Ақпараттық сауаттылық сабағын өткізу әдістемесі




Презентация қосу
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

«Ақпараттық сауаттылық
сабағын өткізу әдістемесі»

Орындаған: Абдиганиев Ш.
Тобы: 1511-19
Қабылдаған: Таскараева К.
Ақпараттық сауаттылық
–дегеніміз не?
• Ол қандайда бір болмасын
ақпаратты барынша түсінікті,
ыңғайлы, қолайлы түрде
жеткізіп оның мағынасын
түсіндіре алу.
Мақсаты:
• Оқушыларға өз бетімен
ақпаратты тауып, қолдана
білуге үйрету, қоғамдық
• және ғылыми қоғамдық,
тәжірибелік білімділігін
• арттыру
Ақпараттық сауаттылық бұл жалғаса
беретін оқу процессі. Ол барлық оқу
бағдарламасымен тығыз байланысты.
Оқушыларға жан-жақты, мағыналы
білім алуына, өзінің өсуін дәлелдеуге
және іс-әрекетіне баға бере алуы.
• Оқушыға ақпаратты сауаттылық
техналогиясы туралы түсінік беру :
• Оқу барысында сұранысын қанағаттандыру
• Оқуға деген ынтасын арттыру
• Оқу барысын жүйелендіру
• Кітап құрлымымен таныстыру
• Оқушыны өз бетімен іздеген ақпаратын
еркін тауып, қолдануын үйрету
• Кітап құрлымы ақпараттық жұмыстың құралы .
Мұқаба /түптеу/, титул беті , түп, алғы сөз және
соңғы сөз, мазмұны, аңдатпа, қысқа мазмұн/.
• Кітапты көркемдік безендіруі. Көркем сурет.
Көркем сурет түрлері: фотосурет, карталар,
суреттер, кескіндер және басқалары. Көркем
суреттің шығармада ұйқастық маңызы.
• Қорытынды : кітапхананы пайдалану, кітаппен өз
бетімен жұмыс істеу: кітаптың құрлымы арқылы
оның мағынасымен мазмұнына баға беру.
Ақпарат, оның сақталуы және
жүйелі берілу тәсілдері
• Ақпарат туралы түсінік. Ақпарат-” қоршаған
ортаның күй-жайын,тіршілік әрекеттің
жұмысын білдіреді”. Адам өмірінде , қоғамда
ақпараттың орны зор.
• Ақпараттық қор сантүрлі және ерекше: жаңа
технология бойынша, жинақтар, қайта
басылып шыққан шығармалар т.б.
• Ақпараттық ұйымдастыру тәсілдері.
• Қорды сақтау және жүйелендіру.
Сауаттылықты қадағалау
түрлері
• Бақылау мен диагностика түрлері: қарсы сұрақтар, тестер,
творчестволық жұмыстар, жеке және топтастырылған
творчестволық проектер, өзіне-өзі баға беру.
• Творчестволық жұмыстар түрлері:
• -реферат.
• -мазмұндама.
• -кітапқа шолу,
• -рецензия,
• -тұсау кесер,
• -веб сайт,
• -проект: кітап, “анықтамалық құрал”, үлкен сөздіктер, журнал,
газеттер.
Қорытынды

• Бастауыш мектепті бітірген оқушылар нені біледі:
• -кітапхананы қолдану ережелерін,
• -ақпараттық қордың және дәстүрлі таратушымен /фоно, аудио,
видео/жұмыс істей алады,
• -кітаптың құрлымын/титул беті, алғы сөз, мазмұны, соңғы сөз/біледі,
• -шығарманың атын дұрыс айта біледі,
• -кітаптың қысқаша мазмұнын айта алады,
• -оның қандай жанырда екенін айта алады,
• -анықтамалықпен, мерзімді бсаылымдармен,
• ғылыми-әйгілі әдебиеттермен жұмыс істей алады.
Негізгі мектепті бітірген соң

• -Бүлінбей сақтаудың тәсілдерін және өңдеудің түрін білу,
• -ақпараттық қордың жүйелігін білу
• -ақпаратпен өздік жұмыс
• -анықтамалық-библиографиялық аппаратты қолдану,
• -кітаптың анықтамалық аппаратын қолдану,
• -анықтамалық, ғылыми –әйгілі әдебиеттер мен мерзімді
басылымдардың айырмашылығын білу,
• -тарихи қызметті әдебиеттерді қолдану,
• - ақпараттық қордың және дәстүрлі емес таратушыны қолдану,
• -өзін-өзі тексеріп, қорытынды шығара алады
Орта мектепті бітірген соң

• -әлемдік деңгейдегі ақпараттық қорлардан білімі бар,
• -ақпараттық технологияның жетілген және кем жерлерін
айырады,
• -өзінің ақпараттық білімін мойындай алады,
• -жұмыс тәжрибесінде ақпаратты қолдана алады,
• -ақпаратты іздеп табудың жаңа тәсілдерін біледі,
• -кітапхананың анықтамалық -ізденіс жүйесін еркін қолдана
алады,
• -табылған ақпаратты сынап , бағалай біледі,
• -өз істеген жұмысының қорытындысын шығарып, безендіре
алады.

Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық ұйымдастыру тәсілдері
Қазақ тілі сабағында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды бағалаудың әдістемесін құрастыру
КІШІ ЖАСТАҒЫ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ИНФОРМИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ МАҚСАТЫ
Дүниетану теориясы мен әдістемесі
Білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингісі
МҰҒАЛІМ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫНЫҢ БАЛА ТӘРБИЕСІНЕ ЫҚПАЛЫ
Сабақты мақсатты талдау
Шешім қабылдай білу қабілеті
Ғаламтордың пайдасы мен зияны
Артериялық қан кету
Пәндер