Педагогикалық психологиялық жалпы ғылымы




Презентация қосу
Педагогикалық психология

Орындаған: Байниязова А.Қ
Тексерген: Сахиева Л.М
Жоспар:
Педагогикалық психология тарихы
Педагогика психология пәні және
міндеттері
Педагогика психология құрылымы
Педагогикалық психологияның
қалыптасу тарихы:

Педагогикалық психология – дамып келе жатқан ғылым
Ғылыми білімнің көптеген салаларының қалыптасуы
гетерогенді және гетерохронды, тіпті уақытқа қарай үзілген
процесс болып табылады. Бұл әдетте, әлемде болып жатқан ірі
қоғамдық-тарихи (революциялар, соғыстар, апаттық
сүргіндер) оқиғалармен түсіндіріледі, олар ғылыми дамудың
мазмұны мен бағытына елеулі әсер етеді. Алайда, ол бір пайда
болғаннан кейін адамзат ой-санасының тоқталмас
қозғалыстарына байланысты жалғасып отырады.
Ян Амос Коменский:

Алғаш рет Ян Амос Коменскийдің 1657
ж. «Ұлы дидактика» еңбегінде
жазылған педагогикалық ойлар,
педагогикалық теорияның және
мектептегі оқытуды мақсатты
ұйымдастырудың дамуына жол
бастады. Бұл еңбекті педагогикалық
психологияның 250 жыл бойы ұзақ
қарама-қайшылықты дамуының
алғашқы алғышарты ретінде де
қарастыруға болады, өйткені тек ХІХ
ғасырдың аяқ кезінен бастап ғана ол
дербес ғылым ретінде қалыптаса
бастады. Педагогикалық ғылымның
бүкіл қалыптасу және даму жолын
үлкен үш кезеңдермен көрсетуге
болады.
Педагогикалық психологиялық жалпы
ғылымы

Педагогикалық психология көбінесе «нақты іс-әрекет» негіздемесі
бойынша ажыратылатын жалпы психологиялық білімдердің дербес
саласы ретінде қарастырылады, оның негізінде оның басқа тағы екі
жағы өз көріністерін табады. Бұл тұжырым, педагогикалық
психологияның негізін білім беру іс-әрекетінің өзі, немесе,
педагогикалық психологияның негізін салушылардың бірі П.Ф.
Каптеревтің анықтауындай, білім беру процесінің механизмдері мен
заңдылықтары қалайтынын білдіреді
Педагогикалық психология басқа
ғылымдармен байланысы:

Педагогикалық психология әр түрлі себептерге байланысты көптеген басқа
ғылымдармен байланысты

Біріншіден, ол ғылыми білім үшбұрышының ортасында
орналасқан жалпы психологиялық білімнің нақты саласы
болып табылады
Екіншіден, оның басқа ғылымдармен байланыста болуының
себебі, білім беру процесі өз мақсаты мен мазмұнына сәйкес
әлеуметтік мәдени тәжірибені беруші болып табылатынында
және осындай мәдениетте бүкіл өркениеттік білімдердің
таңбалық, тілдік формада шоғырландырылғанына
байланысты
Үшіншіден, оның зерттеу пәні өзі танып білуші және танып
білуге үйретілуші, басқа да көптеген адамтанушы
ғылымдармен зерттелінетін адам болып табылады
Педагогикалық психологияның даму
кезеңдері:

XVII ғасырдың ортасынан ХІХ ғасырдың аяғына дейін
– Песталоццидің айтуы бойынша «педагогиканы
психологияландыруды сезіну қажеттілігіне» қарай
жалпы дидактикалық деп атауға болады. Бұл кезең ең
1 алдымен, Ян Амос Коменскийдің (1592-1670), Жан-Жак
Руссо (1712-1778), \өзінің есімдерімен көрсетілуі
мүмкін. Бұл ойшыл – педагогтардың педагогикалық
психологияның дамуына қосқан үлестері өздері
қарастырған мәселелермен анықталады:

XIX ғасырдың аяғынан XX ғасырдың ортасына дейін
созылған. Бұл кезеңде педагогикалық психология
алдыңғы жүзжылдықтың педагогикалық ойларының
жетістіктерін пайдаланып, психологиялық,
психофизикалық эксперименталдық зерттеулердің
2 нәтижелеріне бағыттанып, дербес сала болып
қалыптаса бастады. Педагогикалық психология
эксперименталдық психологияның қарқынды дамуымен
бірге дамып, қалыптаса бастады, нақты педагогикалық
жүйелер құрып, жете зерттеумен болды, мысалы, М.
Монтессори жүйесі.
Педагогика психология
пәні

Педагогикалық психология - психологияның тәрбиелеу және
оқыту жағдайындағы баланың психикалық іс-әрекетін
зерделейтін сала.

Педагогикалық психология- білім беру мен тәрбиелеудің психологиялық негіздерін
зерттейді және жастың даму (жас ерекшелігі) психологиясымен тығыз байланысты,
өйткені, білім беру мен тәрбиелеудің психологиялық заңдылықтарын оқитындардың жас
шамасын және даралық ерекшеліктерін ескермейінше дамыту мүмкін емес. Педагогикалық
психология саласындағы зерттеулер білім беру мен тәрбиелеудің мәнін дұрыс түсінуге,
оқулықтар мен оқу құралдарына қойылатын әр түрлі талаптарды анықтауға, оқушылардың
ақыл-ой әрекеті мен мінез-құлығын басқара отырып, олардың дамуын қамтамасыз ететін
білім беру және тәрбиелеудің тиімді тәсілдерін тауып негіздеуге мүмкіндік береді.
Педагогика – психологияның
міндеттері:
Педагогика психикалық
әрекеттердің даму барысындағы
заңдылықтарды зерттеу( Жан Адамды тәлім-тәрбиеге ұмтылту;
құбылысын жете түсінуге мүмкіндік
беру;

Ғылыми шығармашылықтың
Педагогика психологияның басқа
әлеуметті мәдениетке
ғылымдармен байланысын ашу;
байланыстылығын көрсету;
Педагогикалық психологияның
құрылымы:
Ғылыми білімнің әрбір саласының зерттеу пәні оның құрылымдық
ұйымдастырылуын, яғни аталған ғылымға кіретін тарауларды анықтайды

Педагогикалық психология дәстүрлі үш тараудың
құрамында қарастырылады:

оқыту
психологияс
ы;
тәрбие беру
психологияс
ы,
мұғалім
психологияс
ы

Ұқсас жұмыстар
Педагогика мен психологияның әдіснамалық негіздері
Педагогика ғылымы
Педагогика пәні және ұғымы
Анықтама сөздік. Музыкалық білім беруде педагогиканың психологиямен және философиямен байланыс
ДЕФЕКТОЛОГИЯ
Кеңестік психология ғылымының даму бағыттары
Педагогика адам туралы ғылым жүйесінде
Жоғары мектеп психологиясының пәні, міндеттері және құрылымы
ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ПСИХОЛОГИЯСЫ
Білім беру парадигмасы педагогикалық қауымдастықтың қабылдаған теориялық, дүниетанымдық алғышарттардың жиынтығы
Пәндер