Темір жол көлігінің логистикалық - инфрақұрылымының даму жолдары


Slide 1

СӨЖ

Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті

География және табиғатты пайдалану факультеті

География, жерге орналастыру және кадастр кафедрасы

Алматы 2021ж.

«Темір жол көлігінің логистикалық-инфрақұрылымының даму жолдары»

Slide 2

Жоспар:

Кіріспе

1. Теміржол көлігі және тарихы

2. Теміржол көлігі дамыған елдер

3. Темір жол көлігінің логистикалық-инфрақұрылымы

4. Қазақстанның теміржол көлігінің дамуы және

кемшіліктері

Қорытынды

Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 3

Кіріспе

Көлік жүйесі - бұл тасымалдау кезінде өзара әрекеттесетін әртүрлі көлік түрлерінің кешені. "Көлік жүйесі" термині мемлекетке, аймаққа немесе ірі қалаға қатысты қолданылады. Көлік жүйесінің құрамына мыналар кіреді: теміржол (рельсті) ; теңіз; өзен (ішкі су) ; автомобиль; әуе; Құбыр (мұнай құбырларын, негізінен мұнай өңдеу өнімдерін айдауға арналған өнім құбырларын және газ құбырларын қамтитын) . Көлік жүйесінің элементтері: қалалық көлік, ол әртүрлі қалаларда бөлек жұмыс істейтін әртүрлі көлік түрлерінің кешені (метрополитен, трамвай, троллейбус, автобус және басқалар) болып табылады; өнеркәсіптік, ауылшаруашылық, құрылыс, сауда және басқа да кәсіпорындар мен ұйымдардың ішкі қажеттіліктеріне тікелей қызмет көрсететін көліктің барлық түрлері кіретін өндірістік көлігі. "Бірыңғай көлік жүйесі" - көліктің барлық түрлерінің әлеуметтік-экономикалық бірлігін баса көрсететін ұғым. Көлік желісі-бұл елдің немесе жекелеген өңірдің елді мекендерін (темір жолдар, автожолдар, әуе және су жолдары, құбырлар) байланыстыратын барлық қатынас жолдарының жиынтығы. Ол көлік қуатын сипаттайды.

Slide 4

1. Теміржол көлігі және тарихы

Slide 5 Slide 6 Slide 7 Slide 8 Slide 9

2. Теміржол көлігі дамыған елдер

Slide 10 Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14

3. Темір жол көлігінің логистикалық-инфрақұрылымы

Slide 15 Slide 16 Slide 17

Техника. Теміржол көлігінің техникасының немесе техникалық құрамдалуының негізін жасанды құрылыстары бар жолдар, станциалар және жолаушылық жүктік және қамтамасыз ету құрылғылары бар басқа да бөлек пункттер жылжымалы құрам, депо, энергиямен қамтамасыз ету құрылғылары, эксплуатациялық жұмысты басқару және қозғалысты реттеуге арналған арнайы құралдар, байланыс құралдары.

Теміржол бұл, әдетте үйінді немесе ойынды үстіне қиыршықтан, гравиден немесе құмнан жасалған балласты призма орнатылған нақты өлшемдері болатын жер құрлысы. Балласты призманың үстіне белгіленген эпюр бойынша темір бетон, ағаш немесе металл шпалдары орнатылады, ал оларға ерекше қыстырғыштар арқылы болат рельстері бекітіледі. Бұндай конструкцияны классикалық деп атайды.

Трассаны жобалау және құрылыс кезінде темір жолын түзу және көлденең етуге тырысады, ал оған жеткізуге мүмкін болмағанда профиліндегі қатты еңістікті және планының домалануын болдырмауға тырысады. Еңістік қатты болған сайын және қисықтықтардың радиустары аз болған сайын қозғалысқа қарсы кедергі көп болады, әрі басқа да бірдей жағ-дайларда пойыздың массасы және оның қозғалыс жылдамдығы аз болады, яғни өткізу және тасымалдау қабілеттілігі аз болады.

Slide 18

4. Қазақстанның теміржол көлігінің дамуы және кемшіліктері

Темір жол жолаушылар тасымалдарының қазіргі жай-күйі қызметтің шығындылығымен, активтердің тозуымен, қанағаттандырылмаған сұраныспен және көрсетілетін қызметтер сапасының төмен деңгейімен, билетсіз алып өтумен сипатталады. Көптеген проблемалар активтердің жай-күйінің және реттеудің нормативтік құқықтық базасының жетілмегендігінің салдары болып табылады

Slide 19

Локомотивтермен де қиын жағдай. 2004 жылы локомотивтердің жалпы паркінің шамамен 1100 машинасы белсенді жұмыс паркінде 550 жүк және 120 жолаушылар тасымалы болды. Сол кездің өзінде, шамамен 2003 жылдан бастап Теміржол локомотивтердің белсенді істен шығуының күрделі проблемасына тап болады деп болжалды.

Бүгінгі таңда Қазақстанның темір жол саласында негізінен тозу дәрежесі бұрыннан барлық нормативтерден асып кеткен жылжымалы құрамның, жол техникасының, жол конструкцияларының, негізгі өндірістік қорларды жөндеу және ұстау технологияларының моральдық және техникалық жағынан ескірген модельдері пайдаланылады.

Сарапшылар түгендеу паркінен шығаруды күтіп тұрған кезде мезгіл-мезгіл 3000-ға дейін Вагон тоқтап тұратынын атап өтті. Соңғы үш жыл ішінде тәулігіне орташа есеппен 27 000-нан астам вагон жарамсыз күйде болды. Бұл ретте жүк вагон паркінің тозған бірліктерінің саны, әсіресе цистерналар мен жартылай вагондар паркіне қатысты ұлғаюды жалғастыруда.

Жүк вагон паркінің көп бөлігі қолданыстағы нормативтер бойынша пайдаланудың шекті мерзіміне жақындап келеді. Вагон паркінің құрылымы да тасымалдаушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырмайды. Ең үлкен тапшылық жартылай вагондар, цистерналар және контейнерлер, яғни Қазақстанда тасымалданатын жүктерді тасымалдау үшін ең қажетті вагондардың түрлері болып табылады.

Slide 20 Slide 21

Бүгінгі таңда Қазақстанның локомотив паркін жаңарту бағдарламасы шеңберінде 85 бірлік магистральдық тепловоз, 141 маневрлік тепловоз жаңғырту жүргізу, сондай-ақ 152 магистральдық тепловоз және 104 электровоз сатып алу жоспарлануда.

Темір жол көлігін техникалық қайта жарақтандырудың және дамытудың басымдықтары мен бағыттары инвестициялардың едәуір өсуін талап етеді, олардың негізгі бөлігі саланың ішкі мүмкіндіктері, қаржы нарықтарынан инвестициялық ресурстарды тарту үшін жағдайлар жасау есебінен қалыптасады

Республика экономикасына шетелдік инвестицияларды тарту және тиімді пайдалану Қазақстанның шет елдермен өзара тиімді экономикалық ынтымақтастығының негізі, бағыттарының бірі болып табылады.

Әлемдік тәжірибе және темір жол көлігін дамытудың жалпы үрдістері темір жол тасымалдарының экономикалық тиімділігі проблемасын шешу, көліктің басқа түрлеріне қатысты саланың бәсекеге қабілеттілігін арттыру және соның салдарынан сала кәсіпорындарының инвестициялық тартымдылығына қол жеткізу үшін темір жолдар желісін пайдалану (табиғи монополия) және жүктер мен жолаушыларды тасымалдау міндеттерін бөлу қажет екенін көрсетеді

Мәселені шешу жолдары

Slide 22

Қорытынды

Көлік әрқашан елдің экономикалық және саяси өмірінің маңызды саласы болды және болады. Қазақстанның орасан зор аумағы, халық тығыздығының төмендігі, елді мекендердің бір-бірінен алшақтығы, әлемдегі интеграция мен жаһанданудың үдемелі процестері оны елдегі дамудың басым бағыттарының біріне айналдырады.


Ұқсас жұмыстар
Жолаушылар тасымалы
Украинаның логистикалық жүйесі
Аймақтың өндірістік инфрақұрылымын дамыту және жетілдіру бағыттары
Тасымалдау маршруты
Транспорт
КӨЛІК КЕШЕНІ
Нұрлы жол бағдарламасы Қазақстанның тұрақты экономикалық тірегі
Көлік
Басқару жүйесін жетілдіру және нарықтық экономика жағдайындағы көлік жүйесін мемлекеттік реттеу
Жер, су, әуе көлігі және құбыр желесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz