Ойын арқылы оқыту технологиясы: құрылымы, педагогикалық қызметтері және жіктелуі


Slide 1

Ойын арқылы оқыту технологиясы

Slide 2 Slide 3 Slide 4

Ойындық әрекет бағдарламасын зерттеген ғалымдар пікірінше ойын педагогикалық мәдениет феномені ретінде төмендегідей қызметтерді атқарады:

Әлеуметтендіру қызметі. Өйткені, ойын - баланы күшті қоғамдық қатынастар жүйесіне енгізу және оған мәдениет байлығын игерту құралы.

Ойынның диагностикалық қызметі педагогқа баланың әр қырынан: интеллектуалдық, шығармашылық, эмоционалдық және т. б. көрінуін диагностикалауға мүмкіндік береді.

Ойынның емдік қызметі - баланың қарым-қатынаста, оқуда, мінез-құлқында туындайтын әр түрлі қиындықтарды жеңу құралы ретінде қолданылуымен түсініледі.

Ойынның түзеу қызметі деп - баланың тұлғалық құрылымының көрсеткішіне жағымды өзгерістер, толықтырулар енгізу түсініледі. Ойын әрекетінде бұл үрдіс басқа кездегіден гөрі неғұрлым жұмсақ өтеді.

Ойынның дамытушылық қызметі, оның ең маңызды қызметтерінің бірі.

Ұлтаралық қатынас құралы қызметі. Себебі, ойын - балаға жалпы адамзаттық құндылықтарды, түрлі ұлт өкілдерінің мәдениетін игеруге мүмкіндік туғызады

Ойында бала «адамзат тәжірибесі аясында» өзін-өзі көрсету қызметін көрсетеді. Өйткені, ойын бір жағынан баланың практикада өмірлік нақты қиындықтарды жою жобасын тексеруге және құруға мүмкіндік берсе, екінші жағынан тәжірибесінің олқы тұстарын айқындауға мүмкіндік береді

Ойынның қатысымдық қызметін - балаға шынайы күрделі адамдық қатысым аясына енуге мүмкіндік беретін дерегі айқын көрсетеді.

Slide 5

Әрекет саласына қарай:

Педагогикалық үрдіс сипатына қарай:

Ойын әдістемесіне қарай:

Пәндік саласына қарай:

Ойнау ортасына қарай:

Белгілі педагог ғалым Г. К. Селевко педагогикалық ойындарды төмендегідей жіктейді:

дене; интеллектуалдық; еңбек; әлеуметтік; психологиялық;

білімділік, тренингтік, бақылаушылық, қорытындылау; танымдық, тәрбиелік, дамытушылық; қатысымдық, диагностикалық, кәсіптік бағдарлық, психотхникалық.

пәндік; сюжеттік; рөлдік; іскерлік; иммитациялық; драмалық;

математикалық, химиялық, биологиялық, физикалық, экологиялық; музыкалық, театрлық, әдеби; еңбек, техникалық, өндірістік; дене шынықтыру, спорттық, әскери-қолданбалы, туристік, халықтық; қоғамтану, басқарушылық, экономикалық, коммерциялық

нәрселік-нәрсесіз; үстел үстінде, бөлмеде, көшеде ойналатын, жергілікті; компьютерлік, теледидарлық, ОТҚ; техникалық қозғалыс құралдарымен ойналатын ойындар деп жіктеледі

Slide 6

Баланың танымдық белсенділігін, интеллектісін дамытатын ойындардың бірнеше тобы ба. Олар


Ұқсас жұмыстар
Мәдени тынығуды ұйымдастыру: ойын арқылы оқыту технологиясы және рекреациялық сауықтыру шаралары
Модульдік оқыту технологиясы: тұжырымдамасы, құрылымы және педагогикалық тиімділігі
Ойын технологиясы: педагогикалық негіздері, түрлері және тиімділігі
Бастауыш сыныптарда ойын арқылы оқыту әдістемесі
Ойын технологиясы: педагогикалық ойындардың ерекшеліктері мен тәрбиелік мәні
Педагогикалық технологиялар: проблемалық оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, деңгейлеп-саралап және ойын технологиялары
Тірек сигналдары арқылы оқыту технологиясы: қағидалар мен тиімділігі
Ағылшын тілін ерте жастан ойын арқылы оқыту: әдістері мен ойындары
Кредиттік оқыту технологиясы: тұжырымдама, компоненттер және педагогикалық модельдер
Педагогикалық технологиялар арқылы әдебиетті оқыту әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz