Компьютерге ақпаратты жеке белгілер мен нақты мәндер түрінде сақтау оңайырақ



Тақырыбы: Графикалық нысандарды бағдарламалау (С++ немесе Java)
Дайындаған: Тілеуов О. А
Тобы: Инф-17-1
Ғылыми жетекшісі: «Жаратылыстану» кафедрасының ф. -м. ғ. д., проф. Кудайкулов А.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
«Ө. А. Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті» АҚ
ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫС

Дипломдық жұмыстың мақсаты
Объектіге бағытталған бағдарламалау тілін қолдана отырып, оның графикалық функциялары мен әдістерін қолдана отырып, жабық бұрыштарды салу бағдарламасын жасау

Дипломдық жұмысқа қысқаша шолу
Кіріспе
С++бағдарламалау Тілінің Сипаттамасы
Тілдер Мен Технологиялардың Бағдарламалық Құралдарына Шолу
Әзірленген Бағдарламалық Құралдардың Сипаттамасы
Қорытынды
Пайдаланылған Әдебиеттер Тізімі
Қосымша

Бүгінгі күн-бұл графика мен дерексіз ойлаумен кең және тығыз байланысты дамыған компьютерлік технологиялар күні.
Кез-келген ақпаратты графикалық түрде толық және үйлесімді түрде бейнелеуге болады. Графикалық ақпаратты адам оңай және тез қабылдайды. Сонымен қатар, ғалымдар анықтаған адам миы бұл ақпаратты қысады.

Компьютерге ақпаратты жеке белгілер мен нақты мәндер түрінде сақтау оңайырақ. Мысалы, түзу сызықтардың соңғы санынан тұратын қарапайым геометриялық фигура туралы ақпаратты сақтау үшін компьютерге осы сызықтардың немесе сегменттердің ұштарының координаттарының массивін сақтау жеткілікті, ал адамға ондаған бөлшек сандарға қарағанда "суретті" есте сақтау ыңғайлы. Осыған байланысты, мұндай ақпарат компьютерде оған қолайлы түрде сақталады, ал адамға графикалық түрде түрлендіріледі.

Мұндай ақпаратты жазуға ыңғайлы көптеген формалар бар (және одан да көп) . Мысалы, С++ тілінде сыныптар мен нысандар қолданылады, олармен жұмыс істеу өте ыңғайлы: құру, түрлендіру және көшіру

C++ Builder, DirectX және OpenGL сияқты сыныптарды дамытудың заманауи құралдары және оларды экранда көрсету әдістері оларды қысқа мерзімде ыңғайлы және қатесіз сипаттауға және олармен жұмыс істеуге мүмкіндік береді

Бұл жұмыста біз геометриялық нысандардың қарапайым жүйесін жасауға тырысамыз: квадрат және үшбұрыш, жүйеге басқа геометриялық және көлемді фигураларды оңай қосу мүмкіндігі бар

Ол үшін параметрлік тапсырма бойынша қарапайым операцияларды сипаттаймыз-осы фигураларды құру, екі өлшемді кеңістікте қозғалу, жою және көшіру операциялары.



Назарларыңызға рақмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz