Ұйымның инновациялық әлеуетін анықтау



Ұйымның инновациялық әлеуетін анықтау
Орындаған: Тлеген А. Б. МК-31

ТАПСЫРМА
Ұйымның инновациялық потенциалын бағалау;
Инновацияны жүргізудің орындылығын бағалау

Инновациялық әлеует
Кез келген инновациялық үдеріс оны іс жүзінде асыруды, яғни инновациялық әлеует үшін қажетті факторлар мен шарттар жүйесінің құрылуын талап етеді.
Кәсіпорынның инновациялық әлеуеті қызметтің: өндірістік, басқару, маркетинг, қаржы секілді әртүрлі салаларында инновацияларды әзірлеуге және енгізуге деген қабілетімен сипатталады және ресурстардың зияткерлік, материалдық, қаржы, еңбек, инфрақұрылымдық түрлерінің жиынтығы арқылы айқындалады.

Инновациялық әлеует
Инновациялық әлеует өндірістік-шаруашылық жүйенің икемділігін, оның сыртқы әсерлерге жауап беру, нарық талаптарына, заңдардың өзгеруіне сай бейімделу қабілетін қамтасыз етеді. Инновациялық әлеуеттің негізін, ресурстық мүмкіндіктермен бірге, кәсіпорынның инфрақұрылымы құрайды. Осыдан инновациялық мүмкіндіктердің бастапқы өлшемдерін өлшеу, оны кәсіпорынның жалпы әлеуетінде анықтау қажеттілігі оның деңгейіне тәуелді.

Инновациялық әлеуеттің өзгеруі
Инновациялық әлеует сыртқы ортада қалыптасатын инновациялық ахуалдың әсерімен өзгереді. Инновациялық ахуалды бағалау барысында макроортаның: әлеуметтік, технологиялық, саяси, экономикалық салалары, сондай-ақ мезоортаның аймақтары: нарықтың, инвестицияның сегменттері, ресурстар, жаңа технологиялар қарастырылады.
Бірге қарастырылатын инновациялық әлеует пен инновациялық ахуал кәсіпорынның стратегиялық инновациялық ұстанымын айқындайды.

Кәсіпорынның инновациялық әлеуетін бағалау - кәсіпорындардың инновациялық белсенділігін инновациялық үдерісті тиімді басқару ретінде де анықтау үшін қажет. Кәсіпорын мен тұтас экономиканың инновациялық белсенділігі: ғылыми-техникалық әлеуеттің болуы; оны пайдалану дәрежесі; ғылыми қызмет нәтижелерінің талап етушілігі тәрізді бірнеше факторлармен айқындалады. Инновациялық белсенділік коэффиценті элементтерінің қатарында төмендегілер аталады:

Инновациялық әлеует тәуелді

Инновацияны жүргізудің орындылығын бағалау

Өнім инновациясын жүргізудің орындылығын бағалау үшін болжалды инновацияға деген сұранысты зерделеп, тұтынушы нарығының көлемін анықтап алу қажет. Бұл үшін нарықтың маркетингтік талдауы жүргізіледі. Сұраныстың болжалды көлемі келесі мәліметтер бойынша талдау мен бағалауға байланысты анықталады:

Қолданылған әдебиеттер
allrefrs. ru
ru. essays. club
thelib. info
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz