Химиялық эксперименттің түрлері
Презентация қосу
С.Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан
университеті
Химия кафедрасы
Химиялық эксперимент оқыту әдісі
ретінде
Орындаған: Абитаева Ш. 5B011200 Химия
Ғылыми жетекшісі: Тантыбаева Б.С.
Жұмыстың мақсаты:
Химияны оқыту барысында химиялық эксперименттің оқу әдісі
ретінде маңызын ашу
Осы мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді шешу қажет болды:
•1. Зерттелетін проблеманың өңделу деңгейін анықтау мақсатында
әдістемелік, психологиялық және педагогикалық әдебиеттерді талдау.
•2. Оқу процесінің тәжірибесінде зерттелетін проблеманың күйін ашу.
•3. Химиялық эксперименттің оқу әдісі ретінде рөлін анықтап, әдіс-
тәсілдерін талдау жүргізу;
•4. Оқытушы мен оқушыға қатысты экспериментті жүргізу
мүмкіндіктерін анықтау;
•5. Зерттеу тақырыбына бойынша мектеп базасында тәжірибелік
жұмыстар жүргізу.
•6. Ұсынылған әдістемелік жүйенің тиімділігін эксперименталды түрде
тексеру.
Зерттеу жұмысының
өзектілігі:
• Қазіргі білім беру талабына орай, жаңартылған
білім беру бағдарламасы негізінде мұғалім
бақылап, бағдар беруші, ал оқушы негізгі білім
көзін өздігінен қабылдауға бейімделуі керек.
Оқушының химиядан эксперименттік
жұмыстарды жүргізу икемділігінің дамуы
оқушылардың пәнді дұрыс меңгеру
мүмкіндігін анықтайды
Зерттеу нысаны: химиядан эксперимент
жұмысын оқушылардың интеллектуалды
дамуының құралы ретінде қолдану әдістемесіне
аса назар аудара отырып, химиядан білім беру
және тәрбиелеу үдерісі.
Зерттеу пәні: орта мектептегі химияны оқыту
үдерісіндегі оқушылардың эксперименттік
тәжірбиелерді оқытудағы мәні,оны ұйымдастыру
тәсілдері
Практикалық маңыздылығы: дипломдық
жұмысындағы әдістемелік ұсыныстарды
мұғалімдер орта білім беретін мектептерде
оқушыларға сабақ беру кезінде білім деңгейлерін
жоғарылату мақсатында қолдануға болатындығы.
Зерттеудің ғылыми жаңалығы мен
теориялық маңызы
•Химиядан экспериментті анықтаудың
теориялық мүмкіндіктері, мазмұны
анықталды;
•Эксперименттік жұмысты жүргізу
әдістемесі нақтыланып, дұрыс
ұйымдастырылған эксперимент барысында
қалыптасқан оқушының теориялық моделі
құрылып, білім негізінің қалыптасуы
экспериментті саналы жүргізуге байланысты
екені дәледенді.
Химиялық эксперимент дегеніміз не?
• Химиялық эксперимент – құбылыстардың сырын
ашудың негізгі құралы. Эксперимент арқылы
құбылыста ешбір жұмбақ, жасырын сыр жоқ
екеніне , олар да табиғи заңға бағынатыны, ол
заңдарды білу химиялық өзгерістерді адамның
сарамандық іс – тәжірибелерінде кең пайдалануға
мүмкіндік туғызатынына оқушылардың көзі жетеді.
Эксперимент оқыту үдерісінде теорияның
тәжірибемен өзара байланысын іс жүзіне асырады,
білімді сенімге айналдырады.
Ой эксперименті
Зертханалық Эксперименттік
тәжірибелер есептер
Демонстрациялы Химиялық Практикалық
қ эксперимент жұмыстар
Химиялық эксперименттің түрлері
Химиялық эксперименттің ең басты атқаратын функциясы
тәрбиенің қалыптасуына көмектеседі
(еңбектік, мәдениеттілік, үнемдік, этикалық,
эстетикалық, танымдық, экологиялық және
басқалар);
дамытушылыққа үйретеді (есте сақтау, ойлау,
елестету, сезіну, қажеттілік мотивтері,
шыгармашылығы т.б,).
танымдық қасиетін дамытуда маңызы зор
әдіс функциясын орындайды (химиялық
объектілерді тану, оқу проблемасын шешу,
оқу гипотездерін тексеру).
оқу құралдар функциясын орындайды
(көрнекіліктер, зерттеулер, жетістіктер,
қорытындылар, білім және дағдыны қолдану,
оқушыларды тәрбиелеу мен дамыту
құралдары)
Химиялық экспериментті
зерттеген ғалымдар:
• Химиялық экспериментті жүргізу әдістемесін
зерттеген әдіскер ғалымдар: Ресейлік
В.Н.Верховский, В.В.Фельдт, К.Я.Парменов,
В.В.Левченко, В.С.Полосин, Д.М.Кирюшкин,
Л.А.Цветков және тағы басқалар.
Эксперименттік және бақылау сынып оқушыларының
сауалнама сұрақтарына жауаптары (%)
Сауалнама сұрақтары Эксперименттік Бақылау
сынып сыныбы
Химия пәнін ұнатасыз ба?
А) иә 35,0 47,2
Ә) жоқ 65,0 52,8
Химия пәнінде әр тақырыпқа химиялық эксперименттерді қолданып
оқытса
А) білім сапасы жоғарылайды 29,0 20,5
Ә) пәнге деген қызығушылық артады 59,5 31,2
Б) тақырыпты меңгеру қиын болады 17,6 50,4
Егер мұғалім болсаң, оқушыға химия пәнін қалай берер едің?
А) әртүрлі әдістерді қолданып 60,8 12,0
Ә) тек химиялық түсініктермен 12,2 10,0
Б) күнделікті өмірмен байланыстырып 27,0 88,0
Сауалнаманың жалғасы...
Химиялық түсініктерді жақсы түсінесің бе?
А) түсіндірілген сабақты қиын ұғамын 61,4 63,9
Ә) оқу материалын орташа меңгеремін 25,0 36,1
Б) жақсы меңгеремін 18,4 9,8
Химиядан алған біліміңізді мұғалім қандай жолмен бағалайды?
А) дәстүрлі 64,7 73,0
Ә) баға қоймайды 17,4 7,0
Б) аралас 17,9 20,0
Сабақтың тақырыбы: Қышқылдар. №7 зертханалық
тәжірибе «Қышқылдардың қасиеттерін зерттеу»
Жоспар
жалғасы 1...
жалғасы 2....
жалғасы 3
Бастапқы зерттеу бойынша оқушы үлгірімінің
деңгейлері
Сыныптар Оқушы «5» «4» «3» «2» Үлгерім Білім
саны сапасы
Эксперименттік 25 14 11 0 0 100% 56%
сынып
Бақылау сыныбы 25 13 12 0 0 100% 52%
Эксперименттік
Бақылау
0
Соңғы зерттеу бойынша оқушы үлгірімінің деңгейлері
Сыныптар Оқушы «5» «4» «3» «2» Үлгері Білім
саны м сапас
ы
Эксперименттік сынып 25 21 4 0 0 100% 84%
Бақылау сыныбы 25 20 5 0 0 100% 80%
15 Эксперименттік
Бақылау
0
25*25 24*21 1*4 0*0 0*0 100%*100% 96%*84%
Оқу тапсырмаларын меңгеру коэффициенті
формуламен есептеледі:
Z=n/N
Мұндағы,
Z- эксперименттік және бақылау сыныптарының оқу
материалын меңгеру коэффициенті;
n- бақылау тапсырмаларын жақсы бағаға орындаған
оқушы саны;
N- сыныптағы барлық оқушылар саны.
ҚОРЫТЫНДЫ
1. Зерттелетін проблеманың өңделу деңгейін анықтау мақсатында
әдістемелік, психологиялық және педагогикалық әдебиеттер талдалынды.
2. Эксперименттік жұмыстарды жүргізуге негізделген оқушының
теориялық моделі құрылды.
3. Химиялық эксперименттің оқу әдісі ретінде рөлін анықтап, әдіс-
тәсілдерін талдау жүргізілді;
4. Оқытушы мен оқушыға қатысты экспериментті жүргізу мүмкіндіктерін
анықталды;
5. Зерттеу тақырыбына бойынша мектеп базасында тәжірибелік жұмыстар
жүргізілді.
6. Ұсынылған әдістемелік жүйенің тиімділігін эксперименталды түрде
тексерілді.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz