Химиялық эксперименттің түрлері


Slide 1

С. Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан

университеті Химия кафедрасы

Химиялық эксперимент оқыту әдісі ретінде

Орындаған: Абитаева Ш. 5B011200 Химия

Ғылыми жетекшісі: Тантыбаева Б. С.

Slide 2

Жұмыстың мақсаты: Химияны оқыту барысында химиялық эксперименттің оқу әдісі ретінде маңызын ашу

Осы мақсатқа жету үшін келесі міндеттерді шешу қажет болды:

1. Зерттелетін проблеманың өңделу деңгейін анықтау мақсатында әдістемелік, психологиялық және педагогикалық әдебиеттерді талдау.

2. Оқу процесінің тәжірибесінде зерттелетін проблеманың күйін ашу.

3. Химиялық эксперименттің оқу әдісі ретінде рөлін анықтап, әдіс-тәсілдерін талдау жүргізу;

4. Оқытушы мен оқушыға қатысты экспериментті жүргізу мүмкіндіктерін анықтау;

5. Зерттеу тақырыбына бойынша мектеп базасында тәжірибелік жұмыстар жүргізу.

6. Ұсынылған әдістемелік жүйенің тиімділігін эксперименталды түрде тексеру.

Slide 3

Зерттеу жұмысының өзектілігі:

Қазіргі білім беру талабына орай, жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде мұғалім бақылап, бағдар беруші, ал оқушы негізгі білім көзін өздігінен қабылдауға бейімделуі керек. Оқушының химиядан эксперименттік жұмыстарды жүргізу икемділігінің дамуы оқушылардың пәнді дұрыс меңгеру мүмкіндігін анықтайды

Slide 4

Зерттеу нысаны: химиядан эксперимент жұмысын оқушылардың интеллектуалды дамуының құралы ретінде қолдану әдістемесіне аса назар аудара отырып, химиядан білім беру және тәрбиелеу үдерісі.

Зерттеу пәні: орта мектептегі химияны оқыту үдерісіндегі оқушылардың эксперименттік тәжірбиелерді оқытудағы мәні, оны ұйымдастыру тәсілдері

Практикалық маңыздылығы: дипломдық жұмысындағы әдістемелік ұсыныстарды мұғалімдер орта білім беретін мектептерде оқушыларға сабақ беру кезінде білім деңгейлерін жоғарылату мақсатында қолдануға болатындығы.

Slide 5

Зерттеудің ғылыми жаңалығы мен теориялық маңызы

Химиядан экспериментті анықтаудың теориялық мүмкіндіктері, мазмұны анықталды;

Эксперименттік жұмысты жүргізу әдістемесі нақтыланып, дұрыс ұйымдастырылған эксперимент барысында қалыптасқан оқушының теориялық моделі құрылып, білім негізінің қалыптасуы экспериментті саналы жүргізуге байланысты екені дәледенді.

Slide 6

Химиялық эксперимент дегеніміз не?

Химиялық эксперимент - құбылыстардың сырын ашудың негізгі құралы. Эксперимент арқылы құбылыста ешбір жұмбақ, жасырын сыр жоқ екеніне, олар да табиғи заңға бағынатыны, ол заңдарды білу химиялық өзгерістерді адамның сарамандық іс - тәжірибелерінде кең пайдалануға мүмкіндік туғызатынына оқушылардың көзі жетеді. Эксперимент оқыту үдерісінде теорияның тәжірибемен өзара байланысын іс жүзіне асырады, білімді сенімге айналдырады.

Slide 7

Химиялық эксперименттің түрлері

Slide 8

Химиялық эксперименттің ең басты атқаратын функциясы

Slide 9

Химиялық экспериментті зерттеген ғалымдар:

Химиялық экспериментті жүргізу әдістемесін зерттеген әдіскер ғалымдар: Ресейлік В. Н. Верховский, В. В. Фельдт, К. Я. Парменов, В. В. Левченко, В. С. Полосин, Д. М. Кирюшкин, Л. А. Цветков және тағы басқалар.

Slide 10 Slide 11

Эксперименттік және бақылау сынып оқушыларының сауалнама сұрақтарына жауаптары (%)

Сауалнама сұрақтары

Эксперименттік сынып

Бақылау сыныбы

Химия пәнін ұнатасыз ба?

А) иә

35, 0

47, 2

Ә) жоқ

65, 0

52, 8

Химия пәнінде әр тақырыпқа химиялық эксперименттерді қолданып оқытса

А) білім сапасы жоғарылайды

29, 0

20, 5

Ә) пәнге деген қызығушылық артады

59, 5

31, 2

Б) тақырыпты меңгеру қиын болады

17, 6

50, 4

Егер мұғалім болсаң, оқушыға химия пәнін қалай берер едің?

А) әртүрлі әдістерді қолданып

60, 8

12, 0

Ә) тек химиялық түсініктермен

12, 2

10, 0

Б) күнделікті өмірмен байланыстырып

27, 0

88, 0

Slide 12

Сауалнаманың жалғасы. . .

Химиялық түсініктерді жақсы түсінесің бе?

А) түсіндірілген сабақты қиын ұғамын

61, 4

63, 9

Ә) оқу материалын орташа меңгеремін

25, 0

36, 1

Б) жақсы меңгеремін

18, 4

9, 8

Химиядан алған біліміңізді мұғалім қандай жолмен бағалайды?

А) дәстүрлі

64, 7

73, 0

Ә) баға қоймайды

17, 4

7, 0

Б) аралас

17, 9

20, 0

Slide 13

Сабақтың тақырыбы: Қышқылдар. №7 зертханалық тәжірибе «Қышқылдардың қасиеттерін зерттеу»

Жоспар

Slide 14

жалғасы 1. . .

Slide 15

жалғасы 2. . . .

Slide 16

жалғасы 3

Slide 17

Бастапқы зерттеу бойынша оқушы үлгірімінің деңгейлері

Сыныптар

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Үлгерім

Білім сапасы

Эксперименттік сынып

25

14

11

0

0

100%

56%

Бақылау сыныбы

25

13

12

0

0

100%

52%

Slide 18

Соңғы зерттеу бойынша оқушы үлгірімінің деңгейлері

Сыныптар

Оқушы саны

«5»

«4»

«3»

«2»

Үлгерім

Білім сапасы

Эксперименттік сынып

25

21

4

0

0

100%

84%

Бақылау сыныбы

25

20

5

0

0

100%

80%

Slide 19

Оқу тапсырмаларын меңгеру коэффициенті формуламен есептеледі:

Z=n/N

Мұндағы,

Z- эксперименттік және бақылау сыныптарының оқу материалын меңгеру коэффициенті;

n- бақылау тапсырмаларын жақсы бағаға орындаған оқушы саны;

N- сыныптағы барлық оқушылар саны.

Slide 20

ҚОРЫТЫНДЫ

1. Зерттелетін проблеманың өңделу деңгейін анықтау мақсатында әдістемелік, психологиялық және педагогикалық әдебиеттер талдалынды.

2. Эксперименттік жұмыстарды жүргізуге негізделген оқушының теориялық моделі құрылды.

3. Химиялық эксперименттің оқу әдісі ретінде рөлін анықтап, әдіс-тәсілдерін талдау жүргізілді;

4. Оқытушы мен оқушыға қатысты экспериментті жүргізу мүмкіндіктерін анықталды;

5. Зерттеу тақырыбына бойынша мектеп базасында тәжірибелік жұмыстар жүргізілді.

6. Ұсынылған әдістемелік жүйенің тиімділігін эксперименталды түрде тексерілді.

Slide 21

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!


Ұқсас жұмыстар
Эксперименттің міндеті
Психологиядағы ғылыми зерттеу әдістері
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУДІҢ ТҮРЛЕРІ МЕН ТИПТЕРІ
Эксперименталды зерттеулер
Химиядан зерттеу жұмысының ғылыми аппаратын дайындау
ЭКСПЕРИМЕНТ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ
Эксперимент әдісі
Астық өнімдерін кептіру кезінде механикалық күштерді пайдалану
ЖАУАПКЕРШІЛІК ПСИХОЛОГИЯСЫ
Педагогикалық зерттеу әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz