Мектептегі дискретті математика элементтерін оқыту әдістемесі


Slide 1

Ө. А. Байқоңыров aтындaғы Жезказған университеті

Гуманитарлық педагогтік институты

Жаратылыстану кафедрасы

ДИПЛОМДЫҚ ЖҰМЫС

«Мектептегі дискретті математика элементтерін оқыту әдістемесі»

Орындaғaн: инф-17-1т. ст. Мухтар. М

Ғылыми жетекшісі: ф. -м. ғ. д., профессор Кудайкулов А.

Slide 2

Жиырма бірінші ғасыр түбегейлі жаңа экономика мен ақпараттық технологиялар жағдайында басталды, бұл білім беруді жаңғыртуды қажет етеді. Білім беруді жаңғыртудың басты мақсаты оның сапасын арттыру болып табылады.

Өткен ғасырда математикада үлкен өзгерістер болды, бұл оны талдау, зерттеу және болжаудың қуатты құралдарына айналдырды.

Сондықтан білім сапасын арттыру үшін мамандыққа байланысты математиканы оқыту мазмұнын оңтайландыру қажет.

Компьютерлердегі есептеу процесі дискретті болғандықтан, ДM-нің басты ерекшелігі-классикалық математикаға тән шекті ауысу мен үздіксіздіктің болмауы.

Slide 3

Дискретті математика маманының терең білімі компьютерлерді қолданудың толық тізбегін құру қабілетінде жақсы көрінеді:

нақты жағдай

Математикалық модель

алгоритм

бағдарлама

шешімді модельдеу

нәтижелерді талдау

Slide 4

Компьютерлерді пайдалану тізбегі тұрғысынан Л. Д. Кудрявцев қазіргі математикалық білімнің алдында тұрған негізгі мақсаттарды сипаттайды:

математикалық есептерді қоя білуге үйрету (басқаша айтқанда - нақты жағдайды, есептерді математикалық тілге аударуды үйрету),

математикалық модельдерді құру,

есептерді шешудің қолайлы математикалық әдісі мен алгоритмін таңдау,

жүргізілген математикалық талдау негізінде практикалық қорытындылар жасау.

Slide 5

Зерттеу мақсаты - дискретті математиканың пәндік мазмұнын әдіснамалық талдау арқылы "мектеп-ЖОО" жүйесінде дискретті математиканы оқыту заңдылықтарын анықтау; оларды анықтайтын факторларды бағалау және талдау; мектеп пен ЖОО-да осындай оқытудың теориялық негізделген және эксперименттік тексерілген әдістемелік жүйесін әзірлеу.

Slide 6

Жиындардың байланыстары мен арақатынастары Эйлер - Венн дөңгелектері арқылы кескінделеді.

Эйлер-Венн дөңгелектері

Slide 7

Жиын деп анықталған нысандардың бірге топтасуын айтады. Жиынның элементі деп жиынның жекешенысанын айтады. Бос жиын ∅ деп, құрамында бір де бір элемент жоқ жиынды айтады.

Әмбебап жиын (универсум) U деп, қарастырылған барлық қолданылатын элементтер жиынын айтады.

Slide 8

Жиындарға қолданылатын амалдар мен олардың қасиеттері

Slide 9

Қатынас деп әр түрлі нысандар қасиетін және олардың арасындағы байланысты анықтайтын математикалық құрылымды айтады.

Бір орынды

Екі орынды

Үш орынды

Қатынас түрлері

Slide 10

Қатынастың қасиеттері

Антирефлексивтік

Рефлексивтік

Симметриялық

Антисимметриялық

Транзитивтік

Сызықтық

Slide 11

Графтар

Егер графтың барлық қабырғалары бағытталмаған болса, онда ол бағытталмаған граф деп, ал егер графтың барлық қабырғалары бағытталған болса, онда ол бағытталған граф деп аталады.

Егер графта бағытталған және бағытталмаған да қабырғалар болса, ол аралас граф деп аталады.

Егер граф қабырғалары шыңдардың реттелген жұбымен анықталса, онда оны бағытталған қабырға немесе доға деп атайды (сызбада бағытталған қабырғаға оның бағытын анықтайтын стрелкалар қойылады) .

Slide 12

Графтың қасиеттері

Егер екі шың екі немесе одан да көп қабырғалармен қосылса, онда мұндай қабырғалар параллельді деп аталады (мысалы, қабырғалар е4 және е5) .

Егер қабырғаның басы мен соңы бір жерден шықса, онда мұндай қабырға ілмек (петля) деп аталады(мысалы, қабырға e7) . Ілмексіз және параллельді қабырғаларсыз графтар қарапайым деп аталады.

Slide 13

Комбинаторика элементтері

Саны шектеулі элементтерден әр түрлі комбинациялар құрастыруға және белгілі бір ереже бойынша құрастырылған барлық мүмкін комбинациялар санын есептеуге тура келетін жағдайлар жиі кездесіп отырады. Мұндай есептер комбинаторлық есептер, ал оларды шешумен шұғылданатын математика бөлімі комбинаторика деп аталады.

Комбинаторикада тек шектеулі жиындар ғана қарастырылады. Математиканың бұл бөлімінің ықтималдық теориясында, басқарушы жүйелер теориясында есептеу машиналарында және ғылым мен техниканың басқа да көптеген салаларында маңызы зор.

Slide 14

Комбинаторика мынандай жағдайларға байланысты есептерді қарастырады

берілген қасиеттерге ие болатын қанша элемент болатындығын анықтау;

берілген қасиеттерге ие болатын барлық элементтердің алгоритмін құру

қандай да бір қасиеті бойынша берілген элементтер ішінен ең жақсысын іріктеп алу.

Slide 15

Комбинаторика есептерін төменгі сынып оқушыларына түсіндіру үшін келесі презентация көмегін қолданамыз.

Slide 16 Slide 17
Ұқсас жұмыстар
Кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың теориясы мен тәжірибесіні қазіргі жағдайы, даму болашағы
Математиканы оқытудың пәні. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Орта мектепте геометрияны оқытудың жалпы әдістемелік мәселелері
Бейнелеу өнерінің әдістемелік негіздері
Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Бастауыш мектеп математикасында алгебралық ұғымдардың оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып математикасында шама ұғымын оқыту әдістемесі
Эксперименттік биология сабақтарының әдістемесі
Биология ғылымының басқа ғылымдармен байланысы
Арнайы мектепте математиканы оқыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz