C++ немесе Java тілдерінде графикалық нысандарды объектіге бағытталған бағдарламалау: квадрат пен үшбұрышты құру және басқару


Slide 1

Тақырыбы: Графикалық нысандарды бағдарламалау (С++ немесе Java)

Дайындаған: Тілеуов О. А

Тобы: Инф-17-1

Ғылыми жетекшісі: «Жаратылыстану» кафедрасының ф. -м. ғ. д., проф. Кудайкулов А.

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

«Ө. А. Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті» АҚ

ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫС

Slide 2

Дипломдық жұмыстың мақсаты

Объектіге бағытталған бағдарламалау тілін қолдана отырып, оның графикалық функциялары мен әдістерін қолдана отырып, жабық бұрыштарды салу бағдарламасын жасау

Slide 3

Дипломдық жұмысқа қысқаша шолу

Кіріспе

С++бағдарламалау Тілінің Сипаттамасы

Тілдер Мен Технологиялардың Бағдарламалық Құралдарына Шолу

Әзірленген Бағдарламалық Құралдардың Сипаттамасы

Қорытынды

Пайдаланылған Әдебиеттер Тізімі

Қосымша

Slide 4

Бүгінгі күн-бұл графика мен дерексіз ойлаумен кең және тығыз байланысты дамыған компьютерлік технологиялар күні.

Кез-келген ақпаратты графикалық түрде толық және үйлесімді түрде бейнелеуге болады. Графикалық ақпаратты адам оңай және тез қабылдайды. Сонымен қатар, ғалымдар анықтаған адам миы бұл ақпаратты қысады.

Slide 5

Компьютерге ақпаратты жеке белгілер мен нақты мәндер түрінде сақтау оңайырақ. Мысалы, түзу сызықтардың соңғы санынан тұратын қарапайым геометриялық фигура туралы ақпаратты сақтау үшін компьютерге осы сызықтардың немесе сегменттердің ұштарының координаттарының массивін сақтау жеткілікті, ал адамға ондаған бөлшек сандарға қарағанда "суретті" есте сақтау ыңғайлы. Осыған байланысты, мұндай ақпарат компьютерде оған қолайлы түрде сақталады, ал адамға графикалық түрде түрлендіріледі.

Slide 6

Мұндай ақпаратты жазуға ыңғайлы көптеген формалар бар (және одан да көп) . Мысалы, С++ тілінде сыныптар мен нысандар қолданылады, олармен жұмыс істеу өте ыңғайлы: құру, түрлендіру және көшіру

Slide 7

C++ Builder, DirectX және OpenGL сияқты сыныптарды дамытудың заманауи құралдары және оларды экранда көрсету әдістері оларды қысқа мерзімде ыңғайлы және қатесіз сипаттауға және олармен жұмыс істеуге мүмкіндік береді

Slide 8

Бұл жұмыста біз геометриялық нысандардың қарапайым жүйесін жасауға тырысамыз: квадрат және үшбұрыш, жүйеге басқа геометриялық және көлемді фигураларды оңай қосу мүмкіндігі бар

Slide 9

Ол үшін параметрлік тапсырма бойынша қарапайым операцияларды сипаттаймыз-осы фигураларды құру, екі өлшемді кеңістікте қозғалу, жою және көшіру операциялары.

Slide 10 Slide 11 Slide 12

Назарларыңызға рақмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Объектіге бағытталған бағдарламалау принциптері және NetBeans IDE-де Java мысалы
Java тіліндегі объектіге бағытталған бағдарламалаудың негіздері
Дәріс 1. Бағдарламалау негіздері мен объектіге бағытталған бағдарламалауға кіріспе
Объектіге бағытталған бағдарламалау: кластар, әдістер және негізгі принциптері
Объектіге бағытталған бағдарламалау: туынды кластар, кіру ережелері және полиморфизм
PowerPoint көмегімен презентация құру және графикалық нысандарды енгізу
BCPL-ден C++ пен C#-қа дейін: бағдарламалау тілдерінің тарихи эволюциясы
Pascal пен C/C++ тілдерінде ішкі подпрограммалар мен модульдердің қолданылуын салыстыру
Java тіліндегі объектілі-бағытталған программалау: негізгі қағидалар мен құралдар
C++ Builder бағдарламалау жүйесінің негізгі артықшылықтары мен C++ тілінің кәсіби құралдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz