Мектептік оқыту формалары



Оқу әдістері және оларды жіктеу
Жунусова Жулдызай
ФАТ-012 б

Оқыту әдістері
Оқыту əдістері - бұл педагог пен оқушының оқу мақсатына жетуге бағытталған реттелген іс-əрекеті.

Көру əдісі
Кітаппен жұмыс
Тəжірибелік
Сөздік
Видиоəдістер
Иллюстративті
Демонстрациялау
Бақылау
Оқу
Зерттеу
Реферат жазу
Шолу
Тəжірибе
Жаттығу
Оқу-өндірістік еңбек
Түсіндіру
Əңгімелеу
Əңгіме
Инструктаж
Қарастыру
Оқу “Электронды мұғалім” бақылауымен жаттығу
Бақылау
Əдістер
Цитата жазу
Мазмұндау
Жоспар құру
Конспектілеу
Дəріс
Дискуссия
Диспут

50-жылдардың аяғы, 60-жылдардың басында орыс ғалымдары Е. Я. Голант, С. Г. Шаполенко, Н. М. Верзилин білім көзін негізге ала отырып оқыту əдістерінің жаңа жіктеуін үш топқа бөлді
1. Сөздік əдістер тобы: əңгімелеу, əңгіме, түсіну, лекция, кітаппен жұмыс.
01
02
03
04

2. Көрнекілік əдістер тобына демонстрация, иллюстрация, бақылау əдістері жатады.
01
02
03

3. Практикалық əдістер тобы: лабораториялық, практикалық, графикалық жұмыстар, əртүрлі
Бұл жұмыстарды орындау барысында студенттердің шығармашылық, танымдық іс-əрекеттері дамиды, өздерінің болашақ мамандықтарына ынталандыру проблемалары шешіледі, ең негізгісі өзінің уақытын ұтымды ұйымдастыра алады
Олар оқушыларды шыдамдылыққа, дəлдікке, материалды графика арқылы бейнелеуге үйретеді. Сонымен қатар, олардың шығармашылық қиялын, ойлау қабілетін дамытады.
Бұл əдіс оқушылардың əр түрлі іс-əрекеттерінде қолданылады. Жоғары оқу орындарында бұл əдіс жоғарыда айтылып кеткендей техникалық маңызы бар, яғни физика, химия сабақтарында кеңінен қолданылады.
Практикалық жұмыстар.
Графикалық жұмыстар
Өзіндік жұмыс.

Оқыту формасы - оқу материалын меңгерудегі
оқушылардың өзара әрекеті. Оқыту формасы әдіс,
құралдар, оқушылардың іс-әрекетіне тәуелді болады.

жеке:
A
B
C
D
жеке-жұптық:
жеке-топтық:
өзара бірлесіп оқыту
Сабақтың сыртқы көрінісі оқу
материалының ішкі бөліктерінің басын біріктіріп және
дидактикалық категория ретінде оқу процесін ұйымдастырудың
сыртқы пішінін белгілейді. Осыған қарап оқытудың формалары
төмендегідей бөлінеді:
E
саралап оқыту:

Оқытудың ұйымдастыру формалары әр түрлі өлшемдер бойынша классификацияланады:
Оқушылардың санына қарай:
Оқу орнына қарай:
Мектептік оқыту формалары:
Оқыту уақытының ұзақтығына қарай

Мектепте сабақтан оқытуды ұйымдастырудың бірнеше формалары бар:
оқу саяхаты,
семинар сабақтары,
практикумдар,
факультативтер,
үй оқу жұмысы т. б.

Формалар
01
03
02
04


Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz