Ақпараттық сауаттылық сабағын өткізу әдістемесі



«Ақпараттық сауаттылық сабағын өткізу әдістемесі»
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Орындаған: Абдиганиев Ш.
Тобы: 1511-19
Қабылдаған: Таскараева К.
Notes: Орындаған: Абдиганиев Ш.
Тобы: 1511-19
Қабылдаған: Таскараева К.

Ақпараттық сауаттылық -дегеніміз не?
Ол қандайда бір болмасын ақпаратты барынша түсінікті, ыңғайлы, қолайлы түрде жеткізіп оның мағынасын түсіндіре алу.

Мақсаты:
Оқушыларға өз бетімен ақпаратты тауып, қолдана білуге үйрету, қоғамдық
және ғылыми қоғамдық, тәжірибелік білімділігін
арттыру

Ақпараттық сауаттылық бұл жалғаса беретін оқу процессі. Ол барлық оқу бағдарламасымен тығыз байланысты. Оқушыларға жан-жақты, мағыналы білім алуына, өзінің өсуін дәлелдеуге және іс-әрекетіне баға бере алуы.

Оқушыға ақпаратты сауаттылық техналогиясы туралы түсінік беру :
Оқу барысында сұранысын қанағаттандыру
Оқуға деген ынтасын арттыру
Оқу барысын жүйелендіру
Кітап құрлымымен таныстыру
Оқушыны өз бетімен іздеген ақпаратын еркін тауып, қолдануын үйрету

Кітап құрлымы ақпараттық жұмыстың құралы . Мұқаба /түптеу/, титул беті, түп, алғы сөз және соңғы сөз, мазмұны, аңдатпа, қысқа мазмұн/.
Кітапты көркемдік безендіруі. Көркем сурет. Көркем сурет түрлері: фотосурет, карталар, суреттер, кескіндер және басқалары. Көркем суреттің шығармада ұйқастық маңызы.
Қорытынды : кітапхананы пайдалану, кітаппен өз бетімен жұмыс істеу: кітаптың құрлымы арқылы оның мағынасымен мазмұнына баға беру.

Ақпарат, оның сақталуы және жүйелі берілу тәсілдері
Ақпарат туралы түсінік. Ақпарат-” қоршаған ортаның күй-жайын, тіршілік әрекеттің жұмысын білдіреді”. Адам өмірінде, қоғамда ақпараттың орны зор.
Ақпараттық қор сантүрлі және ерекше: жаңа технология бойынша, жинақтар, қайта басылып шыққан шығармалар т. б.
Ақпараттық ұйымдастыру тәсілдері.
Қорды сақтау және жүйелендіру.

Сауаттылықты қадағалау түрлері
Бақылау мен диагностика түрлері: қарсы сұрақтар, тестер, творчестволық жұмыстар, жеке және топтастырылған творчестволық проектер, өзіне-өзі баға беру.
Творчестволық жұмыстар түрлері:
-реферат.
-мазмұндама.
-кітапқа шолу,
-рецензия,
-тұсау кесер,
-веб сайт,
-проект: кітап, “анықтамалық құрал”, үлкен сөздіктер, журнал, газеттер.

Қорытынды
Бастауыш мектепті бітірген оқушылар нені біледі:
-кітапхананы қолдану ережелерін,
-ақпараттық қордың және дәстүрлі таратушымен /фоно, аудио, видео/жұмыс істей алады,
-кітаптың құрлымын/титул беті, алғы сөз, мазмұны, соңғы сөз/біледі,
-шығарманың атын дұрыс айта біледі,
-кітаптың қысқаша мазмұнын айта алады,
-оның қандай жанырда екенін айта алады,
-анықтамалықпен, мерзімді бсаылымдармен,
ғылыми-әйгілі әдебиеттермен жұмыс істей алады.

Негізгі мектепті бітірген соң
-Бүлінбей сақтаудың тәсілдерін және өңдеудің түрін білу,
-ақпараттық қордың жүйелігін білу
-ақпаратпен өздік жұмыс
-анықтамалық-библиографиялық аппаратты қолдану,
-кітаптың анықтамалық аппаратын қолдану,
-анықтамалық, ғылыми -әйгілі әдебиеттер мен мерзімді басылымдардың айырмашылығын білу,
-тарихи қызметті әдебиеттерді қолдану,
- ақпараттық қордың және дәстүрлі емес таратушыны қолдану,
-өзін-өзі тексеріп, қорытынды шығара алады

Орта мектепті бітірген соң
-әлемдік деңгейдегі ақпараттық қорлардан білімі бар,
-ақпараттық технологияның жетілген және кем жерлерін айырады,
-өзінің ақпараттық білімін мойындай алады,
-жұмыс тәжрибесінде ақпаратты қолдана алады,
-ақпаратты іздеп табудың жаңа тәсілдерін біледі,
-кітапхананың анықтамалық -ізденіс жүйесін еркін қолдана алады,
-табылған ақпаратты сынап, бағалай біледі,
-өз істеген жұмысының қорытындысын шығарып, безендіре алады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz