БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНЕ ҚОСУ


Slide 1

ЭМОЦИОНАЛДЫҚ -ЕРІК СФЕРАСЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНЕ ҚОСУ

Slide 2 Slide 3

Балалардағы эмоционалды-ерік саласының дамуындағы бұзылулардың негізгі түрлеріне мыналар жатады:

Slide 4 Slide 5 Slide 6

Балалармен мінез-құлықты түзету процесі ұзақ, жүйелі жұмысты қамтиды және ол 3 кезеңде жүзеге асырылады.

Slide 7

І -КЕЗЕҢ

Slide 8

ІІ -КЕЗЕҢ

Slide 9

Үшінші кезеңнің міндеті- функционалдық жаттығулар

процесінде жекелеген мінез құлық реакцияларын игеру, сондай-ақ дамудың жеке деңгейіне сүйене отырып, негізгі қызмет (Ойын, оқу) процесінде мінез-құлықты түзету.

ІІІ -КЕЗЕҢ

Slide 10

Балалардың эмоционалдық және мінез-құлық бұзылыстарын жеңу жұмысының негізгі әдістері: ойын терапиясы, арт-терапия, психогимнастика.

Slide 11

ОЙЫН

ТЕРАПИЯСЫ

Slide 12 Slide 13

АРТ

ТЕРАПИЯСЫ

Slide 14

Психогимнастика - бұл қатысушылардың өз ойын білдіретін және сөздің көмегінсіз қарым-қатынас жасайтын әдіс. Мектеп жасына дейінгі балалармен коррекциялық және жалпы дамытушылық жұмыста психогимнастика топта негізгі қарым-қатынас құралы ретінде қимыл-қозғалыс әрекетін қолдануға негізделген ойындар, оқулар деп түсініледі.

Slide 15

Кез-келген қоғамда, даму дәрежесі қаншалықты жоғары болғанына қарамастан әлеуметтік қиындықтар болып тұрады. Мүмкіндігі шектеулі баланы әлеуметтік бейімдеу үшін психолог, емдік физкультура, логопед, олигофренопедагог мамандарының зерттеуінің арнайы тапсырмалары қажет.

Әлеуметтік бейімдеу, тәрбиелеу үшін әртүрлі режимдік сәттерді пайдалану қажет. әлеуметтік бейімдеудегі, тәрбиелеудегі кемшіліктерді жеңу үшін ертерек және ата-аналар тарапынан арнайы түзету жұмысын ұйымдастыру қажет.

Slide 16

Эмоционалды ерік сферасы зақымдалған балаларды оқыту және тәрбиелеудің мәселелері.

Slide 17 Slide 18
Ұқсас жұмыстар
Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу
Инклюзивті білім берудің халықаралық тәжірибесі
Инклюзивті оқытудың негізгі қағидалары
Тірек - қимыл аппараты зақымдалған балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу
Инклюзивті білім беруді дамытуды ақпаратты қамтамасыз ету
Италияның білім беру жүйесі 1971 жылы Италияда ерекше қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беретін мектепте оқыту құқығы туралы бірінші
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІ
Психикалық дамуында кемістігі бар балалар
Тіл кемістігі бар балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосудың ерекшілігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz