Жобаның зерттеу міндеттерін кезең - кезеңмен орындау
Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ
ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті» АҚ
ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы: Робототехника бойынша үйірме
жұмысындағы жобалау қызметі
Дайындаған: Қырғызбай А.С
Тобы: Инф-17-1
Ғылыми Жетекшісі: «Жаратылыстану»
Кафедрасының Ф.-М.Ғ.Д., Проф. Кудайкулов А.
Дипломдық жұмыстың мақсаты:
Робототехника бойынша мектеп жобаларын
ұйымдастыру арқылы ақпараттық құзіреттіліктерді
қалыптастыру.
Дипломдық жұмыстың міндеттері:
Зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-
әдістемелік әдебиеттерді талдау;
"Жоба" және "жобалық
қызмет"ұғымдарын ашу
Мектептің білім беру кеңістігіне
робототехниканы қосудың теориялық
аспектілерін қарастыру
Робототехника-автоматтандырылған
техникалық жүйелерді жасаумен
айналысатын қолданбалы ғылым.
Жоба-белгілі бір мәселені шешуге,
алдын-ала жоспарланған нәтижеге қол
жеткізуге бағытталған жұмыс.
Педагогикалық әдебиеттерді талдау
Жоба әдісі оқушылардың өз бетінше
ақпарат алуға, өңдеуге, алмасуға, сондай-
ақ қоршаған ақпараттық кеңістікте тез
және еркін бағдарлануға шешім
қабылдауға, ынталандыруға мүмкіндік
беретінін көрсетті.
Оқушы үшін жоба-бұл өзінің шығармашылық
әлеуетін барынша ашу мүмкіндігі. Бұл жеке немесе
топта өзін көрсетуге, өз күшін сынап көруге, өз білімін
қолдануға, пайда әкелуге, көпшілік алдында қол
жеткізілген нәтижені көрсетуге мүмкіндік беретін
қызмет. Бұл қызықты мәселені шешуге бағытталған
қызмет, оқушылардың өздері тұжырымдайды. Бұл
қызметтің нәтижесі - мәселені шешудің табылған
тәсілі-практикалық және ашушылардың өздері үшін
маңызды.
Мұғалім үшін оқу жобасы - бұл жобалаудың
ерекше біліктері мен дағдыларын: проблематизация,
мақсат қою, қызметті жоспарлау, рефлексия және өзін-өзі
талдау, презентация және өзін-өзі таныстыру, сондай-ақ
ақпаратты іздеу, академиялық білімді практикалық
қолдану, өзін-өзі оқыту, зерттеу және шығармашылық
қызметті дамытуға және дамуға мүмкіндік беретін
интегративті дидактикалық даму, оқыту және тәрбиелеу
құралы.
Жобаны іске асыру кезеңдері және оған қатысушылардың
функциялары
Жоба бойынша Жұмыстың мазмұны Оқушылардың Мұғалімнің қызметі
кезеңдер қызметі
Проблематизация Жобаның тақырыбы Жоба тақырыбын Әдіспен таныстырады,
мен мақсаттарын, оның мұғаліммен талқылаңыз оқушыларды ынталандырады.
бастапқы орнын анықтау. және қажет болған Тақырыпты,жобаның мақсаттарын
Жұмыс тобын таңдау жағдайда қосымша ақпарат анықтауға, мерзімдерін белгілеуге
алыңыз көмектеседі.
Жоспарлау А) қажетті ақпарат Жобаның міндеттерін Идеялар ұсынады, болжамдар
көздерін анықтау қалыптастырады. Іс-қимыл жасайды, оқушылардың жұмысын
Б)ақпаратты жинау жоспарын жасаңыз. бақылайды.
және талдау тәсілдерін Жобалық қызметтің
анықтау сәттілік өлшемдерін
В)нәтижелерді ұсыну таңдаңыз және негіздеңіз.
тәсілін (жоба нысанын)
айқындау)
Г)жоба нәтижелерін
бағалау рәсімдері мен
өлшемшарттарын белгілеу.
Д) топ мүшелері
арасында міндеттерді
(міндеттерді) бөлу
Жүзеге асыру 1. Ақпаратты жинау және Жобаның міндеттерін Оқушылардың қызметін
нақтылау (негізгі құралдар: кезең-кезеңмен орындаңыз бақылайды, кеңес береді, жанама түрде
сұхбат, сауалнамалар, басқарады
бақылаулар, эксперименттер
және т. б.)
2. Жобаны орындау
барысында туындаған
баламаларды анықтау ("ми
шабуылы") және талқылау
3. Жобаның оңтайлы
нұсқасын таңдау
4. Жобаның зерттеу
міндеттерін кезең-кезеңмен
орындау
Жобаны Алынған нәтижелерді Олар жобаны ұсынады, Тыңдайды, қатысушы рөлінде орынды
таныстыру, (сәттілік пен сәтсіздіктерді) және оның ұжымдық сұрақтар қояды. Қажет болса, талдау
рефлексия оның себептерін түсіндіре интроспекциясына және процесін басқарады. Бағалайды
отырып, жобаның орындалу бағалауына қатысады.
барысы туралы есеп дайындау.
Робототехника тереңдетілген деңгейде меңгеру аса күрделі міндеттерді
шешуді, мысалы, роботтың лабиринт бойынша және қара сызық бойымен
қозғалысын бағдарлауда ПИС-реттегішін пайдалануды білдіреді. Бұндай
бағыт оқушыларды болашақ мамандықтарын таңдауға дайындайтын
инженерлік қызмет үлгілерін білдіретін пропедевтикалық курс ретінде
қарастырылуы мүмкін («propaideuo» - «алдын ала оқытамын»
мағынасындағы грек сөзінен аударылған).
Робототехниканың дамытушы аспектісі құрылымдау және
бағдарламалау оқушылардың танымдық үдерістерді (қабылдау, ойлау және
сөйлеу, есте сақтау, қиялдау) дамыту міндеттерін шешуге, ойлау
формаларын (талдау, жинақтау, салыстыру және т.б.) дамытуға, жеке тұлға
қасиеттерін (мінез-құлықты және амал-әрекеттерді, зияткерлікті, өзіндік
ерекшелікті, шығармашылық әлеуетті) дамытуға мүмкіндік береді.
Педагогикалық экспериментті талдау
Сабақтан тыс уақытта оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру: ынтамен оқыту.
Міндеттері:
* Танымдық міндет: робототехника мен жаратылыстану – ғылыми цикл пәндеріне-
физика, технология, информатикаға танымдық қызығушылықты дамыту.
* Білім беру міндеті: құрастырудың біліктері мен дағдыларын қалыптастыру,
механика бойынша конструкторлық есептерді шешуде алғашқы тәжірибе алу,
модельдеудің компьютерлік ортасында бағдарламалауды меңгеру және танысу -
Lego Mindstorms NXT 9797 Education
* Дамытушы міндет: шығармашылық белсенділікті, әр түрлі жағдайларда оңтайлы
шешім қабылдаудағы дербестікті дамыту, зейінді, жедел жадты, қиялды, ойлауды
(логикалық, комбинаторлық, шығармашылық) дамыту.
* Тәрбиелік міндет: жауапкершілікті, жоғары мәдениетті, тәртіпті, коммуникативті
қабілеттерді тәрбиелеу.
LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 -
бағдарламалық жасақтамасының бағдарламалу процесіне дейінгі
алғашқы беті
Роботтың лабиринт кедергілері арқылы өту үшін арнайы
алдын- ала жасалған бағдарлама
Кедергімен робот арасын есептеу датчигі
Мотор Уақыт
датчигі
Инракүлгін
сәлелі
датчик Датчик
касание
Робототехника негіздерін оқытудың тиімділігі
келесілерді қолдана отырып өткізілетін сабақтарды
ұйымдастыруға байланысты: түсіндірме-
иллюстрациялық, эвристикалық, проблемалық,
бағдарламаланған, репродуктивті, іздеу, сонымен
қатар жобалар әдісі. Робототехниканы оқыту-бұл
кешенді, нақты сұрақтар мен Мұқият пысықталған
тапсырмаларға негізделген кең зерттеу қызметі
арқылы оқушыларды білім мен білік алу процесіне
тартатын жобалық-бағытталған оқыту, жүйелі оқу
әдісі.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz