Мектепке дейінгі тәрбиешілердің мінсіз тәрбиеші туралы ұстанымдары: теориялық және практикалық аспектілер


Slide 1

Тәрбиешінің мінсіз тәрбиеші туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу

Slide 2 Slide 3 Slide 4 Slide 5 Slide 6 Slide 7

Тәрбиеші балалардың ең жақын досы, қорғаушысы, ар - намысын ардақтайтын адал, әділетті, шыншыл адам болуға тиісті. Үйрету үшін ұрсудың, пайдалы болуы үшін намысқа тиюдің түк қажеті жоқ.

Тәрбиеші өз ісінің маманы, нәзік психолог, жан - жақты шебер, тынымпаз еңбекқор, кез келген ортаның ұйытқысы, адамгершілік пен патриотизмнің жаршысы, педагогтік мамандығына шынайы сүйіспеншілігі бар, шәкірт жүрегіне жол таба білген, үнемі даму, ілгері басу, ізденуді өмір өзегі еткен, әрі іскер, әрі білікті, жаңашыл, әріптестерімен парасатты қарым - қатынас жолдарын таба білетін тұлға. Осындай тұлға болу үшін әрбір адам талмай еңбек етіп, талпынуы тиіс.

Тәрбиеші тек үнемі оқу, іздену, талпыну, тану, өмір мектебінен өту арқылы ғана ілгері басады. Парасаттылық, шарапаттылық, кеңдік, адалдық, саналылық, тәрбиеші болып қызмет істеген әрбір адамға лайық. Өз білімін өмірден күнделікті еңбегінің тәжірибелерімен нығайтып, байытып отыратын, тапқан ілімін дұрыс қолдана біліп, алдындағы шәкірттерінің зердесіне беріп, негізгі фактілерді білгізу арқылы әрбір оқушының ой өрісін дамытып, жетілдіруіміз керек. Тәрбиеші шәкіртін өмір және күрес тәжірибесімен байытады, оның өрісін кеңейтеді, оған білім береді. Ал шәкірт осы білімнің көмегімен қажеті деп қалағандарын бойына сіңіре ала білсе тәрбиеші үшін бұл үлкен бақыт. Тәрбиеші мамандығы ең жауапты, ең қадірлі мамандық.

Тәрбиеші деген кім ?

Slide 8 Slide 9 Slide 10 Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14
Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқыту әдістемесі және тәрбиешілердің кәсіби шеберлігін арттыру
Мектепке дейінгі мекемедегі практикалық психологиялық кабинет: қызметтері мен әдістері
Мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесіне дәрігерлік бақылау (Практикалық сабақ №8)
Мектепке дейінгі ұйымдарда практикалық психология: балабақша психологінің қызметтері, диагностика және коррекция
Практикалық психологтардың негізгі бағыты: психодиагностика және мектепке дейінгі балаларды диагностикалау әдістері
Ес процестері мен есте сақтау: теориялық және практикалық аспектілер
Мектепке дейінгі жастағы балалардың есте сақтау қабілетін дамыту: теория, зерттеу әдістері және практикалық негіздер
Мектепке дейінгі жастағы баланың тұлғалық дамуы: теориялық негіздері мен қазіргі кездегі мәселелері
Жарнаманың мәні, әсері және таралуы: теориялық және практикалық аспектілер
Александра Платоновна Усова: мектепке дейінгі тәрбие және мектепке даярлықтың теориясы мен әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz