Педагогикалық үрдістің қозғаушы күштері




Презентация қосу
Тұтас педагогикалық
үдерістің мәні мен
құрылымы

Орындаған:Сағындық
Шолпан
Асан Алина
ТПҮ заңдылықтары және принциптері

Педагогикалық
заңдар

Әлеуметтік Экономикалық Мақсаттылық

Екі жақтылық Оқушы- Іс-әрекетті
сипат мұғалім ұйымдастыру

Жас Жекелей,
Ұжымды
ерекшеліктерін дербестікке
дамыту
ескеру пікір алмасу
Тұтас педагогикалық үрдістің пәні және мұғалім
қызметінің нысанасы ретінде
Педагогика пәні және мұғалім іс-әрекетінің объектісі, бұл
ұғымдардың дамуы, мектеп практикасында, оқу құралдарында,
бағдарламаларда проблемалар көрсетілген
Педагогикалық үрдістің мәні, оның коспоненттерінің құрылымы
Негізгі ұғымдар: “Педагогикалық үрдіс”, “Педагогтар-оқушылар”
“Субъект-объект қатынастар” “субъект-субъектік қатынастар”

ТПҮ білімділік, тәрбиелік және дамытушылық қызметінің өзара
бірлігі мен өзара байланысы. ТПҮ оқу және оқудан тыс болады.
Педагогикалық үрдістің қозғаушы күштері. Педагогикалық үрдістің
тәрбиелік мәні. Оқу-тәрбие үрдісінің құралы.
Педагогикалық үрдісті болжау және жағдайына диагностика жасау
мәселелері
Педагогикалық процесстің қозғаушы күштерін
қарастырған ғалымдар
М.А.Данилов
Н.Д. Хмель
Г. И. Щукина
Б.Т. Лихачев
А.С. Макаренко
Н.К. Крупская
Г. С. Костюк
В. А.Сухомлинский
Н.А. Завалко
Педагогикалық процесс қызметі етуші жүйе
ретінде

Іс-әрекет

оқушыла
Ұстаздар
р

Іс-әрекет
Педагогикалық үрдісте іс-әрекет түрлерін
кешенді қолдану

Іс-әркеттің
жетекші түрлері

Еңбек Қарым-қатынас Таным

Шығармашылы
Ойын Сөйлеу мәдениеті
қ
Индивид - биологиялық тіршілік иесі, барлық адамдар тумысынан
индивид болып табылады.
Тұлға - өзіне биологиялық және әлеуметтік қасиеттер мен сапаларды
меңгерген адам.
Даралық - бір адамды басқа адамнан ерекше көрсетіп тұратын
интеллектуалдық, еріктік, моральдық, әлеуметтік және тағы басқа
қасиеттерінің жиынтығы.
Тұлғаның қалыптасуы – барлық факторлардың (экологиялық,
экономикалық, әлеуметтік, биологиялық және т.б.) әсерінен
индивидтің тұлғаға айналу процесі.
Тұлғаның дамуы - адамның ағзасындағы сандық және сапалық
өлшемдердің өзгеру процесі.
Тұлғаның тәрбиеленуі -тұлғаның аға ұрпақтың әлеуметтік
тәжірибелерін меңгеру процесі.
Адам даму субъектісі ретінде

Жалпы дене Интелектуалдық
даму
дамуы

Адам
Эстетикалық
Адамгершіліктік даму
даму

Эмоционалдық
даму
Адамныңжекетұлғаболыпқалыптасуынаәсерететінфакторлар

Биологиялық Әлеуметтік фактор
фактор
Макро орта
Анатомиялық- Мезо орта
физиологиялық Микро орта
ерекшеліктері
Еңбек іс әрекеті
Жеке тұлға
Нышандар Қарым- қатынас

Адамның сыртқы Ұйымдастырылған
келбеті тәрбие
Өзін- өзі
тәрбиелеу
ОРТАНЫҢ ТҰЛҒА ДАМУЫНА ӘСЕРІ

МАКРООРТА
Космос Планета

МЕЗООРТА
Діни Дәстүрлер
нормалар
Саясат МИКРООРТА
Қала Ғылым
Ауыл Отбасы ТҰЛҒА Ұжым
Достар

Өнер Табиғи-географиялық Дін
жағдайлар

Демографиялық жағдай
Тәрбие заңдылықтарын процессінің қарама-
қайшылықтары

Қарама-қайшылықтар

ішкі сыртқы

Жеке тұлға
Мектеп, жекеленген
дамуының
Отбасы тәрбиелері
қозғаушы күші

Орта әсерлерімен
жандүниесі
ықпалдары

Жан-жақты
Қызығушылығы
мақсаттар
Тәрбие түрлері

Ақыл-ой мәдениеті
Адамшершілік тәрбиесінің негіздері
Еңбек тәрбиесінің негізі
Экономикалық тәрбие
Құқық және саяси тәрбие
Экологиялық тәрбие негіздері
Эстетикалық тәрбие
Дене тәрбиесі
Әңгіме

Этикалық
сұхбат

Тұлғаның ақыл-
ойын қалыптастыру Пікірталас
әдістері

Түсіндіру

Өнеге
Жаттығу

Іс-әрекетті Тапсырм
Талап ұйымдастыру а
әдістері беру

Үйрету
Ынталандыру
әдістері

Мақтау Жазалау Жарыс

Ұқсас жұмыстар
Тұтас педагогикалық үдерістің (ТПҮ) мәні, құрылымы, оның заңдары мен заңдылықтары
Тәрбие процесі
Жалпы педагогика
Жеке тұлғаны дамытудың көп өлшемділігі
Тәрбие принциптері
Оқыту процесінің қозғаушы күштері
ТҰЛҒА ДАМУЫНЫҢ ҚОЗҒАУШЫ КҮШТЕРІ МЕН ҚАЙНАР
Педагогикалық процесс
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндің дамуы
БПҮ заңдылықтары
Пәндер