Франчайзинг трансфер технологиясы ретінде



Франчайзинг трансфер технологиясы ретінде
Орындаған: Тлеген А. Б. МК-31

Технологиялар трансферті (ТТ) - бұл қолданбалы сипаттағы технологиялық білімдердің: өндіру әдістері, озық идеялар, модельдер, алгоритмдер, сонымен қатар сала ішіндегі, сала арлық, региондар немесе мемлекеттер арасындағы инновациялық өнімдердің тарлуы.
Техноллогиялар трансфері өндірістік игерілуін қамтамасыз ететін міндетті түрдегі ұжымдар технологияларын болжайды (заңды тұлға), алайда ол технологияларды (мысалы трансфер технологияны білім беруде, денсаулық сақтауда немесе қоршаған ортаны қорғауда қолдану) қолданған кезде өнім алумен байланысты болуы міндетті емес.

Технологиялар трансферті (technology transfer) - бір ұйымда немесе қызмет саласында, басқа (басқа) ұйымның немесе қызмет салаларының мұқтаждары үшін алынған технологияларды, білімді немесе ғылыми зерттеулер нәтижелерін табысты қолдану және/немесе бейімдеу. Технологиялар трансферті 2 тәсіл бар:

Технологиялар трансферін жүзеге асыру нысандары мыналарды қамтиды:

Көптеген компанияларда, университеттерде және мемлекеттік ұйымдарда осындай нәтижелерді коммерцияландыруға мүдделі сыртқы ұйымдарға немесе ұйым ішіндегі бөлімдерге коммерциялық әлеуеті бар ғылыми зерттеулердің нәтижелерін анықтауға, құқықтық қорғауға және кейіннен беруге арналған технологиялар трансфері орталықтары бар.
Зерттеу нәтижелерін коммерциялық енгізу әр түрлі болуы мүмкін. Ол лицензиялық келісімдерді немесе нарыққа технологияларды енгізуден тәуекелдер мен пайданы бөлу үшін бірлескен кәсіпорындар мен әріптестік құруды қамтуы мүмкін.
Сондай-ақ, егер ұйым иесі жаңа технологияны дамытуға мүдделі болмаса, басқа компания ұйымның өзіне инвестиция түрінде қолдау көрсете алады немесе олардың алғашқы ірі клиенті бола алады.

Инновациялық экономиканы дамытудағы технологиялар трансферінің рөлі

Инновациялар трансфері кезең-кезеңмен орындалады және мыналарды қамтиды
объектілерді түгендеу;
әдісті бағалау;
процесті заңды реттеу нұсқасын таңдау;
деректерді аудару тәсілін айқындау;
тұтынушыларды іздеу;
әзірлемені, рецептураны, дағдыларды беру.

Әр брендтің өмірінде бәсекеге қабілетті болып қалу және нарықтық үлестің өсу қарқынын сақтау үшін дамудың заманауи әдістерін қолдану қажет болатын сәт келеді. Сонымен қатар, жаһандық брендтер үлкен географиялық аудандарда жұмыс істейді, оларды кез-келген компания басқара алмайды. Әр елде өзінің ішкі күштері мен заңнамасы, бизнесті жүргізудің өзіндік ерекшелігі бар. Сондықтан, одан әрі кеңейтуге бейімделген бренд иесі брендті берудің стандартты емес түрлерін көбірек қолданады:

Франчайзинг
Этимологиялық тұрғыдан, франчайзинг «жеңілдік» немесе «артықшылық» дегенді білдіреді. Франчайзинг барысында ірі компания жеке кәсіпкерге немесе кәсіпкерлер тобына шектеулі аумақта осы компанияның сауда маркасымен өнім өндіруге, тауарлар саудасына немесе қызметтер көрсетуге лицензия (франшиза) береді.

Франчайзинг
Франчайзинг әр түрлі экономикалық қатынастардың элементтерін қамтиды - сатып алу-сату, лицензиялау, патенттеу, жалдау, лизинг, дилерлік, инвестициялау және т. б., бұл оны инновацияны құру және трансфер әдісі, сондай-ақ кәсіпорындардың инвестициялық-инновациялық қызметін жанама қаржыландыру әдісі ретінде қарастыруға мүмкіндік береді.

Франчайзингті инновациялар трансфері ретінде пайдалану
Франчайзингті инновациялар трансфері ретінде пайдалану бүкіл ел шеңберінде және шетелде инновациялық әзірлемелердің нәтижелерін тиімді таратуға ықпал етеді. Сонымен қатар, франчайзингті дамыту өңірлерде инновациялық дамуға, жаңа бизнес технологияларды, бизнесті ұйымдастыру стандарттарын енгізуге, іскерлік мәдениетті арттыруға және жұмыс орындарының санын көбейтуге ықпал етеді.

Қолданылған интернет-ресурстар
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz