СЕНІМНІҢ ЖҮЙЕСІН ЖӘНЕ БЕЛСЕНДІ АЗАМАТТЫҚ КӨЗҚАРАСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫ ТҮСІНДІРУ




Презентация қосу
«ДІН,МӘДЕНИЕТ ЖӘНЕ ҚОҒАМ»
Орындағандар: Сағымжан Нұрай, Жолдыбай
Үміт, Мусин Елжан
Топ: 117-118
Факультет: Роман бағыты,Аударма ісі, Испан
тілі Италия тілі
Тексерген: Изтаева Венера Амангельдиева
Пән: Әлеуметтану
ЖОСПАРЫ:
1) КІРІСПЕ
2)ДІННІҢ ПАЙДА БОЛУЫ МЕН
ҚАЛЫПТАСУЫ
3)ДІН ӘЛЕУМЕТТІК ФЕНОМЕН
4)ДІННІҢ ҚОҒАМДАҒЫ ОРНЫ
5)ДІННІҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
КІРІСПЕ:
1. ӘЛЕМДІК ДІНДЕР МЕН ОНЫҢ ІШІНДЕГІ ИСЛАМ ДІНІНІҢ ПАЙДА
БОЛУЫ, ТАРАЛУЫ ЖӘНЕ ОСЫ ІЛІМНІҢ ҚАЗІРГІ ҚОҒАМДАҒЫ
РӨЛІМЕН ТАНЫСТЫРУ
2. ДІННІҢ ТҮПКІ МАҚСАТЫ АДАМЗАТТЫ БИЛІККЕ,
МӘДЕНИЕТТІЛІККЕ, ӨРКЕНИЕТТІЛІККЕ, ИМАНДЫЛЫҚҚА
ШАҚЫРУ ЕКЕНДІГІН ӘҢГІМЕЛЕЙ ОТЫРЫП ЖЕТКІЗУ
3. ОҚУШЫЛАРДЫҢ БОЙЫНДА ГУМАНИСТІК ДҮНИЕТАНЫМ
НЕГІЗДЕРІН, РУХАНИ- АДАМГЕРШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ, ЖЕКЕ
СЕНІМНІҢ ЖҮЙЕСІН ЖӘНЕ БЕЛСЕНДІ АЗАМАТТЫҚ КӨЗҚАРАСЫН
ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫ ТҮСІНДІРУ
ДІН ДЕГЕНІМІЗ - ӘЛЕМДІ
ТАНУДЫҢ ЕРЕКШЕ ФОРМАСЫ,
ЖОҒАРҒЫ КҮШТЕРГЕ СЕНУ
АРҚЫЛЫ МОРАЛЬДЫҚ
НОРМАЛАР МЕН ӘР ТҮРЛІ
КУЛЬТТЫҚ ДӘСТҮРЛЕРГЕ
БАҒЫНУ.

МӘДЕНИЕТ ДЕГЕНІМІЗ – ОСЫ
ОРТАДА ӨМІР СҮРІП ЖАТҚАН
ДІНІМІЗДІҢ ЖОҒАЛМАЙ, ӘЛЕМДІ
ТАНУДЫҢ ЕРЕКШЕ ФОРМАСЫ,
ӘРМЕН ҚАРАЙ ЖАЛҒАСЫН
ТАБУЫНДА, ҚҰРМЕТТЕУІМІЗДЕ.
ДІННІҢ БАСТАУЛАРЫ

ДІН (РЕЛИГИЯ) - (ЛАТЫННЫҢ СӨЗІ RELIGIO ТАЗАЛЫҚ, ҚАСИЕТТІЛІК, ҚҰДАЙҒА
СЕНГІШТІК)ҚҰДАЙДЫҢ БАР ЕКЕНДІГІНЕ НЕГІЗДЕЛГЕНДҮНИЕТАНЫМ МЕН
ТӘРТІПТЕР ЖҮЙЕСІ.БІРТЕ-БІРТЕ АДАМДАР АРАСЫНДА АДАМНЫҢЖАНЫ ОНЫҢ
ДЕНЕСІНЕН БӨЛЕК ӨМІР СҮРЕДІДЕГЕН СЕНІМ ҚАЛЫПТАСТЫ, ОНЫ АНИМИЗИМ
ДЕПАТАЙДЫКЕЙІНІРЕК ФЕОДАЛДЫҚ ҚОҒАМНЫҢ НЫҒАЮЫНӘТИЖЕСІНДЕ АСА ІРІ
ДІНИ ЖҮЙЕЛЕР-БУДДИЗМ,ХРИСТИАН ЖӘНЕ ИСЛАМ ДІНДЕРІ ҚАЛЫПТАСТЫ.
Дін социологиялық талдаудың
нәтижесінде ең алдымен әлеуметтік
феномен ретінде алға шығады. Дінді
ғылыми анықтаудың қарапайым және 1902-1979 жылдарда өмір сүрген, американ
ең кең тараған әдісі ол индуктивті әдіске әлеуметтан2ушысы, профессор Толкотт
негізделеді: мүмкіндігінше Парсонстың «Әлеуметтанудың жалпы
қарастырылып отырған құбылысқа теориясының мәселелері» деп аталатын басты
қатысы бар фактілердің бәрін жинап, шығармасындағы негізгі ойы - дін адамдардың
оларды салыстыра отырып, зерттеліп мінез-құлықтары нормаларының негізі болып
отырған феноменді сипаттаушы ретінде табылады, сондықтан да дінді арнайы
ұқсас жақтарын, қайталанып әлеуметтанушылық тұрғыдан зерттеу керек.Дін
отыратындарын, ортақ қасиеттерін әлеуметтік феномен ретінде жалпы әлеуметтану
бөліп қарастырады. Сонымен бірге пәнінің зерттейтін аса маңызды объектісі болып
социология олар соншалықты әр түрлі табылады. Егер философия дінді зерттеуде
болғанымен, барлық діндерге тән қандай сенімнің мәнін түсіндіргісі келсе, әлеуметтану сол
да бір ортақ қасиеттерін анықтау сенімдердің адамдардың мінез‑құлқына, іс-
мүмкін емес екендігін көреді. Айталық, әрекетіне қалай әсер ететінін, сонымен қатар
мысалы, мұсылман және христиан діни әлеуметтік құбылыс ретінде сол сенімнің
дүниетанымдарына тән дүниенің бөгде қалыптасуынының үдерістерін де зерттейді.
және о дүние болып екіге бөлінуі буддизм
немесе индуизм дінінде жоқ.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ДІНИ
АХУАЛ

Қазіргі Қазақстанда 17 түрлі конфессияға жататын 140 этникалық
топтың өкілдері тұрады, олардың ең көп бөлігі, 2009 жылғы халық
санағы бойынша, ислам (сенушілердің жалпы санының 70%) және
христиандықтың әртүрлі бағыттары, негізінен православие
(26%). ).Мемлекеттің тұтастығы және оның демократиялық қайта
құру жолында дамуы тек экономикалық қайта құруларға ғана емес,
сонымен қатар елдегі конфессияаралық және этносаралық келісімге
де байланысты. Түрлі ұлт, мәдениет, дін өкілдерінің қақтығыссыз
өмір сүруі ең алдымен билік жүргізіп отырған саясаттың арқасы.
Сондықтан Қазақстанның дін саласындағы толеранттылық,
тұрақтылық, саясат тәжірибесі зерттеуге және қабылдауға тұрарлық.
Қазақстан әлемдік қауымдастықтың бір бөлігі бола отырып, әлемнің
барлық елдері тап болған проблемалардан: терроризм мен
экстремизмнен, этникалық негіздегі қақтығыстардан аулақ бола
алмайды. Деструктивті ағымдардың көбеюі Республикадағы діни
ахуалды өзгертуде, бұл конфессияаралық келісім саласындағы
барлық сол жетістіктерді бұрынғы оқиғалардың қателіктері мен қате
есептеулерін ескере отырып қайта қарауды қажет етеді.

Ұқсас жұмыстар
Азаматтық қоғам ұғымы, оның құрылымы мен функциялары
Әлемдегі және Қазақстандағы протестантизм
Хабарлы сөйлем туралы ақпарат
Хабарлы сөйлем
ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕ
Оқу бағдарламасы
Білім берудің Жаратылыстану саласы
Жоғары мектеп педагогикасының нысаны мен пәні, міндеттері
ПРОБЛЕМАЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Сыбайлас жемқорлықты қоғамдық бақылау институттары
Пәндер