Білімді меңгеру ұзақ уақытты керек ететін күрделі үдеріс
Презентация қосу
Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
Жаратылыстану және география институты
Оқушылардың танымдық іс-
әрекетін ұйымдастырудың
шарттары мен құралдары
Орындаған: Омарова М, Амангелді Т,
Бағдат А, Бегман Қ.
Жоспары:
1 Кіріспе
2 Белсенді танымдық іс-әрекет ұғымы
Оқушыларда танымдық қызығушылық пен ақыл-ой
3 әрекетінің тәсілдерін қалыптастыру
Оқушылардың белсенді танымдық іс-
4 әрекеттерінің нәтижесі
5 Қорытынды
Кіріспе
Білімді меңгеру ұзақ уақытты керек ететін
күрделі үдеріс. Таным үдерісі туралы
теориялық түсініктемені таным теориясы
береді, онда бейнелеу теориясының алатын
орны ерекше. Бұл теорияға сай объективті
дүниені тану үдерісі адамның сана-
сезіміндегі шындық құбылыстар
бейнесінің ерекше үлгісі болып табылады.
Белсенді танымдық іс-әрекет ұғымы
Таным - дегеніміз сыртқы құбылыстардың адам санасында бейнеленуі.
Танымның мақсаты – жеке тұлғаның санасындағы объективтік шындықтың
бейнеленуі. Танымдық белсенділік - оқушының іс-әрекетінің, оқу-тәрбие
үдерістерінде тұлғаның іс-әрекетінің сапасы.
Г.И.Щукинаның анықтауынша, оқушының танымдық іс-
әрекетін белсендіру – оқу мен оқытудың қалыптасып қалған
түрлеріне деген инерцияны жеңуге, мұғалім мен оқушының тиімді
бірлескен танымдық іс-әрекеттеріне бағытталған үдеріс.
Оқушыларда танымдық қызығушылық пен
ақыл-ой әрекетінің тәсілдерін қалыптастыру
Ғылыми танымның міндеттері өмірден алынып, қоғам
дамуының талаптарының туындайтыны белгілі.
Мектеп оқушыларының таным мотивтері серпінді
болуға тиіс. Білім шәкірттіктанымға айналу үшін
оқушының оқуға, білім алуға деген құштарлығы болуы
керек.
Ғылым мен техниканың өсуіне қарай, адам дамуының
жетілуіне қажетті, жаңа таным құралдары жасалуда,
адамның әлі де танылмаған заттар мен құбылыстар
дүниесін меңгеруін жеңілдететін зерттеудің барынша
жетілген әдістері жасалуда.
Оқушылардың белсенді танымдық іс-
әрекеттерінің нәтижесі
Іс-әрекеттік тәсіл — оқушыларды танымдық әрекеттің
субъектісі ретінде қарастыруды көздейді.Іс-әрекеттік амал-
тәсілдері негізіне әрекет теориясы жатады. Белсенді танымдық
іс-әрекеттің нәтижесі: білімділік, танымдық іс-әрекет тәсілдерін
меңгеру, танымдық іс-әрекеттің мақсатын қоя білу, мазмұн мен
жұмыс істеуге қажетті тәсілдерді таңдай білу, өзін-өзі бағалай
білуі болып табылады.
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Назарларыңызға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz