Тәрбиешінің мінсіз тәрбиеші туралы қалыптасқан ұстанымдарын зерттеу




Презентация қосу
Тәрбиешінің мінсіз тәрбиеші
туралы қалыптасқан
ұстанымдарын зерттеу
Педагогика бұл-адамзат
ғылымының ең ежелгі және
қоғам дамуының ажырамас
«Педагогика» деген ұғым көне
саласы болып табылады.
грек елдерінде б.э.б. 2,5 жылда Адам өмір бойы тәрбиеленеді Сондықтан "педагогика - бала
Себебі: педагогикалық білім
пайда болған дейді. Педагогика және қайта тәрбиеленеді. тәрбиесі жайындағы ғылым", -
ұғымы ұрпақты білімге
деген сөз, яғни тәрмин, көне Пе¬дагогика - бала жайындағы деп шек қоюға болмайды.
дайындау немесе тәрбиелеу
грек тілінен шыққан, ол ғылым, олай болса ол ұрпақ
мен байланысты адам Педагогиканың ғылыми таным
балаларды ертіп жүру, баланы тәрбиесі жайындағы ілім. Адам
әрекетінің ерекше аймағына саласы - тәрбие. Педагогика
жетектеп мектепке апаруы баласының ұрпағы үнемі
кіреді. Педагогика барлық қоғамдық өмірдегі тәрбиенің
деген сөз. Анығырақ айтатын жаңарып, өзгеріп
ғылымдар сияқты философия мәні мен рөлін анықтайды.
болсақ, "Педагогика" тер¬мині отырғандықтан, педагогика
ғылымы аясында Педагогика - жалпы адам
гректің екі сөзінен: "пайс" - ілімі де үнемі өзгеріп отырады.
қарастырылды. Ежелгі грек
балалар және "эгейн" - ба¬ланы Қазіргі кезде тәрбиенің ықпал тәрбиесі жайындағы ғылым .
философтарды Гераклит,
басқару, тәрбиелеу, жетектеу, жасау аясы кеңейе тусуде.
Демокрит,Фальс, Сократ,
бағу ұғымдарынан шыққан.
Аристотель, Платон, т.б.
ғылымдарының педагогикаға
қосқан үлесі зор.
Педагогика тарихында мұғалім тұлғасына қойылатын талаптар А.Дистерверг,
К.А.Гельвеций, К.Д.Ушинский, П.Ф.Каптерев, А.С.Макаренко, Ы.Алтынсарин,
М.Жұмабаев, В.А.Сухомлинский сынды белгілі педагогтар еңбектерінде ерекше
қарастырылады П.Ф.Каптерев мұғалімдердің адамгершілік қадір-қасиеттерінің
маңыздылығына көңіл бөле отырып, окыту мен тәрбиелеу процестерінің тұтас
жүргізілуі барысында «оқыта отырып тәрбиелеу, тәрбиелей отырып оқыту»
кағидасының сақталуын талап етеді.
В.А.Сластениннің пікірінше:
«Мұғалім профессиограммасы
мамандықтың паспорты ретінде
оның квалификациялық Мұғалім тұлғасына қойылатын
сипагтамаларын, яғии қоғамдық- талаптардың өсіп, күрделеніп
саяси, әлеуметтік және отыруы нәтижесінде педагогикалық
психологиялық-педагогикалық теорияда профессиографиялық
білімдерінің көлемдерін және
ғылыми негізделген өзара
Мұғалім тұрғыдан зерттеулер орын ала
бастады. Осы бағытта арнайы
қатынастарын, сонымен қатар тұлғасы зерттеулермен айналысқан
ғалымдар Ф.Н.Гоноболин,
болашақ мұғалімге қажетті
педагогикалық, әдістемелік Н.В.Кузьмина, А.И.Щербаков,
іскерліктер мен дағдыларды қамтуы В.А.Сластенин, Ю.С.Алферов,
қажет». Профессиограмма - Е.И.Антипова т.б. болды.
мұғалімнің, оқытушының, сынып
жетекшісінің, педагогтың идеалды
үлгісі, эталоны, моделі.
В.А. Сластенин мұғалім тұлғасына қойылатын
талаптар жүйесін оның педагогикалық еңбекке
кәсіби даярлғы ретінде қарастырады. Ол
даярлықтың құрамына мұғалімнің
психологиялық,физиологиялык, даярлықтары
мен қатар ғылыми-теориялық және практикалық
құзіреттілігін жатқызады.
Тәрбиеші деген кім ?
Тәрбиеші тек үнемі оқу, іздену, талпыну, тану, өмір
мектебінен өту арқылы ғана ілгері басады.
Парасаттылық,шарапаттылық,кеңдік, адалдық, саналылық,
тәрбиеші болып қызмет істеген әрбір адамға лайық. Өз
Тәрбиеші өз ісінің маманы, нәзік білімін өмірден күнделікті еңбегінің тәжірибелерімен
психолог, жан – жақты шебер, нығайтып,байытып отыратын ,тапқан ілімін дұрыс қолдана
тынымпаз еңбекқор,кез келген ортаның біліп, алдындағы шәкірттерінің зердесіне беріп, негізгі
ұйытқысы, адамгершілік пен фактілерді білгізу арқылы әрбір оқушының ой өрісін
патриотизмнің жаршысы, педагогтік дамытып,жетілдіруіміз керек. Тәрбиеші шәкіртін өмір және
мамандығына шынайы сүйіспеншілігі күрес тәжірибесімен байытады, оның өрісін кеңейтеді, оған
бар,шәкірт жүрегіне жол таба білім береді. Ал шәкірт осы білімнің көмегімен қажеті деп
білген,үнемі даму, ілгері басу,ізденуді қалағандарын бойына сіңіре ала білсе тәрбиеші үшін бұл
өмір өзегі еткен, әрі іскер,әрі үлкен бақыт. Тәрбиеші мамандығы ең жауапты, ең қадірлі
білікті,жаңашыл, әріптестерімен мамандық.
парасатты қарым – қатынас жолдарын
таба білетін тұлға. Осындай тұлға болу
үшін әрбір адам талмай еңбек Тәрбиеші балалардың ең жақын
етіп,талпынуы тиіс. досы,қорғаушысы, ар – намысын ардақтайтын
адал, әділетті, шыншыл адам болуға тиісті. Үйрету
үшін ұрсудың, пайдалы болуы үшін намысқа
тиюдің түк қажеті жоқ.
Тәрбиешіге арнайы тән
қасиеттер:
• - сөйлеу мәдениеті, сөз қоры;
•- шығармашылық,
жаңашылдық;
•- педагогикалық мәдениеттің
жоғары деңгейі.
Тәрбиешіге арнайы
тән қасиеттер:

- педагогикалық
- сөйлеу мәдениеті, сөз - шығармашылық,
мәдениеттің жоғары
қоры; жаңашылдық;
деңгейі.
Тәрбиеш
і

- Бақылаушы - Дамытушы

-
- Зерттеуші Ұйымдастырушы

- Түзетуші
1) индикатор – бала дамуының көрсеткіші;
2) интеграция – жүйенің сараланған жеке бөліктері
мен функцияларын тұтас жүйеге байланысқан жай-
күйі, сондай-ақ осы жай-күйге келтіретін процесс;
3) құзыреттілік – мектеп жасына дейінгі баланың
тәрбие, даму, білімділік деңгейі, қалыптасқан жеке
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік басының қасиеттері, білім нәтижесінің типі;
жалпыға міндетті стандарты 4) негізгі құзыреттіліктер – күнделікті, кәсіби
немесе әлеуметтік өмірлік жағдайларда
1. Жалпы ережелер
қолданылатын, өмірдегі әралуан проблемаларды
1. Осы мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың шешуге мүмкіндік беретін білім, шеберлік, дағды,
мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі - қабілет жиынтығы;
стандарт) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының
2007 жылғы 27 шілдедегі Заңына сәйкес әзірленді. 5) құзыреттілік тәсіл – стандарт талаптарына
сәйкес оқу-тәрбиелеу процесін өз бетімен
Стандартта «Білім туралы» Қазақстан ұйымдастыру, педагогикалық әдіс-тәсілдерді таңдау;
Республикасының Заңына сәйкес терминдер
пайдаланылады. Оларға қосымша мынадай терминдер
мен олардың анықтамалары енгізілді:
білім беру ортасы – мектеп жасына дейінгі балалардың тиімді тұлғалық, эмоционалдық,
әлеуметтік және зияткерлік дамуы үшін пайдаланылатын перспективалық міндеттер мен
құралдар жиынтығы қисынында құрылған мектепке дейінгі ұйымның ішкі өмірінің тұтас
сипаттамасы;
білім беру саласы – мектепке дейінгі балалардың физикалық, зияткерлік, адамгершілік,
эстетикалық, коммуникативтік және әлеуметтік дамуын қамтамасыз ететін білімді,
практикалық дағды мен шеберлік жиынтығын қамтитын білім беру стандартының бір бөлігі;

білім беру траекториясы – педагогтің ата-аналармен және басқа мамандармен бірге
белгілі мақсатқа қол жеткізу үшін межелеген бала дамуының үздіксіз процесі;
ұйымдастырылған оқу қызметі – педагог ұйымдастырған және тәжірибеде
қолдануға қажетті білім, шеберлік, дағдыларды меңгеруге бағытталған қызметтің бір түрі;

үлгілік оқу жоспары – оқу мекемелерінің (мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының)
белгілі бір типтері үшін стандарттың бір бөлігі ретінде бекітілген негізгі мемлекеттік
нормативтік құжат.
1) мектепке дейінгі тәрбие мен 3) мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
оқытудың жалпы білім беретін оқу ұйымдары үшін дидактикалық оқу
бағдарламаларын әзірлеу кезінде құралдары мен әдістемелік
міндетті, олар мыналарға бөлінеді: нұсқауларды әзірлеу кезінде міндетті;
негізгі құзыреттіліктерді
қалыптастыруды қамтамасыз ететін
негізгі (базалық, вариативті); 4) мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
баланың қызығушылығы мен ұйымдарының және педагогтердің
Стандарт бейімділігін іске асыруға бағытталған қызметін мемлекеттік аттестаттау
қосымша; кезінде міндетті.
талаптары:
2) ведомстволық бағыныстылығына,
меншік нысанына, типіне және түріне
қарамастан мектепке дейінгі тәрбие
мен оқыту ұйымдарында оқу-тәрбие
процесін жүзеге асыру кезінде
міндетті;
Әлеуметтік Мектепке дейінгі
орта білім беру
стандарты бес білім
беру саласын
қамтиды

Коммуника
Таным
ция

Шығармаш
Денсаулық
ылық

Ұқсас жұмыстар
Балаңыздың сынып жетекшісімен тығыз байланыста болуы
Сыныптың ата - аналар жиналысы
Жас тәрбиешінің педагогикалық технологиясы
Тәрбиеші мамандығы мақтанышым
Ертегілер елінде Бауырсақ ертегісі
Тәрбие бөлімдері
Жоспардың нақтылығы
Балаларды табиғатпен таныстырудағы әдіс - тәсілдер
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ТҮСІНІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Қазақ халық ойындарының жіктемесі балалардың жас
Пәндер