Ақпараттық сауаттылық сабағын өткізу әдістемесі
Презентация қосу
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
«Ақпараттық сауаттылық
сабағын өткізу әдістемесі»
Орындаған: Абдиганиев Ш.
Тобы: 1511-19
Қабылдаған: Таскараева К.
Ақпараттық сауаттылық
–дегеніміз не?
• Ол қандайда бір болмасын
ақпаратты барынша түсінікті,
ыңғайлы, қолайлы түрде
жеткізіп оның мағынасын
түсіндіре алу.
Мақсаты:
• Оқушыларға өз бетімен
ақпаратты тауып, қолдана
білуге үйрету, қоғамдық
• және ғылыми қоғамдық,
тәжірибелік білімділігін
• арттыру
Ақпараттық сауаттылық бұл жалғаса
беретін оқу процессі. Ол барлық оқу
бағдарламасымен тығыз байланысты.
Оқушыларға жан-жақты, мағыналы
білім алуына, өзінің өсуін дәлелдеуге
және іс-әрекетіне баға бере алуы.
• Оқушыға ақпаратты сауаттылық
техналогиясы туралы түсінік беру :
• Оқу барысында сұранысын қанағаттандыру
• Оқуға деген ынтасын арттыру
• Оқу барысын жүйелендіру
• Кітап құрлымымен таныстыру
• Оқушыны өз бетімен іздеген ақпаратын
еркін тауып, қолдануын үйрету
• Кітап құрлымы ақпараттық жұмыстың құралы .
Мұқаба /түптеу/, титул беті , түп, алғы сөз және
соңғы сөз, мазмұны, аңдатпа, қысқа мазмұн/.
• Кітапты көркемдік безендіруі. Көркем сурет.
Көркем сурет түрлері: фотосурет, карталар,
суреттер, кескіндер және басқалары. Көркем
суреттің шығармада ұйқастық маңызы.
• Қорытынды : кітапхананы пайдалану, кітаппен өз
бетімен жұмыс істеу: кітаптың құрлымы арқылы
оның мағынасымен мазмұнына баға беру.
Ақпарат, оның сақталуы және
жүйелі берілу тәсілдері
• Ақпарат туралы түсінік. Ақпарат-” қоршаған
ортаның күй-жайын,тіршілік әрекеттің
жұмысын білдіреді”. Адам өмірінде , қоғамда
ақпараттың орны зор.
• Ақпараттық қор сантүрлі және ерекше: жаңа
технология бойынша, жинақтар, қайта
басылып шыққан шығармалар т.б.
• Ақпараттық ұйымдастыру тәсілдері.
• Қорды сақтау және жүйелендіру.
Сауаттылықты қадағалау
түрлері
• Бақылау мен диагностика түрлері: қарсы сұрақтар, тестер,
творчестволық жұмыстар, жеке және топтастырылған
творчестволық проектер, өзіне-өзі баға беру.
• Творчестволық жұмыстар түрлері:
• -реферат.
• -мазмұндама.
• -кітапқа шолу,
• -рецензия,
• -тұсау кесер,
• -веб сайт,
• -проект: кітап, “анықтамалық құрал”, үлкен сөздіктер, журнал,
газеттер.
Қорытынды
• Бастауыш мектепті бітірген оқушылар нені біледі:
• -кітапхананы қолдану ережелерін,
• -ақпараттық қордың және дәстүрлі таратушымен /фоно, аудио,
видео/жұмыс істей алады,
• -кітаптың құрлымын/титул беті, алғы сөз, мазмұны, соңғы сөз/біледі,
• -шығарманың атын дұрыс айта біледі,
• -кітаптың қысқаша мазмұнын айта алады,
• -оның қандай жанырда екенін айта алады,
• -анықтамалықпен, мерзімді бсаылымдармен,
• ғылыми-әйгілі әдебиеттермен жұмыс істей алады.
Негізгі мектепті бітірген соң
• -Бүлінбей сақтаудың тәсілдерін және өңдеудің түрін білу,
• -ақпараттық қордың жүйелігін білу
• -ақпаратпен өздік жұмыс
• -анықтамалық-библиографиялық аппаратты қолдану,
• -кітаптың анықтамалық аппаратын қолдану,
• -анықтамалық, ғылыми –әйгілі әдебиеттер мен мерзімді
басылымдардың айырмашылығын білу,
• -тарихи қызметті әдебиеттерді қолдану,
• - ақпараттық қордың және дәстүрлі емес таратушыны қолдану,
• -өзін-өзі тексеріп, қорытынды шығара алады
Орта мектепті бітірген соң
• -әлемдік деңгейдегі ақпараттық қорлардан білімі бар,
• -ақпараттық технологияның жетілген және кем жерлерін
айырады,
• -өзінің ақпараттық білімін мойындай алады,
• -жұмыс тәжрибесінде ақпаратты қолдана алады,
• -ақпаратты іздеп табудың жаңа тәсілдерін біледі,
• -кітапхананың анықтамалық -ізденіс жүйесін еркін қолдана
алады,
• -табылған ақпаратты сынап , бағалай біледі,
• -өз істеген жұмысының қорытындысын шығарып, безендіре
алады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz