Импрессионизм суретшілері



Импрессионизм суретшілері
Орындаған:
Ажибаева Ажар
Абсатарова Диана
Акимбай Әділет
Бейсекеева Нурайым
Бекежан Алина
Бекарысқызы Самал
Жақсыбек Каусар
Ишанбекова Зарина
Қазбекқызы Амина

Импрессионизм
Импрессионизм-бұл XIX ғасырдың соңында Францияда пайда болған кескіндемедегі бағыт.
«Импрессионизм» сөзі француз сөзінен шыққан - «әсер» деген мағына береді. Бұл терминді алғаш рет журналист Луи Леруа жас суретшілер тобының «Қуылғандар салоны» атты көрмесінде қолданған. Ол суретшілердің жұмыстарын сынға алды және оларды «әсерлілер", яғни "импрессионистер"деп атады. «Қуылғандар салонының" суретшілері журналистің мәтініне ренжіді.

Бұл бағыттың суретшілері классицизм мен реализм дәстүрлеріне қарсы шықты. Олар белгілі бір сәттің сұлулығын көрсетуге, көргендерінен эмоцияларын жеткізуге тырысты. Ол үшін авторлар жаңа кескіндеме әдістерін ойлап тапты. Олар қара түстерден бас тартты, палитра қолданбады, кейде бояуды тікелей кенепке сығып алды, ал суреттелген заттардың контурларының орнына ұсақ жағулар(мазок) қолданылды. Импрессионист суретшілер үнемі техникамен тәжірибе жасап отырды. Мысалы, жарық пен көлеңкенің қасиеттерін зерттеу үшін Клод Моне "Стога"картиналарының бүкіл сериясын жасады. Ол күннің әр уақытында бірдей бір мая пішенді жазды.

Клод Моне
Клод Моне - XIX ғасырдағы кескіндемеде төңкеріс жасаған суретші. Ол өзінің есімін тарихқа Француз импрессионизмінің негізін қалаушы және осы бағыттың ең дәйекті өкілі ретінде жазды. Клод Моне картиналары замандастарын түстердің тазалығымен таң қалдырды, ал оның пейзаждары қазір де жанды болып көрінеді.
Қартайғанға дейін жемісті жұмыс істеген суретші мыңнан астам шығарма қалдырды. Тек лалагүлдер шамамен 250-ге белгілі
Клод Моне картиналарының негізгі сюжеттері жарық пен ауа болды, ал жұмыстың негізгі қағидасы - ашық ауада табиғаттың көрінетін күйін тез бейнелеу. Ол күннің уақытына, ауа-райына және жылдың уақытына байланысты өзгеретін бірдей сюжеті бар пейзаждар сериясын жазу әдісін ойлап тауып, жетілдірді.

«Әсер. Күннің шығуы» Клод Моне картинасының атауы алғашқы импрессионистік көрменің ашылуы қарсаңында ойлап табылған күрделі шолуларға себеп болды, бірақ XIX ғасырдың аяғындағы кескіндеме, әдебиет және музыкадағы бүкіл ағымға атау берді.

Қолшатыр ұстаған әйел 1886ж
Көктем 1872ж
Лилиялар мен жапон көпірі 1899ж
Капуцин бульвары 1873ж

Эдуард Мане
Эдуард Мане-француз суретшісі, импрессионистік кескіндеменің шебері және жетекшісі, ешқашан импрессионистік қауымдастықтан аулақ болған.
Суретші Эдуард Маненің шығармашылығының ерекшеліктері: қазіргі заманғы өнердің негізін қалаушы, ол сол кезде негізгі Француз көрме - салонында қабылданған және сатылған аллегориялық, мифтік және тарихи тақырыптарды емес, замандастарының өмірін жазуды алғаш бастаған. Картиналарына күлген және "ұятсыз" деп көрермендер тобырымен ызаланған. Ресми атақ пен салондық мансапты армандаған Мане XIX ғасырдағы француз кескіндемесіндегі басты революционер болды.

Шөптегі таңғы ас 1863ж
Олимпия 1863ж
Фиалка букетін ұстаған Берта Моризо 1872ж

«Фоли-Бержердегі бар» Эдуард Маненің соңғы жұмыстарының бірі. Ол Мане әдісін толық көрсетеді. Жұмыстың басты композоциясы -өз ойларына енген әдемі және біршама қайғылы қыз. Оның артында зал шулы аудиторияға толы, айнада көрінеді. Алдыңғы қатарда гүлдер, жемістер мен шампаннан құрылған натюрморт бар.

Эдгар Дега
Эдгар Дега, Толық аты-жөні Хилер-Жермен-Эдгар де Га - Француз импрессионисті, қозғалыстың негізін қалаушылардың бірі, 8 импрессионистік көрменің 7-іне қатысқан. Эдгар ақсүйектер отбасында дүниеге келді. Жігіт ешқашан ақша тапшылығына байланысты қиындықтарға жақын болған емес.
Суретші Эдгар Деганың шығармашылығының ерекшеліктері: офсеттік композициялар, кенептің жиегімен кесілген фигуралар, күтпеген заттар, басты кейіпкерлерді кесіп тастау және жасыру, кездейсоқ басып алынған, есеп беру сәттері сияқты. Эдгар Дега барлық сүйікті шығармаларында ең алдымен қозғалысты іздеді : жуынып жатқан әйелдер, джокейлер, илеу, тырнау және шаштарын түзетіп жатқан балериналар өз өмірлерімен айналысады және оларды бақылап отырғанына күдіктенбейді.

Көк бишілер
Би сыныбы
Ванна
Ол ешқашан прима балериналарын және атағы шыққан әйгілі бишілерді жазған емес. Олардың бәрі кордебалеттің бишілері немесе сахнаға шығуға тура келетін жас оқушылар.

Пьер Огюст Ренуар
Пьер Август Ренуар - Француз импрессионист суретшісі, Ол пленэрде сирек болатын.
Алғашқы әсерден туындаған эмоционалдылық, өткірлік, жылдам сурет эскизі - барлық импрессионист суретшілері іздеп салатын, ал Ренуар ауқымды көп фигуралы картиналар мен отбасылық портреттері жазды. Үнемі көркемдік шындықты іздей отырып, ол өмірдің әртүрлі кезеңдерінде жазу тәсілін түбегейлі өзгертеді және жаңа түсті шешімдерді қолданады: ол басында суреттің анықтығына назар аударса, содан кейін ашық түстермен, бай қызыл немесе толығымен қара бояумен салады.

Ренуар сентименталды портреттің авторы ретінде танымал, оның ең көрнекті шығармаларының бірі - «террассада», «серуенде», «актриса Жанна Самаридің портреті», «лоджия», «Альфред Сисли және оның әйелі» «әткеншекте» және басқалар.
Террассада
Әткеншекте
Серуенде

Камиль Писсарро
Жакоб Абрахам Камиль Писсарро (фр. Jacob Abraham Camille Pissarro; 10 шілде 1830, Сент-Томас аралы - 12 қараша 1903, Париж) - француз суретшісі, импрессионизмнің негізін қалаушылардың бірі, оның негізгі қағидаларын тұжырымдап, жас жаңашыл суретшілердің ұстазы әрі тәлімгері болған.
Писсарро үшін басты көркемдік мақсат пен шабыт көзі: ол жүріп өткен жер, оның тығыздығынан қоршаған ауа, қарқындылығы түс қабылдауға әсер ететін жарық болды. Таза түстер, тығыз жеке соққылар, күннің әртүрлі уақыттарында боялған суреттер сериясы - Писарро өмір бойы импрессионизмнің техникалық табыстарына адал болды.

Понтуаз маңындағы Кот-де-Беф
«Қырау» картинасы
Писсарродағы ең танымал және Импрессионист суретшілердің алғашқы жанжалды көрмесіне түскен жұмысының бірі
Қызыл шатыр
Монмартр Бульвары. Көктем таңы

Альфред Сислей
Альфред Сисли - ағылшын азаматтығы бар француз импрессионист суретшісі, достарымен ұзақ уақыт түсініспеушілік пен бас тартудан өткен, бірақ қайғылы түрде бірнеше жыл бойы импрессионизм мен жеке мойындауға дейін өмір сүрмеген.
Ол барлық француздардың, қозғалыстың негізін қалаушылардың ең дәйекті және адал импрессионисті деп аталады. Жас кезінде Сисли негізгі көркемдік принциптермен анықталып, өмірінің соңына дейін оларға адал болып қалады. Ол кеңістікті деформациялаумен және перспективаларды бұзумен айналыспайды, сурет-түс дилеммасын шешпейді, жаңа сәндік эффектілерді іздемейді.
Оның пейзаждары - қоршаған әлемге өте дәл көзқарас.

Пор-Марлидегі су тасқыны
1876 жылғы Пор-Марли ауылындағы су тасқыны қайғылы және төтенше оқиға болды. Суретші жақын жерде тұрып, су басқан ауылды жазуға келді
Лувесьеннадағы қар
Морэдегі шіркеу
Лувесьеннадағы жол

Берта Моризо
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz