ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ




Презентация қосу
М.ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН
МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
«ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА» ФАКУЛЬТЕТІ
«Жалпы педагогика және музыкалық білім» кафедрасы

БӨЖ
Тақырыбы:Арнайы білім беру мекемелеріндегі тәрбиенің
құралдары мен формалары

Орындаған: Бектасова Балнұр
Мұратқызы
ТП 18-2К1
Қабылдаған: Құлжабаева Гүлсезім
Тәрбие - мақсатқа
Тәрбие - мақсатты,
бағытталған тұлға
арнайы
бойында көзқарастар мен
ұйымдастырылған жан-
сенімдер, қасиеттер мен
жақты үйлесімді
құндылықтар, мінез-
дамыған тұлғаны
құлық нормаларын
қалыптастыру процесі
қалыптастыру процесі.

Тәрбие - тұлғаны
Тәрбие - мақсатты түрде,
қалыптастыруға
адамзаттың өмір сүру
бағытталған қоғамдық
барысында жинақтаған
институттардың (отбасы,
әлеуметтік тәжірибесін,
балабақша, мектеп,
ұрпақтан ұрпаққа
қоғамдық бірлестік)
алмастыру процесі
балаға әсер ету процесі
Тәрбие процесі

Тәрбие процесі-жеке адам мен балалар ұжымын
әлеуметтік тұрғыдан қалыптастыруда, оларды,
өмірге дайындап, қоғамда өз орнын таба білуге
үйретіп, әрбір әрекетімен, қызметімен қоғамға
пайда келтіруде, өз жеке басына қанағаттанған
сезіммен қарауға тәрбиелеу

Тәрбие процесінің құрылысы өз ерекшеліктеріне
байланысты алдына айқын мақсаттар қойып,
тәрбие мазмұның соған негіздеп, оларды іс-
жүзіне асыруда тәрбиенің формалары мен әдіс-
тәсілдерін, объективтік мүмкіндіктерін сонымен
қатар ең соңында жеткен жетістіктерідің
қорытындысын белгілейд

Тәрбие процйесінің екі жақтылық функциясының
мәні –педагогтің белгілі мақсат пен жасаған
педагогикалық ықпалы, табиғи түрде, оқушының
өмірі мен іс-әрекеттерінің үйлесуі қажет
Тәрбие әдістері – бұл
педагогикалық жұмыстың
тәсілдері мен жолдары арқылы
тәрбие мақсатына жету
(Т.Е.Конникова)

Тәрбие әдістері - тәрбиеші мен
тәрбиеленушілер іс-әрекетінің
өзара байланыс тәсілдері
(В.А.Сластенин)

Тәрбие әдістері – бұл мектеп
тәжірибесінде қойылған
мақсаттарға қол жеткізу үшін
пайдаланылатын жол
(Ж.Әбиев)
Тәрбие әдісі дегеніміз тәрбиешілер мен
тәрбиеленушілердің өзара байланысқан іс-
әрекетінде оқушылардың тұлғалық қасиеттерін
қалыптастыруға бағытталған педагогикалық
жұмыс тәсілдері

Тәрбие тәсілі – жалпы әдістің бір бөлігі, жеке-
дара әрекет, нақты іс

Тәрбие құралдары: іс-әрекеттің түрлері, көрнекі
құралдар, педагогикалық ықпал жасау
құралдары, коммуникация, құралдары
Тәрбие формалары оқушылардың ұжымдық және жеке іс - әрекетін
мақсатты түрде ұйымдастыру. «Тәрбиелік шара», «тәрбиенің ұйымдық
формалары» деген терминдер де қолданылады. Шара – ұжымда тәрбие
мақсатына жетуге бағытталған, ұйымдастырылған іс –әрекеті. Түрлері:

оқушылардың қатысуына байланысты: ұжымдық
формалар(барлық сыныптың қатысуы);

үйірме - топтық және жеке түрлері

танымдық - дамытушылық іс - әрекетті ұйымдастыру
формалары: викторина, білім аукционы, КТК, жобалар
сайысы, іскерлік ойындар, ғылыми конференциялар,
өнертапқыштар мен фантазерлер сайысы

адамгершілік тәрбиесі міндеттерін орындауда
пікірсайыстар, дөңгелек жоза, қайырымдылық
акцияларын қолдануға болады
іс-әрекет түрлері (ойын,
еңбек);

заттар (ойыншықтар,
электронды есептегіш
машиналар);

Тәрбие құралы – рухани және материалдық
оқушының адамдық мәдениет (өнер, қоғам,
қасиеттерін өмір);
қалыптастыратын,
мұғалім мен баланың
санасына тәуелсіз
материалдар. Тәрбие бұқаралық ақпарат
құралдары, педагогикалық
құралдары:
ықпал жасау құралдары
(мұғалім, ата-ана).
Т.Е. Конникова, Г.И. Щукина жүйесі
бойынша тәрбие әдістері
Тәрбиеленушілердің іс-
әрекетіндегі, қарым- Жеке адамның
қатынасындағы, мінез-
құлқындағы жағымды санасын қалыптастыру Ынталандыру әдістері
тәжірибені қалыптастыру әдістері
әдістері
саяси, этикалық
қоғамдық пікір;
әңгіме;
Мадақтау;
· үйрету; · әңгімелесу;

· бақылау; · диспуттар;
·Жазалау.
· жаттығу; · лекциялар;

· педагогикалық
· түсіндіру;
талап;
жарыс
· арнайы тәрбиелік
· өнеге.
ситуациялар құру.
тәрбие
мақсат,
міндеттеріне
мұғалімнің
жеке
ерекшеліктері
тәрбие
және мазмұнын
қабілетіне
Тәрбиенің
әдістерін;
формаларын
таңдау
тәрбиеленушіл
ерінің
тәрбиенің
жынысы мен
жағдайы мен
жасының
құралдарына
ерекшеліктері
не
тәрбиеленушіл
ердің жеке
ерекшеліктері
не
Әдебиеттер:
1. Әбенбаев С., Әбиев Ж. Педагогика. Оқу құралы. – Астана:
Фолиант, 2009. – 336 б.
2. Бабаев С.Б., Оңалбек Ж.К. Жалпы педагогика: оқулық. –
Алматы: «Nurpress», 2011. – 228с.
3. Педагогика: Учебник. Алматы,2009 – С
4. Подласый И.П.Педагогика Учебник для бакалавров Гриф
УМО: Юрайт, 2012. -574 с
5. Ахметова Г.К., т.б Педагогика: Оқулық – Алматы: Қазақ
университеті., 2006,-217б

Ұқсас жұмыстар
АЙТЫЛУЫНЫҢ БҰЗЫЛУЫ
УНИВЕРСИТЕТІ ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА
Педагогикалық қарым - қатынастың қажетті элементі педагогикалық этика
Мұғалім туралы мәлімет
Сандарды қосу және азайту
Оқушылар натурал сандар қатарында
Қазіргі бағалау түрлі нысанда болуы керек жиынтық формативті
Сабақтың мақсатын анықтау
Абдукаримова Улжан Ануаровна речмердің синтетикалық терапиясы
Сандарды салыстыр
Пәндер