БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНЕ ҚОСУ




Презентация қосу
ЭМОЦИОНАЛДЫҚ -ЕРІК
СФЕРАСЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН
БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ
БЕРУ ҮРДІСІНЕ ҚОСУ
Эмоционалды-ерік
саланың бұзылуы
және оларды түзету,
Эмоционалды-еріктік
сондай - ақ
сала-бұл адамның
дизонтогенездің осы
эмоциялары мен
түрімен балаларды
сезімдерінің
тәрбиелеу қазіргі
мазмұнын, сапасы
заманғы жалпы
мен динамикасын
түзету психологиясы
сипаттайтын
мен
қасиеттері.
педагогикасының
басты мәселелерінің
бірі болып табылады.
Балалардағы эмоционалды-
ерік саласының дамуындағы бұзылулардың негізгі
түрлеріне мыналар жатады:

реактивті күйлер психастения -
– қолайсыз жоғары жүйке психопатия –
жағдайлардан қызметі патологиялық
қақтығыс-
(даму жағдайлары) процестерінің темперамент
баланың санасында
туындаған орталық әлсіздігі мен теңгерімсіз мінез-
жақын адамдарға
жүйке жүйесінің динамикасының құлық, өзгермелі
немесе бала үшін
органикалық бұзылуына, жүйке- қоршаған орта
үлкен мәні бар
зақымдануымен психикалық және жағдайларына
белгілі бір
байланысты емес когнитивтік нашар бейімделу,
әлеуметтік
жүйке-психикалық процестердің сыртқы талаптарға
жағдайға қарама-
бұзылулар .Реактив жалпы әлсіреуіне бағыну
қарсы көзқарастар
ті жағдайлардың байланысты қабілетсіздігі және
соқтығысады.
ең айқын көрінісі- психикалық және реактивтіліктің
гиперактивтілік интеллектуалдық жоғарылауы.
синдромы. қызметтің бұзылуы.
Эмоционалды
көңіл-күйдің бұзылуы (эйфория, дисфория, депрессия, мазасыздық синдромы, қорқыныш,
апатия, эмоциялардың жеткіліксіздігі);

сфераның
дамуында
бұзылулардың
мінез-құлық бұзылуы (гиперактивтілік, агрессивтілік;)

үш тобын
ажыратады:
психомоторлы бұзылу (амимия, гипомимия, экспрессивті емес пантомима).
Балаларда мінез-құлықтың бейімсіз формаларының қалыптасуының
алдын алу бойынша жұмыс кішкентай кезден басталуы керек. Жұмыс
бірнеше бағытта жүргізіледі:
медициналық емдеу. Ол органикалық патология, невротикалық бұзылулар және басқа да
бұзылулар болған кезде жүзеге асырылады. Дәрі-дәрмектерді тағайындауды дәрігер -
невропатолог немесе психиатр жүзеге асырады;

психологиялық-педагогикалық түзету сыныптар – мектепке
дейінгі мекеме шеңберінде;

функционалдық терапия (музыка, ойын);
отбасылық психотерапия, оның барысында баламен ғана
емес, оның отбасымен де жұмыс жүргізіледі.

ырғақ; жаттығу терапиясы; физиотерапия;

қоғамдық іс-шаралар.
Балалармен мінез-
құлықты түзету
процесі ұзақ, жүйелі
жұмысты қамтиды
және ол 3 кезеңде
жүзеге асырылады.
І -КЕЗЕҢ

Бұл кезең баланы, оның
Бірінші кезеңнің негізгі отбасын зерттеуді
міндеті-баламен және оның қамтиды. Әңгіме, ойын
отбасымен байланыс орнату, түрінде құрылуы мүмкін,
мінез-құлықтың тиісті сауалнаманың түр
формаларын дамытуға кедергі түрін қамтуы мүмкін. Дәл осы
келтіретін қақтығыстар мен кезеңде баламен
кедергілерді табу. перспективалық жұмыс
жоспары жасалады.
ІІ -КЕЗЕҢ

Жұмыстың екінші кезеңінің міндеті-
жалпы қабылданған нормалар мен жасқа
сәйкес мінез-құлықты қалыптастыру.

Топтық және жеке ойын терапиясы
түзету кезеңіне байланысты басқа
әдістер қолданылады.
ІІІ -КЕЗЕҢ
сенсорлық,
Сонымен қатар моторика, ойлау,
•Үшінші кезеңнің міндеті- қосымша жұмыс сөйлеу
функционалдық жаттығулар түрлері жүргізіледі: бұзылыстарын
процесінде жекелеген мінез жеңу;
құлық реакцияларын игеру,
сондай-ақ дамудың жеке процессуалдық
деңгейіне сүйене отырып, негізгі және рөлдік айналадағыларм
ойындарды ен танысу;
қызмет (Ойын, оқу) процесінде қалыптастыру;
мінез-құлықты түзету.

функционалдық
терапия.
Балалардың эмоционалдық және мінез-құлық
бұзылыстарын жеңу жұмысының негізгі әдістері:
ойын терапиясы, арт-терапия, психогимнастика.
ата-анасы
Ойын терапиясы – бұл Балалардағы ажырасқаннан
ойындар мен әртүрлі невротикалық
ойын материалдарын кейін
бұзылулар үшін
пайдалана отырып, б
ойын балалардың
алалар мен ересектер эмоционалдық
ге психотерапиялық ә психотерапиясы
сер ету әдісі. ұсынылады; жағдайын
жақсарту;
психосоматикалық
ауруханаға аурулармен
жағдайды
агрессивті
жатқызылған мінез-
жеңілдету (бронх
балалардағы
мазасыздықты
демікпесі, асқазан
жарасы,
құлықты
азайту; нейродермит және азайту;
т.б.);

зорлық-зомбылыққа
ұшыраған немесе
психикалық шиеленіс
оқу үлгерімін жағдайында өмір
сүретін балалардың ОЙЫН
жақсарту; эмоционалдық
жағдайын түзету
(«қалаусыз» балалар)
ТЕРАПИЯСЫ
Ойын терапиясы жеке және топтық формада қолданылады.
Ол құрылымдық және құрылымсыз материалдарды пайдаланады. Құрылымдық
материал агрессияны (қару), тікелей тілек білдіруді (адам фигуралары),
коммуникативті әрекеттерді (телефон ойындары, телеграф, пойыздар,
автомобильдер) тудырады.

Құрылымсыз материалдың көмегімен бала өз қалауын жанама түрде білдіре
алады. Құрылымы жоқ материалы бар сабақтар әсіресе ойын терапиясының
бастапқы кезеңдерінде, баланың сезімі әлі анықталмаған және жүзеге
асырылмаған кезде өте маңызды. Құрылымсыз ойындарға қимыл-қозғалыс
ойындары мен жаттығулары (секіру, өрмелеу), сумен, құммен, балшықпен
ойындар, арт-терапияға негізделген ойындар тобы (саусақпен, қылқаламмен,
пастельмен, түрлі-түсті қарындаштармен сурет салу) жатады.
АРТ
ТЕРАПИЯСЫ
Арт-терапия – өнерге (ең
алдымен бейнелеу
өнеріне) және Пассивті формада басқа
Белсенді формада
шығармашылық әрекетке адамдар жасаған өнер
баланың өзі
негізделген туындылары
шығармашылық өнімдерді
психотерапияның қолданылады: суретке
жасайды: суреттер,
мамандандырылған түрі. қарау, кітап оқу, музыка
қолөнер және т.б.
Арт-терапияның екі түрі тыңдау.
бар: пассивті және
белсенді.

Құрылымдық - тақырып
Құрылымсыз - бала қатаң түрде қойылған,
Арт-терапия сабақтары
шығармашылық материалды психолог
құрылымдық немесе
тақырыбын, материалды немесе мұғалім ұсынады.
құрылымсыз болуы
және құралдарды өз Сабақтардың соңында
мүмкін.
бетінше таңдайды. тақырып, орындау тәсілі,
т.б.
Психогимнастика – бұл қатысушылардың өз ойын
білдіретін және сөздің көмегінсіз қарым-қатынас
жасайтын әдіс. Мектеп жасына дейінгі балалармен
коррекциялық және жалпы дамытушылық жұмыста
психогимнастика топта негізгі қарым-қатынас құралы
ретінде қимыл-қозғалыс әрекетін қолдануға
негізделген ойындар, оқулар деп түсініледі.
Әдіс топтық психокоррекция мәселелерін шешуге
бағытталған:

байланыс орнату,

стрессті жеңілдету,

кері байланысты пысықтау және т.б.
Кез-келген қоғамда, даму дәрежесі
қаншалықты жоғары болғанына
қарамастан әлеуметтік қиындықтар
болып тұрады. Мүмкіндігі шектеулі
баланы әлеуметтік бейімдеу үшін
психолог, емдік физкультура,
логопед, олигофренопедагог
мамандарының зерттеуінің арнайы
тапсырмалары қажет.
Әлеуметтік бейімдеу, тәрбиелеу
үшін әртүрлі режимдік сәттерді
пайдалану қажет. әлеуметтік
бейімдеудегі, тәрбиелеудегі
кемшіліктерді жеңу үшін ертерек
және ата-аналар тарапынан арнайы
түзету жұмысын ұйымдастыру
қажет.
• Эмоционалды ерік сферасы зақымдалған балаларды оқыту және тә
рбиелеудің мәселелері.

Эмоционалды ерік сферасы зақымдалған балаларды оқыту
және тәрбиелеудің мәселелері-қысқартылған білім
беру бағдарламаларын пайдалануда білім алушылардың
танымдық мүмкіндіктерінің деңгейі жас ерекшелік
нормаларынан төмен болуы мүмкін.
Оқытудың барлық кезінде деңгейге бөліп оқыту
қарастырылады және ол естімейтін және нашар еститін
балалардың жас ерекшелігінің
психофизикалық мүмкіндіктеріне байланысты, сол арқылы
әр оқу пәндерінің әр түрлі деңгейіндегі арнайы мазмұнын
және өз кезегінде дәстүрлі түрлі қатынасты анықтайды.
Эмоционалды-еріктік
жетілмеушілік сонымен
қатар, Ол қарқынды қимыл,
дербессіздік,сенгіштік, Қимыл-қозғалыс қозғалыс үйлесімінің
ойынға өрісінің жетілмеуі де жеткіліксіздігі,
қызығушылығынан, орын алады. артыққозғалыстардың
негізгі уәждеме ретінде болуы,
ойынғақанағаттануына
н көрінеді.

Баланы мектепке
қол саусақтарының Дамуды болжау арнайы беруді І жылға шегере
нәзік қозғалыстарының педагогикалық шаралар тұруға және оған
жеткіліксіздігі түрінде дың басталу уақытына дамытушылық
пайда болады. байланысты. сабақтарын арнауға
болады.

Ұқсас жұмыстар
Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу
Инклюзивті білім берудің халықаралық тәжірибесі
Инклюзивті оқытудың негізгі қағидалары
Тірек - қимыл аппараты зақымдалған балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу
Инклюзивті білім беруді дамытуды ақпаратты қамтамасыз ету
Италияның білім беру жүйесі 1971 жылы Италияда ерекше қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беретін мектепте оқыту құқығы туралы бірінші
Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІ
Психикалық дамуында кемістігі бар балалар
Тіл кемістігі бар балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосудың ерекшілігі
Пәндер