МҰҒАЛІМНІҢ САБАҚҚА




Презентация қосу
МҰҒАЛІМНІҢ
САБАҚҚА
ДАЙЫНДЫҒЫ
Сабақты жоспарлау
Сабақты жоспарлау - нақты оқу уақыты
барысында оқытушы мен оқушы
әрекеттесулерін құрастыру. Негізі
оқытушының оқу-тәрбие іс-әрекетінің және
оқушылардың оқу материалының мазмұнын
меңгеруі, дамуы және тәрбиеленуі бойынша
оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің
мақсаттары, міндеттері, принциптері, әдістері
және мазмұны болып табылады. Сабақ жоспары
конспект түрінде жүзеге асады.
ОҚУ ЖОСПАРЫ

ҰМЖ ОМЖ ҚМЖ

ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ
белгілі бір уақыт ЖОСПАР
ЖОСПАР аралығында іске мұғалімнің күнделікті
бір жылға ұсынған асырылатын жұмыстың оқытатын сабақтарының
жеке бөліктерін жоспарлау сызбасы (сабақ жоспары)
тақырыптық жоспар
Оқу үдерісін ұзақ мерзімді, орта мерзімді
және қысқа мерзімді жоспарлар арқылы
Ұзақ мерзімді жоспар: ұйымдастыру
-оқу мақсаттарын ортақ тақырыптық бөлімдерге топтастырады;
-алдыңғы жұмыспен, оқу мақсаттарымен өзара байланыс орнатуға және оқытудың одан кейінгі жолдарын
белгілеуге мүмкіндік береді;
-бөлімдер арасындағы теңестірілген және басқарылатын байланысты орнатуды қамтамасыз етеді
Орта мерзімді жоспар:
-мұғалімдерге өз сабақтарын жоспарлауға қажетті бөліктерді (деталь)ұсынады;
-сабақ беруде әр түрлі әдіс-тәсілдерді қолданудағы мүмкіндік жолдарын анықтайды;
- оқытудың кіріспе, дамыту мен бекіту тәсілдерін және негізгі ресурстарын ұсынады;
- бағалаудың мүмкіндіктерін анықтайды;
- тілдік қабілеттерді жетілдіретін талаптарды анықтайды.
Қысқа мерзімді жоспар:
- оқытуды ұйымдастырудың үдерісін: жаппай оқыту, топтық, жұптық жұмыс, жеке жұмысты анықтайды;
- оқытудың әр түрлі тәсілдерін ұсынады
- бағалауды ұйымдастыруға мүмкіндік туғызады және оқушының оқу мақсатына жетуі туралы кері
байланысын ұсынады.
ҰМЖ
ҮЛГІСІ
ОМЖ ҮЛГІСІ
Тақырыптар ұзақ мерзімді жоспар және орта мерзімді
жоспарда ұсынылған жаттығулар пәнаралық
байланыста
жоспарланған. Әр тоқсанда екі ортақ тақырып аясында
оқу мақсаттары қарастырылады.

Ұ- ұжым ( бүкіл сынып)
Т -топтық жұмыс
Ж - жұптық жұмыс
Ө - өзіндік жұмыс
ОТ - оқушы тәжірибесі
МК –мұғалім көрсетілімі
Қ- қалыптастырушы бағалау
ҚМЖ ҮЛГІСІ
Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:
Оқу мақсаты:

Симбиоз 4.2.2.1 Өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу
деген не?

Бағалау крийтерилері: Сабақтың мақсаты:

1.Оқушылар жануарлардың өсімдікқоректі Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы
және жыртқыш болатынын, қоректік тізбек туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін
және оның әр буыны сақталуының сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады.
маңызын түсінеді. Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз
2.Тұрғылықты жердегі жануарлар туралы өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.
көп білуге ынталанады. Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы
3.Жануарлардың табиғаттағы орнын жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына
түсінеді және оларды сақтаудың жолы мен әсер ететінін біледі..
амалдары туралы біледі.
МАҚСАТТЫ ҚАЙДАН АЛАМЫЗ

1. ҰМЖДАН ОҚУ МАҚСАТЫ

2. САБАҚ МАҚСАТЫ
ОҚУ МАҚСАТЫНДАҒЫ КОДТЫ ҚАЙДАН
АЛАМЫЗ

1. 1. 1. 1.

СЫНЫП БӨЛІМ БӨЛІМШЕ МАҚСАТ Р\С
ПЕДАГОГТЫҢ ӘРЕКЕТІ БАҒАНАСЫНА НЕ
ЖАЗАМЫЗ?

ЖАЛПЫ САБАҚ ЖҮРГІЗУДЕГІ ПЕДАГОГТЫҢ
ІСТЕЙТІН ІС-ӘРЕКЕТТЕРІН ЖАЗЫЛАДЫ. МЫСАЛЫ:
ТАПСЫРМАНЫ ТҮСІНДІРУ, ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ
БАЛАЛАРДЫ ҚАЛАЙ БӨЛЕДІ ДЕГЕН СИЯҚТЫ
ОҚУШЫНЫҢ ӘРЕКЕТІ БАҒАНАСЫНА НЕ
ЖАЗАМЫЗ?

БҰЛ БАҒАНҒА ОҚУШЫНЫҢ ІСТЕУ ҚАЖЕТ ӘРЕКЕТІН
НЕМЕСЕ БЕРІЛГЕН ТАПСЫРМАҒА ҚАРАЙ
ОҚУШЫНЫҢ ІСТЕЙТІН ДЕГЕНДЕГІ ӘРЕКЕТІН
ЖАЗАМЫЗ
БАҒАЛАУ БАҒАНСЫНА НЕ ЖАЗАМЫЗ?

БАҒАЛАУ БАҒАНАСЫНА ТАПСЫРМАЛАРДЫҢ
БАҢАЛАУ КРИЙТЕРИЙЛЕРІ МЕН ДЕСКРИТОРЛАРЫН
ЖАЗУҒА БОЛАДЫ ЖӘНЕ БАҒАЛАНАТЫН БАЛЛДЫ
ЖАЗАДЫ
РЕСУРС ДЕГЕНІМІЗ НЕ? ОНДА НЕ ЖАЗАМЫЗ?

БІЗДІҢ САБАҚТА ҚОЛДАНЫЛҒАН КӨРНЕКІЛІКТЕР,
ВИДИО БОЛСА ОНЫҢ СІЛТЕМЕСІ, ПРЕЗЕНТАЦИЯ,
СУРЕТТЕР Т.Б. ЖАЗЫЛЫП ҚОЙЫЛАДЫ

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың құрылымы, мұғалімнің сабаққа дайындығы
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Дәстүрлі емес сабақтардың өзектілігі
Оқушылардың білімін тексеруді ұйымдастыру
Сабақты талдау түрлері
Оқытуды ұйымдастырудың түрлері
Информатиканы оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер
Сабақты мақсатты талдау
Интелектуалды ойындар ойнау қабілетін дамыту
Шағын жинақты мектептегі бір пәнділік, бір тақырыптық сабақтарды дұрыс ұйымдастыру
Пәндер