Психикалық дамуында кемістігі бар балалар
Презентация қосу
«Инклюзивті білім
беру» пәнінің мақсаты
мен міндеттері.
Инклюзивті білім
берудің даму тарихы
Орындаған: Мажит Ардана
Тексерген:Агыбаева Сауле
Еркиновна
Топ:211
Инклюзивті білім беру- мүгедек пен
дамуында сәл бұзушылығы мен ауытқулары
бар балалардың дені сау балалармен бірге
олардың әлеуметтендіру және интеграция
процестерін жеңілдету мақсатындағы
бірлескен оқыту.
Инклюзивті білім берудің мақсаты: Даму
мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты
балалармен бірге білім беру. Яғни адамның
жынысына , дініне, шығу тегіне қарамастан тең
құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі
болып табылады.
Инклюзивті оқытудың негізгі қағидалары
• 1. Барлық адамдар құқығының теңдігі;
• 2. Адамдарды шектеудің болмауы;
• 3. Барлық балаларды мектепке дейінгі мекемеге және мектепке
қабылдау;
• 4. Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтендіру, мінез-
құлықтың коммуникативті моделін игерту,
• 5. Оқыту үдерісіне ата-аналарды қатыстыру;
• 6. Арнаулы білім беру жағдайын жасау;
• 7. Пәнаралық бағытты қалыптастыру (педагогтар, ата-ана,
логопед, психолог, дефектолог, т.б. мамандықтардың өзара
әрекеттестігі
• 8. Өзгелермен қарым-қатынасқа және өзіне деген сенімділікке
үйрету.
Инклюзивті білім беру – барлық балалардың жалпы
білім беру үрдісіне енуі, әлеуметтік бейімделуі, жасына,
жынысына, этникалық, діни өзгешелігіне қарамастан
баланың жеке қажеттілігіне коррекциялық-
педагогикалық, отбасылық, әлеуметтік қолдау көрсету,
белсенді отбасының ықпалын қамтамасыз ету.
Кіріктірілген оқытудың формасы мен түрлері:
Толықтай кіріктірілген –
- Дамуында бұзылуы бар балалардың нормаға сәйкес дамыған
балалармен бірге оқуы ( балалардың дамуы жас ерекшелік нормаға
жақын және психологиялық жағынан даяр болуы).
Толық емес кіріктірілген –
- Психикалық дамуы жас ерекшелік нормадан төмен болуынан жүйелі
коррекциялық көмекті қажет етуі, бірақ кейбір пәндерді бірлесе оқуға
қабілеттілігінің жетіспеуі, сонымен қатар сыныптан тыс жұмыстарға
қатысуы
Инклюзивті білім беруде Қазақстан
Республикасының төмендегідей заңдарына
сүйенеді:
1)ҚР «Білім туралы заңы» ;
2)«Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік,
медициналық-педагогикалық коррекциялық
қолдау» .
Мүмкіндігі шектеулі балалар:
- 18 жасқа дейінгі дене және психикалық кемістігі бар
балалар;
- Туа біткен және жүре пайда болған науқастар;
- Естуінде кемістігі бар балалар (естімейтін , әлсіз еститін,
кейіннен есту қабілеті бұзылғандар);
- Көруінде кемістігі бар балалар ( зағип, нашар көретін,
кейіннен көру қабілеті бұзылғандар);
- Қимыл-қозғалыс аппаратының қызметі бұзылған балалар;
- Сөйлеуінде кемістігі бар балалар;
- Ақыл-ой кемістігі бар балалар;
- Психикалық дамуында кемістігі бар балалар;
- Эмоциялық-еріктік сферасы мен мінез-құлқы бқзылған
балалар;
- Күрделі кемістігі бар балалар.
1971 жылы мүмкіндігі шектеулі адамдардың
одағы құрылып, жаңа әлеуметтік
тұжырымдама әзірленіп, мүмкіндігі шектеулі
адамдардың қиындығы қоғамдағы
кедергілерге байланысты туындағаны
талданды. Қоғам осындай кедергілерді
тудыра отырып мүмкіндігі шектеулі
адамдардың толыққанды дамуын тежейді.
1975 жылы –Мүгедектер құқығы туралы
декларация. Ментальдық және өзге де
денсаулығындағы ауытқушылығы бар
адамдардың білім беру және әлеметтік
құқығын қамтамасыз ету нормалары. Бұл
құқықтар нәсілдік, жыныстық, тілдік, діни,
саяси немесе өзге де және оның отбасы
үшінде сақталуы тиіс.
XX ғасырдың 70 жылдарындағы “Білім
беру – барлығы үшін” ұстанымын
басшылыққа алып, әлемдік мүгедектерге
қатысты әрекет ету бағдарламасы
олардың өзгелермен бірдей білім алу
құқығын қолдануына мүмкіндік берді.
1994 жылы ЮНЕСКО-ның қолдауымен
Испанияда Халықаралық ерекше қажеттілігі
бар адамдарға білім беру конвенциясы
өткізілді.
Педагогикаға “инклюзивті білім беру” термині
енгізілді, ұстанымдары айқындалды. Саламан
декларациясы бойынша, білім беру жүйесі әр
баланың қажеттілігі мен ерекшелігіне
бейімделуі қажет, сонымен қатар жалпы білім
беретін мектепте бірге оқытумен қатар
арнаулы оқыту орындарының да
маңыздылығын жоққа шығарылмайды.
Қазақстан Республикасының
Конституциясы:
-Барлық азаматтардың мемлекеттік оқу
орнында тегін міндетті орта білім алуы;
Қазақстан Республикасының бала
құқығы туралы заң:
-Барлық балалардың білім алу
құқығының сақталуы, тегін бастауыш,
орта білім алу құқының сақталуы;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz