SASERS шкаласын шкаласының пайдалана отырып құрылымы




Презентация қосу
Педагогикалық өлшемдердің
халықаралық құралы: SASERS шкаласы
Жоспары:

3.SACERS
1.SASERS шкаласын шкаласының
пайдалана отырып құрылымы.
2.SACERS шкаласын Шкаланың
білім беру ортасын құру критерийлері көрсеткіштері мен
бағалаудың мәні индикаторлары
SACERS (School-Age Care Environment Rating Scale) —
АҚШ - та ата-аналар жұртшылығы тарапынан білім беру
ұйымдарының толық күн ішінде жұмыс істеуіне арналған
сұраныстарына жауап ретінде және тиісінше мектеп
кеңістігінің оқушыларға жайлы болуы, олардың өзара
әрекеттесуі, уақытты белсенді өткізуі үшін жағдай жасау
мақсатында әзірленген мектептердегі білім беру ортасын
бағалау шәкілдері.
Финляндия, Швеция, Дания, Норвегия, Голландия,
Австралия және Жаңа Зеландия елдеріндегі жаңа мектептің
білім беру ортасының дизайны мен архитектурасы білім
алушыларды оқуға шабыттандыратындай, жаңа дағдылар
мен білімдерді игеруге тиімді түрде итермелейтінде етіп
салынған ғимараттар.
Ғалымдар зерттеу Ортаның табиғилығы: жарық, дыбыс,
температуралық режим, ауаның
нәтижелері сапасы, қабырғалар;
негізінде
мектептерді
жобалау кезінде ~ оқшаулану ортасының болуы: таңдау
вариативтілігі, икемділік,
оқу процесіне әсер байланыстылық, трансформация
етуі мүмкін жасауға ыңғайлылық;
маңызды келесі
факторларды бөліп ~ ынталандырудың жеткілікті деңгейі:
көрсетеді: ортаның күрделілігі, түстердің дұрыс
сәйкестігі, құрылымы және оның
сенсорлық қасиеттері.
Осы тәсіл аясында физикалық орта параметрлері мен
оқытудың тиімділігі, әлеуметтік өзара әрекеттесу және
оқушылардың эмоционалды жайлылығы арасындағы
байланысты орнатуға бағытталған зерттеулер жүргізіледі.
Мысалы, Салфорд университетінің «ақылды
сыныптар» зерттеуі Британдық мектептердегі
сыныптардың физикалық сипаттамалары оқушылардың
академиялық үлгеріміне әсерін зерттеуге арналған.
Зерттеу нәтижелері бойынша дизайнның жеті негізгі
параметрлері (жарық, температура, ауа сапасы,
оқшаулану, бейімделу, күрделілік және түс) анықталды,
олар оқушылардың үлгеріміндегі айырмашылықтардың
16 пайызын түсіндіреді. Бұл зерттеу байқау әдісі және
оқушылардан сауалнама алу арқылы жүргізілген.
Сауалнама білім беру ортасын
зерттеу әдісі ретінде
Австралиядағы Мельбурн
университеті қазіргі білім беру
ортасындағы мұғалімдердің
жұмысы мен өзара әрекеттесуінің
өзгеруін бағалау үшін де
қолданылады.
инклюзивті
Сарапшылар әлеуметтік өзара
әрекеттесуді
ынталандыруы;
және
студенттерге

тиімді оқу бағытталуы;

ортасы:
ынтымақтастықты
оқу модельдерін дамытуға ықпал
көрсетуі; етуі керек деген
пікірмен келіседі.
Нәтижелілік: нәтижелі оқыту ортасын құру.
Оқытудың сәтті
нәтижелеріне ықпал
ететін факторларға
LEEP бағдарламасы
~ Тиімділік: жоспарлау, пайдалану және ресурстар
бойынша мен кеңістікті басқару тұрғысынан кеңістікті
анықталған 3 тиімді пайдалануды қамтамасыз ету.
параметр кіреді:

~ Жеткіліктілік: пайдаланушылардың минималды
қажеттіліктерін қанағаттандыру және жайлылық, қол
жетімділік, денсаулық пен қауіпсіздікті қамтамасыз ету
үшін жеткілікті жағдай жасау.
Білім беру ортасы үшінші ұстаз болуы мүмкін
(Л.Малагуцци) және ол мұғалім мен
студенттерге көп көмектесе алады. Алайда,
орта, егер мұғалім мен оқушылар білім беру
ортасын мақсатқа сай дұрыс пайдаланбаса, ол
білім сапасын өздігінен жақсарта алмайды.
2.SACERS шкаласын құру критерийлері:

- Мектеп жасындағы білім алушыларды дамытуда орынды мақсат қою
критерийлері (Мектеп жасындағы балалардың даму қажеттіліктерін
қанағаттандыру үшін);

- мектеп жасындағы балаларды оқыту сапасының критерийлері, бала күтімі
бағдарламалары (Albrecht, 1991);

- мектеп жасындағы балаларға арналған бағдарламалардың сапасын бағалау
(ASQ) (O ' Connor 1991) және ерте оқыту бағдарламаларын бағалау
(AbbottShim&Sibley, 1987).
Мектеп жасындағы білім алушыларды дамытуда орынды мақсат қою критерийлері
(Мектеп жасындағы балалардың даму қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін).
Орынды мақсат қою дегеніміз-мақсаттың маңыздылығына оған жетуге қажетті
ресурстардың сәйкестігі.
Біз бәріміз «Пирровтың жеңісі» деген тіркесті білеміз, ол жеңіс оған жіберілген күшке
сәйкес келмеген жағдайда қолданылады. Яғни, бұл орынды мақсат емес. Бұл нақыл сөз
Пирр патшаның Рим армиясын жеңу үшін, барлық жауынгерлерінен айырылғандығына
байланысты туындаған.
-жаһандық мақсатпен салыстырмалылығы;

-алға қарай даму мүмкіндігі;
Әрекеттің дұрыстығын
және мақсаттың -нәтиже мен күш-жігердің өлшенетіндігі;
орындылығын түсіну
үшін критерийлер -алға қойылған міндеттің өзектілігі;
жиынтығын анықтап
алу керек: -басқаша жасауға болмайтындығы;

-жақын болашақта мақсатқа қол жеткізу;

-жұмысқа ынталандыру.
-оқытудың жоспарланған білім - білім мен дағдылармен бірге - пәндік және
деңгейіне жетуге бағытталуы жеке қасиеттерді әмбебап оқу іс-
(толықтығы мен тереңдігі,
қалыптастыруға оқытудың әрекеттерін
жеделдігі, икемділігі,
нақтылығы мен жинақтылығы, бағыттылығы мақсатты түрде
жүйелілігі, беріктігі қасиеттері (құзыреттілікке-бағытталған қалыптастыруға
Мектеп бар білім); оқыту); бағытталғандығы ;

жасындағы
балаларды - білім беру - процессуалдық -мұғалімнің кәсіби
оқыту сапасының
мониторингін
және нәтижелі дайындығы, оның -жағымды
аспектілерде оқыту алдыға қойған дамыту ортасын
сапасының ұйымдастыру:
шарттары, процесі сапасының мақсатына жетуге құра алуы;
критерийлері және нәтижелері; мониторингі; деген ұмтылысы;

-оқушылардың -іздеу-зерттеу
-заманауи оқыту
өзара әрекеттесуі әдістерін
технологияларын
үшін жағымды пайдалана
пайдалана алуы;
орта құра алуы; алуы;
SACERS-ті ECERS-R (Early Children Education Rating Scale) мектепке дейінгі білім беру
ұйымдарындағы білім беру сапасын бағалау шкаласымен салыстыруға болады.

ECERS-R және SACERS шкалалары мектепке дейінгі, бастауыш және негізгі жалпы білім беру
сатыларында білім беру сапасын бағалау құралдарының бірыңғай желісін білдіреді.

SACERS мектеп жасындағы білім алушылардың дамуын күшейту критерийлеріне және мектеп
жағдайында олардың даму қажеттіліктерін қанағаттандыруға негізделеді.
берудің негізгі білім беру бағдарламаларын іске асыру шарттарын бағалау жүйесі
• Sacers халықаралық шкаласының көмегімен бастауыш және негізгі жалпы білім

ББҰ-ғы білім
алушылардың
денсаулығы мен қалыпты
өмір сүру сапасын сақтау
жағдайларын
білім беру процесін
жүргізу жағдайларын
заманауи білім беру
технологиялары мен
ақпараттық
қамтамасыз етуді
енгізу жағдайларын
мүмкіндігі шектеулі
балаларды оқыту және
дамыту жағдайларын

мектеп кеңістігінде
қосымша білім беру
жағдайларын

білім беру процесінің
барлық қатысушылардың
өзара әрекеттесулерін
бағалайды
Бұл шкалалар 48 көрсеткіш бойынша бағаланады. Әрбір көрсеткіш
7 балдық шкала бойынша бағаланады. 1, 3, 5 және 7 балл үшін сапа
деңгейлері сапалық сипаттамалар арқылы жекелеген индикаторлар
(бақыланатын іс-қимылдардың немесе объектілердің сипаттамалары)
түрінде сипатталған.
SACERS әдістемесі жеті шкаламен ұсынылған:
SACERS шкаласының құрылымы

1. Кеңістік және жиһаз:
1.1. Ішкі кеңістік;
1.2. Жылжымалы белсенді қызметке арналған кеңістік;
1.3. Оқшаулануға арналған кеңістік;
1.4. Үй-жайлардың орналасуы;
1.5. Күнделікті қолдануға арналған жиһаз;
1.6. оқу процесін іске асыруға арналған жиһаз;
1.7. Демалуға және жайлылыққа арналған жиһаз;
1.8. Белсенді қызметке арналған жиһаз;
1.9. Қосымша білім беру қызметтеріне қол жеткізу;
1.10.Мектеп персоналының жеке пайдалануына арналған үй-жайлар;
1.11. Мектеп персоналының жеке жұмысына арналған үй-жайлар
2. Денсаулық және қауіпсіздік

• 2.12. Денсаулық сақтау жөніндегі Нұсқаулық
• 2.13. Денсаулығын қорғау
• 2.14. Төтенше жағдайлар кезіндегі және денсаулықты қорғау жөніндегі ережелер
• 2.15. Қауіпсіздік шаралары
• 2.16. Сабаққа қатысу
• 2.17. Үйге қайту
• 2.18. Тамақтану
• 2.19. Жеке гигиена
3. Белсенді іс-әрекет және уақыт өткізу

• 3.20. Бейнелеу өнері және технология
• 3.21. Музыка және би
• 3.22. Құрастыру
• 3.23. Театрланған іс-әрекет
• 3.24. Қарым-қатынас / Оқу
• 3.25. Математика / танымдық іс-әрекет
• 3.26. Ғылым / Оқу-зерттеу іс-әрекеті
• 3.27. Әлеуметтік мәдени іс-әрекеттер
4. Өзара әрекеттесу

• 4.28. Кездесу / күтім
• 4.29. Білім алушы – мұғалім өзара әрекеттесуі
• 4.30. Қарым-қатынас «білім алушы-мұғалім»
• 4.31. Білім алушыларға педагогтардың қарауы
• 4.32. Пән
• 4.33. Құрдастардың өзара әрекеті
• 4.34. Мұғалімдер мен ата-аналар арасындағы өзара әрекет
• 4.35. Мұғалімдер мен пән мұғалімдерінің арасындағы қарым-қатынас
5. Оқу үдерісі

• 5.36. Сабақ кестесі және күн тәртібі
• 5.37. Қосымша білім беру бағдарламаларының вариативтілігі және сабақтан тыс
іс-әрекет
• 5.38. Өзара іс-әрекет «педагог-әкімшілік»
• 5.39. Қаланың әлеуметтік-мәдени кеңістігін пайдалану
• 5.40. Білім беру процесіне қатысушылардың электрондық ресурстарды
пайдалануы
6. Персоналды дамыту

• 6.41. Кәсіби даму мүмкіндіктері
• 6.42.Сабақтан тыс уақытта мұғалімдердің өзара әрекеттесуін
ұйымдастыру
• 6.43. Мұғалімдердің іс-әрекетін бақылау және бағалау
7. Арнайы қажеттіліктер

• 7.44. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін арнайы жағдайлар жасау
• 7.45.Мүмкіндігі шектеулі студенттердің жеке ерекшеліктерін ескеру.
• 7.46. Мүмкіндігі шектеулі оқушыларды оқыту
• 7.47. Мүмкіндігі шектеулі балалардың өзара іс-әрекет ету үшін жағдай жасау
(сабақтан тыс іс-әрекет кезінде)
• 7.48. Білім алушылар мен мүмкіндігі шектеулі балалар арасындағы қарым-
қатынасты ынталандыру

Ұқсас жұмыстар
ECERS шкаласының құрылымы
Төменгі температураны - алу жолдары
Мектепке дейінгі ұйымдардағы жұмысшылардың қызметін сапалық бақылаудағы квалиметриялық көзқарас
ОРМАН ЖӘНЕ ЖАРЫҚ
Эмпирикалық зерттеу әдістері
SACERS білім беру жағдайларын бағалау
Жылулық қозғалыс
Тапсырмалар түрі
Теодолит құралы, түрлері,құрлысы
Баланы қарау және күтім жасау шкаласы бойынша мектепке
Пәндер