SACERS білім беру жағдайларын бағалау




Презентация қосу
SACERS білім беру
жағдайларын бағалау

Орындаған: БК 4/2 Бауыржанқызы З
Жоспар

1 SACERS білім беру бағдарламасында

2 Пәннің негізгі мақсаты

3 Дарын инновациялық мектебіндегі
зерттеу

4 «Ішкі кеңістік және жиһаз» шкаласы

5 Бақылау нәтижесі

6 Қорытынды
Қазақстанда да SACERS шкаласын қолдана отырып білім беру
ұйымдарын зерттеу 2020 жылдан бастап қолға алынуда. Шкала
бойынша білім беру ұйымдарын бағалау үшін арнайы эксперттер
дайындалуы қажет. 2019-2020, оқу жылынан бастап осы мақсатта
Абай атындағы Қазақ педагогикалық университетінің 7М011-
Педагогика және психология (педагогикалық өлшем) білім беру
бағдарламасына «SACERS білім беру жағдайларын бағалау»
атты пән енгізіліп, оқытылуда
Пәннің негізгі мақсаты:

Магистранттардың жалпы орта білім беру
бағдарламаларын жүзеге асыратын білім беру
ұйымдарының білім беру ортасын бағалау
кезінде SACERS халықаралық шкаласын қолдану
біліктері мен дағдыларын игерулеріне ықпал ету.
Магистранттар алған білімдерін тәжірибеде
пайдаланып көру мақсатында Талғар
қаласындағы Дарын инновациялық
мектебіне барып, өздерінің алғашқы
зерттеулерін жүргізуге тырысты. Қазіргі
кездегі қашықтан білім беру жағдайына
сәйкес магистранттар тек «Ішкі кеңістік
және жиһаз» шкаласы бойынша жүргізуге
тырысты.
«Ішкі кеңістік және жиһаз»
шкаласы қамтиды:
1. Ішкі кеңістікті және үй-жайлардың
орналасуын,
2. Жылжымалы белсенді қызметке арналған
кеңістікті,
3. Оқшаулануға арналған кеңістікті,
4. Персоналға арналған үйжайларды,
5. Оқу процесін іске асыруға және демалуға
арналған жиһазды
және т.б. бағалау
1.1 Ішкі кеңістік: – дарын иновациялық мектебі шағын
бастауыш мектеп оқушыларына арнайы білім беру 200
оқушыға жасақталған білім ордасы. Дарын
иновациялық мектеп ғимараты 3 қабатты, бастауыш
сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін ескеріп ішкі
кеңістіктік жалпы жобасы жақсы ұйымдастырылған,
дегенмен мектепте оқушыларды күту залы мен кіре
беріс кеңістік аумағы бала санына сәйкес емес.

1.2 Жылжымалы белсенді
1.3 Оқшаулануға арналған қызметке арналған кеңістік:
кеңістік: – мектепте оқушыға – мектепте парталар
оқшаулануға арналған кеңістік орындықтар жылжымалы және
қарастырылмаған оқушыларға ыңғайлы, музыка
бөлмесі жылжымалы белсенді
жабдықтармен әрлеген.
1.4 Үй-жайлардың орналасуы: – мектепте
жихаздардың орналасуы оқушыларға қол
жетімді қарастырылған, оқушыларға білім
алуға арналған оқу кабинеттері әр сыныптың
жас ерекшеліктеріне орай төменнен
жоғарыға қарай орналасқан, оқушының білім
алуына орай жас ерекшеліктер ескерілген
1.5 Күнделікті қолдануға арналған
1.6 Оқу процесін іске асыруға жиһаз: – мектепте күнделікті
қолдануға арналған жиһаз
арналған жиһаз: – мектепте парталарды оқушының бойына
оқу процесіне арналған сәйкес ұзартып немесе қысқартуға
жабдықтардың аздығы және қол болады
жетімсіздігі байқалды

1.7 Демалуға және жайлылыққа арналған жиһаз: –
мектепте демалуға және жайлылыққа арналған жиһаз
қарастырылмаған

1.8 Белсенді қызметке арналған
жиһаз: – белсенді қызметке арналған
1.9 Қосымша білім беру
жиһаз мектепте қарастырылмаған
қызметтеріне қол жеткізу: –
қосымша білім беру Дарын
1.10 Мектеп персоналының жеке иновациялқ мектепте
қарастырылмаған
пайдалануына арналған үй-жайлар: –
мұғалімдерге арналған кабинет мектепте
қарастырылған, бірақ айтарлықтай талапқа
сай емес
Бақылау нәтижесі
Бақылау нәтижесін семинар сабақтарында талқылау барысында
магистранттар: Дарын иновациялық мектепте жихаздар жаңа
оқушыға білім алуға барлық жағдай жасалған, мектеп құрлысы
ішкі кеңістігі балалар үшін қолайлы, щағын мектеп болғандықтан
қызметкерлер айтарлықтай көп емес.
Мектептің білім беру ортасын жетілдіруге
байланысты:
Копьютерлер мен белсенді тақталар жеткілікті қамтамсыз етілсе;
Ұстаздардың жеке жұмыс жасауына және демалуына жеке
кабинеттер болса;
Жиһаздарды әр жылда тесеріп ақауларын реттесе;
Оқушыларға арналған демалыс орны мен дәліздерге жұмсақ
жиһаздар қойып демалуға жағдай қарастырылса
жөн болар еді деген төмендегідей қорытындылар мен ұсыныстар
жасалынды.
Қорытынды
Қорыта келгенде Қазақстанда SACERS шкаласы
білім беру ұйымдарының білім сапасын
арттыруға ықпал ететін кадрлық, материалдық-
техникалық, ақпараттық-әдістемелік,
психологиялық-педагогикалық, қаржылық
жағдайларды бағалаудың сенімді құралы болып
табылады және аталған бағыттағы зерттеулер өз
жалғасын тауып, нақты эксперименттік
нәтижелерін көрсетеді деп ойлаймыз.
Назарларыңызға
рақмет!

Ұқсас жұмыстар
SASERS шкаласын шкаласының пайдалана отырып құрылымы
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ БАКАЛАВРИАТ
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білімін бағалаудың айырмашылығы
Ақпараттық ресурстар
БЕЙІНДІК ОҚЫТУ
Балабақшада оқытудың психологиялық негіздері
Психологиялық - педагогикалық қолдау көрсету
АДАМ КАПИТАЛЫНА ИНВЕСТИЦИЯЛАР
Қазақ тілі Ғаламдық тақырыптардағы Оқушылар Қазіргі заманның жаһандық мәселелері
Педагогикалық менеджмент нысандарының ерекшеліктері мен сипаттамасы
Пәндер