УНИВЕРСИТЕТІ ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА




Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК
ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ
«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА»
ФАКУЛЬТЕТІ
«Жалпы педагогика және музыкалық
білім» кафедрасы

БӨЖ
Тақырыбы: И.Г.Пестолоццидің
мекемесіндегі тәрбиелеу-білім беру
әрекеттері

Орындаған: Бектасова Балнұр
ТП 18-2К1
Қабылдаған: Құлжабаева Гүлсезім
Иоганн Генрих Песталоцци
(1746-1827жж)

ШВЕЙЦАРИЯЛЫҚ ПЕДАГОГ-
ДЕМОКРАТ. АЛҒАШ
ДИДИКТИКАНЫҢ НЕГІЗІН
ҚАЛАУШЫЛАРДЫҢ БІРІ
Тәрбиенің мақсаты мен міндеттері туралы.

Тәрбиенің Дене тәрбиесінің
мақсаты-оның барлық
мақсаты- дене күштерімен Тәрбиенің
адамның табиғи мүмкіншіліктерін дамыту
міндеті -адамды
және нығайту, ал дене
қабілеттіктерін тәрбиесінің негізі – жан-жақты және
дамыту, әруақытта баланы ойнауға, бәрін
ұстауға, әруақытта да үйлесімді
да оны жетілдіріп әрекет етуге итермелейтін дамыту
отыру баланың қозғалысқа
табиғи ұмтылуы
Дидактика негіздері элементарлық білім беру
теориясы.
Таным үрдісінің бастапқы сатысы бақылау болып табылады.
Бақылаудан жаңа ұғымдарға көшу үшін кез-келген танымның
үш элементін түсіну қажет,

Сан

Түр

сөз

Песталоцци өзінің алдына міндет қойды – оқытудың түрлері мен
әдістерін табу, оны пайдалана отырып, шаруа-ана өз балаларын
оқыта білуі мүмкін
Белгілі бір түсініксізді анықтап алу үшін,
әруақытта да алдына үш мәселе қояды:

Оның көз алдында
қанша заттар?

Олар қандай түрге
ие?

Олар қалай деп
аталады?
Г.И. Песталоццидің педагогикалық жүйесі:
Білім беру ұғымын педагогикаға тұңғыш енгізген; «Адам ақиқатты
танып қана қоймай, сондай-ақ дұрыс нәрсені істеуге қабілетті болуы
тиіс. Осы бір дәлелді қағида адамдардың қарапайым білімін үш
бөлікке бөлді:

1. Қарапайым интеллектуалды білім. Оның
мақсаты – адамның ақыл-ой қасиеттерін жан-
жақты әрі үйлесімді дамыту. Осы қасиеттер оның
интеллектуалды өз бетінше әрекетін қамтамасыз
етеді, белгілі бір дамыған интеллектуалды
дағдыларды сіңіреді.

2. Қарапайым тән білімі. Оның мақсаты –
адамның дене қасиеттерін дұрыс бағытта дамыту,
бұл қасиеттер оған сабырлық пен өз бетінше дене
әрекетін береді. Дененің жақсы дағдыларын
шыңдай түседі.

3. Қарапайым адамгершілік тәрбие. Оның
мақсаты – адамның жан-жақты және үйлесімді
адамгершілік қасиеттерін дамыту. Мұның өзі
адамгершілік пайымдаулардың өз бетінше іске
асуымен қамтамасыз етіледі, белгілі бір
адамгершілік дағдыларды қалыптастырады».
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Ж.Қоянбаев,Р.Қоянбаев.
Педагогика.-Алматы, 1998, 2000.
2. Е.Сағындықұлы. Педагогика. -
Алматы,1999.
3. С.Қалиев, Ш.Майғаранова,
Г.Нысанбаева, А.Бейсенбаева.
Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін
дамытудық педагогикалық негіздері. -
Алматы, 2001

Ұқсас жұмыстар
АЙТЫЛУЫНЫҢ БҰЗЫЛУЫ
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
Педагогикалық қарым - қатынастың қажетті элементі педагогикалық этика
Тіл дамыту әдістемесі
Негізгі еңбектері
Жоғары мектеп педагогикасының қызметтері
Сандарды қосу және азайту
Тәрбие жұмысының моделін кұрайтын бөліктер
Мәдениеттің бастаулары
Оқушылар натурал сандар қатарында
Пәндер