ҰЙЫМДАРЫНДА МОНИТОРИНГ




Презентация қосу
АРНАЙЫ БІЛІМ
БЕРУ
ҰЙЫМДАРЫНДА
МОНИТОРИНГ
ЖҮРГІЗУДІҢ
МАҢЫЗЫ
Әлемдік өркениеттің қарыштап алға дамуы білім беру
саласының барлық деңгейіне әсер етіп, балаға
тәрбиесінің жаңа саласы педагогикалық инновацияны
дүниеге әкелді.
Педагогика ғылымының бұл
бағыты ғылым жетістіктерін
мектеп практикасына ендіру
барысында білім беру
процессін тұтастай ғылыми
негіздеуді, оқу-тәрбие
жұмыстарының барлық
буындарын
технологияландыруды қажет
Білім беру сапасын басқарудың оқу үрдісіндегі негізгі
тетіктері: бақылау, талдау, бағалау, бағдарлау және
нәтижелердің динамикалық үрдістерін салыстыру болып
табылады. Бүл үрдісте оқу - тәрбие сапасына жасалатын жүйелі
бағалаудың бірден - бір көзі – мониторинг.
Мониторинг дегеніміз белгілі бір нәрсенің
жай - күйін бақылау, бағалау, талдау және
болжау жүйесі, белгілі параметрлерді
анықтаудағы бақылау құралы. Мониторинг
ішінде басқарудың өзіндік қызметі,
педагогикалық іс - әрекет барысындағы
бағалау жүргізіледі. Педагогикалық
мониторинг педагогикалық жүйенің
дамуын болжау, сонымен қатар оның
жағдайын үздіксіз бақылауын қамтамасыз
Мониторингінің ерекшеліктері:
ОҚУШЫНЫҢ БЕЛГІЛІ БІР
ТАҚЫРЫПТЫ ТӨМЕНДЕУ Өз зейінін тәрбиелейді.
МЕҢГЕРГЕНІҢ, АЗДАУ АЛҒАНЫН
БАЙҚАП, БІЛІМДЕГІ
ОЛҚЫЛЫҚТАРДЫ ЖОЮ
МАҚСАТЫНДА ТАПСЫРМАЛАР Білім жүйелігі мен тізбекті
ЖҮЙЕСІ ҰСЫНЫЛАДЫ. байқайды.

Шәкірт өз кемшілігін байқайды, өз Ойланып оқуға
қатарласынан қалмау үшін не істеу дағдыланады.
керектігін аңғарады.
БІЛІМДІЛІК 1 - деңгей. (жеке, дара
және дербес) оны

МОНИТОРИН мұғалім жүзеге асырады.

2 – деңгей. Мектепішілік.
Г КӨП Мұнда
дамуын
оқушы білімінің
мекеменің
әкімшілігі жүзеге
ДЕҢГЕЙЛІ асырады.
даму
Сыныптардың
динамикасы

ЖҮЙЕ: бақыланады.
жартыжылдық,
бойында
Тоқсан,
жыл
анықталған
критерий бойынша
бақылау жүргізіледі.
Мұғалімнің педагогикалық іс - әрекетінің мониторингі оқу
процесінің негізі болып табылады. Мұғалімнің іс - әрекетін
бағалаудағы мониторингінің негізгі мақсаты: педагог кадрлардың
шеберлік біліктілігінің артуы, инновациялық тапсырмаларды іске
асыру жолдарын меңгеру көрсеткіштері.

Педагогикалық іс - әрекетті бағалаудағы мониторингтің 3
кезеңі бар:
1 - кезең. 2 - кезең. 3- кезең – талдау,
Дайындық кезең. Практикалық яғни алынған
Мақсат кезең. Ақпараттар мәліметтерді
қойылады. жинақталады: өңдеу:
Бақылау - нормативті - ақпараттарды
объектісі таңдап құжаттар таңдау; талдау, жинау;.
алынады. - сабаққа қатысу; - бақылаудың
Бақылау - білім, білік қорытындысын
жоспарланады. дағдыларын шығару,
бақылау; ұсыныстар енгізу.
- сауалнама
жүргізу;
- тест алу;
Кез келген білім мекемесі оку үдерісінің дұрыс жүруіне, мемлекеттік
стандарттарға сәйкес білім деңгейіне жетуге оқу себептілігін арттыруға,
оқушының денсаулығы мен жеке тұлға ретінде дамуына талпынады.
Мектепте баскару жүйесінің қаншалықты дұрыс бағытта екенін білу
үшін басқарудың сараптамалық бағдарламасын жасау керек. Бұл үдеріс
жіберілген кемшіліктерге түзетулер енгізуге және білім сапасын көтеруге
септілігін тигізеді. Мектептің басқару жүйесі оқу мониторингінің
нәтижелеріне сүйенеді. Мониторинг қандай да бір үдеріске
ұйымдастырылған бақылау, нақты нәтижелерді салыстыру арқылы
болашақта оларды жақсартуға бағыттылған шаралар ұйымдастыру үшін
жасалады. Мониторинг жүргізу қазіргі таңда барлық мекемелерде,
өндірістің барлық салаларында жүзеге асып жатыр. Мектеп - білім
мекемесі болғандықтан, оның негізгі мақсаты - сапалы білім беру.
Сондықтан, мектеп мониторингінің негізгі зерттелетін объектісі - білім
сапасы. Оқу мониторингісін жасау – мектеп үдерісіндегі шарттардың
және білім сапасының өсу (кему) динамикасын жүйелі түрде бақылау,
сараптау, бағалау. Білім сапасы туралы мәліметтерді жинау арқылы
мәліметтер қоры жасақталады, оларды өңдеп, сақтау арқылы кез келген
уақытта білім сапасының қазіргі деңгейін көрсетуге болады. Оқу
мониторингінің нақты мақсат-міндеттері, жасалу принциптері,
бағдарламасы және зерттелген нәтижелерге қарап, кемшіліктердің жою
жолдары айкындалу керек.
Оқу мониторингісінің мақсат-міндеттері:

- Ұжымның жұмысын мониторингке шоғырландыру;
- Мәліметтер қорын жинау;
- Оқушылардың үлгерімі және білім сапасын көтеру;
- Педагогтардың шеберлігін арттыру,
баскару жүйесінің сапасын арттыру;
-Мониторингтік зерттеулердің нәтижелерін
педагогикалық кеңесте ортаға салу:
- Мониторинг бағдарламасын бекіту.
МОНИТОРИНГ
ЖҮРГІЗУ НЕ
-БЕРЕДІ?
Мұғалімнің педагогикалық шеберлігін нақтылайды.
- Мұғалімнің педагогикалық мүмкіндігін анықтайды.
- Мұғалімге нақты көмек көрсетуге мүмкіндік береді.
- Мектепішілік басқару процесін жүзеге асырады.
Сонымен бүгінгі күннің мұғалімі – шығармашылық адамы.
Ол өздігінен қаншалық ізденсе, болашақ ұрпаққа соншалықты
сапалы білім бермек. Ендеше мұғалімнің күш - қуаты, көңіл - күйі
жоғары болуы керек, сонда сабақ беру сапасы арта түсіп,
еңбегі жанады.
Зерттеу бағыттарын анықтау.

Мониторинг Мониторинг көрсеткіштерін анықтау.

жасаудың Алынған мәліметтердің дұрыстығын
қамтамасыз ететін әдістерді анықтау.

бағдарлама Әр бағыт бойынша мәліметтер

сы:
жинау және оларды өңдеу, сараптау
және сақтау технологиясын анықтау.

Берілген бағыттар бойынша
мониторингке қатысатын
мұғалімдердің атқаратын қызметін
белгілеу.

Ұқсас жұмыстар
Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісі
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ
МАТЕРИАЛДАР ЖИНАУ
Ақпараттық - аналитикалық жүйенің компоненттері және құрылымы
Антропогендік əсер тигізетін көздерді бақылау
Экологиялық мониторинг
АУЫЛ КВОТАСЫ
Санитарлы экологиялық мониторинг
Пәндер