Білімді меңгеру ұзақ уақытты керек ететін күрделі үдеріс




Презентация қосу
Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
Жаратылыстану және география институты

Оқушылардың танымдық іс-
әрекетін ұйымдастырудың
шарттары мен құралдары

Орындаған: Омарова М, Амангелді Т,
Бағдат А, Бегман Қ.
Жоспары:
1 Кіріспе

2 Белсенді танымдық іс-әрекет ұғымы
Оқушыларда танымдық қызығушылық пен ақыл-ой
3 әрекетінің тәсілдерін қалыптастыру
Оқушылардың белсенді танымдық іс-
4 әрекеттерінің нәтижесі

5 Қорытынды
Кіріспе

Білімді меңгеру ұзақ уақытты керек ететін
күрделі үдеріс. Таным үдерісі туралы
теориялық түсініктемені таным теориясы
береді, онда бейнелеу теориясының алатын
орны ерекше. Бұл теорияға сай объективті
дүниені тану үдерісі адамның сана-
сезіміндегі шындық құбылыстар
бейнесінің ерекше үлгісі болып табылады.
Белсенді танымдық іс-әрекет ұғымы
Таным - дегеніміз сыртқы құбылыстардың адам санасында бейнеленуі.
Танымның мақсаты – жеке тұлғаның санасындағы объективтік шындықтың
бейнеленуі. Танымдық белсенділік - оқушының іс-әрекетінің, оқу-тәрбие
үдерістерінде тұлғаның іс-әрекетінің сапасы.

Г.И.Щукинаның анықтауынша, оқушының танымдық іс-
әрекетін белсендіру – оқу мен оқытудың қалыптасып қалған
түрлеріне деген инерцияны жеңуге, мұғалім мен оқушының тиімді
бірлескен танымдық іс-әрекеттеріне бағытталған үдеріс.
Оқушыларда танымдық қызығушылық пен
ақыл-ой әрекетінің тәсілдерін қалыптастыру
Ғылыми танымның міндеттері өмірден алынып, қоғам
дамуының талаптарының туындайтыны белгілі.
Мектеп оқушыларының таным мотивтері серпінді
болуға тиіс. Білім шәкірттіктанымға айналу үшін
оқушының оқуға, білім алуға деген құштарлығы болуы
керек.

Ғылым мен техниканың өсуіне қарай, адам дамуының
жетілуіне қажетті, жаңа таным құралдары жасалуда,
адамның әлі де танылмаған заттар мен құбылыстар
дүниесін меңгеруін жеңілдететін зерттеудің барынша
жетілген әдістері жасалуда.
Оқушылардың белсенді танымдық іс-
әрекеттерінің нәтижесі
Іс-әрекеттік тәсіл — оқушыларды танымдық әрекеттің
субъектісі ретінде қарастыруды көздейді.Іс-әрекеттік амал-
тәсілдері негізіне әрекет теориясы жатады. Белсенді танымдық
іс-әрекеттің нәтижесі: білімділік, танымдық іс-әрекет тәсілдерін
меңгеру, танымдық іс-әрекеттің мақсатын қоя білу, мазмұн мен
жұмыс істеуге қажетті тәсілдерді таңдай білу, өзін-өзі бағалай
білуі болып табылады.
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Мектеп жасындағы балалардың негізгі әрекеті - оқу
Бастауыш мектепте информатика негіздерін енгізудің қажеттілігі
Белсенді оқыту әдістерінің жіктелуі
Білімді, іскерлікті, дағдыны меңгеру процесі
Болондық декларация материалдары және болондық үдеріс
ПЕДАГОГ ҚЫЗМЕТКЕР
I тақырыптық блок Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Жалпы педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
Интернет Электрондық желісіне оқулықтарды қосылу пайдалану
Оқыту процесі Тәрбие процесі
Пәндер