ЖАСӨСПІРІМДЕР АРАСЫНДАҒЫ ҚҰҚЫҚ




Презентация қосу
ЖАСӨСПІРІМДЕР
АРАСЫНДАҒЫ ҚҰҚЫҚ
БҰЗУШЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН
АЛУ
Орындаған: 3-топ
Тексерген: Нурланова А.К.
Мақсаты: Жан-жақты қалыптасып дамыған,
қоғамдық белсенділігі артқан, әлеуметтік-толық
қамтылған адамгершілігі мол тұлғаның қалыптасуы

Міндеттері:
1. Жасөпірімнің өмір ағымында кездесетін
қолайсыз жағдайлардың алдын алу және
болдырмау.
2. Жасөспірімнің қиын өмір жағдайларындағы
құқығын қорғау және сақтау.
3. Оқушылармен байланысты туындаған дау-
дамайды шешу үшін педагогтарға көмек
көрсету.
Құқық бұзушылық –
міндеттер нормасын бұзатын
заңға қайшы іс-әрекеттер.
Құқық
бұзушылықт
ың түрлері:

Азаматтық-
Тәртіптік Әкімшілік Қылмыстық
құқықтық
1.Жеке адамның құқығы дегеніміз не?
2. Құқықтың қандай түрлерін білесіңдер?
3. Адам құқығы қай уақыттан пайда
болады?
4. Оларды орындау үшін не қажет?
5. Адамның негізгі құқығы?
6. Бізге құқықпен бірге бостандық беріледі.
Бостандық – деген не?
7. Бостандықты не шектейді?
Жасөспірімдер арасындағы
қылмыстар
https://www.youtube.com/watch?v=Ug4cjYp
UCY0

•Жасөспірімдер қылмысы мен
тәртіпсіздігі неден бастау алады?
•Оларды қылмысқа қоғам желіктіріп
тұр ма, жоқ, әлде тәрбие таяз ба?
•Жасөспірімдер арасындағы
қылмыстың алдын қалай алуға болады?
Жасөспірімдер арасында
қылмыстық істердің
көбею себептері:
• Отбасындағы ақау тәрбие;
• Отбасындағы материалдық әл-ауқаты;
• Жұмыссыздық;
• Баланың бос уақытының шамадан тыс көп
болуы;
• Ата-ана тарапынан бақылаусыз қалуы;
• Мінез-құлқының ауытқушылығы;
• Рухани құлазуы
Құқықтық тәрбие дегеніміз – бұл- құқықтық білім беру –
адамның құқықтық санасын қалыптастыру мақсатында
орындалатын құқықтық тәрбиенің негізгі ықпал етуші
әдісі. Нақты айтсақ, құқықтық білім беру арқылы
жасөспірім құқықты ұғынады және оның санасы
қалыптасып, дамиды. Құқықты ұғынумен қоса, тұлғаны
заңды құрметтеуге, қорғауға, орындауға дағдыландыру
мен заңның әділдігіне сендіру- құқықтық сананың негізгі
белгілері. Аталынған белгілер оқушыларды құқықтық
тәрбиелеу негізінде отбасынан және мектеп
табалдырығынан бастап жүзеге асады. Есейген адамға
қарағанда санасы мен мінез-құлқы жаңадан қалыптаса
бастаған жасөспірім тәрбиенің қолайлы обьектісі болып
табылады
https://www.youtube.com/
watch?v=1d_ZGaql2MM
• Жағдаят №1

Нұрлан 5-сыныпта оқиды. Нұрланның білім алуға талабы жақсы.
Оқыса, жақсы оқитын оқушылар қатарынан орын аларлық қабілеті
бар. Бірақ ата-анасының тәрбиесі баланы дұрыс жолдан тайындырды.
Баланы сабақтан себепсіз жиі қалдырады, тіпті кейде апталап
қалдыратын кездері де болды. Мектепте, сыныпта ата-аналарға
байланысты өтетін жиындарға мүлдем келмейді.

Сынып жетекшісі осы жағдайға байланысты Нұрланның үйіне барып,
ата-анамен бірнеше рет әңгіме жүргізгенімен еш нәтиже шықпайды.
Ата-анасы құр уәде беріп, шығарып салады. Бір жетіден соң жағдай
қайталанады. Білім алу баланың басты міндеті екенін біле тұра, соны
орындамауда ата-анасы салғырттық танытты.
• Сұрақтар:

• Нұрланныңата-анасының қылығын қалай
бағалайсыздар?

• Класс жетекшісінің орнында не істер едіңіз?

• Ата-ананың бала алдындағы міндеті қандай?

• Осыжағдайға байланысты қандай шара қолдану керек
деп ойлайсыз?
Құқық бұзушылыққа жол
жоқ!!!

Өйткені, біз
бақытты бейбіт
елде өмір
сүреміз!
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАҚМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Отбасындағы ақау тәрбие
Кәмелетке толмаған балалар арасындағы қылмыскерлік
Қазақстандағы ауытқымалы мінез құлықтағы адамдармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыстар
Мектеп консилиумы
Кәмелетке толмағандардың қылмыстық құқық бұзушылық жасау статистикасы
Кәмелетке толмағандар арасында профилактикалық жұмыстың негізгі деңгейлері
Тәрбиеге әсер беретін нәрсе өскен орта, ата - ананың тәрбиесі
Кәмелетке толмағандардың қылмыстылығы
Отбасы функциялары Экономикалық Қорғаныс Репродуктивтік Балаларды оқытып-тәрбиелеу
Отбасы функциялары
Пәндер