Мектептік оқыту формалары
Презентация қосу
Оқу әдістері және оларды
жіктеу
Жунусова Жулдызай
ФАТ-012 б
Оқыту
әдістері
Оқыту əдістері – бұл
педагог пен оқушының
оқу мақсатына жетуге
бағытталған реттелген іс-
əрекеті.
Əдістер
Тəжірибелік
Тəжірибе
Жаттығу Көру əдісі
Оқу-өндірістік еңбек
Иллюстративті
Сөздік Демонстрациялау
Дəріс Түсіндіру Бақылау
Дискуссия Əңгімелеу
Əңгіме Кітаппен
Диспут
Инструктаж жұмыс
Оқу Цитата жазу
Видиоəдістер Зерттеу Мазмұндау
Қарастыру Реферат жазу Жоспар құру
Оқу “Электронды мұғалім” бақылауымен жаттығу Шолу Конспектілеу
Бақылау
50-жылдардың аяғы, 60-жылдардың басында орыс ғалымдары Е.Я. Голант, С.Г. Шаполенко, Н.М. Верзилин білім көзін негізге ала
отырып оқыту əдістерінің жаңа жіктеуін үш топқа бөлді
1. Сөздік əдістер тобы: əңгімелеу, əңгіме, түсіну, лекция, кітаппен жұмыс.
01 02 03 04
Түсіндіру Кітаппен жұмыс
Əңгімелеу. Əңгіме əдісі Материалдарды түсіндіруге
түрлі құралдарды, есептер Оқушылар мұғалімнің
Сабақтың қалған Оқушыларды болжауға шығаруды, жазып алуды кең көрсетуімен білімдерін
уақытында бағыттайды, өз түрде қолданады, оқушылар толықтыру үшін жаңа ғылыми
баяндау процесінде мұғалімнің мəліметтерді басқа баспа
оқушылар мұғалімнің ойларын дəлелдеуге құралдарын іздестіру қажет.
сұрақтарына жауап береді,
басшылығымен əр мəжбүр етеді. дəлелдеуге тырысады. Олар: 78 түпдеректер
түрлі жұмыстарды өз материалдары, ғылыми
бетінше орындайды кітаптар мен журналдар,
энциклопедиялар, жинақтар,
анықтамалар.
2. Көрнекілік əдістер тобына демонстрация, иллюстрация, бақылау
əдістері жатады.
01 02 03
Бақылау əдісі
Демонстрация əдісі Иллюстрация əдісі
Бұл əдіс жоғары оқу
тəжірибелерді, көмегімен оқушыларға орнындағы көбінесе физика,
приборларды, иллюстративті химия, биология
препараттарды, құралдарды көрсетуге факультеттерінде кеңінен
қолданылады.
табиғи объектілерді, болады (плакаттар,
кинофильмдерді т.б. карталар, суреттер,
демострациялауға таблицалар, схемалар).
байланысты.
3. Практикалық əдістер тобы: лабораториялық, практикалық,
графикалық жұмыстар, əртүрлі
Бұл жұмыстарды
Бұл əдіс оқушылардың орындау барысында
əр түрлі іс- Олар оқушыларды студенттердің
Бұл əдістер шыдамдылыққа,
əрекеттерінде шығармашылық,
жабдықталған дəлдікке, танымдық іс-əрекеттері
қолданылады. Жоғары
аудиторияларда материалды графика дамиды, өздерінің
оқу орындарында бұл
мұғалімнің əдіс жоғарыда айтылып арқылы бейнелеуге болашақ
басшылығымен кеткендей техникалық үйретеді. Сонымен мамандықтарына
оқушылар табиғи маңызы бар, яғни қатар, олардың ынталандыру
құбылыстарды, физика, химия проблемалары шешіледі,
шығармашылық
заттарды зерттейді. сабақтарында кеңінен ең негізгісі өзінің уақытын
қиялын, ойлау ұтымды ұйымдастыра
қолданылады.
қабілетін дамытады. алады
Лабораториялық Практикалық Графикалық Өзіндік жұмыс.
жұмыстар. жұмыстар. жұмыстар
Оқыту формасы – оқу материалын меңгерудегі
оқушылардың өзара әрекеті. Оқыту формасы әдіс,
құралдар, оқушылардың іс-әрекетіне тәуелді болады.
Сабақтың сыртқы көрінісі оқу
материалының ішкі бөліктерінің басын
біріктіріп және
A жеке:
дидактикалық категория ретінде оқу
процесін ұйымдастырудың
сыртқы пішінін белгілейді. Осыған
қарап оқытудың формалары B жеке-жұптық:
төмендегідей бөлінеді:
C жеке-топтық:
D өзара бірлесіп оқыту
E саралап оқыту:
Оқытудың ұйымдастыру формалары әр түрлі өлшемдер бойынша классификацияланады:
Мектептік оқыту формалары:
Оқушылардың санына қарай:
Оқу орнына қарай:
Оқыту уақытының ұзақтығына қарай
Мектепте сабақтан оқытуды ұйымдастырудың бірнеше формалары бар:
оқу саяхаты,
семинар сабақтары,
практикумдар,
факультативтер,
үй оқу жұмысы т.б.
Формалар
Саяхат Семинар сабағы
пəндер бойынша жоспарланып, Оқушылар сабаққа дайындалу
01 мектептің жалпы іс жоспарларына
кіреді. Саяхатты ұйымдастыру үшін түрлі
02 үшін əрбір мəселе бойынша материал жинайды,
бақылау жасайды, кітапханаға, музейге, көрмеге,
архивке барады, құжаттармен танысады, қосымша
объектілер пайдаланылады. əдебиеттерді зерттейді.
Практикумдар
Факультативтік сабақтар
курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушылардың өз
03 бетімен орындайтын лабораториялық жұмысының
кешендісі. Лабораториялық 71 жұмыстарды оқушылар
топ-топ болып дербес орындайды, эксперименттік
04 Негізгі мақсат: оқушылардың
ғылыми-теориялық білімін, танымдық ынтасын,
шығармашылық қабілетін дамыту. Факультатив
есептер шығарады.
оқушыларға кəсіби бағдар беру ісінің тиімді
формаларының бірі.
Үй оқу жұмысы
бұл жұмыста оқушылардың дербес қасиеті жəне қабілеті байқалады .
Үй тапсырмасы сабақ кезеңдерінің бірі, білімді
іскерлікті жəне дағдыны бекіту үшін пайдаланылады.
Назарларыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz