Оқушылардың белсенді танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудың шарттары мен құралдары


Slide 1

Оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудың шарттары мен құралдары

Орындаған: Омарова М, Амангелді Т, Бағдат А, Бегман Қ.

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

Жаратылыстану және география институты

Slide 2

Жоспары:

Белсенді танымдық іс-әрекет ұғымы

Оқушылардың белсенді танымдық іс-әрекеттерінің нәтижесі

Slide 3

Кіріспе

Білімді меңгеру ұзақ уақытты керек ететін күрделі үдеріс. Таным үдерісі туралы теориялық түсініктемені таным теориясы береді, онда бейнелеу теориясының алатын орны ерекше. Бұл теорияға сай объективті дүниені тану үдерісі адамның сана-сезіміндегі шындық құбылыстар бейнесінің ерекше үлгісі болып табылады.

Slide 4

Белсенді танымдық іс-әрекет ұғымы

Таным - дегеніміз сыртқы құбылыстардың адам санасында бейнеленуі. Танымның мақсаты - жеке тұлғаның санасындағы объективтік шындықтың бейнеленуі. Танымдық белсенділік - оқушының іс-әрекетінің, оқу-тәрбие үдерістерінде тұлғаның іс-әрекетінің сапасы.

Г. И. Щукинаның анықтауынша, оқушының танымдық іс-әрекетін белсендіру - оқу мен оқытудың қалыптасып қалған түрлеріне деген инерцияны жеңуге, мұғалім мен оқушының тиімді бірлескен танымдық іс-әрекеттеріне бағытталған үдеріс.

Slide 5

Оқушыларда танымдық қызығушылық пен ақыл-ой әрекетінің тәсілдерін қалыптастыру

Slide 6

Оқушылардың белсенді танымдық іс-әрекеттерінің нәтижесі

Іс-әрекеттік тәсіл - оқушыларды танымдық әрекеттің субъектісі ретінде қарастыруды көздейді. Іс-әрекеттік амал-тәсілдері негізіне әрекет теориясы жатады. Белсенді танымдық іс-әрекеттің нәтижесі: білімділік, танымдық іс-әрекет тәсілдерін меңгеру, танымдық іс-әрекеттің мақсатын қоя білу, мазмұн мен жұмыс істеуге қажетті тәсілдерді таңдай білу, өзін-өзі бағалай білуі болып табылады.

Slide 7

Қорытынды

Slide 8

Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 9

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың ұжымдық танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
Оқушылардың танымдық іс-әрекетін белсендірудің дәстүрлі және қазіргі әдіс-тәсілдері
Жаңа тұрпатты мұғалімнің құзырлы іс-әрекетін ұйымдастырудың педагогикалық шарттары және біліктілікті арттыру модульдері
Оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудағы заманауи педагогикалық технологиялар
Бастауыш сынып оқушыларының ұжымдық шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастырудың теориялық-әдістемелік негіздері
Бастауыш мектептегі оқу сабақтарында оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру формалары (әдебиеттік оқу мысалында)
Мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың шығармашылық қабілеттері мен танымдық-жобалық іс-әрекетін дамыту тәсілдері
Мектепке дейінгі балалардың танымдық әрекетін ойын арқылы дамыту
Тарих сабағында ойын технологиялары: оқушылардың қызығушылығы мен танымдық белсенділігін арттыру
Өзіндік жұмысты ұйымдастырудың принциптері мен құрылымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz