Саралау тәсілдері тапсырма


Slide 1

Лекция №9 Тақырыбы: Географияны оқытудағы саралау әдістері

аға оқытушы Таскараева Калбиби Ахметовна

Slide 2

- Оқыту үдерісінде саралау тәсілдерін қолдануды үйрену;

- Сабақты қысқа мерзімді жоспарлауда саралау тәсілдерін тиімділігін айқындау

Дәрістің мақсаты:

Slide 3

Дәріс жоспары:

Географияны саралап оқытудың тиімділігі

Оқыту үдерісін саралаудың мақсаты не?

Саралау тәсілдері

Slide 4

Мысалы:

Біреуіне майлы ет ұнамайды;

Екіншісі картошка жемейді;

Үшіншісі пиязды ұнатпайды;

Төртіншісі куырылған етті жемейді.

СОНДА БҰЛ ТАҒАМ КІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН?

ҰНАТПАҒАН КІСІЛЕР АШ ОТЫРУЫ МҮМКІН БЕ?

Slide 5

Бір өлшем барлығына сай келмейді

Slide 6

Барлық балаларды оқыту және тәрбиелеу

Мұғалім қандай да бір нәрсені барлық оқушыларға бір мезгілде үйретуге тырысқанда, оқушылардың үштен бірі ақпаратты бұрыннан біледі. Үштен бірі қабылдайды, ал қалған үштен бірі қабылдауға икемсіз болып келеді. Жалпы алғанда оқушылардың үштен екі бөлігі уақытын босқа өткізеді.

Лилиан Кац

Slide 7

Жұмыстау негізінде балаға танымал жақын нәрседен бастағаны абзал. Ж. Аймауытұлы Саралау - жеке оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың әдістері мен нысандарын, құралдар жиынтығын іске асыру арқылы әр оқушының қызығушылығын арттыру мен қабілеттерін дамыту болып табылады.

Саралау дегеніміз

не?

Slide 8

Өркениетті елдермен тереземіз тең болуы үшін әлемдік білім аясына кіргізуді мақсат тұтқан еліміздің білім беру саясаты оқытуды демократияландыру, ізгілендіру арқылы жаңа сапалық деңгейге көтеруге көздейді. Осыған байланысты білім берудегі бірыңғайлықтан бас тартып көп нұсқалы білім алу жүйесіне бет бұрып тұрған жағдайда оқушылардың топтық ерекшелігімен қоса жеке танымдық ерекшеліктерін ескеріп, саралап оқытуды ұйымдастыру-бүгінгі мектеп өміріндегі өзекті мәселе.

САРАЛАУ НЕГЕ ӨЗЕКТІ ?

Slide 9

Географияны оқытуда саралау әдісінің мақсаты - оқушыға қабілеттері мен бейімділіктерін барынша дамыту үшін, олардың жалпы білім мазмұнын меңгеру үдерісіндегі танымдық қажеттіліктері мен қызығушылықтарын қанағаттандыру үшін жағдайлармен қамтамасыз ету.

Оқыту үдерісін саралаудың мақсаты не?

Slide 10

Саралап оқыту әдісі

Саралап оқыту әдісі географияны оқу үдерісінің оқушылардың әртүрлі топтарына арнайы бағдарлауды, оқушылардың жеке қабілеттерін ескеру мақсатында әртүрлі топтар үшін әртүрлі нысанда ұйымдастыруды көздейді, яғни, әртүрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту әдістерін және іс-әрекеттерді саралау тәсілдерін қамтиды. Саралап оқытуды ұйымдастырудың негізгі шарты күрделілігі, танымдық тұрғыдан қызығушылық туғызуы, мұғалім тарапынан берілетін көмектің сипаты жағынан ерекшеленетін сараланған тапсырмаларды қолдану болып табылады.

Білім беру мазмұнын жаңартуда «География» пәнінің білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты пәннің мазмұнын сапалы меңгеруді қамтамасыз ету, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру, басқа пәндермен сабақтастық арқылы жалпыадамзаттық құндылықтар мен ұлттық мәдениеттің үздік дәстүрлерінің негізінде оқушылардың зияткерлік деңгейін дамыту болып табылады. Сондықтан, географиядағы зерттеу тәсілдерімен байланысты саралап оқыту әдісін де қолданудың маңызы зор.

Slide 11

Саралау дегеніміз -

Slide 12

Саралау дегеніміз

Slide 13

Оқуды қалай саралауға болады?

Білу керек:

Саралаудың оқытудың қандай критерийіне, қабілеттеріне, білімдеріне, дағдыларына қарай жүргізілетінін нақтылау;

Оқушыларды сіз таңдаған критерий бойынша саралауға мүмкіндік беретін тапсырмаларды, тесттерді әзірлеу немесе қолдану;

Оқушыларды алдын-ала жүргізілген диагностика нәтижелерін ескере отырып, сараланған тапсырмаларды, жаттығуларды пайдалану;

Берілген тапсырманың деңгейін айқындап отыру;

Үдерісті реттеп, жүйелеп, ауыстырып отыру

Slide 14

САРАЛАУ МҰҒАЛІМ ТАРАПЫНАН ҚАЛАЙ ІСКЕ АСЫРЫЛАДЫ

Slide 15

Мазмұн

• Мазмұн - дағдыларды, идеяларды үйрету үшін мұғалімдер қолданатын әдістерден тұрады

Не оқыту және ақпарат алуға мүмкіндікті қалай беру керек

Үдеріс - оқушылардың мазмұнды жақсырақ, толығырақ түсінуі үшін орындайтын жаттығулары мен тәжірибесі

Оқушылар ақпаратты қалай түсінеді және білімді, түсінікті, дағдыны қалай қалыптастырады

Нәтиже - оқушылардың материалды түсінгендерін көрсететін тесттері, жобалары және басқа да материалдар

Slide 16

Үдеріс арқылы саралау

Жоғары деңгейдегі ойлау тапсырмаларын қолдану

Шағын топтарға нұсқаулық

зият дамыту (танып білуіне бағытталған тапсырмалар )

Ойын шоғырландыру

Бірлескен жұмыс

Үдерісті саралау төмендегілерді қамтиды:

Қиындық деңгейі түрлі нұсқаларды ұсыну немесе оқушылардың әр түрлі қызығушылықтарына негізделу

Белгілі бір тапсырма үшін мұғалім және сыныптастары тарапынан берілетін қолдаудың түрлі деңгейі

Оқушыларға мәнмәтінді түсінгендерін көрсетуде өздеріне ыңғайлы жолдарын қолдануға мүмкіндік беру

Оқушылардың қалай оқитындығына байланысты оқу үдерісін түрлендіру

Slide 17

Нәтижені саралаудың қарапайым мысалдары:

Алған білімдерін көрсету үшін оқушыларға бірнеше нұсқаларды ұсыну (мысалы, қуыршақтар шоуын жасау, хат жазу, немесе қабырға жазбаларын таңбалармен жасауды дамыту) .

Оқушылардың түрлі дағды деңгейіне сәйкес келетін және дамытатын рубрикаларды пайдалану.

Оқушыларға өз нәтижелеріне жету үшін жеке немесе шағын топтарда жұмыс істеуге рұқсат беру.

Оқушыларды өздерінің нәтижесін көрсететін тапсырмаларды жасауға, сонымен қатар талап етілетін элеменнтері бар тапсырмаларды жасауға ынталандыру.

Slide 18

Саралау тәсілдері

тапсырма;

дереккөздер;

қарқын;

қорытынды;

диалог және қолдау көрсету;

бағалау;

жіктеу.

Slide 19

Жеке қасиеттері мен мүмкіндіктері

Визуалдар

Аудиалдар

Дигиталдар

Кинестетиктер

Есту

Жазба

Коллаж

Постер

Вен диаграммасы

Сурет

Карта

Бейне материал

Кітапқа шолу

Сауалнама

рөлдік ойын

Әңгіме картасы Хабарландыру

Таспа

Баяндама

дебат

лекция

интервю

Әңгіме

Дөңгелек үстел

талқылау (жеке, топтық, жұптық)


Ұқсас жұмыстар
Оқу үдерісін Саралап оқыту тәсілдерін қолдану ұйымдастырудағы педагогикалық әдіс - тәсілдер
Сабақ Оқушылардың мемлекеттік мейрамдардың маңыздылығын түсіндіре мақсаттары отырып, танымдық қабілеттерін дамыту
Қатты заттардың ерігіштігіне температураның әсері
Барлық оқушы
Белсенді оқу
Ағаш карталары
Сабақтың Сфералық айналар
Өндірістік оқыту шебері
Сабақ жоспарлау
Саралау әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz