Мейманхана және мейрамхана кәсіпорындарын басқару функциялары




Презентация қосу
Мейманхана және
мейрамхана кәсіпорындарын
басқару функциялары

Хасымбай Маржан
Мейрамхана Басқару - Бұл Не?

Кез келген мейрамхана және қонақ үй
бизнесінде сіз барлық бөлімшелерінің
айқын және сапалы басқару қажет. Бұл
тек сапа менеджменті есебінен қол
жеткізуге болады.
– Мейрамхананың бүкіл жұмысын директор басқарады.Директордың
мақсаттары мейрамхананың үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету,жаңа
қонақтарды тарту,мейманхананың табысын арттыру,қызметкерлерді іріктеу
және топты қалыптастыру.
– Директор менеджерлер тобы мен қатардағы қызметкерлер үшін үлгі.Ол
көсбасшы болып табылады,барлық топты мақсатқа жетелейді.Ол қол
астындағыларды қолдайды және олардың табысқа күш жігерін
ынталандырады.
–Басқарудың негізгі функциялары барлық өндірістік-экономикалық жүйелерге ортақ, кез-келген басқару объектісіне жатады. Олар менеджменттің жалпы мәселелерін шешу
үшін қажет және бүкіл басқару процесіне тән. Орындалатын жұмыстардың мазмұнына қарай басқарудың жалпы функциялары былайша жіктеледі:

болжау және жоспарлау


жұмысты ұйымдастыру


үйлестіру және реттеу


белсендіру және ынталандыру


бақылау, есепке алу және талдау.
– Басқарма кадрларын орналастыру: лауазымға тағайындауды, неғұрлым жоғары және неғұрлым жауапты лауазымға
тағайындауды, лауазымнан ығысуды, оның ішінде төмен ақы төленетін лауазымға ауыстыруды, басқа лауазымға
көлденеңінен ауыстыруды, басқа қызмет саласына ауыстыруды қамтиды.

Кадрларды іріктеуді, орналастыруды және тәрбиелеуді жақсарту, олардың іскерлік біліктілігін, жұмысының сапасы мен
тиімділігін арттыру, тапқан жалақысының еңбек нәтижелерімен неғұрлым тығыз байланысын қамтамасыз ету мақсатында
кәсіпорындар (қоғамдық тамақтандыру ұйымдары) басшы қызметкерлер мен мамандарды аттестаттаудан өткізеді.

Аттестаттау кәсіпорын басшылары бекіткен кестеге сәйкес белгіленген мерзімде жүргізіледі. Жоғары тұрған органдар
қызметке тағайындайтын және қызметтен босататын басшы қызметкерлер аттестаттауға жатпайды. Осы лауазымда бір
жылдан аз жұмыс істеген адамдар, оқу орындарын бітіргеннен кейін тағайындау бойынша жұмыс істеген кезеңде жас
мамандар, жүкті әйелдер және бір жасқа дейінгі балалары бар әйелдер кезекті аттестаттауға енгізілмейді. Жоғары оқу
орнын бітірген жас мамандар үш жыл жұмыс істегеннен кейін бөлу орны бойынша арнайы аттестаттаудан өтеді. Оның
нәтижелері бойынша оларға біліктілік аттестаты беріледі. Мамандық бойынша өз бетінше жұмысқа орналасу мүмкіндігі
берілген түлектер де аттестаттауға жатады.
– Мейрамханалар адамзат қоғамында маңызды рөл атқарады. Мейрамханаға маңызды әлеуметтік функцияны орындайды. Адамдар мұқтаж емес, тек толтыру,
бірақ және қарым-қатынас бір-бірімен. Мейрамханалар-бұл жер бетіндегі санаулы орындардың бірі, де жұмыс істейді біздің барлық сезім мүшелеріміз, жалпы
рахат сезімін тудырады. Дәм, көру, есту, тактильді және иісті сезімдер тағамды, қызметті және мейрамхананың атмосферасын бағалау үшін біріктіріледі.

Мейрамхананың сәтті жұмысы көптеген факторларға байланысты. Кез-келген күрделі жүйе сияқты, мейрамхана оны жасаушының жоспарынан басталып,
бақылау мен оның жұмысымен аяқталады. Мен өз жұмысымда мейрамхана бизнесіндегі жетістікке әсер ететін маңызды факторларды қарастырдым. Мұндай
факторлар:

Мейрамхана бизнесіндегі басқару функциялары. Ұйымды басқару өндірісті басқару жүйесінің жалпы принциптеріне негізделген. Басқару функцияларында
басқару мазмұны процесс ретінде ашылады, басқару қызметінің түрі, белгілі бір құрылымдық бөлімшеге немесе қызметкерге жүктелген лауазымдық
міндеттер, нақты басқару органының мақсаты көрсетіледі. Басқарудың негізгі функциялары барлық өндірістік-экономикалық жүйелерге ортақ, кез-келген
басқару объектісіне жатады. Олар басқарудың жалпы мәселелерін шешу үшін қажет және бүкіл басқару шешіміне тән.


Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнын басқару жүйесінің құрылымы. Кез-келген тамақтандыру кәсіпорны үшін басқару жүйесінің дұрыс
құрылған құрылымы көшбасшыны білікті мамандар бар бірқатар функциялардан жеңілдетеді және босатады. Басқару жүйесінің құрылымы
басқару құрылымының ұйымдастырушылық схемаларында, құрылымдық бөлімшелер туралы ережелерде, лауазымдық нұсқаулықтарда
белгіленеді.


Кадрларды орналастыру және іріктеу. Мейрамханада жетістікке жету үшін кадрларды таңдау өте маңызды. Болашақ жұмыс менеджердің
персоналды қаншалықты дұрыс таңдайтынына байланысты болады. Менеджер жоғары нәтижеге қол жеткізе алатын тұрақты жұмыс тобы үшін
үміткерлердің қандай түрін қажет ететінін нақты түсінуі керек. Жақында келушілердің сұранысының артуына байланысты мейрамханалар тамақ
дайындау мен қызмет көрсету сапасын жақсартуға тырысуда. Тиісінше, мейрамханалардың жоғары білікті кадрларға қажеттілігі артады.


Менеджерлердің функциялары. Бұл жұмыста мен мейрамхана бизнесіндегі менеджерлердің жұмысын зерттеуге көп көңіл бөлдім. Өз тәжірибесі
мен жергілікті тәжірибеге сүйене отырып, Бішкек қаласындағы көптеген мейрамханаларға қарамастан, менеджерлер оларға қойылатын
талаптарды сақтайтын мейрамханалар өте аз екенін атап өткім келеді
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Мейрамхана мейманхана бизнесі маркетингінің ұғымы, мақсаттары мен міндеттері
СҮЛЕЙМЕНОВА НАЗГҮЛ МЕЙРАМХАНА МЕЙМАНХАНА
ҚОНАҚ ҮЙЛЕР МЕН МЕЙРАМХАНАЛАРҒА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ МӘДЕНИЕТІ
Бетесда құрған халықаралық қонақ үйлер желісі
Мейрамхана және мейманхана бизнесінің маркетингтік ортасы
Экономикадағы мемлекеттік реттеудің методологиясы жөніндегі ұғым және оның элементтері
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министірлігі
KFC және McDonalds стратегиялық жоспарлары
Бизнес жоспар. Мейрамхана қызмет көрсету
«Блюз» жастар кафесі SWOT анализ
Пәндер