Мультимедиялық технологияның мүмкіндіктері




Презентация қосу
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік
университеті

Мультимедиялық
білім беру жүйесі

Дайындаған:
Боранов Бекжан Ерланұлы
201 4 тобы студенті
Мультимедиа - бұл компьютерлік жүйеде
мәтінді, дыбысты, бейнені, графиканы және
анимацияны біріктіруге мүмкіндік беретін
заманауи компьютерлік ақпараттық
технология.
Мультимедиялық жүйелердің пайда болуы білім беру,
компьютерлік оқыту, кәсіби қызмет, ғылым, өнер, компьютерлік
ойындардың көптеген салаларында өзгерістер жасайды. Бұл
тұжырымдама бағдарламалық-ақпараттық кешенге негізделген
ақпараттық технологияны анықтайды, оған компьютер түрінде
дыбыс және бейне жабдықтарын қосатын құрал бар.
Мультимедия технологиясы үш элементті - дыбыс, мәтін және
графика, бейнені синтездеу үшін компьютерлердің
мүмкіндіктерін дәстүрлі дыбыстық және бейне ақпарат
құралдарымен біріктіруге мүмкіндік береді.
Мультимедиялық технологияның мүмкіндіктері

Мультимедиялық презентацияларды проектор немесе басқа
жергілікті ойнату құрылғысы арқылы көрсетілетін сахнада адам
жеткізе алады. Презентацияның трансляциясы тікелей эфирде
де, алдын-ала жазылуда да болуы мүмкін. Тарату немесе жазу
ақпаратты сақтау және беру үшін аналогтық немесе
электрондық технологияларға негізделуі мүмкін. Желідегі
мультимедияны қолданушының компьютеріне жүктеуге және
кез-келген тәсілмен көбейтуге немесе Интернеттен тікелей
деректерді беру технологияларын қолдана отырып ойнатуға
болады. Медиа ағынды технологиялар тірі немесе сұраныс
бойынша болуы мүмкін.
Мультимедиялық ойындар
Ойыншы компьютер құрастырған виртуалды
ортамен өзара әрекеттесетін ойындар. Виртуалды
ортаның күйі ойыншыға ақпаратты берудің әр түрлі
әдістерін (есту, көру, тактиль) қолдану арқылы
беріледі. Қазіргі кезде компьютердегі немесе ойын
консоліндегі барлық ойындар мультимедиялық
ойындар қатарына жатады. Ақпаратты қабылдауды
жеңілдету үшін мультимедиялық мәліметтердің әр
түрлі форматтарын қолдануға болады.
Мультимедиа принциптері:

1. Адам қабылдаған көптеген орталардың
тіркесімін пайдаланып ақпаратты ұсыну.
2. Өнімнің мазмұнында бірнеше сюжеттік
желілердің болуы.
3. Интерфейс пен навигация құралдарын көркем
безендіру.
Технологияның артықшылығы мен ерекшелігі:
• бір ортада өте әртүрлі ақпаратты сақтау мүмкіндігі (авторлық
мәтіннің 20 томына дейін, 2000 және одан жоғары сапалы суреттер,
30-45 минуттық бейнежазба, 7 сағаттық дыбысқа дейін);
• кескінді немесе оның ең қызықты фрагменттерін, кейде жиырма есе
үлкейту кезінде салыстыру мүмкіндігі;
• сілтеме немесе кез-келген басқа түсіндірме (соның ішінде
визуалды) ақпаратты (гипермәтіндік және гипермедиалық
технологиялар) дереу алу үшін қолданылатын ілеспе мәтінде немесе
басқа визуалды материалда «ыстық сөздерді (аймақтарды)» таңдау
мүмкіндігі;
• үздіксіз музыканы немесе кез-келген басқа аудионы орындау
мүмкіндігі, статикалық немесе динамикалық визуалды қатарға
сәйкес;
• фильмдерден, видеожазбалардан және т.с.с., «кадрды қатыру»
функциясын, бейнені кадр бойынша «айналдыру»,
бейнефрагменттерін қолдану мүмкіндігі.
Мультимедиялық технологияның оқытуда ерекшеліктері мен
артықшылықтары

Мультимедиа - бұл әмбебап саяхат, сонымен бірге тым ұзақ.
Бірінші аргумент - тиімді жұмыс істеуге қажетті ресурстар мен
дағдылардың болуы. Дизайнерлер тек оқу мақсаттарына сәйкес
келетін бұқаралық ақпарат құралдарын таңдап алуы керек. Нашар
орындалған мультимедиялық бағдарламалық жасақтаманы
пайдаланғаннан гөрі, оқу материалында бір жақсы орындалған
шығарманы қолдану әлдеқайда тиімді болады. Мультимедияны
қолдану экрандағы қабылдауды да, тәрбиешілерге тапсырманы да
қиындатады. Анықтама бойынша оқыту ортасы әрдайым
зерттелмеген күрделі кеңістік болып табылады. Оқушыларға
проблеманы шешу жолдарын табуға көмектесу үшін мультимедияны
қолдануға болады.
Оқытудағы мультимедияның артықшылықтары
Мәтіндік ақпараттан гөрі жақсы жасалған мультимедия
студенттерге нақты және тиімді модель құруға көмектеседі.
Профессор Шепардтың жан-жақты зерттеуіне сәйкес дұрыс
жобаланған мультимедианың әлеуетті артықшылығы мыналар:
1. Альтернативті перспективалар.
2. Белсенді қатысу.
3. Жылдам оқыту.
4. Білімді есте сақтау және қолдану.
5. Мәселелерді шешу және шешім қабылдау дағдылары.
6. Жүйелік түсінік.
7. Жоғары деңгейлі ойлау
8. Дербестік және зейінділік.
9. Темп пен ақпараттық реттілікті басқару.
10. Қолдау үшін ақпаратқа қол жетімділік

Ұқсас жұмыстар
Сабақта жаңа ақпараттық технологияны пайдалану арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту және сапасын арттыру
Ақпараттық коммуникациялық технологияның білім беруде қолданылуы
Мультимедиялық жабдықты демонстрациялық экспериментте қолдану
Мультимедиялық технологиялар
Мультимедиялық технологиялар тұжырымдамасы
Ақпараттандыру бағдарламасы
Мультимедиа технологиялары
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы
Интернет Электрондық желісіне оқулықтарды қосылу пайдалану
Жобаларды құрудың бағдарламалық құралдары
Пәндер