Білімнің қызметтері әлеуметтік


Slide 1

Әлеуметтанулық дискурстағы білім беру

Орындағандар: ДосыбайБибісара,

Омар Сания,

Амірхан Аягөз

Бт 20-12

Slide 2

Білім беру және дискурс ұғымы

2

01

Білім әлеуметтануының пайда болуы

02

Білімнің әлеуметтік қызметтері

03

Білім беру жүйесі

04

Қорытынды

05

Жоспары:

Slide 3

01

Білім беру педагогика, психология, философия, тарих, экономика, әлеуметтану секілді ғылымдар қатарын зерттеудің объектісі мен пәні болып табылады.

Білім беру-әлеуметтануы білім жүйесін әлеуметтік институт ретінде және оның қоғаммен өзара әрекеттестігін зерттейтін ғылыми пән.

Дискурс- тілдік коммуникация түрі.

Кең шеңберде, дискурс дегеніміз уақыттың мәдени тілдік контексті. Оған рухани-идеологиялық мұра, көзқарас, дүниетаным кіреді.

Тар мағынада, дискурс деп қандай да болмасын мағыналы, құнды іс-әрекеттің (актінің) нақты тілдік шындығын айтады

Білім беру және дискурс ұғымы

Slide 4

Білім беру әлеуметтануы

Білім беру әлеуметтануының пәні әлеуметтік институт ретінде білім (оның қоғамдағы қызметі мен басқа институттармен өзара байланысы), әлеуметтік ұйым ретіндегі оның мекемелері (мектеп, ЖОО, т. б. ), сонымен қатар білім саласындағы

леуметтік саясат болып табылады.

Білім беру әлеуметтануы, сондай-ақ білім жүйесінің әлеуметтік институт ретінде қоғаммен және оның негізгі элементтерімен өзара әрекеттесулерін зерттейді: мысалы, қоғамдық өндіріс элементтері, экономикалық қатынастар элементтері, саяси жүйе элементтері, рухани өмір элементтері.

Білім жүйесі мен оның жеке кіші жүйелер ішінде пайда болатын әлеуметтік мәселелерге (мектеп, кәсіби оқу орны), оқытушы мен оқушы арасындағы өзара қатынас, ұжым мен топ арасындағы қатынас, мектеп сыныптары ішіндегі қатынас саласындағы мәселелерге келетін болсақ, мұндай мәселелер білім беру әлеуметтануының саласы ретінде педагогикалық әлеуметтану қалыптастырады.

Slide 5

02

Білім әлеуметтануының

пайда болуы

Білім беру әлеуметтануының қызметтерін, оның экономикалық

және саяси процестермен байланысын, сонымен қатар

әлеуметтану көзқарасы бойынша

оқу орындарымен педагогикалық

процестерді зерттеді.

М. Вебер және Э. Дюркгейм

Білімді қазіргі қоғамда

әлеуметтендіру институты ретінде зерттеуді, оқу орындары мен оның элементтерін әлеуметтік жүйе ретінде қарастыруды ұсынды (рөлдер мен нормалар жүйесі) .

Т. Парсонс

Slide 6

Білім беру әлеуметтануының өзіндік ерекше міндеттері бар:

Білім алудағы қажеттілікті зерттеу, қоғам өмірі мен жеке өмірдегі оның рөлін, түсініп, бағалау;

Олардың әлеуметтік маңыздылық астарындағы білім сапасын және деңгейін бағалау;

Қоғам мен білім алушылардың білімге қатынасы, оның әлеуметтік құндылықтарын зерттеу;

Әлеуметтік мәртебенің факторы ретінде білімнің рөлін көрсету;

Рухани қажеттіліктер мен мүдделер серпініне оның әсер ету деңгейін анықтау.

Slide 7

Білімнің әлеуметтік қызметтері:

03

Әлеуметтендіру, тұлғаны дамыту; Мәдениетті тарату, оны ұрпаққа және адамдардың өзара

бір-біріне беру;

Қоғамды интеграциялау;

Әлеуметтік мәртебе беру немесе иелену

Ізгілендіру (гуманизациялық)

Кәсіби-экономикалық;

Ақпараттық-зерттеушілік;

Әлеуметтік-диффренциялық;

Эгалитарлық (теңестіру) ;

Әлеуметтік-саяси;

Slide 8

Білім беру жүйесі - әлеуметтік институттың ең маңыздыларының бірі. Жеке адамның әлеуметтенуі - жеке адамдардың өздері өмір сүретін қоғамда тиімді жұмыс істеу үшін өмір сүру арқылы сапасын дамыту процесі. Алғашқы әлеуметтендіруді (баланың әлеуметтендіруі) алып жүруші агенттер болып отбасы табылады, әлеуметтендіру көбінесе стихиялы сипатта болады (саяси, заңдық, діни, БАҚ, т. б. ) . бұл жерде әлеуметтендіру басымдылығы бойынша мақсатты бағытталған сипатта болады. Қазіргі қоғамда саналы әлеуметтенудің шешуші құралы білім жүйесі болып табылады. Олардың әрекет ету процесінде сонымен қатар әлеуметтену процесінің екі жақты қызметі туындайды - мәдениетті жеткізу және тұлғаның дамуы.

Білім беру жүйесі

04

Slide 9

Мәдениетті жеткізу және тұлғаның дамуы.

Білім тұлғаның дамуына, өзін-өзі көрсетуіне көмектеседі. Сонымен бірге білім тәжірибелік және нышандық сипаттағы маңызды міндеттерінің орындалуын қамтамасыз етіп, қоғам үшін шешуші маңызды орын алады.

Мәдениетті жеткізу қызметі дәстүрлі құндылықтарды арнайы емес тиісті білім беру жүйесінде сақтау және оларды жоғалтып алуын толағандыратын тарихи бағыт алу сана-сезім ашық көрінетін қоғамдарда көрініс береді.

Slide 10

Білім беру жүйесінің құрылымдары:

Білім беру өзінің құрылымы бар шағын жүйені көрсетеді. Негізгі элементтер ретінде әлеуметтік қауымдастық, әлеуметтік ұйым ретіндегі оқу-тәрбиелеу мекемесін (оқытушылар мен оқушылар) және әлеуметтің мәдени іс-әрекетінің түрі ретінде оқу процесін көрсетуге болады. Білім жүйесі мына принциптер бойынша құрылады, : мектепке дейінгі тәрбие беру жүйесі, жалпы білім беру мектебі, кәсіби-техникалық білім, жоғары оқу орыннан кейінгі кадрларды қайта даярлау мен біліктілікті жоғарылату жүйесі, т. б.

Slide 11

Қорытынды

05


Ұқсас жұмыстар
Әлеуметтану ғылым ретінде. Әлеуметтік білімнің құрылымы
Философиялық танымның құрылымы
Негізгі мектеп
Профильдік мектептер
Философия пәні, әдістері және қызметтері
Философия дүниегекөзқарастың тарихи түрі
Әлеуметтану міндеттері
Әлеуметтану теориялары
Социология ғылымы және оның құрылымы
Ғылым тарихы мен философиясының пәні
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz