Тауарлар туралы ақпарат




Презентация қосу
Тауарлар туралы
ақпарат
Сұрақтар:

Ақпарат тауарлары туралы, түрлері, пішіндері,
құралдары
Ақпарат тауарларына қойылатын талаптар
Ақпарат тауарларының құралдары
Тауардың белгісі және күтім белгілері
Тауар ақпаратының тәуелділігіне байланысты үш түрге бөлінеді: түп негізгі, коммерциялық, тұтыну.

Түп негізгі тауар ақпараты – тауар ақпараты туралы негізгі мағлұматтар,
нарықтық қатынастың барлық субъекттерінің бірдейлестіру үшін арнайы шешуші
мағынасы бар. Түп негізгі ақпаратқа - түрлері, тауардың атауы, массалық үлесі,
жасап шығарушы кәсіпорынның атауы, жасап өндірілу мерзімі, кепілденген сақтау
мерзімі жатады.
Коммерциялық ақпарат тауарлары– тауар туралы мағлұмат, түп негізгі ақпаратты
толықтыратын, өндірушілерге арналған, сатушылар мен жеткізушілерге, бірақ аз
қолжетімділерге арналған. Бұл ақпарат дәнекер – кәсіпорындар туралы деректер,
тауардың сапасы туралы нормативтік құжаттар, өнімнің ассортименттің
нөмірлерінің ОКП, ТН ВЭД және с.с. коммерциялық ақпараттың типті мысалымен
штрих коды болып табылады.
Тұтыну тауар ақпараты– тауар туралы мағлұмат, тұтынушылар қажеттілігі үшін
жаралған, нақты тауарлардың пайдалы көздерінің қолданысының және ақыр
соңында тұтынушыларға көрсетіледі. Бұл ақпарат тауардың жағымды тұтынушылар
құрамытуралы мағлұматтарға: азықтық құрамы, қолдану әдістері және
эксплуатациясы, қауіпсіздік ережесі және т.б. жатады.
Ауызша ақпарат тауарлары- сауатты халық үшін ең жетімді, егерде ол лайықты тілде болса
(айталық, орыс тілде Ресей үшін немесе РФ субъектінің тілдерінің біреуінде болса). Ауызша
ақпарат тауарының жеткіліксіздігіне: оларды орналастыру үшін маңызды ауданы және тауар.
Мынадай ақпараттың(оқылым және түсінігі) байымы үшін уақыт керек,ауызша ақпараттың әдеттен
тыс қанықтығында тұтынушы түсінігі үшін көп уақыт керек етеді.
Цифрлық ақпарат тауарлары- көбінеауызша толықтыру үшін қолданылады және кей уақытта
ақпараттың сандық мінездемесі туралы тауарда(айталық, өнімнің рет сандарында, кәсіпорынның,
масса үлесінің, көлемі, ұзындығы, күні және мерзімдер) сұрайды.Цифрлық ақпаратты жинақылық,
айқындық және біркелкі, алайда олар кәсіпқой жетімді және түсінікті емес
тұтынушыларға(айталық, өнімнің ассортименттің нөмірлерінің, кәсіпорындардың ретсандығының
расшифровка көмегімен қажет ететін ОКП және окпо сұрайды).
Бейнелі ақпарат тауарлары - ақпардың көру және эмоциялы байымын туралы тауарлары мен
тауардың көркем және жазу-сызу суреттерінің ауызекі немесе репродукциясы бар картиналары,
суреттердің, ашық хаттардың әлде сырттың эстетикалық нысандарының(түстің, жануарлардың,
құрт-құмырсқалардың және т.б.) немесе өзге суреттердің қамсыздандырады. Осы ақпараттың
негізгі мақсаты ол тұтынушының талап ету арқасында алушының эстетикалық қажеттілігінің
қанағаттылығы болып табылады.
Символикалық ақпарат тауарлары - тауар туралы мағлұмат, ақпараттық белгілерді жіберу
көмегі.Символиканың ақпараты - мен көмек ақпараттық белгілердің жұқтыр- туралы тауарда ақпар.
Символ (грек тілінен аударғанда symbolon - белгі, айырым белгі) - оның жанының қысқа шағылысы
үшін тауардың айырым мінездемесі. Бұл ақпарат жинақылық, айқындық және біркелкі, алайда
олар кәсіпқой жетімді және түсінікті емес тұтынушыларға(айталық, өнімнің ассортименттің
нөмірлерінің, кәсіпорындардың ретсандығының расшифровка көмегімен қажет етеді
Ақпарат тауарларына қойылатын
талаптар
Бұл ақпаратқа келесі негізгі талаптар
қойылады: анық-қанық көрсетілуі;
қолжетімділік; жеткіліктілік. Осы
талаптарды "үш "Д" белгілеуге болады.
Бірінші "Д" - анық-қанықтылық - тауардың ақиқаттық және объективтік ақпараттар туралы,
олардың ұйғарымдарының дезинформациялары мен субъектілігінің болмауы, ақпарат
қолданушыларды күмәндарға енгізу.
Ең жиі тауарларда дерексіз ақпарат, себебі ассортименттік және нарықтық бұрмаландыру сөзсіз
ақпараттық қоса беріледі.
Демек, ақпараттың дерексіздігі көбіне білікті ақпараттық бұрмаландыру болуы мүмкін. Нақты емес
ақпарат - субъектінің жетімсіз кәсіби білімдерімен ұсынылуы мүмкін, немесе анық емес
ақпараттарға талаптармен тағайындалады.
Екінші "Д" - қолжетімділік - барлық пайдаланушыларға ақпараттық ашығының ұстанымымен
байланысты. Өз кезектігіне, ақпараттың қолжетімділігінің ортақ талабын жеке қатарына бөлуге
болады.
Тілдік қолжетімділік мемлекеттік тілде немесе тұтынушының басым бөлігінің осы тауар арнаулы
тілінде болу керек. РФ заңында "тұтынушының құқығы" тауарлар туралы ақпараттар орыс тілінде
болуы керек.
Тiлден жасалатын қол жетiмдiлiктi ақпарат мемлекеттiк тiлiне болуы керек болғанын бiлдiредi,
немесе бұл тауар үшiн арналған өте ие бол тұтынушылардың бiр бөлiгiнiң тiлi. РФ заңда «қорғаныс
туралы тұтынушы дұрыс айтады» тауар туралы хабар-ошар орыс тiлiне болуы керек болғанын
көрсетiледi.

Қажеттi ақпаратына тұтынушысын құқық бекiтушi — талап керектiк және жасаушысын мiндетi
немесе оны дүкеншiсi iлiгу екi айтқызбай-ақты, РФ заңмен реттеледi «қорғаныс туралы тұтынушы
дұрыс айтады».

Белгiлi ұғымдарды пайдалану тиесiлi — талап түсiнiктiлiк және анықтамасы федералды заңдар,
терминологиялық стандарттарда, сөздiктердi тура келетiн термин, және анықтама немесе белгiлi
жататын ал анықтамалар сол себептi талап етпейдi және түсiндiрулер

Артық ақпарат та, толық емес те үшiншi ақпараттың — жеткiлiктiлiгi берудi шығарған тиiмдi
ақпараттық толықтық мүмкiн сияқты түсiндiруге «Д».

Тауарлық ақпаратты қаржы

Тауарлық ақпаратты қаржылар қызмет етедi:
таңбалау ; техникалық немесе нормативтiк
құжат ; анықтама, оқу және ғылыми әдебиет ;
жарнама және насихаттау. Ақпаратын
көрcетiлген қаржылар ара қатынасымен
негiзiн қалайтын, коммерциялық танып
бiлiнедi және тұтынушы формация. Олар үшiн
ортақ негiзделетiн ақпараттың бар болуын
болып көрiнедi.
Тауар белгілері – бір заңды тұлғалардың тауарлары мен
қызметтерін тиісінше басқа заңды немесе жеке тұлғалардың
бір тектес тауарлардан айыруға мүмкіндік беретін белгілеулер.

а) «Московский комбинат хлебопродуктов» БАҚ
б) «Московский межреспубликанский винодельческий завод» БАҚ
в) «Донский табак» БАҚ
Тауар белгілерін жіктеу
Көрініс нысаны бойынша тауар белгілерінің түрлері:
сөздік;
ауызша;
бейнелі;
көлемді;
дыбыстық;
құрама.
Объектілер бойынша тауар белгілерінің түрлері:
фирмалық;
ассортименттік;
Иесінің меншік құқығы бойынша тауар белгілерінің
түрлері:
жеке;
ұжымдық.
Ауызша тауар белгілері барынша кең тарағаны түрі,
оларға әріптерді, сөздерді, сөйлемдерді және өзгелерді,
мысалы Panasonic, Microsoft, Apple, Coca-Cola,
Facebook.Ауызша белгілерге компаниялардың лозугтері
немесе олардың слогандарын жатқызуға болады.
Мысалы, Nokia компаниясының атауымен қатар
ConnectingPeople лозунг орналастырылған.
Бейнелі тауар белгілері (11.14) түрлі геометриялық
пішіндердің, сызықтардың, жануарлар заттарының,
адамдардың, географиялық, табиғи объектілердің және т.б.
бейнелерін көрсетеді. Әдетте белгілердің осы түрін
эмблема деп атады.
Көлемді тауар белгілері - ерекше қорап немесе оны
өндірушісін анықтауға мүмкіндік беретін тауардың өзі.
Осындай тауар белгілерінәдетте парфюмер- косметикалық
компаниялар, сондай-ақ алкоголь өнімін өндірушілер
қолданады.
Дыбыстық тауар белгілері – әуендік туындының үзіндісі
немесе қысқа ерекше дыбыс, табиғат, тұрмыс, өндіріс
кәсіпорындарының және өзгелердің дыбыстары.Дыбыстық
тауар белгілерінің мысалдары болып ұялы телефондардың,
шақыру радиостанцияларының әуендері (мысалы, «Европа
плюс», «Русское радио»), («Бригада
У»)радиобағдарламасы), әйгілі телебағдарламалардың
әуендері мен дыбыстары мысалы, «Поле чудес», «Большая
разница», «Спокойной ночи, малыши!»),
«Макдоналдс»аудиологотиптері.
Құрама тауар белгілері - жоғарыда аталған белгілердің
жиынтығын көрсетеді. Қазір олар өте жиі қолданылады.
Фирмалық тауар белгілері - тікелей өндіруші –кәсіпорындарды
біріздендіру үшін арналған.Олар дизайнерлермен өндірушілермен
тапсырыс бойынша әзірленетін - әдеттегідей және көрмелерде,
жәрмеңкелерде және тағы басқаларда қатысқаны үшін кәсіпорындарға
берілетін - беделді

Ассортименттік тауар белгілері - тауарды
түрі, сауда маркасы немесе атауы бойынша
ассортименддік біріздендіру үшін арналған.
Тауар маркасы — осы тауарды басқа тауарлардан
айыруға мүмкіндік беретін белгілі тұтынушылық
қасиеттерге ие нақты тауардың белгісі немесе атауы.
Әдетте, өзінің логотипі бар әйгілі компания тауарлардың
бірнеше тобын түрлі тауар маркаларымен шығарады.
Мысалы, «Юнилевер» компаниясы түрлі тауарлардың
көптеген саны әйгілі сауда маркалары астында шығарады.

Жеке тауар белгілері - бір заңды немесе
жеке тұлғаға тиесілі бейне.
Ұжымдық тауар белгілері - бірлестікке кіретін
тұлғалармен өндірілетін және (немесе) сатылатын және
бірдей сапасы бар немесе өзге жалпы сипаттамаларға ие
тауарларды белгілеу үшін арналған белгілер.Тауар белгісін
халықаралық тізілімде тіркеу кезінде оның қасына белгілер
- дөңгелектің ішіне R, С, ТМ әріптері қойылады.
Сәйкестік немесе сапа белгілері. Бұл
белгілер сертификациялау объектілерінің
ұлттық стандарттың талаптарына
сәйкестігі туралы ақпараттандыру үшін
қажетті - сәйкестік белгілері және
айналымға шығарылатын өнімнің
техникалық регламенттердің талаптарына
сәйкестігі туралы тұтынушыларды
ақпараттандыруда қызмет атқаратын
белгілеулер - айналу белгілері болып
бөлінеді.
Сәйкестік белгілері - сапасының нормативтік немесе
техникалық құжаттардың талаптарына сәйкестігін растау
үшін тауарға және (немесе) қорапқа тауар салынатын
белгілер.Сәйкестік белгілері халықаралық, аймақтық және
ұлттық болып бөлінеді. Сәйкестіктің аймақтық белгісінің
мысалы болып еуропалық экономикалық қауымдастықтың
«СЕ» белгісі танылады.

а) ЕО директивасына сәйкестік белгісі;
б) Ресейдің мемлекеттік стандарттарына сәйкестік белгісі;
в) Жапония стандарттарына сәйкестік белгісі;
г) Франция стандарттарына сәйкестік белгісі
Манипуляциялық белгілер көліктік ыдыстарға немесе
қораптарға салынады. Бұл белгілер тиеу-түсілу
жұмыстары бойынша нұсқаулықтар береді.

а) жүктің нәзіктігіне және абайлап ұстау қажеттігін көрсетеді
(«Нәзік!Байқаңыз!»);
б) жүкті жылудан сақтау қажеттігін көрсетеді («Қызудан сақтау!»);
в) жүкті ылғалдан қорғау қажеттігін көрсетеді («Ылғалдан сақтау!»)
Тауарларды пайдалану немесе қолданудың кейбір ерекшеліктері тиісті
белгілердің көмегімен сондай-ақ белгі қойылуы мүмкін. Мұндай белгі
қою тауарды және қорапты қолдану тәсілдеріне, тауарларды күту
тәсілдеріне, оны сақтау және пайдалану тәсілдерін көрсетуі де
мүмкін.Мысалы, кілем жамылғыларының қолдану бағытының
белгілері келесі суретте берілген.

а) қызметтік үй-жайларда баспалдақтарды жабу үшін арналған
б) ылғалды жерлерде пайдалану үшін, мысалы жуынатын бөлмеде
в) жылытылатын едендері бар үй-жайлар үшін жарамды
ТАУАРЛАРДЫҢ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БЕЛГІЛЕРІ
«Белый лебедь» белгісі Скандиванияда қабылданған; «Голубой ангел»
Германияда; Швецияда «Kontrollfureningen fur ekologisk odling»
экологиялық белгісі , бұл белгі ауылшаруашылық өнімдер және мал өсіру
шаруашылық өнімдерін өндіруде пестицидтермен химиялық заттарды
қоспағандығы жайында хабардар етеді; Швед қоғамының «Swedish Society
for Nature Conservation» белгісі өнімдер жасалу кезінде экономикалық
қауіпсіздігін, утилизациялануын немесе жасалу кезінде зиянды химиялық
заттардың қосылмағандығы жайлы хабардар етеді.

а) Белый лебедь
б) Голубой ангел
в) Kontrollfureningenfurekologiskodling
г) Swedish Society for Nature Conservation
«Der Grime Punkt» экологиялық белгісі бола алады, немесе «Зеленая
точка» (сур. 11.32), Германияда жасалған; Ол тауардың және оның
қорабын жинау үшін және екіншілік өңдеуге, ал компания-жасаушы
немесе компания-сатушы, бұл қаптамаларға жекеменшіктік құқығы
бар, қаптама немесе тауардың өзі жасаушыға немесе сатушыға
қайтарылады. Германиядан тыс жерлерде тауарларға утилизациялау
жүйесіне қосылған және «Есо Emballage» қалдықтарды өңдеу
бағдарламасына финанстық көмек көрсететін компаниялар қояды.
Ресейде қалдықтарды утилизациялау бағдарламалары жоқ, ал
екіншілік өңдеу еншісі өте аз, сондықтан біздің елде бұл белгінің күші
жоқ, ал белгі қоюшы компаниялар тұтынушыларға тауардың
экологиялық тазалығына байланысты қате ақпараттар береді.
Полимерлік материалдан жасалған қаптама немесе тауарға суретте көрсетілген
белгіні қояды, ол тауардың немесе қаптаманың екіншілік өңдеуге жарамды
екендігін білдіреді. Сонымен қатар белгінің өзі немесе оның қасына 1-7 дейінгі
сандар, немесе тауармен қаптама жасалған заттың кодымен әріптер қойылады.
Белгіні пластикалық ыдысқа қояды, ол пластикалық заттың ас өнімдерімен
қатынасуына болатынын білдіреді.

"Перерабатываемый пласти" экологиялық белгісі
полиэтилентерфталаті;
полиэтилен жоғарғы тығыздықта; Бокал-вилка"
экологиялық белгісі
поливинилхлорид;і
полиэтилен төменгі тығыздықта;
полипропилені;
полистиролі;
Пластиктің басқада түрлері
Қазіргі кезде қаптамаларға табиғатты ластамаңдар деген сөздер жиі
қойылады. Бұданда басқа әртүрлі елдерде осы сөздің қасында түрлі жазулар
болуы мүмкін- «Тазалықшылардың еңбегін бағалаңыздар »-дан, «Қоқысты
жәшіктерге тастаңыздар »-ға дейін, бірақ бұлардың мағынасы бірдей.

."Выкидывать в мусорное ведро"
экологиялық белгісі
Егер тауар немесе қаптама белгілі бір ережелерге сай утилизацияланса, онда
қойылып тұтынушыларды хабардар етеді (көбінесе батерейкалар мен
аккумляторларда болады). Бұндай таңбасы бар тауарлар арнайы орындарға
тапсырылуы керек. Европада ондай орындарөте көп, өйткені онда арнайы
батерейка және аккумуляторларды қайта өңдейтін заводтар бар. Ресейде ондай
орындар жоқ, соған байланысты батерейка қабылдайтын орын табу мүмкін
емес.

Утилизациялаудың арнайы тәсілін
білдіретін экологиялық белгі.
Қоршаған ортаға зиян тигізетін өнім жайлы
ескертетін белгі төмендегі суретте
көрсетілген.
А) Флора мен фаунаға зиянды теңіздегі жүк тасымалдауда қолданатын
белгілер;
Б)"Қоршаған ортаға зиянды " белгісі Еропалық Одағында

Европалық Одақ жекеменшік белгі ойлап шығарды, жасыл
немесе көгілдір түс болатын.

Еропалық Одақтың экологиялық белгісі
Штрих код (ШК)- штрих код ретінде
кодталған тауарлардың есебін және
автоматталған идентификацияларға
арналған белгі.Таңбалаудың маңызды
элементі-штрих код. Ішкісатылымдық
операцияларда және импорттық
тауарлардың сертификациясында штрих код
міндетті болып табылады. Оның жоқтығы
тауарлардың бәсекелестігін төмендетіп
алуы мүмкін.

Ұқсас жұмыстар
Жарнама түрлері
Теңгерімді бюджет
Нарықтық ұсыныс
Аудиовизуалды жарнама
Кәсіпорынның қаржы ресурстарын қалыптастыруда маркетингтің атқаратын қызметі
Aziza SYZDYKOVA экономикалық қарым - қатынастарын басқаратын, біріккен реттелген əртүрлі баға түрлерінің жиынтығы
Сыртқы экономикалық қатынастар транзиті
Нарықтық құрылымның жіктелуі
Мәліметтер қосу әрекетін таңдау
Жарнама мәні
Пәндер