Эмоционалдық-еріктік бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу: диагностика, түзету және әлеуметтік-педагогикалық қолдау


Slide 1

ЭМОЦИОНАЛДЫҚ -ЕРІК СФЕРАСЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІНЕ ҚОСУ

Slide 2 Slide 3

Балалардағы эмоционалды-ерік саласының дамуындағы бұзылулардың негізгі түрлеріне мыналар жатады:

Slide 4 Slide 5 Slide 6

Балалармен мінез-құлықты түзету процесі ұзақ, жүйелі жұмысты қамтиды және ол 3 кезеңде жүзеге асырылады.

Slide 7

І -КЕЗЕҢ

Slide 8

ІІ -КЕЗЕҢ

Slide 9

Үшінші кезеңнің міндеті- функционалдық жаттығулар

процесінде жекелеген мінез құлық реакцияларын игеру, сондай-ақ дамудың жеке деңгейіне сүйене отырып, негізгі қызмет (Ойын, оқу) процесінде мінез-құлықты түзету.

ІІІ -КЕЗЕҢ

Slide 10

Балалардың эмоционалдық және мінез-құлық бұзылыстарын жеңу жұмысының негізгі әдістері: ойын терапиясы, арт-терапия, психогимнастика.

Slide 11

ОЙЫН

ТЕРАПИЯСЫ

Slide 12 Slide 13

АРТ

ТЕРАПИЯСЫ

Slide 14

Психогимнастика - бұл қатысушылардың өз ойын білдіретін және сөздің көмегінсіз қарым-қатынас жасайтын әдіс. Мектеп жасына дейінгі балалармен коррекциялық және жалпы дамытушылық жұмыста психогимнастика топта негізгі қарым-қатынас құралы ретінде қимыл-қозғалыс әрекетін қолдануға негізделген ойындар, оқулар деп түсініледі.

Slide 15

Кез-келген қоғамда, даму дәрежесі қаншалықты жоғары болғанына қарамастан әлеуметтік қиындықтар болып тұрады. Мүмкіндігі шектеулі баланы әлеуметтік бейімдеу үшін психолог, емдік физкультура, логопед, олигофренопедагог мамандарының зерттеуінің арнайы тапсырмалары қажет.

Әлеуметтік бейімдеу, тәрбиелеу үшін әртүрлі режимдік сәттерді пайдалану қажет. әлеуметтік бейімдеудегі, тәрбиелеудегі кемшіліктерді жеңу үшін ертерек және ата-аналар тарапынан арнайы түзету жұмысын ұйымдастыру қажет.

Slide 16

Эмоционалды ерік сферасы зақымдалған балаларды оқыту және тәрбиелеудің мәселелері.

Slide 17 Slide 18
Ұқсас жұмыстар
Сенсорлық бұзылысы бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу: түзету-педагогикалық тәсілдер мен ұйымдастыру
Зият кемістігі бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу: зейін ерекшеліктері және коррекциялық-педагогикалық тәсілдер
Күрделі сөйлеу кемістігі бар балаларды жалпы білім беру жүйесіне инклюзиялау: психолого-педагогикалық негіздер және логопедиялық түзету
Қимыл-қозғалыс бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосу: патология санаттары, ауыртпалығы және арнайы оқу-әдістемелік қамтамасыз ету
Сенсорлық бұзылыстары бар балаларды оқыту және жалпы білімге қосу: тифлопедагогика мен әдістемелік тәсілдер
Тірек-қимыл аппараты бұзылған балаларды жалпы білім беру жүйесіне қосу: педагогикалық, медициналық және материалдық-техникалық аспектілер
Эмоциялық-ерік сферасы зақымдалған балаларды білім беру үдерісіне енгізу
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға жалпы білім беру мектептерінде психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру және енгізу проблемалары
Жеткіншек балалардың девиантты мінез-құлқын түзету: жалпы білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық әдістер мен программа негіздері
Қазақстандағы инклюзивті білім беру: ерекше қажеттіліктері бар балаларды анықтау және психолого-педагогикалық сүйемелдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz