Педагогикалық мамандықтың пайда болуы және қалыптасуы




Презентация қосу
Педагогикалық
кәсіп пен іс-
әрекеттің жалпы
сипаттамасы

Орындаған: Керімжанова Гүлім
ДЯ-101 тобы
Педагогикалық мамандықтың
пайда болуы және қалыптасуы
• Ежелгі Вавилонда, Египетте, Сирияда мұғалімдер ең алдымен
жрецы болды.
• Ежелгі Грецияда – мұғалімдер өте ақылды, талантты
азаматтардан алынды: педономдар, педотрибтар,
дидаскалдар, педагогтар.
• Ежелгі Римде император мұғалім ретінде мемлекеттік
лауазымдағы адамдарды, ғылымды жақсы білген,
саяхатшыларды, көп көргендерді қойды, яғни бұндай адамдар
басқа халықтың тілін, салт-дәстүрін білетін адамдар.
• Ежелгі Қытай жазбаларында біздің эрамызға дейінгі XX
ғасырларда елде халық ағарту ісімен айналысатын министрлік
болғаны айтылады.
Педагог мамандығының негізгі
міндеті –
қоғамдық мақсатты түсініп, басқа
адамдардың күш-жігерін сол
мақсатқа
жетуге бағыттау.

Педагогикалық мамандықтың
ерекшелігі ол гуманистік,
ұжымдық және шығармашылық
сипаттамалардан тұрады.
ХХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы
көптеген ғылыми-педагогикалық
зерттеулер мұғалім мамандығының
қыр-сырын, педагогикалық іс-әрекет
ерекшеліктерін жан-жақты талдауға
бағытталады :
• педагогикалық іс-әрекет құрылымы ( Н.В:Кузьмина,
А.И.Щербаков т.б.)
• педагогикалық техника ( Ю.П.Азаров т.б.)
• мұғалім профессиограммасы ( С.А.Сластенин,
О.А.Абдуллина т.б.)
Педагогикалық іс-
әрекет
Педагогикалық процесте жас
ұрпақты оқытып, тәрбиелеп,
дамытуға, өздерін өздері іске
асыруға және еркін шығармашылық
тұрғыдан өздерін таныта алуларына
қолайлы жағдай жасауға
бағытталған кәсіби іс-әрекет.
Педагогикалық іс-әрекеттің субъектісі
– мұғалім.
Педагогикалық іс-әрекеттің
негізгі ерекшеліктері :
1. Мақсаты қоғам мақсатымен анықталады.
2. Басқа іс-әрекеттерді басқаруға бағытталған іс-
әрекет.
3. Іс-әрекет субъект – субъектілік және субъект-
объектілік сипатта болады.
4. Тұлғаның дамуы мен қалыптасуы бойынша
жүргізілетін педагогикалық қарым-қатынастың
нәтижелері болашықта ғана айқындалады.
қасиеттерін зерттеумен айналысқан
педагогтар :

В.П.Симон Н.В.Кузьми Л.М.Мити
ов А.К.Марк на на
ова
К.Д.Успанов т.б

А.А.Молдажан
Мұғалімнің кәсіби негізгі
қасиеттері:
• оқушыларға деген сүйіспеншілігі;
• педагогикалық процесті жүйелі жүргізе алуы;
• Бақылағыштылығы;
• педагогикалық құбылыстарға талдау жасай алуы;
• педагогикалық ойлаудың қалыптасуы;
• қарым-қатынас жасай алуы;
• Ұжымшылдығы;
• Шығармашылығы.
Педагогикалық іс Педагогикалық іс -
- әрекет тәсілдері :
әрекет нәтижесі:
Түсіндіру
көрсету Педагогикалық іс-әрекеттің
(иллюстрация) негізгі мақсатының
оқушылармен орындалуы ретінде
бірігіп оқушының тұлғалық,
атқарылатын
интеллектуалдық дамуы, оны
жұмыс
тұлға ретінде, іс - әрекет
оқушы тәжірибесі
субъектісі ретінде жетілуі,
тренингтер
қалыптасуы.
Педагогикалық кәсіп пен іс-
әрекеттің жалпы сипаттамасы:
Қазіргі заман
мұғалімі
қызметіндегі ең
басты
ерекшеліктерді
ң бірі – жастарға
рухани
тұрғыдан ықпал
жасауды
нығайту, сол
арқылы
еліміздің нағыз
белсенді
азаматтарын,
Назарларыңызға
рақмет!

Ұқсас жұмыстар
Қазіргі ұстаз бейнесі
Педагогикалық қарым­ қатынастағы және оқу педагогикалық іс­ әрекеттегі «кедергілер»
ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАМАНДЫҚ ТАҢДАУЫН ЗЕРТТЕГЕН ҒАЛЫМДАР
Қазақ педагогикалық институты
Педагогтың кәсіби біліктілігі
Педагогикалық кәсіп және оның қазіргі қоғамдағы рөлі
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӘСІПТІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
Педагогикалық болжам жасаудың маңыздылығы
Жоғары мектеп педагогикасы кәсіби мамандарды даярлау туралы ғылым
Мұғалім жеке тұлға – оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі
Пәндер