Технологияны коммерцияландыру: идеядан нарыққа өту кезеңдері мен стратегиялары


Slide 1

Технологияны коммерцияландыру: идеядан нарыққа көшу

PhD доцент м. а. Жетібаев Жантөре

Slide 2

Технологияларды коммерцияландыру процесін түсіну

Бүгінгі таңдағы коммерциализация дегеніміз не? Технологияларды коммерцияландыру ҒЗТКЖ қорытындысының арқасында уақыт өте келе нарықта тауарға немесе қызметке айналатын процесті білдіреді.

Коммерциализацияның мәні қандай? Коммерцияландырудың мәні «ақша тудыратын құрылғы» құруда, яғни тұрақты қаржылық ағындар тудыратын бизнесте.

Коммерцияландыру процесінің нәтижелері тек ғылыми-зерттеу жұмыстарына салынған инвестицияның қайтарымы түрінде ғана емес, сонымен қатар өнім өндірісінің ұлғаюы, оның сапасының жоғарылауы немесе бағасының төмендеуі түрінде де пайда әкеледі

2015 жылғы қазанда қабылданған «Ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру туралы» Қазақстан Республикасының Заңы арқылы заңды түрде ресімделді.

Slide 3

Технологияны өткізудің коммерциялық түріне мыналар жатады:

техникалық құжаттаманы пайдалану құқығын беруге арналған лицензиялық келісімдер;

зияткерлік (өндірістік) меншік және ноу-хау объектілерін пайдалануға құқық беру;

«инженерлік» типтегі жұмыстарды жүргізуге арналған келісімдер;

бірлескен зерттеулер мен әзірлемелерге, ғылыми-техникалық деректерді, бағдарламалық жасақтаманы беруге арналған келісімшарттар мен қосалқы шарттар;

инвестициялық келісімдер.

Slide 4 Slide 5

Инновациялық жоба дегеніміз. .

Инновациялық жоба - бұл белгілі бір уақыт кезеңінде және жаңа өнімді жасау идеясын тексеру және аяқтау кезеңінде, оны сату кезінде, оның нарықтық тартымдылығын болжау кезеңінде белгіленген міндеттерге қол жеткізуге бағытталған өзара байланысты іс-шаралар кешені.

Инновациялық жобаның мақсаты - ары қарайғы бизнесті жоспарлаудың техникалық, технологиялық және коммерциялық параметрлерінің, яғни инвестициялық жобаның бизнес-жоспарының негіздемесінің, өндірілген өнімнің сериялық өндірісінің, сатылымының және сатудан кейінгі қызметінің расталуын алу болып табылады.

Slide 6 Slide 7

Нарыққа

Идея - бұл қандай да бір ақыл-ой еңбегінің өзіндік нәтижесі

Идеядан

Нарыққа шығу үшін идея қандай болу керек:

Сұранысқа ие

Жан жақты қамтылған

Есептелген

Бәсекеге қабілетті бола білу

Slide 8

Идеяны қалыптастыру кезеңі

Қалыптасытру кезеңі жөнінде 2 нұсқa бар:

Ғылыми зерттеулерді жалғастыра аласыз және одан әрі көрнекті ғылыми-техникалық нәтижелерге қол жеткізе отырып, техникалық шешім мен оны оңтайландырудың әрі қарайғы жолдарын іздей аласыз.

Коммерциализация процестерін бастау, яғни коммерциялық айналымға жаңа білімдерді тарту. Ол үшін нарықпен кері байланыс орнату қажет.

Леонардо ди сер Пьеро да Винчи Парашют

Slide 9

Өсу және көрнекілік кезеңі

Перспективалы идеяны тану және қолдаушылар мен серіктестер табу - Ресурстар мен жаңа қатысушыларды тарту коммерцияландыру процесінің келесі кезеңге өтуіне мүмкіндік береді.

Көрнекілік кезеңі технологияны «өсіру» сатысының сәтті аяқталуы және оның әлеуетті коммерциаландырылуын негіздеу логикалық түрде келесі коммерциализация сатысына - нарық ұсынысының прототипін көрсетуге әкеледі.

Прототип - бұл әлеуетті сатып алушыларға көрсетуге болатын дайын өнімнің алғашқы жуықтауы.

Slide 10

Жарнамалау және тұрақтылық кезеңдері

Жарнама, реклама (франц. reclame, лат. reclamo - жар саламын) - тауарлардың, қызмет көрсетудің тұтынушылық қасиеті туралы ақпарат беру және оған деген сұранысты көбейту мақсатында таратылатын хабарлама; белгілі бір адамдар, ұйымдар, әдебиет пен өнер шығармалары туралы хабар таратып, оларды әйгілеу

Жарнама тауар сұранысының, өткізу көлемінің және фирма пайдасының өсуіне әсер етеді. Бөл оның маркетингтік рөлін көрсетеді.

Тұрақылық кезеңі - Кез-келген коммерциализацияның мақсаты - білім мен зерттеу нәтижелерін қолдану негізінде тұрақты ақша ағындарын қалыптастыру.

Slide 11

Коммерцияландыру үдерісіндегі инновация құндылығының өсуі.

Модель 1: 10: 100.

Инновация: классикалық қателіктер және оларды құтқару шаралары.

Стратегиядағы қателіктер: жолақ тым жоғары, қолдану аясы тым тар

Ұйымдастыру қателіктері: тым қатаң бақылау.

Құрылымдық қателіктер: ортақ аз, көптеген айырмашылықтар.

Кадрлық қателіктер: басқарудың әлсіздігі, нашар ақпараттылық

Slide 12

Табысты инновациялардың жеңіске жетудің төрт жолы.

Стратегиялық шаралар: іздеуді кеңейту, ауқымын ұлғайту.

Ұйымдастыру шаралары: жоспарлау мен бақылауды неғұрлым икемді етіңіз

Құрылымдық шаралар: бас компания мен жаңа бөлімше арасында ынтымақтастық орнатыңыз.

Кадрлық шаралар: көшбасшыларды таңдап, ынтымақтастықты ұлғайтыңыз.


Ұқсас жұмыстар
Халықаралық маркетинг: тұжырымдамасы, кезеңдері және стратегиялары
Қазақстан қор биржасының даму кезеңдері, негізгі проблемалар мен даму стратегиялары (1990-2012)
ТжКББ ұйымдарында модульдік-кредиттік технологияны енгізудің механизмдері мен нормативтік негіздері
Сыни тұрғысынан ойлауды дамыту мен оқыту әдістемесі: мақсаттары, кезеңдері және стратегиялары
Инвестициялық нарыққа шығудың ерекшеліктері және қаржылық құралдардың түрлері
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту: түрлері, кезеңдері және оқыту стратегиялары
Бастан күн өту және ыстық өту: себептері, клиникалық белгілері, алғашқы көмек және алдын алу
Етістіктің лексика-грамматикалық категориялары мен қимылдың өту сипаты
8-сыныптағы биология сабақтарында модульдік технологияны физиологиялық тұрғыдан енгізудің зерттеу жұмысы
Математика пәнін оқытуда модульдік технологияны қолдану: модуль құрылымы мен сабақтарды ұйымдастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz