Дайындық кезеңі Қорытынды кезең




Презентация қосу
М. Х. Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Тақырыбы:«Мәдени тынығуды
ұйымдастырудың формасы ойын»

Орындаған:Балтабаева Венера
Тобы:Дов20-1
Оқытушы:Шыниева Р.
Жоспар:
• Ойынды ұйымдастыру технологиясы
• Рекреативті ойын-сауықтар, салауатты өмір сүру салтына қатысты
дене жаттығулары арқылы сауықтыру іс-шаралары
Ойын арқылы оқыту технологиясы бір-бірімен байланысқан үш
кезеңнен тұрады:

Дайындық кезеңі Қорытынды кезең
Ойынды жүргізу
кезеңі
• Бірінші кезең. Ойынға дайындық. Оқушылардың ойынға
дайындығы 3-4 апта бұрынбасталады. Осы кезеңде мұғалім
оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастырады:
тақырыбын, жоспарын, қажетті әдебиеттерді, ойын
шартын, қарастыратын проблемалар шеңберін айтады,
рөлдерді бөледі, кеңес беруді ұйымдастырады.
• Екінші кезең. Ойынды өткізу. Ойынды жүргізудің қажетті
элементі эмоционалдық екпін және ойынға қызығушылықтың
болуы. Осыған орай ойын өтетін бөлмені мұқият безендіру (және
әр түрлі оқытудың техникалық құралдырын пайдалану) ерекше
жағдай тудырады.Ойын барысында проблемалық жағдаят
шешімін табу керек. Мұнда пікірталас және диалог сияқты
тәсілдерді жиі пайдаланған абзал.

•Үшінші кезең. Ойын қорытындысын шығару. Мұнда
оқушылардың тақырыпты меңгеру деңгейіне, өзіндік
шығармашылық ойлауына, сенімнің
Қалыптасуына басты назар аудару керек. Мұғалім ойынның
нәтижесінде жеткен жетістіктері мен қатар байқалған
кемшіліктерді де атап өткен жөн. Сонымен қатар, ойынға баға
беріп, марапаттау да оқушыларды іс-әрекетке жұмылдыруға дем
береді.
• Рекреациялық қажеттілік рекреациялық іс-эрекеттің
белгілі бір түрлерінде ғана іске асырылады, ондай іс-
әрекеттер тек бос уақытта гана жүзеге асып, ол
адамның физикалық, психологиялық және рухани
күшін қалпына келтіруге және дамытуға бағытталады.

«Рекреациялық шаралар» деп рекреациялық іс-әрекетгің түрлерін іске асырудың тәсілдерін айтады.
Шаралар жинағының ішінен мынандай рекреациялық шараларды бөліп қарауға болады: суға
шомылу, жаяу қыдыру, саңырауқұлақгар мен жеміс-жидектер жинау, ескерткіштер мен
мұражайларды аралап көру және т.с.с
Таза ауада жүру және мөлшерлі физикалық салмақпен қыдыру, суға жүзу, әр түрлі ойындар,
саңырауқұлақ және бүлдірген теру, күн мен ауа ваннасы, пассивті тынығу және тағы басқа.
Адамның күш-қуатын өсіру шарасы (спорттық ойындар, моторлы су спорты, шаңғы спорты ұзақ
уақытқа сапарға шығу, тау шыңдарына шығу және т.б.).
Рекреациялық сауықтыру шараларының түрі әр түрлі болып келеді.
• Бұған кіретіндер: қыдыру, суға шомылу, күн жэне ауа ванналарын
алу, ойындар, жай демалыс, саңыраукұлактар жинау және т.б.
• Рекреациялық - спорт шаралары, негізінен адамның күш-қуатын
дамытуға бағытталған.
• Бұған кіретіндер: спорттық ойындар, желкенді жэне моторлы су
спорты, шаңгы, үзақ жаяу асулардан өту, тау шындарына көтерілу
және т.б.
• Рекреациялық- танымдық шаралар адамды рухани дамытуға
арналган. Бұған жататындар: мәдени ескерткіштерді көру,
табиғаттың құбылыстарымен танысу жэне т.б.
• Спорттық-сауықтыру рекреациясыда алуан түрлі. Әлем бойынша
ете кең іалған - суға түсіп, жағажайда демалу. Суда немесе су
жагалауында демалу түрлі рекреациялық шараларды қамтиды:
суға түсу, күн ваннасы, жағалау іымен серуендеу, жағалау
бойында доп ойнау, су шаңғысы және т.б. руендеу және кәсіби-
серуен демалысына кіретіндер: ашық-таза ауада демалу, )ікті-көз
тартатын жерлерді көру, жеміс-жидек, теңіз моллюскаларын теру
не басқада табиғаттың сыйлыктары.
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Психологиялық кеңес жұмыстары
Эксперименттің міндеті
Конкурстық есептер
Орта мектепте геометрияны оқытудың жалпы әдістемелік мәселелері
Практикалық кеңес беру түрлері
Балалар үйі аумағында Шырайгүл гүлден гүлзарлар құру
Баланың сөйлеу тілінің даму кезеңдері
ҚАЗАҚ ӘДЕБИ ТІЛІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ,ДАМУ ТАРИХЫ
Геоботаника негіздері,мақсаты мен міндеттері
Балалардың сөздік қорын байыту сабақтары
Пәндер