Оқуды бағалау


Slide 1

«Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі қазақ тілі сабақтарында

Орындаған: Ертаева Гулзат

Тексерген: Әбдірова Шолпан

Slide 2

Бағалау

Оқыту нәтижесін анықтау үшін қолданылатын тәсіл, оқушының берілген тақырыпты меңгерудегі кемшіліктерін жобда, оның үлгерімінің нәтижелі болуына ықпал ететін фактор. Бағалау көбінесе, баға қоюдың синтездік түрі(1-5 дейінгі ранг) арқылы жүзеге асады. Мектеп тәжірибесіндегі бағалау баға қоюмен ғана шектелетін тәсіл емес, ол материалды меңгеру, меңгермеу фактісімен қатар оның себептерін анықтауға мүмкіндік беретін оқытудың маңызды құрамды бөлігі. Ал ЖОО бағалау рейтингтік әдіс арқылы жүргізіледі

Slide 3

Бағалаудың екі аспектісі

Оқуды бағалау

(жиынтық бағалау)

Оқыту үшін бағалау (Форматив-тік бағалау)

Slide 4

Модуль мұғалімдерге:

бағалаудың түрлі нысандарын түсінуге;

бағалау түрлерінің барабар мақсаттарын анықтауға және негіздеуге;

бағалаудың формалды және формалды емес жүйелерін анықтауға/бағалауға;

әрбір мұғалім оқыту мен оқу сапасын жақсарта алатынын/жақсарта алмайтынын түсіндіруге көмектеседі;

Slide 5

“Бағалау” термині “жақын отыру” дегенді білдіретін латын сөзінен шыққандығы кездейсоқ емес, себебі бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, бақылауы болып табылады

Бағалау қамтиды:

Қадағалау;

Алынған мәліметтердің интерпретациясы;

Бұдан арғы іс-әрекетті анықтау үшін қолданылуы мүмкін шешімдерді қорытындылау

Slide 6

Оқуды бағалау

Мақсаты, керісінше, оқушы қазіргі уақытта не оқып білгенін жинақтау болып табылады. Оқуды бағалау кезінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара-қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады. Мұндай қорытындылар стандартқа немесе әдетте балл немесе деңгей түрінде келтірілген межелікке “сәйкес/сәйкес емес” деген нысанда жасалады

Slide 7

Оқыту үшін бағалау

ОҮБ - бұл білім алушылар өздерінің оқудың қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта даму керек және қажетті деңгейге қалай жету керек екендігін анықтау үшін оқушылар және олардың мұғалімдері қолданатын мәліметтерді іздеу және түсіндіру үдерісі

Slide 8

Бояркин Олег - Астана қаласындағы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі. ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламасы аясында тренерлерді оқыту курсынан өткен, 3-ші деңгейлі сертификатталған тренер.

Slide 9

Критериалды бағалау - бұл үдеріске қатысушылардың барлығына, нақты белгіленген оқушылардың танымдық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ететін білім берудің мақсаты мен мазмұнына сәйкес критерийлері бар оқушылардың жетістігін салыстыруға негізделген үдеріс.

Slide 10

Суммативті бағалау

Формативті бағалау

Белгілі бір мерзім ішіндегі нақты білім көрсеткішін көрсетеді (қортынды тест, емтихан, сынақ, бақылау кеспелері т. б. ) Бағалау әдістерін мұғалім жоспарлайды.

Күнделікті тәжірибеде қолданылады. Міндетті түрде оқушымен кері байланыс орнатылу керек. Мұғалімге сыныптың түсіну, ілгерілеу деңгейін көрсетеді

Slide 11

Оқытуды жақсартудың 4 басты

Оқушылармен кері байланысты тиімді қамтамасыз ету

Оқушылардың өзіндік оқуға белсенді қатысуы

Оқушылардың өзін өзі бағалауы

Бағалау нәтижелерін ескере отырып, оқытуды өзгерту

Факторы

Slide 12

Пайдаланған әдебиеттер:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

KAZUSTAZ. KZ

45. minut. kz өзгеде ғаламтор парақшаларынан


Ұқсас жұмыстар
ОҚЫТУ ҮШІН БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОҚУДЫ БАҒАЛАУ
Оқу үшін бағалау негізінде жататын негізгі қағидаттар
Бағалаудың түрлері
Оқыту үшін бағалаудың түпкілікті нәтижесі
Оқыту үшін бағалау Оқуды бағалау
Ықшамсабақ жаттығуын жоспарлау
Информатика мұғалімі
Жаңа форматтағы мұғалім
Жаңартылған бағдарлама
Қалай оқу керектігін үйрену
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz