Психикалық дамуында кемістігі бар балалар




Презентация қосу
«Инклюзивті білім
беру» пәнінің мақсаты
мен міндеттері.
Инклюзивті білім
берудің даму тарихы
Орындаған: Мажит Ардана
Тексерген:Агыбаева Сауле
Еркиновна
Топ:211
Инклюзивті білім беру- мүгедек пен
дамуында сәл бұзушылығы мен ауытқулары
бар балалардың дені сау балалармен бірге
олардың әлеуметтендіру және интеграция
процестерін жеңілдету мақсатындағы
бірлескен оқыту.
Инклюзивті білім берудің мақсаты: Даму
мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты
балалармен бірге білім беру. Яғни адамның
жынысына , дініне, шығу тегіне қарамастан тең
құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі
болып табылады.
Инклюзивті оқытудың негізгі қағидалары

• 1. Барлық адамдар құқығының теңдігі;
• 2. Адамдарды шектеудің болмауы;
• 3. Барлық балаларды мектепке дейінгі мекемеге және мектепке
қабылдау;
• 4. Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтендіру, мінез-
құлықтың коммуникативті моделін игерту,
• 5. Оқыту үдерісіне ата-аналарды қатыстыру;
• 6. Арнаулы білім беру жағдайын жасау;
• 7. Пәнаралық бағытты қалыптастыру (педагогтар, ата-ана,
логопед, психолог, дефектолог, т.б. мамандықтардың өзара
әрекеттестігі
• 8. Өзгелермен қарым-қатынасқа және өзіне деген сенімділікке
үйрету.
Инклюзивті білім беру – барлық балалардың жалпы
білім беру үрдісіне енуі, әлеуметтік бейімделуі, жасына,
жынысына, этникалық, діни өзгешелігіне қарамастан
баланың жеке қажеттілігіне коррекциялық-
педагогикалық, отбасылық, әлеуметтік қолдау көрсету,
белсенді отбасының ықпалын қамтамасыз ету.

Кіріктірілген оқытудың формасы мен түрлері:
Толықтай кіріктірілген –
- Дамуында бұзылуы бар балалардың нормаға сәйкес дамыған
балалармен бірге оқуы ( балалардың дамуы жас ерекшелік нормаға
жақын және психологиялық жағынан даяр болуы).
Толық емес кіріктірілген –
- Психикалық дамуы жас ерекшелік нормадан төмен болуынан жүйелі
коррекциялық көмекті қажет етуі, бірақ кейбір пәндерді бірлесе оқуға
қабілеттілігінің жетіспеуі, сонымен қатар сыныптан тыс жұмыстарға
қатысуы
Инклюзивті білім беруде Қазақстан
Республикасының төмендегідей заңдарына
сүйенеді:

1)ҚР «Білім туралы заңы» ;

2)«Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік,
медициналық-педагогикалық коррекциялық
қолдау» .
Мүмкіндігі шектеулі балалар:

- 18 жасқа дейінгі дене және психикалық кемістігі бар
балалар;
- Туа біткен және жүре пайда болған науқастар;
- Естуінде кемістігі бар балалар (естімейтін , әлсіз еститін,
кейіннен есту қабілеті бұзылғандар);
- Көруінде кемістігі бар балалар ( зағип, нашар көретін,
кейіннен көру қабілеті бұзылғандар);
- Қимыл-қозғалыс аппаратының қызметі бұзылған балалар;
- Сөйлеуінде кемістігі бар балалар;
- Ақыл-ой кемістігі бар балалар;
- Психикалық дамуында кемістігі бар балалар;
- Эмоциялық-еріктік сферасы мен мінез-құлқы бқзылған
балалар;
- Күрделі кемістігі бар балалар.
1971 жылы мүмкіндігі шектеулі адамдардың
одағы құрылып, жаңа әлеуметтік
тұжырымдама әзірленіп, мүмкіндігі шектеулі
адамдардың қиындығы қоғамдағы
кедергілерге байланысты туындағаны
талданды. Қоғам осындай кедергілерді
тудыра отырып мүмкіндігі шектеулі
адамдардың толыққанды дамуын тежейді.
1975 жылы –Мүгедектер құқығы туралы
декларация. Ментальдық және өзге де
денсаулығындағы ауытқушылығы бар
адамдардың білім беру және әлеметтік
құқығын қамтамасыз ету нормалары. Бұл
құқықтар нәсілдік, жыныстық, тілдік, діни,
саяси немесе өзге де және оның отбасы
үшінде сақталуы тиіс.
XX ғасырдың 70 жылдарындағы “Білім
беру – барлығы үшін” ұстанымын
басшылыққа алып, әлемдік мүгедектерге
қатысты әрекет ету бағдарламасы
олардың өзгелермен бірдей білім алу
құқығын қолдануына мүмкіндік берді.
1994 жылы ЮНЕСКО-ның қолдауымен
Испанияда Халықаралық ерекше қажеттілігі
бар адамдарға білім беру конвенциясы
өткізілді.

Педагогикаға “инклюзивті білім беру” термині
енгізілді, ұстанымдары айқындалды. Саламан
декларациясы бойынша, білім беру жүйесі әр
баланың қажеттілігі мен ерекшелігіне
бейімделуі қажет, сонымен қатар жалпы білім
беретін мектепте бірге оқытумен қатар
арнаулы оқыту орындарының да
маңыздылығын жоққа шығарылмайды.
Қазақстан Республикасының
Конституциясы:
-Барлық азаматтардың мемлекеттік оқу
орнында тегін міндетті орта білім алуы;
Қазақстан Республикасының бала
құқығы туралы заң:
-Барлық балалардың білім алу
құқығының сақталуы, тегін бастауыш,
орта білім алу құқының сақталуы;

Ұқсас жұмыстар
Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік, медициналық - педагогикалық коррекциялық қолдау
Мүмкіншілігі шектелген балаларды оқыту және тәрбиелеу жүйесі жалпы білім беру жүйесінің ажырамас бөлігі
Мүмкіндігі шектеулі балалар категориясы
Психикалық дамуында ауытқуы бар балалар
Қазақстандағы мүгедек балалардың құқықтары
ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ БҰЗЫЛУЛАРЫ БАР БАЛАЛАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ
Қазақстан Республикасындағы кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық түзету арқылы қолдау
Арнайы психологияның зерттеу пәні
ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУДЫҢ ТЕЖЕЛУІНІҢ ЗЕРТТЕЛУ ТАРИХЫ
Қазақстанда арнайы оқыту жүйесінің құрылуы
Пәндер