ФИЛОСОФИЯ - ПСИХОЛОГИЯ ФАКУЛЬТЕТІ
Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
АКАДЕМИК Е.А.БӨКЕТОВ АТЫНДАҒЫ ҚАРАҒАНДЫ УНИВЕРСИТЕТІ
ФИЛОСОФИЯ-ПСИХОЛОГИЯ ФАКУЛЬТЕТІ
ӘЛЕУМЕТТІК ЖҰМЫС ЖІНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ
6В01801 «Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану» мамандығы
«Әлеуметтік - педагогикалық жұмыстағы ойын технологиялары пәні
бойынша»презентациялық жұмыс.
Орындаған:СПИС-11 тобының студенті,
Советова Н.М
Тексерген:Нұрланова С.С
Е.А.БӨКЕТОВ АТЫНДАҒЫ ҚАРАҒАНДЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
ТАҚЫРЫП:
«ОЙЫННЫҢ МӘНІ»
ЖОСПАР:
• I. Кіріспе
• II. Негізгі бөлім
• 1.Ойындарды оқу және тәрбие үрдісінде пайдаланудың өзектілігі
• 2.Ойынның психологиялық-педагогикалық мәні
• 3. Психологиялық-педагогикалық маңыхы бар ойын түрлері
• III Қорытынды
• Қолданылған әдебиеттер.
КІРІСПЕ
Сапалы ұрпақты өсіру әсіресе,психология ғылымының дамуына ерекше көңіл аударуды
талап етеді.Психологияны дамыту арқылы өскелең ұрпақты өз дәріжесіне әлем елдеріне
таныту бұл біздің әрбір азаматтың міндеті.Психология-педагогикалыққызметте негізгі
әрекет түрлі баланың логикалық психикалық дамуы болып табылады.Мұнда баланы
тәрбиелеу процесіндегі шығармашылық дамыту ойын іс-әрекетімен тығыз байланыста
болуы тиіс.Тәжірибеде нақты әрекет баланың жеке психикалық және белгілі әлеуметтік-
педагогикалық кеңістіктегі дамуына сүйенеді.Қоғамның болашақ азаматын өсіру үшін
отбасы,қоғамдық орындар, қоршаған ортаның тигізер әсері ұшан-теңіз.Үлкендер өсіп келе
жатқан балдырғандарға адамгершілік сезімдерін дер шағында дарыта беру үшін оны
қоршаған ортасында көңілді қуанышты жайларды жасай білу шарт дейді Е.А.Аркин.
Тәжірибеде нақты әрекет баланың жеке психикалық және белгілі
әлеуметтік-педагогикалық кеңістіктегі дамуына сүйенеді.Ойын мектеп
жасына дейінгі балалардың ең басты іс-әрекеті болып табылады.Атап
айтқанда ойын арқылы балалар өмірді таниды,ойын оларды үлкен өмірге
дайындайды. Сонымен қатар баланың шығармашылық дамуында маңызы
өте зор. Ойын мәнін балалық шақтан есейген шаққа өтетін көпір ретінде
сипаттауға болады.Сонымен қатар мектепке дейінгі балалардың іс-
әрекетінің дамуы үшін де ойынның мәні өте зор.
1.ОЙЫНДАРДЫ ОҚУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕ ҮРДІСІНДЕ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ӨЗЕКТІЛІГІ
Қоғамымыздың ірге тасын нағайту үшін бүгінгі жастарға үлгілі,өнегелі тәрбие беру
қазіргі міндеттердің бірі .
Балада жалпы адамзаттық құндылықтар мен адамның айналадағы дүниемен жеке
тұлғалық қатынасын (этикалық,эстетикалық,адамгершілік тұрғысынан ) тәрбиелеу
мақсатын халқымыз мәдени рухани мұрасының, сал-дәстүрінің озық үлгілерін оның
бойына дарыту арқылы жүзеге асыруға болады. Осымен байланысты бағдарлама
халқымызға тән әдептілік,қонақжайлық, мейірімділік т.б қасиеттер табиғатқа деген
қарым-қатынасындағы біздің халыққа тән ерекшеліктер. Жас ұрпақ өз халқының
мәдениетімен асыл мұраларымен ұлттық әдебиеттер арқылы танысып келеді. Халық
ойынды тәрбие құралы деп таныған.Ойынды сабақта қолдану оқушылардың ой өрісін
жетілдірумен бірге, өз халқының асыл мұраларын бойына сіңіріп,кейіңгі ұрпаққа
жеткізе білу құралы.Бірақ оны жүргізуге нақты әдістемелік құралдар жоқтың қасы.
Халықтық педагогиканың ең бір көне тиімді құралдарының біріне ойын
жатады.Ойын арқылы бала қоршаған ортаны өз бетінше зерделейді.Сөйтіп
өзінің өмірден байқағандарын іске асырып қоршаған адамдардың іс-
әрекетіне еліктейді.Соның нітижесінде өзі көрген жағдайларды отбасылық
тұрмыс пен қызмет түрлерін жаңғыртады. Мәселен қазақтың ұлттық
ойындары: «Бәйге», «Көкпар», «Алтын сақа», «Хан талапай», «Қыз қуу»,
«Тоғызқұмалақ» т.б балалардың еңбекке деген қарым-қатынасы мен
қабілеттерін арттырады.Одан кейінгі кезеңде қазақ халқының бай
этнографиялық материалдарын жинақтаған және оның ішінде ұлт
ойындарының тәрбиелік пікір аитқандар К.А.Покровский,А.И.Ивановский,
Н.И.Гродеков, Е.А.Алекторов, Ә.Диваев, А.Левшин т.б болды делінген.
2.ОЙЫННЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МӘНІ
Ерте кезден-ақ адам өзін қоршаған ортаның тылсым тіршілігін білудің іс-әрекеттің,
алғашқы түрі заттық іс-әрекет болып табылады.Нәресте заттық іс-әрекеттен бірте
бірте ойын әрекетіне ауысады. Барлық адам өзінің тұлға ретінде даму ерекшелігінде
ойын іс-әрекетін бастан кешіреді. Сәбилік кезеңнен бастап бала өзін қоршаған
ортаны,өмір сүріп отырған айналасындағы заттар мен құбылыстарды ойын арқылы
түсініп ұғынады. Тек көру, сипап сезу, байқап тану арқылы емес тікелей араласып
іс-әрекетке көшуін нақты қатынас барысында біледі. Осылайша ойын адамның өмір
танымында шешуші мәнге те болады.Баланың таным түсінігі, іс-әрекеті ойынан
басталып,оның негізгі болашақ өмірінде оқу,еңбек іс-әрекетімен
жалғастырылады.Жеке тұлғаның дамуындағы ойының әсерін ерте заманның өзінде
ақ атақты ғұлама ойшылдар,философтар,педагог,психолог ғалымдар көріп,байқап
оны іске асыру жолдарын ұсынған.
3.ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАҢЫЗЫ БАР ОЙЫН ТҮРЛЕРІ
Ойынның түрлері көп соның ішінде маңыздысы-дидактикалық ойын.Бұл ойынның пайдасы-баланың ой
өрісінің қалыптасуын,мақсат етіп қояды. Сондай-ақ балалардың адамгершілік сезімін оятуға,адамдармен
дұрыс қарым-қатынас жасау, еңбек адамдарына,басқа ұлт өкілдеріне достық, туған жеріне деген
сүйіспеншілдік сезімін тәрбиелеуге көңіл бөлінеді. Дидактикалық ойындар арнайы мақсатты көздейді
және нақты міндеттерді шешеді. Ойынның міндеті баланың қызығушылығын оятып,белсенділігін арттыру
мақсатында іріктеліп алынатын нақты мазмұнмен анықталады.
Дидактикалық ойындар үш топқа бөлінеді:
1.Заттық дидактикалық ойындар-дидактикалық ойыншықтармен және түрлі ойын материалдарымен
ұйымдастырылады.
2.Үстел үстінде ойналатын дидактикалық ойындар- «Лото», «Домино» т.б
3.Сөздік дидактикалық ойындар.
Дидактикалық ойындар балалардың қоршаған орта туралы түсінігін кеңейтеді,баланы ойнай білуге
баулып,ақыл-ой қызметін қалыптастырады, адамгершілікке тәрбиелеу құралы болып табылады.
ҚОРЫТЫНДЫ
Ойынның дамуына және баланың ойынға араласуына әсер ететін
факторлар өте көп.Мысалы үлкендердің ойынға басшылық
жасауы,ойыншықтар баланың өсетін ортасы,балалар ұжымы,баланың
тәрбиесі т.б дегенмен де ойын тек әрекет емес,балалардың да,үлкендердің
де, қызығушылық ермегі,адамды рахат пен қанағат сезіміне бөлейтін іс-
әрекеті. Бала тұрмақ үлкен адамдар да әлі күнге дейін ойнайды,әрине
ойынның түрлері де мазмұны да сан алуан. Балалар ойыны әр алуан, оның
өзгеріп отыруы балалардың жас және дара ерекшеліктеріне байланысты.
ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР
1.Мухина В.С Детская психология-СПб.,1992
2.Овчарова Р.В Практическая психология в начальной школе –М..ТЦ
Сфера,2002
3.Рогов Е.И Настольная книга практического психолога в
оброзавании-М.,1995
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz