Оқыту әдістерінің жіктелуі мен сипаттамасы


Slide 1

Оқу әдістері және оларды жіктеу

Жунусова Жулдызай

ФАТ-012 б

Slide 2

Оқыту әдістері

Оқыту əдістері - бұл педагог пен оқушының оқу мақсатына жетуге бағытталған реттелген іс-əрекеті.

Slide 3

Көру əдісі

Кітаппен жұмыс

Тəжірибелік

Сөздік

Видиоəдістер

Иллюстративті

Демонстрациялау

Бақылау

Оқу

Зерттеу

Реферат жазу

Шолу

Тəжірибе

Жаттығу

Оқу-өндірістік еңбек

Түсіндіру

Əңгімелеу

Əңгіме

Инструктаж

Қарастыру

Оқу “Электронды мұғалім” бақылауымен жаттығу

Бақылау

Əдістер

Цитата жазу

Мазмұндау

Жоспар құру

Конспектілеу

Дəріс

Дискуссия

Диспут

Slide 4

50-жылдардың аяғы, 60-жылдардың басында орыс ғалымдары Е. Я. Голант, С. Г. Шаполенко, Н. М. Верзилин білім көзін негізге ала отырып оқыту əдістерінің жаңа жіктеуін үш топқа бөлді

1. Сөздік əдістер тобы: əңгімелеу, əңгіме, түсіну, лекция, кітаппен жұмыс.

01

02

03

04

Slide 5

2. Көрнекілік əдістер тобына демонстрация, иллюстрация, бақылау əдістері жатады.

01

02

03

Slide 6

3. Практикалық əдістер тобы: лабораториялық, практикалық, графикалық жұмыстар, əртүрлі

Бұл жұмыстарды орындау барысында студенттердің шығармашылық, танымдық іс-əрекеттері дамиды, өздерінің болашақ мамандықтарына ынталандыру проблемалары шешіледі, ең негізгісі өзінің уақытын ұтымды ұйымдастыра алады

Олар оқушыларды шыдамдылыққа, дəлдікке, материалды графика арқылы бейнелеуге үйретеді. Сонымен қатар, олардың шығармашылық қиялын, ойлау қабілетін дамытады.

Бұл əдіс оқушылардың əр түрлі іс-əрекеттерінде қолданылады. Жоғары оқу орындарында бұл əдіс жоғарыда айтылып кеткендей техникалық маңызы бар, яғни физика, химия сабақтарында кеңінен қолданылады.

Практикалық жұмыстар.

Графикалық жұмыстар

Өзіндік жұмыс.

Slide 7

Оқыту формасы - оқу материалын меңгерудегі

оқушылардың өзара әрекеті. Оқыту формасы әдіс,

құралдар, оқушылардың іс-әрекетіне тәуелді болады.

Slide 8

жеке:

A

B

C

D

жеке-жұптық:

жеке-топтық:

өзара бірлесіп оқыту

Сабақтың сыртқы көрінісі оқу

материалының ішкі бөліктерінің басын біріктіріп және

дидактикалық категория ретінде оқу процесін ұйымдастырудың

сыртқы пішінін белгілейді. Осыған қарап оқытудың формалары

төмендегідей бөлінеді:

E

саралап оқыту:

Slide 9

Оқытудың ұйымдастыру формалары әр түрлі өлшемдер бойынша классификацияланады:

Оқушылардың санына қарай:

Оқу орнына қарай:

Мектептік оқыту формалары:

Оқыту уақытының ұзақтығына қарай

Slide 10

Мектепте сабақтан оқытуды ұйымдастырудың бірнеше формалары бар:

оқу саяхаты,

семинар сабақтары,

практикумдар,

факультативтер,

үй оқу жұмысы т. б.

Slide 11

Формалар

01

03

02

04

Slide 12 Slide 13

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Оқыту әдістерінің тарихи-методологиялық дамуы мен жіктелуі
Арнайы білім берудегі оқыту әдістерінің жіктелуі және терапиялық әдістердің қолданылуы
Оқыту әдістерінің дидактикалық негіздері мен қолдану талаптары
Оқыту әдістерінің жіктелуі, функциялары және оқу-тәрбиелік үдерістегі тәсілдер
Сабақтағы көрнекілік әдісі мен оқыту әдістерінің классификациясы
Сандық талдаудың міндеттері мен әдістерінің жалпы сипаттамасы: гравиметрия, титриметрия және физико-химиялық әдістердің жіктелуі
Инновациялық оқыту технологиялары мен әдістерінің теориясы және қолданылуы
Білім берудегі оқыту технологиялары мен әдістерінің салыстырмалы талдауы
Оқыту әдістерінің дидактикалық, психологиялық және технологиялық аспектілері
Сабақтағы белсенді оқыту әдістерінің түрлері мен қолданылуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz