Қазіргі мектептің тәрбие үдерісіндегі педагогикалық қолдаудың мәні, мазмұны және формалары


Slide 1

Тақырыбы:Қазіргі мектептің тәрбие жұмысы үдерісіндегі педагогикалық қолдау

Тексерген:Бижанова Ғ. Қ

Орындаған:Жанбыршы Г. Ж

Slide 2

Жоспары:

Педагогикалық қолдау ұғымына жалпы түсінік

Педагогикалық қолдаудың мәні

Педагогикалық қолдаудың көрініс формалары

Педагогикалық қолдаудың мазмұны

Педагогикалық қолдау технологиясына, әдістері, құралдары мен оның нәтижелігіне сипаттама

Slide 3

Педагогикалық қолдау

оқушымен бірлесіп оның қызығушылықтарын, мақсаттарын, мүмкіндіктерін және оған адамгершілік қасиетті сақтауға, өзін - өзі ұйымдастыруда позитивті нәтиже қол жеткізуге кедергі жасайтын мәселелерді жеңу жолдарын анықтау

тəрбиеленуші сенімінен шығу;

мұқтаж болған тəрбиеленушілерге қол ұшы жəрдемін беріп, қолдап-қуаттау.

Slide 4

Педагогикалық қолдау

Өсуіне және жетілуіне жағдай жасау

Баланың өзіндік таымдық және өмірлік тәжірибе алу мүмкіндігін беру

Өз ісінің субьектісі болу мүмкіндігін беру, жеке танымдық тәжірибесін дамыту

Slide 5

Педагогикалық қолдаудың мəні:

жайма-шуақ психологиялық жағдай жасау;

тұлғаның өз бойындағы мүмкіндіктерін өзінше іске асыруына шарт-жағдайлар түзу;

өз қадір-қасиеті мен ар-намысын сақтап қалуға жəне ұтымды нəтижеге жету жолындағы кедергілерді бірлікті жеңіп бару;

«жəрдем бер» деп алақанын ашық жайып отырғанға ғана емес, достық ықылас-ниетке мұқтаж болғанның бəріне көмек көрсету; əрқандай тəрбиешінің өмірдегі өз орнын табуға құштарлық білдірген тəрбиеленуші проблемаларын өз назарында ұстай білуі;

тəрбиешінің кəсіби деңгейінің жоғары болуы.

Slide 6

Педагогикалық қолдаудың көрініс формалары

Slide 7 Slide 8

Жеке тұлғаға арналған педагогикалық қолдаудың мазмұны - адамды алда көздеген нəтижелерден алшақтататын кедергілерді жеңу жолдарын қамтиды. Мұндай кедергілердің түрі:

субъектив (тұлғалық) «Мен» - кедергілер:

өз бетінше дербес шешім қабылдауға қажет ақпараттың болмауы (ақпарат толықса, кедергі сол бойда жойылады) ;

адамның қосымша еңбектенуінің қажеттігі (қол ұшы жəрдем беріп, ынтасын көтеру) ;

тұлғаны күйзеліске келтіретін кемшіліктер (тəн-денелік, психикалық, арақатынастық) ;

білім жəне тəжірибе жетіспеуі;

объектив (əлеуметтік) «Олар» - кедергілер: (əлеуметтік орта - мұғалімдер, əкімшілік, дос-жарандар, құрбы-қатарлар, отбасы жəне басқалар) .

материалдық кедергілер (отбасының қаржылық жағдайы жəне т. б. ) .

Slide 9 Slide 10 Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14 Slide 15 Slide 16 Slide 17 Slide 18 Slide 19 Slide 20
Ұқсас жұмыстар
Мектептің тәрбие үдерісіндегі педагогикалық қолдаудың теориясы мен тәжірибесі
Қазіргі мектепте тәрбие үдерісіне педагогикалық қолдаудың мазмұны мен әдістемесі
Қазіргі оқу-тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы және тұлға қалыптастырудың педагогикалық қағидаттары
Қазіргі мектепте тәрбие үдерісіне педагогикалық қолдау: тәсілдері, тактикалары және мазмұны
Қазіргі мектептегі тәрбие мазмұны мен әдістері
Тұтас педагогикалық үдерісте тәрбие: мәні, мақсаттары, принциптері және ұйымдастыру формалары
Арнайы тәрбие: әдістері, формалары, мазмұны және жіктелуі
Қазіргі оқу-тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиялары: әдістері мен қолдану кезеңдері
Қазіргі мектептегі тәрбие жүйесінің мазмұны мен ұйымдастыру принциптері
Тұтас педагогикалық үдерістегі тәрбиенің мәні мен мазмұны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz