Ойнаушының өзіне таңдаған рөлдері




Презентация қосу
Ойын арқылы оқыту
технологиясы
Мақсатты іске
Жоспарлау;
асыру;

Тұлға өзін субъект
ретінде толық
көрсететін
Мақсаткерлік; Тұлғаның нәтижелерді талдау
әрекеті сияқты кезеңдер
ретінде ойын жатады.
құрылымына
мыналар
жатады:
Ойнаушының өзіне таңдаған рөлдері;

Үрдіс ретінде ойын құрылымына: Сол рөлдерді іске асыру құралы ретіндегі ойын элементтері;

Нәрселердің ойындық қолданылуы, яғни шынайы нәрселердің шартты түрде не ойын түріне ауыстырылуы;

Ойнаушылар арасындағы шынайы қарым-қатынастар;

Сюжет (мазмұн) – ойын барысында шартты түрде алынатын шындық саласы.

Тек қана нәтижесінен ғана емес, әрекет үрдісінің өзінен де ләззат алу үшін баланың тілегімен ғана қабылданатын, еркін
дамытушы әрекет (әрекеттік (процедуралық) ләззат)

Елеулі мөлшерде суырып салмалық, шығармашылық, осы әрекеттің белсенді сипаты
(«шығармашылық аясы»).

Әрекеттің эмоцияналды көтеріңкілігі, бәсекелестік, жарыс («эмоционалдық қуат»).

Ойын мазмұнын, оның дамуын логикалық және мерзімдік, уақыт тұрғысынан бейнелейтін тікелей және
жаңа ережелердің болуы.
Ойындық әрекет бағдарламасын зерттеген ғалымдар пікірінше ойын педагогикалық мәдениет феномені
ретінде төмендегідей қызметтерді атқарады:

Ұлтаралық қатынас Ойында бала «адамзат
Әлеуметтендіру тәжірибесі аясында» өзін-өзі
қызметі. Өйткені, құралы қызметі.
көрсету қызметін көрсетеді. Ойынның қатысымдық
ойын – баланы күшті Себебі, ойын – балаға Өйткені, ойын бір жағынан қызметін – балаға шынайы
қоғамдық қатынастар жалпы адамзаттық баланың практикада өмірлік күрделі адамдық қатысым
жүйесіне енгізу және құндылықтарды, түрлі нақты қиындықтарды жою аясына енуге мүмкіндік
оған мәдениет ұлт өкілдерінің жобасын тексеруге және беретін дерегі айқын
мәдениетін игеруге құруға мүмкіндік берсе, көрсетеді.
байлығын игерту екінші жағынан
құралы. мүмкіндік туғызады
тәжірибесінің олқы тұстарын
айқындауға мүмкіндік береді

Ойынның
диагностикалық қызметі Ойынның емдік қызметі – Ойынның түзеу қызметі
педагогқа баланың әр баланың қарым- деп – баланың тұлғалық Ойынның
қырынан: қатынаста, оқуда, мінез- құрылымының дамытушылық
интеллектуалдық, құлқында туындайтын әр көрсеткішіне жағымды
шығармашылық, қызметі, оның ең
түрлі қиындықтарды өзгерістер, толықтырулар
эмоционалдық және т.б. жеңу құралы ретінде енгізу түсініледі. Ойын маңызды
көрінуін қолданылуымен әрекетінде бұл үрдіс басқа қызметтерінің бірі.
диагностикалауға түсініледі. кездегіден гөрі неғұрлым
мүмкіндік береді. жұмсақ өтеді.
Белгілі педагог ғалым Г.К.Селевко педагогикалық ойындарды төмендегідей жіктейді:

Әрекет
саласына дене; интеллектуалдық; еңбек; әлеуметтік; психологиялық;
қарай:

Педагогикалық
үрдіс сипатына білімділік, тренингтік, бақылаушылық, қорытындылау; танымдық, тәрбиелік,
қарай: дамытушылық; қатысымдық, диагностикалық, кәсіптік бағдарлық, психотхникалық.

Ойын
әдістемесіне пәндік; сюжеттік; рөлдік; іскерлік; иммитациялық; драмалық;
қарай:

математикалық, химиялық, биологиялық, физикалық, экологиялық; музыкалық, театрлық,
Пәндік саласына
қарай: әдеби; еңбек, техникалық, өндірістік; дене шынықтыру, спорттық, әскери-қолданбалы,
туристік, халықтық; қоғамтану, басқарушылық, экономикалық, коммерциялық

Ойнау нәрселік-нәрсесіз; үстел үстінде, бөлмеде, көшеде ойналатын, жергілікті; компьютерлік,
ортасына теледидарлық, ОТҚ; техникалық қозғалыс құралдарымен ойналатын ойындар деп
қарай: жіктеледі
Баланың танымдық
белсенділігін, 1-ші топ – заттық ойындар – ойыншықтар мен заттар арқылы жүзеге асады.
интеллектісін *Ойыншықтар мен заттар арқылы балалар түрді, түсті, көлемді, материалдарды,
дамытатын адамдар мен жануарлар әлемін, олардың арасындағы қарым-қатынастарды т. б.
зерттеп таниды.
ойындардың бірнеше
тобы ба. Олар 2-ші топ – шығармашылық, сюжеттік-рөлдік ойындар.
*Мұнда сюжет – интеллектуалдық іс-әрекеттің формасы.Саяхат ойындары. Бұған
кітаптар, карталар, документтер бойынша жасалатын географиялық, тарихи,
өлкетанушылық, ізшілер т.б. саяхаттар жатады.

3-ші топ – дайын ережелері бар ойындар.
*Бұл ойындар, әдетте, оқушыдан жұмбақты шеше білуді, тарқата білуді, болжай білуді,
ең бастысы – пәнді білуді талап етеді.

4-ші топ – еңбек, техникалық, конструкторлық, құрылыс ойындары.
* Бұл ойындар ересектердің кәсіби қызметтерін бейнелейді. Бұл ойындардың барысында оқушылар
өз жұмысын жоспарлауға, керекті материалдарды жинақтауға, өзінің және басқалардың жұмысына
сын көзбен қарауға, шығармашылық міндеттерді тез және дұрыс шеше білуге үйренеді. Еңбек
белсенділігі таным белсенділігіне ұштасады.

5-ші топ – баланың психикалық сферасына әсер етуге негізделген жаттығу ойындары,
тренингтер.
*Өзара жарысқа негізделген бұл ойындар ойнаушы балаларға салыстырмалы түрде өздерінің
дайындық, жаттығу деңгейін аңғартып, одан әрі жетілдіру жолдарын көрсетеді.

Ұқсас жұмыстар
Ойында бала адамзат
САЯСИ ЖҮЙЕ ТУРАЛЫ ҰҒЫМ
КОМАНДАЛЫҚ МЕНЕДЖМЕНТ
Топтағы құрылымдық элементтер
Азаматтық құқық қағидалары
Мамандық таңдау басты құндылық
Алабота - біржылдық шөп текті өсімдік
МАМАНДЫҚ ТАҢДАУ КЕЗЕҢДЕРІ
Жобалап оқыту технологиясының шығу тарихы
Эмоция және олардың атқаратын рөлдері мен қызметтері
Пәндер