Оқыту әдістері мен құралдары




Презентация қосу
Тақырыбы:Оқытудың әдістері мен құралдары.
Мақсаты: Студенттерге оқытудың әдістері мен
құралдары туралы толықтай мағұлмат беру.

Сабақ типі: Жаңа сабақ.
Жоспары:
Оқыту әдістері дидактикалық категориялардың бірі.
Оқыту әдістері мен құралдары
Оқыту әдістерін топтап бөлу
Әдіс деген сөз гректің “metodos” деген сөзінен шыққан.
Метод деген ұғым белгілі ақиқатқа, шындыққа, мақсатқа
жетудің жолдары деген мағынаны білдіреді.

Әдіс

Оқушыларға білім беру
Мақсатқа қол және оларды дамыту
жеткізетін жол,тәсіл, мақсатында мұғалім мен
белгі жолмен тәртіпке оқушылардың бірлесіп
салынған іс-әрекет жасайтын қызметі мен
қарым-қатынасының тәсіл
амалдары
. Оқыту әдісі дидактиканың негізгі бір құрамды
бөлігі болып табылады. Себебі, оқыту процесі оның
мақсаты, мазмұны, әдістері және ұйымдастыру
формаларының біртұтастығы болып табылады.

Оқыту құралдары – білім алудың, іскерліктерді
қалыптастырудың көзі, сонымен қатар оқу үдерісінің
тиімділігін арттыруға арнайы әзірленген
материалдық заттар, құралдар, құрылғылар.
оқушыларға білім беру және оларды дамыту мақсатында
мұғалім мен оқушылардың бірлесіп жасайтын қызметі
мен қарым-қатынасының тәсіл-амалдары – деген пікір айтылады

оқытушы мен оқушылардың жұмыс істеу әдісі,
оның арқасында білім, іскерлік, дағды қалыптасып,
оқушылардың дүние танымдылығы мен қабілеттілігі артады.

Оқыту әдістері

мұғалім мен оқушылардың бірлесе жасайтын әрекеті

мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің
барысында білім алу жолдары.

мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетінің негізінде
білім, тәрбие және таным процесін жетілдіру.
Оқыту әдістерінің тобы

Репродуктивті
Сөздік

Индуктивті және дедуктивті
Көрнекілік

Проблемалық-ізденістік Проблемалық-ізденістік

Оқу танымдық іс әрекеттерді
Практикалық
ынталандыру
Сөздік

Дәріс

әңгіме

сұхбат

түсіндіру

пікірталас

кітаппен жұмыс
Көрнекілік

демонстрация
Иллюстрация
Оқу-танымдық іс-әрекетті ынталандыру әдістері

Оқу пікірсайыстары

дидактикалық және іскерлік ойындар

тренингтер,

жеке (топтық) жобалау,

, зертханалық жұмыс
Оқу кітаптар

Көрнекілік

Техникалық
оқулықтар,
оқулықтар,

Есептер
Есептержинағы
жинағы Оқу
Оқукітаптары
кітаптары анықтамалар
анықтамалар

Сөздіктер
Сөздіктер
кестелер,
кестелер,
сызбалар
сызбалар

тарихи,
тарихи,
Эконо-лық-
Эконо-лық-
чертеждер,
чертеждер, Көрнекі
Көрнекі географиялық
географиялық
суреттер,
суреттер, құралдар
құралдар карталар
карталарт.б.
т.б.

фотосуреттер,
фотосуреттер,
альбомдар,
альбомдар,
үнтаспа,
үнтаспа,

Техникалық
Техникалық
компьютер
компьютер құралдар
құралдар телеарна,
телеарна,

бейнетаспа,,
бейнетаспа,,
Оқыту әдістері педагогика саласында күрделі
мәселелердің бірі. Соған орай бүгінгі таңда
оқыту әдістерінің анықтамасы және оларды
топтастыру мәселесінде ортақ пікір
қалыптаспаған. Ғылыми педагогикалық
әдебиеттерде топтастырудың жиырмадан
астам түрі бар:
Оқушылардың таным белсенділігіне
қарай;
Тұтас педагогикалық әрекеттердің
тәсілдеріне қарай;
Әдістің логикалық және психологиялық
сипатына қарай;
Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне
қарай;
Оқушылардың таным белсенділігіне қарай
(М.Н.Скаткин, И.Я.Лернер бойынша):

-проблемалық баяндау
түсіндірмелі әдісі;
хабарлау әдісі;

- репродуктивтік әдіс; эвристикалық әдіс.
Тұтас педагогикалық әрекеттердің
тәсілдеріне қарай (Ю.К.Бабанский):

оқу-танымдық -оқуға
әрекеттерді -ынталандыру;
ұйымдастыру;

оқытудағы бақылау
және өзін-өзі бақылау
әдістері.
. Әдістің логикалық және психологиялық
сипатына қарай:

- ауызша баяндау әдісі;

- есеп шығару әдісі;

- өнер құралдарын пайдалану әдісі.
Ең көп таралғаны - білім беру көздеріне сәйкес
(И.Т.Огородников, С.И.Перовский, Е.Я.Голант):

сөздік немесе ауызша
баяндау әдісі;

көрнекілік әдістер;

тәжірибелік әдістер

Ұқсас жұмыстар
Оқыту формалары, әдістері мен құралдары
Оқыту формалары,әдістері,құралдары ТПҮ қозғаушы күші ретінде
ОҚЫТУ ҚҰРАЛДАРЫ
Педагогика ғылымының әдіснамасы
Қашықтықтан оқытудың құралдары
Оқыту әдістері мен құралжабдықтары
Оқытудың әдіснамалық және психологиялық негіздері мен атқаратын қызметтері
Оқыту заңдары, заңдылықтары
Оқыту әдістерінің тобы
Білімдендіру технологиясы
Пәндер