Арнайы білім берудегі оқыту әдістері




Презентация қосу
Арнайы білім берудегі
оқыту әдістері

Орындаған:Тайкина.А Тенсенбай.М

Тексерген:Агыбаева С
♦ Білім беру технологиясы - бұл алдын
ала жобаланған педагогикалық мәселені
шешуге бағытталған арнайы педагогтың
бірімен байланысты әрекеттер жүйесі.
♦ Оқыту әдісі - мақсатқа жетудің саналы
түрде қолданылатын тәсілі болып
табылады.
Арнайы оқыту әдістерінің жіктелуі жалпы
педагогиканың әдістерінің жіктелуімен
бірдей. Ол жіктеу бойынша әдістер үш
топқа бөлінеді.

сөздік көрнекілік практикалы
әдістер әдістер қ әдістер
тобы тобы тобы
Балалардың Әңгіме
білім алу
процесі
мұғалімнің
түсіндіруі мен Әңгімелеу
сөзіне
сүйенсе, онда
оқытудың
сөздік Түсіндіру
әдістерінің
тобы пайда
болады. Оған:
Кітаппен жұмыс істеу
Әнгімелеу - мұғалім оқу
материалын бір ізділікпен
баяндайды. Ол үшін материалды
айқын, сенімді етіп бейнелейді.
Арнайы мектептерде әңгімелеу
ұжыммен бірге жүргізуге болады.
Әнгімелеу әдісіне қойылатын
жалпы педогогикалық талаптар

-әнгімелеу мазмұны маңызды, оқу бағдармадағы тақырыпқа
сәйкес болуы тиіс.

-мұғалім әнгімелеумен бірге сурет, көрнекілік пайдалануы тиіc.
Түсіндіру – ғылыми
дәлелдемелерде, ғылыми ұғымдар
мен қағидаларды қалыптастыруда,
заңдар мен заңдылықтарды
зерттеуде қолданылатын негізгі
әдіс. Бұл әдістегі басты мәселе – ой
– пікірдің логикалық ғылыми
дәлелділігі.

Көрнекі құрал оқу материалын
түсінуге елеулі ықпал жасайды,
оқушы ойының мазмұны мен
құрылымын анықтайды. Себебі кез
– келген көрнекі құрал
түсіндірмелі, талданады,
зерттелген мәселе бойынша негізі
не қосымша көз қайнары болып
табылады.
Шеру әдісі Иллюстрация Бақылау

Бұл әдіс әдісті
тәжірибелерді,
көмегімен пайдаланып,
приборлар,
оқушыларға оқушылар
препараттар,
иллюстрати мұғалімнің
табиғи
вті тапсырмасы
нысандарды,
құралдарды бойынша өз
кинофильмдерді
( плакат, бетімен
т. б. көрсету
карталар, жұмысын
арқылы жүзеге
сурет, жүргізеді.
асады. Шеру
портреттер, Бақылау
әдісі әсіресе
карталар) мәліметтерін
физика, химия,
көрсетуге оқушы үнемі
биология
болады. жазып отырады,
сабақтарында
ал оның
жиі
нәтижесі
қолданылады
сабақта
Көптеген кіші мектеп жасындағы балалар
өзінің ойын, қобалжуын сөзбен жеткізуге
киналады. Олар үшін өз ойын жеткізудің оңай
жолдары ойын барысында, бейнелеу өнері
немесе шығармашылық белсенділіктің басқа
да фомаларымен байқалады.

Психотерапияның маңызды
салаларының бірі қазіргі таңда арт-
терапия болып
табылады. Сондықтан бұл терапия
қарқынды даму үстіндегі
психотерапиялық әдістердің жаңа
түрі болып табылады.
Арттерапия – бұл бейнелеу өнерімен
емдеу дегенді
білдіреді. “Арттерапия”– терминi (art –
өнер, artterapy – өнер арқылы терапия
жүргiзу). Арт терапия - бұл емдеу ғана
емес, сонымен қатар креативтің дамуы,
тұлғаның дамуы мен үйлесімділігі, кез-
келген жағдайды шешуге көмек
көрсету.
Құм терапиясы - адамға өзінің жан
дүниесіндегі өз «Менін», өзін тануға, өзіне
өте маңызды, жан тебірентерлік және
құпиясының ашылуына көмектеседі. Құм
терапиясы - клиенттің немесе емделушінің
мәселелерін жөндеуге және
проблемаларды оған қауіпсіз түрдегі
рольдік қимыл-әрекеттің түрі, бейнелеме
(символика) арқылы әлемге айтарын
жолдауды қолдану арқылы анықтауға
көмек көрсетеді.
Музыканың терапиялық әсері бұрынғы заманнан бері
белгілі. Музыка терапиясының негізгі механизмдерінің
әсері әдістің әр адамға ыңғайлы әрі қолайлылығын
көрсетеді. - біріншіден, ырғақ сақталған музыка мидың
бөліктеріне әсер ету арқылы оның жұмыс істеуіне
көмектеседі. - екіншіден, әр музыканың өзіндік белгілері
бар. Адамның белгілі бір жағдайы мен көніл күйімен
байланыса отырып, адам бойында белгілі бір эмоцияның
пайда болуына әсер етеді. Бейнелеу терапиясын қолданудың
негізгі мақсаты - баланың немесе
ересек адамның қандай да бір
қимылды таңдауына қарамастан,
баланың өзін-өзі тануына және өз
әлемінде өмір сүруіне демеу беру
болып табылады.
Ойын терапиясы - арт-терапияның
бір түріне жатады. Бұл терапияның
жүргізу үлкендер мен балалардың
әлеуметтік және психологиялық
мәселелерді жеңу үшін, жеке және
эмоционалды дамуы үшін арнайы
ойындар қолданады.

Ұқсас жұмыстар
Мультимедиа технологиялары
Оқытудың белсенді формасы мен әдістері
Оқытудың инновациялық әдістері
Білім беру менеджментінде ақпараттық технологияларды қолдану
Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары
Оқыту процесінің мәні
Көру қабілеті нашар
Дифференциация түрлері
Басқару субъектісінің қызметтері
Педагогикалық үдеріс жүйенің барлық құрамдас бөліктерін біріктіруші басты жүйе ретінде
Пәндер