Бағалау үдерісі



Сабақтың тақырыбы қандай?

Бағалау
Оқу жетістіктерін бағалау - бұл білім алушылардың нақты жеткен білім нәтижелерінің білім беру процесінде жоспарланған мақсатқа сәйкес кері байланыс арқылы реттеу және түзету

НЕНІ БАҒАЛАЙМЫЗ?
Кім үшін бағалаймыз?
Қалай бағалаймыз?
Бағалау қандай болады?
Бағалаудың қызметі қандай?
Notes: Все группы дают комментарии с позиции своей области: когнитивные, социальные и аффективное

1
5
4
3
2

Өлшемдік бағалауды енгізу жүйесінің алдын ала сілтемесі

Критериалды бағалау жүйесінің мақсаты - бағалау критерийлері негізінде оқушылардың оқу нәтижесі туралы нақты ақпаратты алу және оны оқу үдерісін одан әрі жетілдіру үшін барлық мүдделі тұлғаларға ұсыну.
Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері:
1. Оқу үдерісінде бағалаудың қызметі мен мүмкіндіктері аясын кеңейту
2. Жүйелі кері байланыс орнату арқылы білім алушылардың өзін-өзі үнемі жетілдіріп отыруына жағдай жасау
3. Бірыңғай стандарттарды, сапалы бағалау құралдарын, механизмдерін қалыптастыруға көмектесу
4. Қолжетімді, нақты, үздіксіз ақпараттар ұсыну:
- оқушыларға білім сапасы туралы;
- мұғалімдерге оқушылардың ілгерілеуі туралы;
- ата-аналарға оқу жетістігі нәтижелерінің деңгейлері туралы;
- басқару органдарына ұсынылған білім беру қызметінің сапасы туралы.
Критериалды бағалау - белгіленген критерийлер негізінде білім алушылардың нақты қол жеткізген нәтижелерін оқытудың күтілетін нәтижелерімен сәйкестендіру үдерісі

Оқу бағдарламасының, бағалаудың және оқытудың сәйкес келмеуі нәтиженің болмауына алып келеді
Оқу бағдарламасы мен бағалаудың өзара байланысы:
Оқу бағдарламасы бағалауды анықтайды
Бағалау туралы шешім оқу бағдарламасына сәйкес қабылданады
Бағалау оқу бағдарламасын қолдайды
Бағалау оқу бағдарламасының бөлінбейтін бөлшегі
Notes: Описание первого принципа Взаимосвязь обучения и оценивания.

Жинақтаушы бағалау процесі

«Қара жәшік» ішіндегі жұмыс («3 деңгей мұғаліміне жетекшілік», 4 шығарылым, 154 бет)
Қатысушылардың өлшемдермен сабаққа тұтас және бөлек тапсырмалармен танысуы (соның ішінде, мақсатты баптау) ; өлшемдерді бірлесе талдау
Сұрақтардың тиімді қойылуы
Тиімді кері байланыс
Кластастардың бағалауы және өзін өзі бағалау.

МЖМББС Білім беру аясында оқушылардың дайындық деңгейлеріне қойылатын талаптар (күтілетін нәтижелер Б. Блум таксономиясына негізделген)
10
Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны
Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну, қолдану, талдау, синтез, бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
Балдар
Әр бөлім және тоқсанды аяқтау бойынша
Оқу жетістіктерінің деңгейлері
Әр бөлім және тоқсанды аяқтау бойынша
Бағалау
Оқу жылын аяқтау бойынша
Notes: На всю теорию 10 минут

Критериалды бағалаудың құрылымы
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау
Жиынтық бағалау
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау
Тоқсандық жиынтық бағалау
Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау

Жиынтық бағалау - белгілі бір оқу кезеңін (тоқсан, триместр, оқу жылы, орта білім деңгейі), сондай-ақ оқу бағдарламаларындағы бөлімдер/ортақ тақырыптарды аяқтаған кезде балл және баға қою арқылы жүргізілетін бағалау түрі
Жиынтық бағалау

Қалыптастырушы бағалау - оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады.
ҚБ қағидаттары:
Оқу мен оқытудың бір бөлігі («оқу үшін бағалау») ;
барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген) ;
бағалау белгіленбейді;
оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады;
әрбір оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі;
ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады.

Қалыптастырушы бағалау құрылымы

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Өткізіледі
Ақпараттандырады
Оқушының қызметі
Мұғалім және оқушының қатысуымен тоқсан барысында өткізеді
материалды оқу барысында тапсырманы қаншалықты дұрыс орындағаны жөнінде оқушылар ақпарат алады;
оқушының ілгерілеуі жөнінде мұғалім ақпарат алып, оқыту үдерісіне өзгерістер енгізе алады.
Оқу үдерісіне белсене қатысады;
Бағалау критерийлері мен дескрипторларды түсінеді;
өзін-өзі бағалайды/бірін-бірі бағалайды.
Мұғалімнің қызметі
Өткізілу формасы
оқу мақсаттарына сәйкес бағалау критерийлерін анық жазады;
бағалау критерийлеріне сәйкес тапсырмалар құрастырады;
тапсырмаға дескриптор құрастырады;
оқушыларға тиімді кері байланыс береді;
оқыту мен бағалау үдерісіне түзету енгізеді;
жеке
жұппен
топпен
ауысатын топтар құрамында

Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау тиімді болуы үшін:
Қолжетімді
Нақты
Анық
Нәтижеге қол жеткізу алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары)

Қалыптастырушы бағалау Тапсырма орындау
Тақырып
2. 4. 1. 8 Екі амал арқылы шығарылатын есептерді түрлі тәсілдермен шешу және өзара кері есептер құрастыру
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Тапсырма
Бағалау критерийі
Дескрипторлар

Математика пәні бойынша қалыптастырушы бағалау
Оқу мақсаты
2. 4. 1. 8 Екі амал арқылы шығарылатын есептерді түрлі тәсілдермен шешу және өзара кері есептер құрастыру
Бағалау критерийлері
Екі амалды есептерді шығару дағдыларын қолданады;
Кері есептер құрастырады.
Тапсырма
Есепті шығарыңыз.
Екі түлкінің арасы 100 қадам. Егер әрқайсысы алға қарай 35 қадам жасайтын болса, тоқтаған уақытта екеуінің арасы қанша қадам болады?
2. Кері есептер құрастырыңыз.
Бағалау критерийлері
Дескрипторлар
Екі амалды есептерді шығару дағдыларын қолданады;
есептің шартын құрастырады;
есептің шартына сәйкес өрнек құрастырады;
амалдардың ретін сақтайды;
қосу және азайту, азайту және азайту амалдарын орындайды;
Кері есептер құрастырады.
кері есептің шартын құрастырады;
есептің сұрағын қояды;
амалдардың ретін сақтай отырып, өрнек құрастырады;

Мұғалім қызметіндегі қалыптастырушы
бағалау үдерісі
Жоспарлау
Оқу бағдарламасы
Оқу жоспары
Мұғалімнің қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру тәжірибесіндегі
түйінді мәселелер

Кері байланыс - белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап беру, үн қату, пікір білдіру Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін?

Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс
Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап береді:
Менің оқуым қандай сатыда?
Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz