Камов Ка-226 тікұшағының сипаттамалары, нұсқалары және техникалық талаптары


Slide 1

Әуе кемесінің сипаттамалары мен техникалық талаптары

Орындаған: Полат Мадина

Қабылдаған: Абен Ардана

Slide 2

Әуе кемесі - бұл ұшақтар ұшып-қонуы мүмкін теңіз кемесі. Негізінен авиатасымалдаушы - теңіздегі аэродром. Ерекше ерекшеліктерге ұшуды ұшыруға көмектесетін палубадағы катапульттар жатады; қону кезінде тежеу ​​үшін әуе кемелерінде палубаға сымдарды қосатын тартылатын ілгектер орнатылған.

Slide 3

Жоспар:

1) Дамуы

2) Дизайн

3) Нұсқалар

4) Жалпы сипаттама

5) Қорытынды

Камов Ка-226 (НАТО-ның есеп беру атауы: Гудлум) кішкентай, екі қозғалтқыш Орыс коммуналдық тікұшақ. Ка-226 конденсатты кабинадан гөрі ауыстырылатын миссиялық подкладпен ерекшеленеді, бұл әртүрлі орналастыру қондырғыларын немесе жабдықтың конфигурацияларын пайдалануға мүмкіндік береді. Ка-226 2002 жылы қызметке

Slide 4

Камов Ка-226 әуе кемесі

Ка-226 Ресей полициясы

Рөлі

Жеңіл коммуникация

Ұлттық шығу тегі

Ресей

Өндіруші

Камов

Бірінші рейс

4 қыркүйек 1997 ж

Кіріспе

2002

Күй

Белсенді

Негізгі пайдаланушылар

Ресей әскери-әуе күштері Үндістан әуе күштері

Өндірілген

1996 - қазіргі уақыт

Нөмір салынған

269 [1]

Бірлік құны

4, 2 миллион АҚШ доллары (2007) [2]

Әзірленген

Камов Ка-126

Slide 5

Дамуы:

Табысты қос турбиналы нұсқа қозғалысқа келтірілген Камов Ка-26, ( Камов Ка-126 Ка-226 алғашында 1990 жылы жарияланған болатын. Бастапқыда Ресейдің апаттардан құтқару министрлігінің талаптарын қанағаттандыру үшін жасалған, әуе кемесі алғаш рет 1997 жылы 4 қыркүйекте ұшқан. Ресейлік АП-29 «А» және « B «көлік санаттары 2003 жылдың 31 қазанында берілді. Ka-226» Motor Sich «өндірісінде пайда болды, Запорожье, Украина. 2014 жылғы желтоқсанда Үндістан Ресей Федерациясымен өз аумағында Ка-226Т және Ми-17 шығаруға келісіп отырғаны туралы хабарланды. [3] Ресейдің Қорғаныс министрлігімен 2011 жылы жасалған келісімшартқа сәйкес, Кумертау авиациялық өндіріс кәсіпорны тапсырыс берушіге 2015 жылдың 17 сәуірінде жеткізілген Ка-226. 80 тікұшақтарының партиясын шығаруды аяқтады. «Министрлікпен жасалған мемлекеттік келісім-шарт тапсырмасының жоспарланған көлемі Қорғаныс 2011 жылы мерзімінен бұрын жеткізілімдермен толығымен жүзеге асырылды. Тікұшақтардың үлкен партиясын мерзімінен бұрын жеткізді. Бұған дейін Ресейдің Қорғаныс министрлігімен мемлекеттік келісімшарт бойынша бірнеше Ка-226. 80 партиялары жеткізілген », - деді Кумертау авиациялық өндірісінің басқарушы директоры Кәсіпорын (KumAPP) Виктор Новиков. [4]

2015 жылдың сәуір айында Ресейде Turbomeca Arrius 2G қозғалтқыштарымен жүретін Ka-226T жеңіл көп функционалды тікұшағын сертификаттау сәтті аяқталды. Ұшуды сынау бағдарламасына екі Ка-226Т тікұшағы қатысты. Turbomeca Arrius 2G қозғалтқыштарымен жұмыс жасайтын Ka-226T нұсқасы Allison 250-C20R / 2 қозғалтқыштарымен жұмыс жасайтын Ka-226 шығарумен салыстырғанда анағұрлым жақсы өнімділікті ұсынады. 2005 жылы Кумертау авиациялық өндіріс кәсіпорнында өндірілген және Allison 250-C20R / 2 қозғалтқыштарымен жабдықталған Ka-226 тікұшақтарын жеткізу басталғандығы туралы бұрын хабарланған болатын. Тікұшақтар Федералдық қауіпсіздікке жеткізілген Ресей Федерациясының қызметі (кемінде алты техника), Ресейдің Ішкі істер министрлігі (11 техника), Ресейдің әуе күштері (барлығы 36 тікұшақ жеткізілуі керек) және Украинаның Төтенше жағдайлар министрлігі (1 тікұшақ) . Келесі жылы кәсіпорын Газпромавияға 18 тікұшақ Ка-226ТГ жеткізуге келісімшартты жүзеге асыруды бастауы керек еді. [5] 2017 жылдың наурыз айының соңында ресейлік қауіпсіздік құрылымдары кемеге негізделген алғашқы 2 Ka-226T алды және алты тікұшақты жеткізу 2018 жылдың сәуірінде аяқталды. [6] [7] 2018 жылдың наурызында Ресей машинаға жоғары температурада жұмыс істеуге мүмкіндік беретін Ка-226T тікұшағына сертификатқа қосымша шығарды. [8]

Үндістанның 197 тікұшаққа қажеттілігін қанағаттандыру үшін Ка-226Т-ны таңдағаннан кейін 2015 жылдың желтоқсанында бірлескен кәсіпорын құру туралы келісімге қол қойылды Ростек, Ресей тікұшақтары және Hindustan Aeronautics салынатын жаңа зауытта тікұшақтар құру Тумакуру Үндістанда[9]

Slide 6

Дизайн:

Дизайн - ауыстырылатын миссиялық бүршіктерден тұратын, дәлелденген Ка-26-ны нақтылау. Ұшақ жаңа роторлы жүйемен, көрнекі мұрынмен және жолаушылар кабинасының жаңа дизайнымен жабдықталған. Ка-226 жаңа беріліс жүйесімен ерекшеленеді және көбінесе композиттік материалдардан жасалған.

Ұшақ Камов сауда маркасымен жабдықталған коаксиалды роторлар, Ка-226-ны жоғары маневрлікке ие етіп, артқы ротордың қажеттілігін болдырмайтын, композициялық дизайны.

Slide 7

Нұсқалар:


Ұқсас жұмыстар
Мониторлар: құрылымы, түрлері, техникалық сипаттамалары және қауіпсіздік талаптары
Процессор: құрылымы, қызметтері және негізгі техникалық сипаттамалары
GPS технологияларын топографиялық түсірімдерде қолдану және қабылдағыштардың техникалық сипаттамалары
Принтерлердің құрылымы, классификациясы және техникалық сипаттамалары
Дозиметриялық аспаптар: жіктелуі, өлшеу принциптері мен техникалық сипаттамалары
Теодолиттер мен нивелирлердің жіктелуі және техникалық сипаттамалары
Жай ұн алу технологиясы және техникалық талаптары
Самосвалдар: құрылымы, жіктелуі және карьерлік модельдердің техникалық сипаттамалары
Теңіз ұңғыларын бұрғылаудың ерекшеліктері, шарттары және техникалық талаптары
Барабанды кептіру агрегаттары: конструкциясы, технологиялық процесі және техникалық сипаттамалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz