Компьютерге ақпаратты жеке белгілер мен нақты мәндер түрінде сақтау оңайырақ




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ
ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті» АҚ

ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫС
Тақырыбы: Графикалық нысандарды бағдарламалау (С++
немесе Java)

Дайындаған: Тілеуов О.А
Тобы: Инф-17-1
Ғылыми жетекшісі: «Жаратылыстану»
кафедрасының ф.-м.ғ.д., проф. Кудайкулов А.
Дипломдық жұмыстың мақсаты

Объектіге бағытталған бағдарламалау тілін қолдана отырып, оның
графикалық функциялары мен әдістерін қолдана отырып, жабық бұрыштарды
салу бағдарламасын жасау
Дипломдық жұмысқа қысқаша шолу

Кіріспе
С++бағдарламалау Тілінің Сипаттамасы
Тілдер Мен Технологиялардың Бағдарламалық Құралдарына Шолу
Әзірленген Бағдарламалық Құралдардың Сипаттамасы
Қорытынды
Пайдаланылған Әдебиеттер Тізімі
Қосымша
Бүгінгі күн-бұл графика мен дерексіз ойлаумен кең және тығыз байланысты
дамыған компьютерлік технологиялар күні.
Кез-келген ақпаратты графикалық түрде толық және үйлесімді түрде
бейнелеуге болады. Графикалық ақпаратты адам оңай және тез қабылдайды.
Сонымен қатар, ғалымдар анықтаған адам миы бұл ақпаратты қысады.
Компьютерге ақпаратты жеке белгілер мен нақты мәндер түрінде сақтау
оңайырақ. Мысалы, түзу сызықтардың соңғы санынан тұратын қарапайым
геометриялық фигура туралы ақпаратты сақтау үшін компьютерге осы
сызықтардың немесе сегменттердің ұштарының координаттарының массивін
сақтау жеткілікті, ал адамға ондаған бөлшек сандарға қарағанда "суретті" есте
сақтау ыңғайлы. Осыған байланысты, мұндай ақпарат компьютерде оған
қолайлы түрде сақталады, ал адамға графикалық түрде түрлендіріледі.
Мұндай ақпаратты жазуға ыңғайлы көптеген
формалар бар (және одан да көп). Мысалы, С++
тілінде сыныптар мен нысандар қолданылады,
олармен жұмыс істеу өте ыңғайлы: құру,
түрлендіру және көшіру
C++ Builder, DirectX және OpenGL сияқты
сыныптарды дамытудың заманауи құралдары
және оларды экранда көрсету әдістері оларды
қысқа мерзімде ыңғайлы және қатесіз сипаттауға
және олармен жұмыс істеуге мүмкіндік береді
Бұл жұмыста біз геометриялық
нысандардың қарапайым жүйесін жасауға
тырысамыз: квадрат және үшбұрыш, жүйеге
басқа геометриялық және көлемді
фигураларды оңай қосу мүмкіндігі бар
Ол үшін параметрлік тапсырма бойынша
қарапайым операцияларды сипаттаймыз-осы
фигураларды құру, екі өлшемді кеңістікте
қозғалу, жою және көшіру операциялары.
Назарларыңызға рақмет!!!

Ұқсас жұмыстар
КОДТАУ ТӘСІЛДЕРІ
Үлкен деректер және оның маңызы
Сандық сигнал
Шешілмейтін алгоритмдер туралы түсінік. Алгоритм күрделілігі
Шешілмейтін алгоритмдер туралы түсінік. Алгоритмның күрделіліг. Алгоритм түсінігінің функйия түсінігімен байланысы.Алгоритмдік тіл және оны орындаушылардың сипаттамалары
Бір өлшемді массивтер
Психологиялық түсінік бойынша - Тұлға психологияда өзінің өмір жолын белгілей алатын, қайталанбас даралық ерекшелігін сезінетін субъект
Компьютерлік вирустар. Антивирустық программалар жайлы
ДЕРБЕС КОМПЬЮТЕРДІҢ ПЕРИФЕРИЯЛЫҚ ҚҰРАЛДАРЫ
Ақпараттың қасиеттері
Пәндер