты сәт интеллектуалдық сайысы: математикалық пән бойынша сабақ жоспары
Математикалық биржа сайысы: оқушылардың математикалық ой-өрісін дамытуға арналған тапсырмалар мен есептер
Қызықты математика әлемі: оқушыларға арналған топтық математикалық сайыс бағдарламасы
Жаратылыстану ғылымдарының философиялық проблемалары: математика, физика, космология және информатика
Жаратылыстану-математикалық бағыттағы бейіндік-бағдарлы білім: пәндердің мазмұны мен әдістемелік ерекшеліктері
Математикалық биржа: оқушыларға арналған білім сайысы мен есептер жинағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz