Сабақтан алғаным
Презентация қосу
LOGO
Орындаған:Айқын Г.
Екпін Р.
LOGO
«Оқыту мен оқу үдерісін
жақсарту мақсатында Lesson
study әдісін пайдалану»
Мақсаты:
Оқушыларды оқытуға көңіл аудара
отырып, оқытуды жетілдіру және оның
сапасын арттыру құралы ретінде
мұғалімдерге Lesson Studyді ұсыну.
Практиканы жетілдіру құралы ретінде
Lesson Studyді қалай пайдалануға
болатынын мұғалімдер топтарының
арасында көрсету.
• Lesson study үдерісінің маңыздылығын;
• Lesson study-ді оқуды, оқытуды және
мұғалімдердің тәжірибесін дамыту және
жетілдіруге арналған құрал ретінде қолдану
мақсатында әріптестермен өзара ықпалдасу әдісін;
• Lesson study үдерісінде әріптестерді қолдау
тәсілдерін түсіну.
Топтық жұмыс
1-топ. Lesson Study дегеніміз не?Қандай мақсатта
өткізіледі?
2-топ. Lesson Study өткізу үшін қандай тақырыптарда
зерттеуге болады?
3-топ. Lesson Study сабақтарын қалай өткізуге болады?
Өткізу ережесі қандай?
4-топ.Сабақты жоспарлауда неге назар аудару керек?
5-топ.Сабақты бақылау қалай жүзеге асырылады?
6-топ. Сабақтан кейінгі талқылау қалай жүзеге
асырылады?
«Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі
1.Lesson Study дегеніміз не?
2.Неліктен біз оқыту амалдарын
зерттеуіміз керек?
3.Біз мұны қалай жасаймыз?
4.Ол үшін біз не істеуіміз керек?
5. Lesson Study-дің ұтымды жақтары
6. Lesson Study біздің елге керек пе?
Керек болса неге?
“Венн Диаграмма”әдісі
Жапониядағы Lesson Study
әдісімен Қазақстандағы ашық
сабақтардың ұқсастығы мен
ерекшелігі неде?
«Ақылдының
«Ақылдының алты
алты қалпағы»
қалпағы» әдісі
әдісі
LOGO
Сезім,эмоция,интуиция Ақпарат, дерек, сұрақ Тапқырлық,жаңа идея,
ұсыныс
Қолдау нәтиже күту, Сынау,қауіптену, Процеске жетекшілік
оптимизма жағымсыз жағы жасау
Ақ қалпақ
1.Лессон стади әдісі туралы
не айта аласыз?
2.Оның қандай ерекшелігі
бар?
Қызыл қалпақ
1.Лессон стади әдісімен
танысқанда қандай
сезімде болдыңыз?
2. Болашақта осы әдісті
қолданасызба?
Қара қалпақ
1.Осы әдісті сабақта қолданудың
қажеттілігі жоқтығының себебін
айқындаңыз?
2. Кері әсері болатын кездері болама?
Себебі?
Сары қалпақ
1.Лессон стади әдісімен танысқанда
қандай жағымды әсер алдыңыз?
2. Қаншалықты маңызды бұл әдіс?
Жасыл қалпақ
1.Егер Сіз осы әдістің авторы болғаныңызда
қандай жолдарын ұсынар едіңіз?
2. Автор бола тұра сіз бұл әдісті толыққанды өте
аласызба?
Көк қалпақ
1.Топтардың талдауын қолдана
отырып, ұсынылған мәселеге
қорытынды шығарыңыз.
2.Қандай ұсыныстарыңыз бар?
Бүгінгі өткен коучинг бойынша өз
ойларыңызды білдіріңіздер.
1. Сіздің бүгінгі коучинг-сабақтан алған
әсеріңіз?
2. Ұтымды жақтарын атаңыз?
3. Қай тапсырма түрі сізді қанағаттандырмады?
4.Келесі коучинг сабақта қандай мәселелерді
қозғағанды қалайсыз?
5. Ұйымдастырушыларға ұсыныстарыңыз бен
тілектеріңіз? Шарға жазып ұшырып, оқып шығу
Кері байланыс
Сабақтан алғаным?
Мен үшін болған жаңалық?
Маған ұнағаны, ұнамағаны?
Сұрақ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz