АКТ пәнін оқытудың мүмкіндіктері мен ерекшеліктері




Презентация қосу
«АКТ пәнін оқытудың
мүмкіндіктері
мен ерекшеліктері»
Оқушылардың көшбасшы болуына да АКТ мүмкіндік береді. Өйткені оқушы үйінде басқа
бағдарламаларды өздігігінен меңгереді де оны сыныптастарына көрсетіп, қандай мүмкіндіктері бар екендігін
түсіндіре отырып, оларды үйретеді. Яғни АКТ-ны пайдалануды барлық әдістермен ықпалдастыруға
болады.Компьютерлік бағдарламалар арқылы əр түрлі есептер, ойындар, жобалар, суреттер салуға
компьютерді меңгерген кез келген адамның мүмкіндігі болады.
Компьютерлік желілер технологиясын қолдануда оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып
қана қоймай, үлкен ізденіспен, шығармашылыққа жетелеуге де болады. Нәтижесінде оқушы:
-Компьютерде еркін жұмыс жасайды;
-Компьютерлік желілермен байланыс жасайды;
-Ақпараттарды ала алады, өңдейді, сақтайды;
-Интернет желісімен тұрақты байланыс туғыза алады;
-Электрондық поштаны қолданып түрлі ақпараттар алмаса алады;
-Өздігінен ізденімпаздық қабілеті артады;
-Ақпараттық сауаттылығы мен ақпараттық мәдениеті қалыптасады.
-Ақпараттық коммуникациялық технологиялардың келешек ұрпақтың жан-жақты білім --алуына, іскер әрі
талантты, шығармашылығы мол, еркін дамуына жол ашатын -педагогикалық, психологиялық жағдай жасау
үшін де тигізер пайдасы аса мол.
AKT пәнінің пропедевтикалық курсын бастауыш сыныптан бастап оқытуға
болатындығы және оның тиімділігі дүниежүзілік тәрбие негізінде дәлелденіп
отыр.Ғалымдардың, практик - мұғалімдердің пікірінше, жаңартылған білім беру
жағдайында бұл пәнді бастауыш сыныптарда оқытуға негіз болатын факторлар
мыналар:

ерте жастан балалардың
бастауыш мектеп оқушысын
ақпараттық ойлау қабілетін
ақпараттық қоғамға бейімдеу;
дамыту;
Қолданушылық

Ресей ғылымдарының
соңғы зерттеулеріне
сүйенсек бастауыш
Ақпаратты - сыныптағы АКТ-ның
логикалық пропедевтикалық Шығармашылық
курсының негізгі
бағыттары мынадай:

Дәстүрлі курсқа
информатика
элементтерін қосу
Қолданушылық.
-оқу ойын бағдарламалары мен
жұмыс істей білу;
-программалармен жұмыс істеу
кезінде бағдарламалық
құжаттарды пайдалану;
-программамен жұмыс істеуге
машықтану, программаны
енгізу, керектісін табу, өз
бетімен жұмыс істеу.

Ақпаратты - логикалық.
Бұл бағыт бойынша оқыту біріншіден, оқушылардың қоршаған ортаның
элементтерін танып, оларды ажырата білу қабілеттерін дамытса, екіншіден,
ойлау, есте сақтау қабілеттерімен қатар байқағыштығын зейінін, берілген
тапсырманы орындаудың оңтайлы, тиімді жолдарын таба білу қабілетінің
дамуына әсері мол. Психологтардың зерттеуінше, ойлаудың логикалық
құрылымының негіздері 5-11 жас аралығында қалыптасады.
Сондықтанда алгоритмдік даму қабілеттерін барынша ерте жастан
қалыптастыру қажеттігі өзінен-өзі туындайды.
Шығармашылық.
Бағыт бойынша оқытудың жаңа
әдіс - тәсілдерін қолдану арқылы
баланың кішкентай кезінен дүниеге
өзіндік көзқарастарының
қалыптасуына жол ашу, үздіксіз
білім алуға дайындаудың тиімді
жолдарын іздестіру. Басты мақсаты
- оқушы зерттеуші есебінде.

Дәстүрлі курсқа информатика элементтерін қосу.
Бүгінгі күні ғаламдық психологтар мен педагогтар оқу процесінің
тиімділігін арттырудың негізгі тәсілі ретінде төмендегі шарттарды
ұсынады:
-Проблемалық оқытуды қолдану;
-Алгоритмдік оқыту;
-Оқытуды ақпараттандыру;

Ұқсас жұмыстар
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Тест бағдарламалар пошта
Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер
Инклюзивті білім беру пәні, инклюзивті білім бері ерекшеліктері
ҚҰРЛЫҚТАР МЕН МҰХИТТАРДЫҢ ОҚЫТУДЫҢ МЕТОДИКАСЫ
Отандық білім беру жүйесіндегі дамыта оқыту
Математика сабағында оқушылардың білім сапасын жетілдірудің әдіс - тәсілдері
Оқытудың жеке бағдарламасы
Қашықтықтан оқыту технологиялары туралы түсінік
АКТ және ЦБР топтамалары
Пәндер