МАРГАРЕТ НАУМБУРГ




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым
министрлігі
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан
мемлекеттік университеті

МАРГАРЕТ НАУМБУРГ
Орындаған: Адамбекова А.А.
Тобы: ТП 19 – 11к
Қабылдаған: Бегалиева Л.

Шымкент, 2022ж.
Адриан Хиллмен
бірге арт-
терапияның негізін
қалаушы болып
саналатын
Маргарет
Наумбург
жайлы айтатын
боламыз.
Маргарет
көбінесе ойлар
Наумбург мен сезімдерге
сөзбен емес,
американдық бейнелермен қол
Арт-терапияның
жеткізілетінін
дамуына қосқан
мойындауға
психолог, ағартушы, негізделген
негізгі үлесі –
динамикалық
суретші, автор және бағытталған
тәсіл.
арт-терапияның
алғашқы ірі
адамның негізгі ойлары мен
теоретиктерінің бірі сезімдері бейсаналықтан
шыққанын және
болды.
Маргарет 1890 жылы 14 мамырда дүниеге келді. Ол
оқыған жеке меншік мептеп өмірі қайғы-қасіреттің қайнар
көздерінің бірі болатын.

Ол 10-12 жасында «өзінен тыс өмірге қалай енгісі
келетінін түсінді, өйткені басқа адамдардың өмірі,
өзінің сұр, бос өміріне қарағанда, әр түрлі, қызық
болып көрінетін».

АҚШ-тың ең беделді Вассар және Барнард
колледждерінде бакалавриатты бітірді.
Колумбия университетінде білім беру саласындағы
дипломдық жұмысын қорғады.
Лондон экономика мектебінде және Оксфордта білім
алды.
Италия

Италияда ол әйгілі итальяндық дәрігер және ағартушы
Мария Монтессоримен бірге балалардың білімін зерттеді.

Мария Монтессори өзінің есімімен аталатын,
еркін тәрбие идеясына негізделген, ерекше
педагогикалық жүйесімен танымал болды.
Монтессори педагогикалық жүйесі қазіргі уақытқа
дейін әлемдегі көптеген мемлекеттік және жеке
мектептерде қолданылады.
1914 жылы Маргарет
Наумбург АҚШ алғашқы
Монтессори мектебін ашты.

Мұның бәрі 2 мұғалім мен 10
оқушы балаларға өздерінің
қызығушылықтары мен
идеяларын дамытуға
мүмкіндік беруден басталды.

Маргарет балалар мектепте
дт
н
аа
е
м
р
з-
да
қ
ам
ұ
а
л
н
қл
дғ
ы
а
н
рш
д
д
а
қа
а
й
оу
ыы л
нд
т
қда
на
у
уы ғ
үа
шн
б
ді
а
на
р
пр
м
дс
е
ыи
Маргарет Наубург жұмыстары
психоанализ бағытының
психологиядағы негізін салушы З.
Фрейдтің көзқарастарына негізделген:
ондағы алғашқы ойлар мен
қобалжулар, санадан тыс вербалды
емес түрде пайда болады және бейне
мен символдар формасында көрініс
береді.

М. Наумберг өзінің көзқарасын
негізінен З.Фрейд теориясына сүйене
отырып, «ДИНАМИКАЛЫҚ
БАҒЫТТАЛҒАН АРТ-ТЕРАПИЯ»
деп атады.
Жұмысындағы басты бағыт

Басты бағыты –
каракулдерді салу.

Наумбург үлкен қағаз
парақтарын қолданды және
пациентке бояуды немесе бор
алып, параққа толығымен
қанағаттандырылғанға дейін
сызуға мүмкіндік берді, бірақ
қаламды парақ беттің
басынан аяғына дейін
көтерілмеуін сұрады.
Сурет салынғаннан кейін,
пациент суреті талдайды,
содан кейін оған
каракулдерден басқа пішінді
шығару ұсынылады.

Пациент сурет
талдағанша парақты
қалағанша жылжыта алады.

Сурет қаңқасын
тапқаннан соң, оны бояуды
сұрайды.
Бұл әдісті көзді жұмып
жасауға болады. Көзді жұму
пациентті пішінді еркін ағып жатқан
сызықтардан шығару үшін аз әрекет
жасауға итермелейді.

Бұл техниканы қолданудың тағы бір тәсілі - доминант
емес қолды қолдану. Бұл әдіс пациентті өзі туралы
көбірек ақпарат алу үшін қажет бейсаналық ақыл-ойды
босатуға, мидың басқа бөлігін қолдануға мәжбүр етеді.
Суреттер:

армандарды

ӨЙТКЕНІ сурет салуға үйретілген және дайын емес
адамдар өздерінің ішкі жанжалдарынқиялдарды
визуалды түрде
жобалай алады.
Маргарет Наумбург 1983 жылы 92
жасында қайтыс болды.

Ұқсас жұмыстар
Арттерапияның түзету принциптері
Гуманистік арттерапия
Маргарет Хильда Тэтчер
Темір ханым (Маргарет Тэтчер жайлы)
Тэтчер - темір ханым
Латын тілінің қысқаша тарихы
Саяси сана және идеология
Құм терапияның түрлері
Батыс Еуропа, Поляк әдебиеті
ЖЕР ПАЙДАЛАНУ ҚҰҚЫҒЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Пәндер