Педагогика факультеті




Презентация қосу
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
Педагогика факультеті
Педагогика,психология және бастауыш оқыту кафедрасы

Оқушы тұлғасы – тәрбиенің обьектісі
және субьектісі.Тұлға әлеуметтенуі, дамуы

Дайындаған:Тасболат А
Қабылдаған:Капина Э
Жоспары:
1 Адам дамуы жеке тұлғаның әлеуметтену процесі ретінде.

2 Тұлға дамуының негізгі заңдылықтары мен қозғаушы күші

3 Жеке тұлғаны қалыптастыруға әсер ететін факторлар

4 Тұлғаның дамуындағы оқушылардың жас және дара ерекшелігі.
Тәрбиелеу
барысында жеке тұлғаның әлеуметтік тәжірибені меңгеруі, оның жан жақты
үйлесімді дамуы ерекше мәнге ие.

Жеке тұлға мәселесі көптеген (Э.
Роттердамский, Я. А. Коменский, К. А. Гельвеций, Д. Дидро, А. Дистерверг,
К. Д. Ушинский, В. Г. Белинский, Н. Г. Чернышевский, З. Фрейд, Д. Дьюи,
П. П. Блонский, А. С. Макаренко, Л. С. Выготский, Э. И. Моносзон. Л. И.
Божович, С. Л. Рубинштейн, В. В. Давыдов т.б.) әр саладағы ғалымдардың
зерттеулерінен орын алған.
Психология ғылымында “жеке тұлға” деген ұғымға әртүрлі түсініктер
береді, олардың ойын қорытар болсақ: жеке тұлға дегеніміз әлеуметтік
қатынастар мен саналы іс-әрекеттің субъектісі ретіндегі индивид.

Сонымен тұлға дегеніміз, өзіндік сана қалыптастыру барысында қарым-
қатынас, іс-әрекет жасаудағы адамның әлеуметтік мәні.
Тұлға дамуының негізгі заңдылықтары мен қозғаушы күші
Жеке тұлғаның дамуы - объективтік шындықтың күрделі процесі. Бұл
процесті терең зерттеу үшін қазіргі дамудың құрамдас бҰліктерін, атап
айтқанда, тән, психикалық, рухани, әлеуметтік және басқа салаларды жеке-
жеке бҰліп қарастырған дұрыс. Педагогика жеке адамның рухани даму
проблемаларын оның барлық басқа компоненттерімен байланысы
тұрғысында зерттейді.

Жеке тұлға дамуының заңдылықтары ретінде: ішкі және сыртқы
жағдайды есепке алу; іс-әрекеттегі өзін-өзі жетілдіруге байланысты
белсенділігін ескеру; өзі қатысатын іс-әрекет мазмұны мен түрткіге
байланыстылығы; көптеген факторлардың әсер етулері басшылыққа
алынады.
Жеке
тұлға қалыптастыруға әсер ететін факторлар Жалпы алғанда, жеке тұлғ
аның дамуы мен қалыптасуының негізгі
объективті факторлары ретінде тұқымқуалаушылық, орта және тәрбие
қарастырылады. Осы тұрғыдан алғанда тұқымқуалаушылыққа (биологиялық
факторға) жалпы адамзаттық қасиетпен қатар жеке адамға тән қасиеттерді де
жатқызуға болады.
Дамудың жас және жеке ерекшеліктері.
Бастауыш сынып жасындағы баланың ерекшелігі және оның дамуы.

Белгілі бір жастағы балалардың жас мөлшері дегенде
олардың көпшілігіне тән ерекшеліктер мен сипаттарын ай
тамыз. Бұл ерекшеліктерді педагогикалық процесте ескеру
қажет және соған сәйкес оқыту мен тәрбие
берудің тиісті түрін, әдістемесін және
тәсілдерін пайдалану керек.
Мектеп табалдрығын аттаған балада әлеуметтік
өзгерістер пайда
болады.

Ұқсас жұмыстар
Жалпы және педагогикалық психология
Күй
Глоссари
Портфолио
Педагогика пәні. Педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері
АЙТЫЛУЫНЫҢ БҰЗЫЛУЫ
УНИВЕРСИТЕТІ ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА
ТАРИХ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
Тә рбие ұғ ымы
Педагогика пәні және ұғымы
Пәндер