Жоғары оқу орнындағы сандық педагогика


Slide 1

Жоғары оқу орнындағы сандық педагогика. Продюсер ретіндегі студент

Бекпатша Маржан

7М1503-11

Slide 2

Жоғары оқу орнындағы сандық педагогика

Әлемдік сандық педагогика саласындағы жетістіктер бұқаралық ашық онлайн-курстар(MOOK) және ірі деректермен жұмыс істеуді (Big Data), сондай-ақ білім беру ойындандыруды (геймификация) қолданумен байланысты. Геймификация шын мәнінде психологиялық және технологиялық қағида болып табылады. Мысалы, студенттердің заманауи ұрпақтары компьютерлік ойындарды ойнап, өз бетінше оқып, жұмыс істегісі келмейді. Сондықтан ойын жағдайын аудиторияға жеткізу идеясы және білім беру үдерісін жетілдіру үшін тартымды болып көрінеді.

Slide 3

ХХ ғасырдың басында Л. С. Выготский былай деп жазды: «Білім беру жүйесін тарихи дамуына қарасақ, білім берудің мақсаты шын мәнінде өте ерекше екенін және өмір дәуірінің мұраттарына, қоғамның экономикалық және әлеуметтік құрылымына сәйкес тарихын анықтайды». Сандық педагогиканың негізгі компоненті ретінде анықталған ақпараттық технологиялар (АТ, ағылшын. information technology, IT) компьютерлік технологияларды пайдалану, соның ішінде деректерді құру, сақтау, басқару және өңдеу технологияларына байланысты пәндер мен қызмет бағыттарын біріктіреді.

Slide 4

IT технологиялары Қазақстанда және көптеген басқа елдердегі жүйесінде белсенді қолданылады. Мысалы, Скандинавия елдерінде, қашықтықтан білім беру бағыттарын «баланың ерекше дамуы» үшін қолданылады. Мысал ретінде Netlibris, Parrot Software reabilitation, Cliker, Chat, Word Q, сондай-ақ Grundtvig, Giga Campus сияқты ересектерге арналған білім беру бағдарламалары бар. The Institute of Education, University of London (IOE) Лондондағы қоғамдық зерттеу университеті, ақпараттық технологиялар мен мамандарды даярлау және оқу бағдарламаларын әр тараптандыруға мүмкіндік береді. Айта кететін жағдай, осы университеттің өзінде докторлық мектептен 700-ден астам ақпараттық технология бойынша жоба жүзеге асырылуда, ал магистратуралық бағдарламалардан 4 мыңға жуық студенттер, оқу курстарынан 1200 арнайы бағдарлама бойынша оқытылады.

Slide 5

Авторлар соңғы онжылдықта (Мур заңының) технологиялық үрдісінде экспоненциалды өсу бар екенін дәледейді: жан басына шаққандағы екі рет, 1986-2007 жылдар арасындағы әр 14 ай ақпараттық өңдеуге арналған барлық машиналардың нақты қуаттылығын тексереді; жаһандық әлеуеттің телекоммуникациялық мүмкіндіктері әр 34 ай екі еселенеді; 40 ай (яғни әрбір үш жыл сайын) әлемдегі ақпарат кірістіріледі, ал ақпараттардың жан басына шаққандағы таратылуы 1, 2, 3 жылда екі есеге артқаны байқалады. Гордон Мур заңына сәйкес, интегралды микросхемаға орналастырылған транзисторлар саны әр 24 айда екі есе көбейеді. Осы тәуелділікті математикалық есептеу экспоненциалды заңда расталады: транзисторлар саны әрбір 2 жыл шамамен екі есе көбейеді. Біз үлгі ретінде осы қарым-қатынасты білдіретін болсақ, шетелде пайдаланушылар, біздің еліміздегі бағдарламаларды, операциялық жүйелер мен жабдықтар, сондай-ақ өзара іс-қимылы сол туралы көрінеді (суретті қараңыз) .

Slide 6

Сандық ортада білім беру жобаларымен бәсекелестікте онлайн курстар ғана емес, мұражайлар, ойындар, сериалдар, әлеуметтік желілер және кез келген ашық сайттар мен қосымшалар теңдесуі мүмкін. Осындай жағдайларда бір мамандардың бәсекелестерімен бірдей құралдарды пайдалану өте маңызды.

Интернет - білім беру ортасының үдерісі жүретін ғана емес, сонымен қатар білім алу, білім алушының мінез-құлқын кімге және қалай әрекет ететініне байланысты өзгерте алатын динамикалық кеңістік. Болашақта білім берудің онлайн бағдарламалары жаңа тәуелсіз жанрды, жанкүйерлерімен, үлкен бюджеттерімен және «Голливуд» жұлдыздары рөліндегі мұғалімдерді де қалыптастыруы мүмкін.

Қорытынды: Цифрлық педагогика, өз орынын дәлелдеген педагогиканың саласы ретінде анықталуы үшін, білім берудің гуманистік мақсаттарына сәйкес оның, жұмыс істеу қағидалары мен ережелерін әзірлеуі керек, АТ әзірлеушілер мен сарапшылар оның білімді академиялық меңгеру, мәдениеттің төмендеуі, моральдық бұзылу сияқты салдарларын ескеріп, олардың құралы болмауына мақсатты іс-әрекет етуі тиіс

Slide 7

Студент - жоғары білім беру жүйесінің «продюсері»

Бекпатша Маржан

7М1503-11

Slide 8

Дисфункциональды байланыс

Білім беруді зерттеу және дамыту орталығы (CERD) 2007 жылы Линкольн университетінің оқыту және оқу стратегиясын басқаруға, білім беру мен оқыту тәжірибесін жетілдіруге және университетте технологияларды академиялық пайдалануды қолдау мақсатында құрылды. Құрылған сәттен бастап, орталық жұмысының басты идеясы, ғылыми және педагогикалық бағыттың, университет қызметінің негізгі түрлерін дамыту болды. Орталықтың басты міндеттеріне жоғары мектеп жүйесіндегі білім беру мен ғылымның арасындағы дисфункционалды байланысты дамытып, студент пен академиялық орта арасындағы қарым-қатынас қайта қарастыру, маңызды жетістіктерге жетудің әрекеті болып табылды. Бұл жоба «Student as Producer is Hacking the University» яғни, студент университеттің «продюсері» мағынасында, студент университетті реттеуші, жаңалықтар енгізуші деп аталынды. Жоба 2010 жылдың соңында Линкольн университетінің Білім беру және оқыту үшін стратегия ретінде қабылданды. Осылайша, «Студент-продюсер» жобасының мақсаты - зерттеу және оқыту арасындағы қатынастарды қайта құрылымдау, ғалымдар мен студенттер арасындағы қарым-қатынасты қайта ұғыну арқылы жемісті және прогрессивті педагогикалық негіз құру. «Студенттік-продюсер» жобасы технологияға тәуелді емес, бірақ қазіргі заманғы университеттік өмірде терең тамыр жайып жатқанын мойындайды.

Slide 9

Ризоматикалық педагогика

Ағылшын блогері, әрі оқытушысы Дэвид Кормье ризоматикалық оқыту идеясының авторы. Оның басты мақсаты заманауи философия мен білім беру технологиясының түйіскен жерінде жаңа педагогикалық теорияны ойлап табу. Бастапқыда, ризома - бұл тамырдың ерекше түрі, ол нақты анықталған орталық жер асты сабақтарының басы да, аяғы да болмаған. Табиғаттағы тамырдың керемет үлгісі мицелия болып табылады. Философиялық термин ретінде бұл сөз ХХ ғасырда екі француз философтары - Жиль Делез және Феликс Гваттари тарапынан айналысқа енді. Ризоматикалық оқытудың іргелі қағидасы - «қоғамдастық тәжірибені оқыту бағдарламасын», «community as curriculum-ді» қоғамдастық оқу жоспары ретінде қарастыру.

Slide 10

Академиялық қауымдастық

2009 жылы «Студент - продюсер ретінде» атты кітабында Майк Наири мен Джосс Вайн заманауи университеттің дамуы туралы тарихи шолуды және кейінірек АҚШ пен Ұлыбританияда зерттеулер мен оқыту арасындағы бөлуге қарсы әрекет етуді ұсынды. «Студент-продюсер» жобасын кешенді құрылым ретінде пайдалану арқылы орталық, кітапхана және АКТ қызметтері бірнеше қаржыландырылған жобаларда жұмыс істеді, онда оқушылар мен олардың белсенділігі негізгі тақырып болды:


Ұқсас жұмыстар
Педагогика ғылымның әдіснамасы
Типтік бағдарлама
Әдістемелік білім жетілдіру
Дидактиканың негізгі тұжырымдамалары
Мемлекеттік стандарттар
Педагогика әдіснамасы
Сандық сауаттылық
Бағалардың түрлері және оларды реттеу
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ БАКАЛАВРИАТ
Оқытушының кәсіби құзыреттілігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz