ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ ЫНТАЛАНДЫРУ ТҮРЛЕРІ




Презентация қосу
ҰЙЫМДАҒЫ
ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ
ЫНТАЛАНДЫРУ
ҰЙЫМДАҒЫ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ
ЫНТАЛАНДЫРУ

Әрбір басқарушы қызметкерлерінің әрдайым кәсіби, сапалы жұмыс
істегенін және жоспарланған көлемдегі жұмысын орындағанын қалайды.
Бұл жерде қызметкерлердің мотивациясы маңызды рөл атқарады.
ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ ЫНТАЛАНДЫРУ
ТҮРЛЕРІ

Қызметкерлердің мотивациясы материалдық және материалдық емес
болып бөлінеді. Біріншісі жалақыны және оның өсуін қамтиды . Көбінесе ,
уақтылы төлем барлық қызметкерлердің жұмысына оң әсер етеді.
Бонустар мен іссапарлар сапалы түрде жұмыс істеу және жоспарды
орындау үшін керемет ынталандыру деп атауға болады. Конкурстар ,
сыйлықтар, мерекелер және құрмет тақтасы ретінде қызметкерлерді
мотивациялаудың мұндай әдістері керемет ынталандыру болып табылады.
ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ МАТЕРИАЛДЫҚ
ЕМЕС ЫНТАЛАНДЫРУ

Адамдарды өз міндеттерін кәсіби
деңгейде орындауға ақша арқылы
ғана емес, басқа да жолдармен
ынталандыруға болады.
ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ МАТЕРИАЛДЫҚ
ЕМЕС ЫНТАЛАНДЫРУ ТҮРЛЕРІ

• Мадақтау. Қызмткерге мадақтама хат жазыңыз және оны кәсіби мерекелерде
де, жалпы жиналыстарда да, кездесулер кезінде де ең жақсылардың бірі деп
атаңыз.
• Қолайлы психологиялық ортаны құру және қолдау. Қолайлы
атмосферадағы кәсіби қызмет шынымен тиімді болады .
• Біліктілікті көтеру немесе жетілдіру мүмкіндігі . Бұл жас кәсіпқой мамандар
үшін өзекті болып табылады, олар үшін мансабында кәсібилікке жету маңызды .
• Мансап сатысын көтеруге және дамуға мүмкіндік . Егер кәсіпорында
басқарушы лауазымдар болса және санаттар санының ұлғаюы болса , бұл
қызметкер үшін керемет ынталандыру болып табылады .
ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ МАТЕРИАЛДЫҚ
ЕМЕС ЫНТАЛАНДЫРУ ТҮРЛЕРІ

• Бонустарды енгізу . Мұндай жағымды сыйлықтардың арасында тегін
түскі ас, жаттығу залындағы сабақ үшін жеңілдіктер, жеңілдетілген
оқыту және басқа да көптеген нәрселер бар, олар команда мүшелеріне
қызығушылық тудыруы мүмкін.
• Ұзақ қызмет көрсету марапаттары мен құрметті атақтары . Бұл
адамның кәсіби қызметінде жоғары жетістіктерді мойындау және оның
жұмысын құрметтеу.
• Басқарушының бағыныштылармен тең дәрежедегі байланысы .
Әрбір кәсіпорында менеджерлер мен қызметкерлер арасында осындай
байланыс болуы керек.
ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ МАТЕРИАЛДЫҚ
ЫНТАЛАНДЫРУ

Мұндай әдісті ұйым қызметкерлерінің материалдық ынталандыруы
ретінде қарастырған жөн. Қызметкерлерді ынталандырудың ең танымал
тәсілдері:
ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ МАТЕРИАЛДЫҚ
ЫНТАЛАНДЫРУ

• Сыйақы, жалақы . Жалақының өсуі өте тиімді әдіс болып табылады.
• Марапаттау мәселесі . Бұл әдіс адамның жұмысының тиімділігін көтермелеудің ең танымал
түрлерінің бірі болып табылады.
• Түсімнің пайызы . Бұл ынталандыру әдісі сауда және қызмет көрсетуде ең атақты деп аталуы мүмкін.
• Шарттарға қосымша төлем . Кәсіпорындарда технологиялық процестің ерекшеліктеріне
байланысты еңбек жағдайларын жақсарту үшін мұндай мүмкіндік жоқ болса, менеджерлер қосымша
төлем жасайды. Ол тегін тамақ түрінде, демалу ұзақтығын ұлғайту, санаторлық-курорттық емдеу
түрінде әртүрлі өтемақылар болуы мүмкін.
• Сыйлықтарды ұсыну . Тіпті арзан сыйлықтар жұмыскерді ынталандыруға көмектеседі, өйткені әрбір
адам оларды қабылдауға лайықты.
• Мекеме ішілік артықшылықтар ұсыну . Сыйлықтардың бұл түрлері өте танымал. Оларға
медициналық сақтандырудың ішінара немесе толық төленуі, сондай-ақ автокөлікті сақтандыру,
қоғамдық көліктегі жол шығындарын өтеу жатады.
ЫНТАЛАНДЫРУДЫҢ
БАСҚА ДА ТҮРЛЕРІ
• Қызметкерлерді психологиялық ынталандыру
• Қызметкерлердің әлеуметтік мотивациясын
арттыру
• Қызметкерлердің моральдық мотивациясын
арттыру
Ә Р Ы Н Т АЛ АН Д Ы РУ Ә Д ІС ІН Қ Ы З М Е ТК Е РД ІҢ
Е Р ЕК Ш Е Л ІГ І Н Е , Ж АҒ Д АЙ Ы Н А Қ А РА Й О ТЫ Р Ы П Қ О Л Д А Н У Ө Т Е
М АҢ Ы З Д Ы .

Ұқсас жұмыстар
Кәсіпкерліктегі кадр саясаты
Білікті менеджер
Реактивті кадр саясаты
Қақтығысты қиын жағдайларды шешу жолдары
Қажеттіліктер иерархиясы теориясы
Мини - қонақ үйді ұйымдастыру құны
Педагогикалық менеджменттің функциялары
Персоналды іріктеу
Кәсіпкерлік қызметтегі еңбек ресурстарының қалыптасуы
Персоналды басқару мақсаттары
Пәндер