Демографиялық фактор


Slide 1

Қазақстандық және шетелдік қонақ үйлерге жалпы сипаттам

Орындаған: Елубай Аружан, Жақсылық Аружан, Рахметжанова Алина, Джумашева Аружан

TURAN UNIVERSITY

Slide 2

Маркетинг ортасы дегеніміз - ол фирманың маркетинг бөлімінің мақсатты клиенттерімен тиімді байланыс орнатып, оны үзбей сақтау мүмкіндіктеріне əсер ететін белсенді субъектілердің жəне күштердің жиынтығы. Маркетингтің микроортасы - фирма қызметіне тікелей қатысты болатын маркетингтік күштер. Маркетинг ортасын зерттеу барысында келесі түрлерді бөлуге болады:

а) макроорта;

ə) микроорта;

б) медиаорта.

Slide 3 Slide 4

Ibis Hotel қонақ үй желісі Accor Француз қонақ үй корпорациясының құрамына кіреді. Ibis қонақ үйлері бюджеттік деңгейдегі қонақ үй түріне жатады. Әдетте, Ibis қонақ үйі екі-үш жұлдыз мәртебесіне ие. Батыс Еуропада Ibis қонақ үйі көбінесе эконом-класты қонақ үйлер санатына жатады, Шығыс Еуропада олар орта тапқа жатады. Бүгінгі таңда Ibis Hotel желісіне Азия, Африка, Еуропа және Латын Америкасындағы 700-ден астам қонақ үй кіреді. Барлық Ibis қонақ үйлерінің жартысына жуығы Францияда. Сол жерде Францияда алғашқы Ibis қонақ үйі пайда болды. Ол 1974 жылы Бордода ашылды. Содан бері Ibis өз желісін дамытып, қызмет көрсету сапасын жақсартты.

Slide 5

Ibis Hotel қонақ үй бизнесі саласында ISO 9001, сондай-ақ өндірістік процестердің қоршаған ортаны қорғау талаптарына сәйкестігіне ISO 14001 сертификаттауынан өткен алғашқы қонақ үй желілерінің бірі болды. Жақында Ibis Hotel орталық және шығыс еуропа нарықтарын сәтті игере бастады. Бүгінгі таңда желідегі Қонақ үйлерді Словакия, Польша, Румыниядан табуға болады. Ресейде Ibis желісінде әлі де бір қонақ үй бар - Ибис Мәскеу Павелецкая.

Slide 6

Экономикалық факторлар. Адамдардың өзінен басқа, нарықтар үшін олардың сатып алу қабілеті де маңызды. Сатып алу қабілетінің жалпы деңгейі ағымдағы кірістер деңгейіне, бағаларға, жинақтарға, несиенің қол жетімділігіне байланысты. Сатып алу қабілетіне елдегі экономикалық дағдарыс, жұмыссыздықтың жоғары деңгейі, несиелердің жоғары құны әсер етеді. Ибис Мәскеу қонақ үйінде біздің бәсекелестерімізбен салыстырғанда өте қолайлы бағалар бар. "Катерина сити" (от8400р) жақын жерде орналасқан бірнеше үш жұлдызды қонақ үйлердің бірі, ол біздің бәсекелесіміз ретінде әлдеқайда қымбат.

Slide 7

Саяси орта. Бұл заңдар, Мемлекеттік мекемелердің нормативтік құжаттары, әртүрлі ұйымдар мен жеке тұлғаларға әсер ететін және олардың әрекет ету еркіндігін шектейтін қоғамдық топтардың талаптары. Ресейде кәсіпкерлік қызметті реттейтін заңнамалық актілердің саны тез өсуде. Олардың негізі-Ресей Федерациясының Конституциясы және Азаматтық кодекс. Мемлекеттік реттеудің маңызды себебі - тұтынушыларды жосықсыз іскерлік тәжірибеден қорғау қажеттілігі. Кәсіпорын басшылары белгілі бір аймақтағы маркетингтік қызметке жататын федералды және жергілікті заңдарды жақсы білуі керек.

Маркетинг саласындағы маман шешім қабылдау кезінде белгілі бір нарық шегінде кәсіпкерлікті реттейтін, тұтынушы мен жұртшылықтың құқықтарын қорғауды, тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігін, қоршаған ортаны қорғауды және т. б. бақылауды қамтамасыз ететін құқықтық нормаларды Ибис Мәскеу отелі ескереді.

Slide 8

Табиғи факторлар. Маркетингтің сыртқы макро ортасының бұл бөлігінде бизнесті ұйымдастыру мен жүргізуде экологиялық қорғауды қамтамасыз ету, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және көбейту міндеті үлкен мәнге ие. Замоскворечье. Замоскворечье муниципалды аймағында ірі өнеркәсіптік кәсіпорындар жоқ. Экологияны ластаудың негізгі көзі автокөлік болып табылады, бұл транзиттік магистральдармен қатар ауданды тұруға ыңғайсыз етеді. Бұл "Ibis" қонақүйлер желісі экологиялық таза материалдарды пайдаланады.

Slide 9

Ғылыми-техникалық факторлар. Ғылыми-техникалық прогресті жеделдету. Қазіргі заманғы техника-бұл компьютерлер басқаратын автоматты машиналар кешені. Оның орнына жасанды интеллектісі бар роботтар мен робототехникалық кешендер келеді. Бұл қонақ НТР-ны өз пайдасына пайдаланады. Fidelio V8-бұл жаңа және нарықта теңдесі жоқ қонақ үйді басқару жүйесі. Бұл сату, брондау, қонақтарды қабылдау және орналастыру, конференциялар мен банкеттер ұйымдастыру және клиенттермен байланысты басқару, қаржылық бақылау және кәсіпорынның басқару есебі үшін толық мәліметтерді ұсынуға дейінгі мәселелерді шешу мүмкіндігі.

Slide 10
Ұқсас жұмыстар
Демографиялық факторлардың ерекшеліктері
ДЕМОГРАФИЯЛЫҚ ФАКТОРЛАР
Қазақтелеком туралы
КОМПЬЮТЕРЛІК КОМПАНИЯ AKCESS
Демография ғылымы туралы түсінік
МАРКЕТИНГТІҢ ҚОРШАҒАН ОРТАСЫ
Экологиялық көші - қон
Тұлғаның дамуы
Нәсілдік және ұлттық теңсіздік
Қазақстанның ішкі нарығы үшін шығарылатын су
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz