Білімнің қызметтері әлеуметтік




Презентация қосу
Әлеуметтанулы
қ дискурстағы
білім беру
Орындағандар:
ДосыбайБибісара,
Омар Сания,
Амірхан Аягөз
Бт 20-12
Жоспар
01 Білім беру және дискур
ы: ұғымы
Білім
02 әлеуметтануының
пайда болуы

03 Білімнің
қызметтері
әлеуметтік

04 Білім беру жүйесі
05 Қорытынды 2
0 Білім беру және дискурс
1 ұғымы
Білім беру педагогика, психология, философия,
тарих, экономика, әлеуметтану секілді ғылымдар
қатарын зерттеудің объектісі мен пәні
болып табылады.
Білім беру-әлеуметтануы білім жүйесін
әлеуметтік институт ретінде және оның қоғаммен
өзара әрекеттестігін зерттейтін ғылыми пән.
Дискурс— тілдік коммуникация түрі.
Кең шеңберде, дискурс дегеніміз
уақыттың мәдени тілдік контексті.
Оған рухани-идеологиялық мұра,
көзқарас, дүниетаным кіреді.
Тар мағынада, дискурс деп қандай да
болмасын мағыналы, құнды іс-
әрекеттің (актінің) нақты тілдік
шындығын айтады
Білім беру
әлеуметтануы
Білім беру әлеуметтануының пәні әлеуметтік институт ретінде білім
(оның қоғамдағы қызметі мен басқа институттармен өзара
байланысы), әлеуметтік ұйым ретіндегі оның мекемелері (мектеп,
ЖОО, т.б.), сонымен қатар білім саласындағы
леуметтік саясат болып табылады.
Білім беру әлеуметтануы, сондай-ақ білім жүйесінің әлеуметтік институт
ретінде қоғаммен және оның негізгі элементтерімен өзара
әрекеттесулерін зерттейді: мысалы, қоғамдық өндіріс элементтері,
экономикалық қатынастар элементтері, саяси жүйе элементтері,
рухани өмір элементтері.
Білім жүйесі мен оның жеке кіші жүйелер ішінде пайда болатын
әлеуметтік мәселелерге (мектеп, кәсіби оқу орны), оқытушы мен
оқушы арасындағы өзара қатынас, ұжым мен топ арасындағы
қатынас, мектеп сыныптары ішіндегі қатынас саласындағы
мәселелерге келетін болсақ, мұндай мәселелер білім беру
әлеуметтануының саласы ретінде педагогикалық әлеуметтану
қалыптастырады.
02 Білім әлеуметтануының
пайда болуы
Білім беру әлеуметтануының
қызметтерін, оның
экономикалық
және саяси процестермен Білімді қазіргі қоғамда
байланысын,сонымен қатар әлеуметтендіру
әлеуметтану көзқарасы бойын институты ретінде
ша зерттеуді, оқу орындары
оқу орындарымен педагогикал мен оның элементтерін
ық әлеуметтік жүйе ретінде
процестерді қарастыруды ұсынды
М.Вебер және зерттеді.
(рөлдер мен нормалар
Э.Дюркгейм жүйесі).

Т.Парсон
с
Білім беру әлеуметтануының өзіндік ерекше
міндеттері бар:
1) Білім алудағы қажеттілікті зерттеу, қоғам
өмірі мен жеке өмірдегі оның рөлін, түсініп,
бағалау;
2) Олардың әлеуметтік маңыздылық
астарындағы білім сапасын және деңгейін
бағалау;
3) Қоғам мен білім алушылардың білімге
қатынасы, оның әлеуметтік құндылықтарын
зерттеу;
4) Әлеуметтік мәртебенің факторы ретінде
білімнің рөлін көрсету;
5) Рухани қажеттіліктер мен мүдделер серпініне
оның әсер ету деңгейін анықтау.
03 БІЛІМНІҢ
ӘЛЕУМЕТТІК
ҚЫЗМЕТТЕРІ:
1) Әлеуметтендіру, тұлғаны дамыту;
Мәдениетті тарату, оны ұрпаққа және
адамдардың өзара
2) бір-біріне беру;
3) Қоғамды интеграциялау;
4) Әлеуметтік мәртебе беру немесе иелену
5) Ізгілендіру (гуманизациялық)
6) Кәсіби-экономикалық;
7) Ақпараттық-зерттеушілік;
8) Әлеуметтік-диффренциялық;
9) Эгалитарлық (теңестіру);
10)Әлеуметтік-саяси;
04 Білім беру
жүйесі
Білім беру жүйесі – әлеуметтік
институттың ең маңыздыларының бірі. Жеке
адамның әлеуметтенуі – жеке адамдардың
өздері өмір сүретін қоғамда тиімді
жұмыс істеу үшін өмір сүру арқылы
сапасын дамыту процесі. Алғашқы
әлеуметтендіруді (баланың әлеуметтендіруі)
алып жүруші агенттер болып отбасы
табылады, әлеуметтендіру көбінесе
стихиялы сипатта болады (саяси, заңдық,
діни, БАҚ, т.б.). бұл жерде әлеуметтендіру
басымдылығы бойынша мақсатты
бағытталған сипатта болады. Қазіргі
қоғамда саналы әлеуметтенудің шешуші
құралы білім жүйесі болып табылады.
Олардың әрекет ету процесінде сонымен
қатар әлеуметтену процесінің екі жақты
қызметі туындайды – мәдениетті жеткізу
МӘДЕНИЕТТІ ЖЕТКІЗУ ЖӘНЕ ТҰЛҒАНЫҢ
ДАМУЫ.

Білім тұлғаның дамуына,
өзін-өзі көрсетуіне
көмектеседі. Сонымен
бірге білім тәжірибелік жә
не нышандық Мәдениетті жеткізу қызметі
сипаттағы маңызды мінде дәстүрлі құндылықтарды
ттерінің орындалуын арнайы емес тиісті білім беру
қамтамасыз етіп, қоғам жүйесінде сақтау және
үшін шешуші оларды жоғалтып алуын
маңызды орын алады. толағандыратын тарихи
бағыт алу сана-сезім ашық
көрінетін қоғамдарда көрініс
береді.
Білім беру жүйесінің
құрылымдары:
Білім беру өзінің құрылымы
бар шағын жүйені көрсетеді.
Негізгі элементтер ретінде
әлеуметтік қауымдастық,
әлеуметтік ұйым ретіндегі оқу-
тәрбиелеу мекемесін
(оқытушылар мен оқушылар)
және әлеуметтің мәдени іс-
әрекетінің түрі ретінде оқу
процесін көрсетуге болады.
Білім жүйесі мына принциптер
бойынша құрылады, : мектепке
дейінгі тәрбие беру жүйесі,
жалпы білім беру мектебі,
кәсіби-техникалық білім, жоғары
оқу орыннан кейінгі кадрларды
қайта даярлау мен біліктілікті
жоғарылату жүйесі, т.б.
05 Қорытынды
Қазіргі жағдайда Қазақстанда білім беру
жүйесінің алдында мазмұнды және құрылымдық-
ұйымдастырушылық сипаттағы міндеттерді шешу
мәселесі тұр. Қазақстандағы білім беру жүйесі
қазір өзінің элементтері мен буындарына
қатысты негізгі өзгерістерді бастан кешіруде.
Мемлекеттік оқу орындарымен бірге баламалы, жеке
меншік оқу орындары пайда болды. Білімнің
нұсқалық нысандарын таңдау мүмкіндігі кеңеюде.
Дәстүрлі бұқаралық мектеппен бірге бір бағыт
ұстанған сыныптар мен пәндерді тереңдетіп оқытатын
лицейлер, гимназиялар, колледждер,
мектептер пайда болып келеді. Тегін білім беру
жүйесімен қатар, барлық буындарда бала-бақшадан
университетке дейін ақылы білім беру өмір сүріп
келеді.
Қазіргі жағдайда Қазақстанда білім беру
жүйесінің алдында мазмұнды және құрылымдық-
ұйымдастырушылық сипаттағы міндеттерді шешу
мәселесі тұр.
Пайдаланылған
әдебиеттер:
1. Ж.Сәрсенова., Т. Танирбергенова.
Әлеуметтану. А. 2000
2. Ә.Х.Тұрғанбаев., Социология
Лекциялар курсы, Алматы «Білім» 2001.
3. Р.Абсаттаров, Дакенов., Әлеуметтану. JE SUIS JOLIE
Алматы, 2004
4. А.И.Иекенов., Әлеуметтану негіздері.
Алматы, 2004
5. К.Габдуллина., Социология. Алматы,
2005
6. Социология. Оқулық. Алматы, 2005
7. Социологиялық сөздік., Алматы, 2003
8. Ш.Қ.Қарабаев., Әлеуметтану негіздері.,
Алматы, 2007
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ
А РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Әлеуметтану ғылым ретінде. Әлеуметтік білімнің құрылымы
Философиялық танымның құрылымы
Негізгі мектеп
Профильдік мектептер
Философия пәні, әдістері және қызметтері
Философия дүниегекөзқарастың тарихи түрі
Әлеуметтану ғылымының қызметтері
Әлеуметтану міндеттері
Әлеуметтану теориялары
Социология ғылымы және оның құрылымы
Пәндер