Жобаның зерттеу міндеттерін кезең - кезеңмен орындау



Тақырыбы: Робототехника бойынша үйірме жұмысындағы жобалау қызметі
Дайындаған: Қырғызбай А. С
Тобы: Инф-17-1
Ғылыми Жетекшісі: «Жаратылыстану» Кафедрасының Ф. -М. Ғ. Д., Проф. Кудайкулов А.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«Ө. А. Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті» АҚ
ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫС

Дипломдық жұмыстың мақсаты:
Робототехника бойынша мектеп жобаларын ұйымдастыру арқылы ақпараттық құзіреттіліктерді қалыптастыру.



Педагогикалық әдебиеттерді талдау Жоба әдісі оқушылардың өз бетінше ақпарат алуға, өңдеуге, алмасуға, сондай-ақ қоршаған ақпараттық кеңістікте тез және еркін бағдарлануға шешім қабылдауға, ынталандыруға мүмкіндік беретінін көрсетті.

Оқушы үшін жоба-бұл өзінің шығармашылық әлеуетін барынша ашу мүмкіндігі. Бұл жеке немесе топта өзін көрсетуге, өз күшін сынап көруге, өз білімін қолдануға, пайда әкелуге, көпшілік алдында қол жеткізілген нәтижені көрсетуге мүмкіндік беретін қызмет. Бұл қызықты мәселені шешуге бағытталған қызмет, оқушылардың өздері тұжырымдайды. Бұл қызметтің нәтижесі - мәселені шешудің табылған тәсілі-практикалық және ашушылардың өздері үшін маңызды.

Мұғалім үшін оқу жобасы - бұл жобалаудың ерекше біліктері мен дағдыларын: проблематизация, мақсат қою, қызметті жоспарлау, рефлексия және өзін-өзі талдау, презентация және өзін-өзі таныстыру, сондай-ақ ақпаратты іздеу, академиялық білімді практикалық қолдану, өзін-өзі оқыту, зерттеу және шығармашылық қызметті дамытуға және дамуға мүмкіндік беретін интегративті дидактикалық даму, оқыту және тәрбиелеу құралы.

Жобаны іске асыру кезеңдері және оған қатысушылардың функциялары
Жоба бойынша кезеңдер
Жұмыстың мазмұны
Оқушылардың қызметі
Мұғалімнің қызметі
Проблематизация
Жобаның тақырыбы мен мақсаттарын, оның бастапқы орнын анықтау. Жұмыс тобын таңдау
Жоба тақырыбын мұғаліммен талқылаңыз және қажет болған жағдайда қосымша ақпарат алыңыз
Әдіспен таныстырады, оқушыларды ынталандырады. Тақырыпты, жобаның мақсаттарын анықтауға, мерзімдерін белгілеуге көмектеседі.
Жоспарлау
А) қажетті ақпарат көздерін анықтау
Б) ақпаратты жинау және талдау тәсілдерін анықтау
В) нәтижелерді ұсыну тәсілін (жоба нысанын) айқындау)
Г) жоба нәтижелерін бағалау рәсімдері мен өлшемшарттарын белгілеу.
Д) топ мүшелері арасында міндеттерді (міндеттерді) бөлу
Жобаның міндеттерін қалыптастырады. Іс-қимыл жоспарын жасаңыз. Жобалық қызметтің сәттілік өлшемдерін таңдаңыз және негіздеңіз.
Идеялар ұсынады, болжамдар жасайды, оқушылардың жұмысын бақылайды.

Жүзеге асыру
1. Ақпаратты жинау және нақтылау (негізгі құралдар: сұхбат, сауалнамалар, бақылаулар, эксперименттер және т. б. )
2. Жобаны орындау барысында туындаған баламаларды анықтау ("ми шабуылы") және талқылау
3. Жобаның оңтайлы нұсқасын таңдау
4. Жобаның зерттеу міндеттерін кезең-кезеңмен орындау
Жобаның міндеттерін кезең-кезеңмен орындаңыз
Оқушылардың қызметін бақылайды, кеңес береді, жанама түрде басқарады
Жобаны таныстыру, рефлексия
Алынған нәтижелерді (сәттілік пен сәтсіздіктерді) және оның себептерін түсіндіре отырып, жобаның орындалу барысы туралы есеп дайындау.
Олар жобаны ұсынады, оның ұжымдық интроспекциясына және бағалауына қатысады.
Тыңдайды, қатысушы рөлінде орынды сұрақтар қояды. Қажет болса, талдау процесін басқарады. Бағалайды

Робототехника тереңдетілген деңгейде меңгеру аса күрделі міндеттерді шешуді, мысалы, роботтың лабиринт бойынша және қара сызық бойымен қозғалысын бағдарлауда ПИС-реттегішін пайдалануды білдіреді. Бұндай бағыт оқушыларды болашақ мамандықтарын таңдауға дайындайтын инженерлік қызмет үлгілерін білдіретін пропедевтикалық курс ретінде қарастырылуы мүмкін («propaideuo» - «алдын ала оқытамын» мағынасындағы грек сөзінен аударылған) .
Робототехниканың дамытушы аспектісі құрылымдау және бағдарламалау оқушылардың танымдық үдерістерді (қабылдау, ойлау және сөйлеу, есте сақтау, қиялдау) дамыту міндеттерін шешуге, ойлау формаларын (талдау, жинақтау, салыстыру және т. б. ) дамытуға, жеке тұлға қасиеттерін (мінез-құлықты және амал-әрекеттерді, зияткерлікті, өзіндік ерекшелікті, шығармашылық әлеуетті) дамытуға мүмкіндік береді.

Педагогикалық экспериментті талдау
Сабақтан тыс уақытта оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру: ынтамен оқыту.
Міндеттері:
* Танымдық міндет: робототехника мен жаратылыстану - ғылыми цикл пәндеріне-физика, технология, информатикаға танымдық қызығушылықты дамыту.
* Білім беру міндеті: құрастырудың біліктері мен дағдыларын қалыптастыру, механика бойынша конструкторлық есептерді шешуде алғашқы тәжірибе алу, модельдеудің компьютерлік ортасында бағдарламалауды меңгеру және танысу - Lego Mindstorms NXT 9797 Education
* Дамытушы міндет: шығармашылық белсенділікті, әр түрлі жағдайларда оңтайлы шешім қабылдаудағы дербестікті дамыту, зейінді, жедел жадты, қиялды, ойлауды (логикалық, комбинаторлық, шығармашылық) дамыту.
* Тәрбиелік міндет: жауапкершілікті, жоғары мәдениетті, тәртіпті, коммуникативті қабілеттерді тәрбиелеу.

LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 -
бағдарламалық жасақтамасының бағдарламалу процесіне дейінгі алғашқы беті

Мотор
Инракүлгін сәлелі датчик
Уақыт датчигі
Кедергімен робот арасын есептеу датчигі
Датчик касание
Роботтың лабиринт кедергілері арқылы өту үшін арнайы алдын- ала жасалған бағдарлама


Робототехника негіздерін оқытудың тиімділігі келесілерді қолдана отырып өткізілетін сабақтарды ұйымдастыруға байланысты: түсіндірме-иллюстрациялық, эвристикалық, проблемалық, бағдарламаланған, репродуктивті, іздеу, сонымен қатар жобалар әдісі. Робототехниканы оқыту-бұл кешенді, нақты сұрақтар мен Мұқият пысықталған тапсырмаларға негізделген кең зерттеу қызметі арқылы оқушыларды білім мен білік алу процесіне тартатын жобалық-бағытталған оқыту, жүйелі оқу әдісі.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz