Бағалау үдерісі
Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы қандай?
Бағалау
• Оқу жетістіктерін бағалау - бұл білім
алушылардың нақты жеткен білім нәтижелерінің
білім беру процесінде жоспарланған мақсатқа
сәйкес кері байланыс арқылы реттеу және түзету
НЕНІ БАҒАЛАЙМЫЗ?
Бағалау қандай болады?
Кім үшін бағалаймыз? Қалай бағалаймыз?
Бағалаудың қызметі қандай?
Что мы оцениваем
1 в учебном
процессе?
Оқу процесінде біз
нені бағалаймыз?
Какая бывает
Как мы
оценка?
оцениваем?
Баға қандай
Біз қалай
болады?
бағалаймыз?
Оценивание
Бағалау
Функции Для кого мы
4 оценивания? оцениваем?
Бағалаудың Біз кім үшін 5
қызметі? бағалаймыз?
Өлшемдік бағалауды енгізу жүйесінің алдын ала сілтемесі
Ұлттық білім беру саясатына шолу.
ЭЫДҰ
Обзор национальной образовательной
Қазақстандағы
политики. Среднее образование
«Бағалау жүйесін сыни негізде енгізу қажет …Бұл білім нәтижеесіне …мұғалімдердің
Орта в Казахстане,
білім беру 2014
, 2014 бағаны жоғарылатып қоймауына әсер етеді.
SABER, Білім беру нәтиджесіне
SABER, Системный подход к улучшению «... Педагогикалық практиканы жақсарту үшін бағалау нәтижелерін қолданну саясаты
Бүкіләлемдік БАНК
жүйелі ыңғайда
результатов келу
образования.
Страновой
Страновой отчет –
отчет – Казахстан,
Казахстан, 20132013 болмайды»
«… оқу жетістіктерінің деңгейі түсініксіз боп қалады … ағымдық бағалау сапасы
SABER, білім
SABER, алушыларды
Оценивание бағалау
обучающихся. мониторингісінде әрекет етуші механизмінде шектеу болады »
Страновой отчет
Страновой отчет – Казахстан,
– Казахстан, 20122012
«… бағалау әдісін қолданудың нақты сипаттамасы, күтілетін нәтиже, бағалау өлшемдері
болмайды»
ҚР білім беру доклад
Национальный туралы
«оқушылардың бағасы сыртқы бағалау нәтижелерімен салыстырылмайтыны байқалады…
Ақпараттық-талдау
о состоянии и развитии системы
Ұлттық
Образования баяндама
Республики Казахстан
Казақстанда үлгерімі төмен оқушыларды жүйелі қолдау мүлде жоқ , …»
(2014 жыл(по итогам 2014 года)
орталығы
қорытындысы бойынша)
«ВОУД – тың орташа бағасы төрт жыл ішінде төмендеу үрдісі байқалады : 2012 ж. – 51,6;
Анализ результатов
9 класс внешней оценки
оқушыларының 2013 ж. – 35,81; 2014 ж. – 39,58; 2015 ж. – 37,36»
учебных достижений учащихся
оқу жетістіктерінің сыртқы
9 классов - ВОУД-2015 «… ВОУД – тан жоғары балл алған оқушылардыңтоқсандық бағалары төмен немесе
бағалауын талдау нәтижелері - ВОУД-2015
керісінше »
УНИВЕРСИТЕТі
НАЗАРБАЕВ
Қазақстан Республикасының
«Талқылау үшін нақты өлшемдер жоқ … бағалар, сондықтан қалай болса солай қойыла
2015-2020жж білім беруді реформалау
бағыттарының стратегиялық әзірлемесі , 2014 салады … Қазіргі білімді бағалау жүйесіне түбегейлі өзгерістер енгізу қажет»
Критериалды бағалау – белгіленген критерийлер негізінде білім
алушылардың нақты қол жеткізген нәтижелерін оқытудың күтілетін
нәтижелерімен сәйкестендіру үдерісі
Критериалды бағалау жүйесінің мақсаты – бағалау критерийлері негізінде
оқушылардың оқу нәтижесі туралы нақты ақпаратты алу және оны оқу үдерісін одан
әрі жетілдіру үшін барлық мүдделі тұлғаларға ұсыну.
Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері:
1. Оқу үдерісінде бағалаудың қызметі мен мүмкіндіктері аясын кеңейту
2. Жүйелі кері байланыс орнату арқылы білім алушылардың өзін-өзі үнемі
жетілдіріп отыруына жағдай жасау
3. Бірыңғай стандарттарды, сапалы бағалау құралдарын, механизмдерін
қалыптастыруға көмектесу
4. Қолжетімді, нақты, үздіксіз ақпараттар ұсыну:
- оқушыларға білім сапасы туралы;
- мұғалімдерге оқушылардың ілгерілеуі туралы;
- ата-аналарға оқу жетістігі нәтижелерінің деңгейлері туралы;
- басқару органдарына ұсынылған білім беру қызметінің сапасы туралы.
Оқу бағдарламасының,
бағалаудың және
оқытудың сәйкес
келмеуі нәтиженің
болмауына алып келеді
Оқу бағдарламасы мен бағалаудың өзара байланысы:
• Оқу бағдарламасы бағалауды анықтайды
• Бағалау туралы шешім оқу бағдарламасына сәйкес қабылданады
• Бағалау оқу бағдарламасын қолдайды
• Бағалау оқу бағдарламасының бөлінбейтін бөлшегі
Жинақтаушы бағалау процесі
Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу
• Оқу бағдарламасы • Мұғалімге арналған бағалау • Бағалау өлшемдерінің ережесі
• Оқу жоспары өлшемдеріне жетекшілік
• Оқу жылына бағалау жоспары жинақтаушы • Жинақтаушы бағалау бойынша
бағалаудың кезеңдерін, әдістерін, бақылау әдістемелік ұсыныстар
тапсырмаларының әзірлемесін әдістемелік
бірлестіктің және мектептің педагогикалық
кеңесімен бекіту
Бағалау процедурасының саны пән және Бағалау өлшемдері бөлімінде Жүргізіледі :
класс бойынша оқу бағдарламасына сәйкес тапсырмалар әзірленеді. - Жинақтаушы бағалау бөлім/негізгі
анықталады: Жинақтаушы бағалау бойынша тақырып бойынша (мұғалім)
1.Жаратылыстану- ғылыми және тілдік дескрипторлар мен баллдар - Жинақтаушы бағалау тоқсан
пәндер - бөлімдер; тоқсандық бөлімдер, өзекті бойынша (мұғалім)
2. Әлеуметтік –гуманитарлық пәндер – өзекті тақырыптар бойынша дайындалады
- Жинақтаушы бағалау білім беру
тақырыптар. деңгейі бойынша (НЦТ)
«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс
(«3 деңгей мұғаліміне жетекшілік», 4 шығарылым, 154 бет)
Қатысушылардың өлшемдермен Тиімді кері байланыс
сабаққа тұтас және бөлек
тапсырмалармен танысуы (соның
ішінде, мақсатты баптау);
өлшемдерді бірлесе талдау
Кластастардың бағалауы және
Сұрақтардың тиімді қойылуы өзін өзі бағалау.
Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны
МЖМББС
Білім беру аясында оқушылардың дайындық деңгейлеріне қойылатын талаптар
стандарттары
Бағалау
(күтілетін нәтижелер Б.Блум таксономиясына негізделген)
Пән бойынша оқу бағдарламалары
Пән бойынша оқу мақсаттары мен күтілетін нәтижелер
Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану, талдау, синтез,
бағалау
құралдары
Бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
Бағалау критерийлері - оқушылардың оқу жетістіктері деңгейлеріне сәйкес
өлшейтін өлшеуіш, негіз, белгі
Түрлі деңгейдегі тапсырмалар
Бағалау
үдерісі
Қалыптастырушы және жиынтық бағалау
критерийлерге негізделген
Кері байланыс Балдар Оқу жетістіктерінің Бағалау
деңгейлері
Нәтижес
Күнделікті тәжірибе Әр бөлім және Оқу жылын аяқтау
тоқсанды Әр бөлім және бойынша
і
аяқтау тоқсанды аяқтау
бойынша бойынша 10
Критериалды бағалаудың құрылымы
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау
Бөлім/ортақ тақырып
Тоқсандық жиынтық Білім беру деңгейі бойынша
бойынша жиынтық
бағалау жиынтық бағалау
бағалау
Жиынтық бағалау
Жиынтық бағалау – белгілі бір оқу
кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы,
орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу
бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ
тақырыптарды аяқтаған кезде балл
және баға қою арқылы жүргізілетін
бағалау түрі
Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты
қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін
бағалаудың түрі болып табылады.
ҚБ қағидаттары:
» Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау»);
» барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда
пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген);
» бағалау белгіленбейді;
» оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады;
» әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі;
» ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін
қолданылады.
Қалыптастырушы бағалау құрылымы
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Өткізіледі Ақпараттандырады Оқушының қызметі
• материалды оқу барысында
тапсырманы қаншалықты дұрыс • Оқу үдерісіне белсене қатысады;
Мұғалім және оқушының
орындағаны жөнінде оқушылар • Бағалау критерийлері мен
қатысуымен тоқсан ақпарат алады; дескрипторларды түсінеді;
барысында өткізеді • оқушының ілгерілеуі жөнінде мұғалім • өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі
ақпарат алып, оқыту үдерісіне бағалайды.
өзгерістер енгізе алады.
Мұғалімнің қызметі Өткізілу формасы
• оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін
анық жазады; жеке
• бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар жұппен
құрастырады;
• тапсырмаға дескриптор құрастырады; топпен
• оқушыларға тиімді кері байланыс береді; ауысатын топтар құрамында
• оқыту мен бағалау үдерісіне түзету енгізеді;
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау тиімді болуы үшін:
Оқу мақсаттары
Оқу бағдарламасы, пән
Бағалау критерийлері
Блум таксономиясы
Тапсырмалар
Нәтижеге қол
жеткізу алгоритмі
(тапсырманы
орындау
Дескрипторлар қадамдары)
Кері байланыс Қолжетімді
Нақты
Анық
Қалыптастырушы бағалау
Тапсырма орындау
Тақырып 2.4.1.8 Екі амал арқылы шығарылатын есептерді түрлі тәсілдермен шешу және өзара кері
есептер құрастыру
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Тапсырма
Бағалау критерийі Дескрипторлар
Математика пәні бойынша қалыптастырушы бағалау
Оқу мақсаты 2.4.1.8 Екі амал арқылы шығарылатын есептерді түрлі тәсілдермен шешу және өзара кері
есептер құрастыру
Бағалау критерийлері Екі амалды есептерді шығару дағдыларын қолданады;
Кері есептер құрастырады.
Тапсырма 1. Есепті шығарыңыз.
Екі түлкінің арасы 100 қадам. Егер әрқайсысы алға қарай 35 қадам жасайтын болса,
тоқтаған уақытта екеуінің арасы қанша қадам болады?
2. Кері есептер құрастырыңыз.
Бағалау критерийлері Дескрипторлар
Екі амалды есептерді шығару есептің шартын құрастырады;
дағдыларын қолданады; есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады;
амалдардың ретін сақтайды;
қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды;
Кері есептер құрастырады. кері есептің шартын құрастырады;
есептің сұрағын қояды;
амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады;
Мұғалім қызметіндегі қалыптастырушы
бағалау үдерісі
Жоспарлау
Жоспарлау Ұйымдастыру Өткізу
• Қритериалды бағалау бойынша нұсқаулықтар
• • Оқу бағдарламасы
Оқу бағдарламасы
• Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар • Критериалды бағалау ережесі
• • Оқу жоспары
Оқу жоспары жинағы
Оқу мақсаттарын талдау және оқу бағдарламасына Оқу үдерісін түзетуге қажетті ақпараттырды
сәйкес бағалау критерийлерін анықтау Дайындау:
жинау
- Бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар
Қолжеткізген нәтижені анықтайтын бағалау дайындау
құралдарын анықтау - Тапсырмаларға дескрипторлар құрастыру Оқушылар мен ата-аналарға кері байланыс
Оқыту әдістерін жоспарлау ұсыну
- Кері байланыс ұсыну түрлерін анықтау
Сабақ жоспарын құру
Мұғалімнің қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру тәжірибесіндегі
түйінді мәселелер
Оқушылар
Оқушылар оқудың
оқудың қандай
қандай Оқушылардың
Оқушылардың даму
даму Оқушылар
Оқушылар оқу
оқу мақсаттарына
мақсаттарына қолқол
сатысында
сатысында ? бағыттары қандай?
бағыттары қандай? жеткізуі үшін не істеу керек
жеткізуі үшін не істеу керек ?
Кері байланыс – белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап беру, үн қату, пікір білдіру
Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін?
Мұғалім
Оқушылар
Өзі сыныптасы
Қалыптастырушы бағалаудағы кері
байланыс
Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап береді:
Менің оқуым қандай сатыда?
Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін?
Білімімді толықтыру үшін не істеуім керек?
Кері байланысты жазуға арналған ұсыныстар
Үнемі тиімді кері Қателігін емес, дұрыс
байланыс жасаңыз және орындалғанын айтыңыз.
Оқушының жауабына
оқушыларды өз Кемшіліктерді берілетін кері
жұмысын және болдырмаудың жолдары байланысыңызда
немесе жауаптарын қалай
басқалардың жұмысын мысқылдайтын,
жақсартуға болатыны сынайтын тұрғыдағы
бағалауға үйретіңіз. жөнінде ұсыныстар «орынсыз жауап»,
• Түсіндірмесіз беріңіз. «бұлай ойлауға қандай
айтылатын «дұрыс • Қателіктері туралы қақың бар» және т.б.
емес», «өтірік», «кім төмендегідей пункттер жағымсыз сөздерді, сөз
жауап береді?» деген бойынша ақпарат бере тіркестерін қолданудан
сөздерден аулақ аласыз: сақтаныңыз.
болыңыз. Ненің дұрыс • орналасуы; Мұндай сөз тіркестері
емес екенін, оны • қателерінің түрі; оқушының намысына
түзету үшін не істеуге • қателерді жөндеу тиеді.
болатынын ұсыныңыз. үшін жасалатын
әрекеттер.
Қалыптастырушы бағалау
Оқыту мақсаты: әңгіме Қалыптастырушы бағалау үшін тапсырма:
құрастыру «Менің отбасым» тақырыбында әңгіме құрастырыңыз.
Дексрипторлар:
Тақырыпқа сәйкес жазады;
Әңгіме жазу барысында композициялық ерекшеліктерді сақтайды;
Әртүрлі сөздікқорды қолданады.
Кері байланыс
Оқушылардың жазба жұмысын тексеруде мұғалім қателерін түзетеді және дұрыс жауапты жазады.
Тапсырма: конструктивті (сындарлы) кері байланыс ұсыныңыз
«Үш бөлімді күнделік» әдісі: орындалған жұмыс бойынша рефлексия
Не жопарланды (тапсырма Жеке комментарий: не болды «Тренерге хат» - нені
жоспарын талдау) ( мүмкіндігіңізше осы және басқа өзгертер едіңіз (тағы да нені
да тапсырмаларды орындау үйренгіңіз келеді,
барысында не сезінгеніңізді еске ұжымдық, топтық
түсірсеңіз, қандай күрделі жұмыстардың жұмыс
жағдайлар туды, топтық нәтижесін жақсарту что
жұмысты, жеке оқушныңың өзі жеке өз тәжірибеңіздіен
жасаған жұмыстарын еске түсіру, ұсыныс .
ортақ нәтижеге өзіңнің не
қосқанызды және т. б.)
Рефлексия
«Бес саусақ»
Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды
айналдыра сызыңыз. Әр саусақтың өзінің мәні бар,
солар бойынша өз ойыңызды білдіріңіз:
Бас бармақ- мен үшін маңызды және қызықты болды ......
Балан үйрек (сұқ саусақ) - мен бүгін түсіндім ..........
Ортан терек (ортаншы саусақ) - мен үшін қиын болды ......
Шылдыр шүмек (төртінші саусақ) - менің бағам себебі...
Кішкене бөбек (кішкентай саусақ) - менің білгім келеді .....
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz