Қоғамдық игіліктер


Slide 1

Қоғамдық игіліктер

Орындаған: Игембаева Е. Тексерген: аға оқытушы, магистр Ертай Х. Тобы: Уа-20-1к

Қарағанды, 2021 жыл

Slide 2

Үй шаруашылықтары

Фирмалар

Мемлекет

Шетел

Slide 3

Негізгі нарық агенттері

Үй шаруашылығы - экономиканың негізгі тұтынушысы бірлігі:

Материалдық өндіріс және қызмет көрсету саласындағы түпкілікті өнімдерін тұтыну

Өндіріс факторларының меншік иесі және жеткізуші

Өндіріс факторларды сатудан түскен табыстар жеке қажеттіліктерін қанағаттандыруға жұмсалады

Фирма - табыс (пайда) алу мақсатында жұмыс істеп тұрған бизнес кәсіпорын:

Меншікті немесе қарыз капиталы қолданады

Табыс өндірісті кеңейтуге жұмсалды

Бизнес - нарықтық экономикада тауарлар мен қызметтерді жеткізуші.

Мемлекет түрлі мемлекеттік органдар және бюджеттік ұйымдармен ұсынылған:

Оның негізгі мақсаты таза пайда емес болып табылады

Ол экономиканы мемлекеттік реттеу функцияларын жүзеге асырады

Slide 4

Адам мінез-құлық қағидаттары

Адамда 5 сағат еркін және 4 сағат қарама-қарсы балама уақыты бар

Ол не істеуі тиіс ?

Slide 5

Ұтымды мінез-құлық

Анықталады:

Артықшылық жүйесінің болуымен

Барлық нұсқаларды қараумен

Ең тиімді нұсқа таңдаумен

Slide 6

Экономикалық адам

Осындай принциптерді устанатын адамды «Homo economicus» деп атайды.

Бұл өз артықшылық жүйесін анық білетін, бар альтернативаларды ескеретін, әрқашан өзі үшін ең жоғары пайда бойынша шешім қабылдайтын адам.

Slide 7

Енбек ынтыландыру

Адамның еңбек қызметімен айналысу қозғау салатын қозғаушы стимулдар

Экономикалық емес ынталандыру - еңбек жалтарған жағдайда жазалана жатқанын қорқу

Экономикалық ынталандыру - өз әл-ауқатын жақсарту үшін жеке материалдық қызығу.

Моральдық ынталандыру. Жақсы жасалған жұмыстан іштей рахат. Еңбегін сыртқы тану.

Slide 8

«Экономикалық адам» моделінде жорамалдар

Толық ұтымдылық.

Адам барлық ақпаратты тиімді пайдаланып ең аз шығынмен ең жоғарғы пайда жетеді

Шектелген ұтымдылық.

Адамдар өздерін тек ішінара ұтымды жүргізеді.

Ақпаратты өңдеуге олардың қабілеті шектелген

Шешімдерін ішінара интуиция негізінде қабылданады

Органикалық ұтымдылығын.

Адам мінез-құлқына заңдар, қоғамның мәдениетi де әсер етеді

Slide 9

Экономикалық теориядағы адам модельдері

Адамдардың жеке қасиеттерін қарамастан, олардың мінез-құлықтарын түсіндіреді:

«Экономикалық адам» моделі.

Жеке тұлға барынша пайдасына ұмтылады

Нақты адамның моделі.

Психологиялық мінез-құлық болуы.

Алдыңғы модельдерін синтезі.

Рухани қажеттіліктерін қанағаттандыруға да ұмтылады

Slide 10

Қоғамдық институттар

Заң (құқық) - барлығына міндетті (формальды) мінез-құлық ережелері

Экономикалық құқық - экономикалық саладағы экономикалық актерлер үшін тең ережелері

Олардың сақталуына билік қадағалайды

Мәдениет - бұл бейресми мінез-құлық ережелері (әдеттер, дәстүр, мораль және т. б. ) .

Олардың сақталуына қоғамдық пікір бақылайды

Slide 11

2. Қажеттілік пен игілік

Игілік ол не нәрсе?

1. Дәстүрлі түсіну - материалдық игіліктер.

2. Қазіргі заманғы түсіну - адам бағалайтын барлық нәрсе

3. Игілік салыстырмалы ұғым болып табылады

Slide 12

Қажеттілік ол не нәрсе?

Адам қажеттілігі - жағдайдың қанағаттанбауы немесе жоқшылық болып табылады.

Тұтынушыларға, оларды тұтыну процессінен ләззат әкелетін, пайдалы тауарлар мен қызметтерге адамдардың қажетілігін тудыру.

Қажеттілікті нақты тауар немесе қызметке қанағаттандыруға болады, ал абстракта - шексіз.

Неге?

Slide 13

Қажеттілік құрылымы

Шұғыл дәрежесі:

бастапқы (азық-түлік, сусын, киім)

екінші мәрте (білім беруде, өнерде, салтанат заттары)

Қамту дәрежесі:

жеке (тіс щеткасы, авто)

ұжымдық (қоғамдық қауіпсіздік)

Саналалық дәрежесі:

саналы

санасыз

Игіліктерды сатып алу мүмкіндігі:

төлемге қабілетті

төлемге қабілетсіз

Slide 14

Талаптарды жіктеу

Эволюция дәрежесі (Маслоу пирамидасы) :

1) Физиологиялық,

2) қауіпсіздік,

3) әлеуметтік (махаббат, отбасы, құрмет)

4) өзін-өзі бағалауға қажеттілік (мәртебе),

5) өзін-өзі жетілдіруге қажеттілік

Пайда дәрежесі:

абсолюттік (денсаулығы, дені сау орта) және салыстырмалы (азық-түлік, ішімдік, темекі)

Уақыт:

қазіргі

келешектегі

Slide 15

Игіліктер деген не?

Қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қалаған құралда

Адамның игілікті тұтынуы пайдалану деп аталады

Slide 16

Игіліктер түрлері

Азық-түлік (өмір қолдау үшін)

Киім (ағзаны сыртқы ортадан қорғау үшін )

Тұрғын үй (микроклимат жасау үшін )

Жиһаз (денеге ыңғайлы жағдай)

Көлік (дененің кеңістіктегі орнын ауыстыру)

Тұтыну қаруы (басқа да игіліктерді тұтынуға көмектеседі) .

Әлеуметтік және рухани игіліктер (қызықты уақыт өткізудегі қажеттіліктті қанағаттандырады)

Қоршаған ортаның жай-күйі (ашық аспан, әдемі куннің батуы, таза ауа) .

Slide 17

Игіліктерді жіктеу

Еркін (ауа, су, жарық) және экономикалық (өндірістін мүмкіндіктерімен шектелген)

Қажеттілігі бірінші игіліктер (ауа, су, тағам, киім, баспана) және өзге де игіліктер (кітап оқу, балмұздақ, әшекейлер)

Заттық игіліктер (шам, сағаты) (киім тігу, кино) және қызмет көрсету (киім тігу, кино)

Тұтыну (заттарды тұтыну) және өндірістік (өндіріс құралдары)

Жеке (театрға бару) және қоғамдық игіліктер (қорғаныс)

Взаимодополняемые (шайба клюшка) и взаимозаменяемые (квас, компот)

Өзара толықтыратын (шайба және клюшка) және өзара алмастырылатын (квас, компот)


Ұқсас жұмыстар
ӨНДІРІС ФАКТОРЛАРЫ
Ұдайы өндіріс
Экономика түсінігі
Меншік формалары
Экономикалық теорияның пәні мен әдістері туралы ақпарат
СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚҚА
Кәсіпорын экономикасына қатысты класстар және анықтамалар
Азаматтық құқықтық қатынастардың субъектілері жеке тұлға заңды тұлға
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты жоғарылату
Коммерциялық емес ұйымдардағы қаржылық менеджмент ерекшелігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz